Gå til innhold

Når begynner dere og barna å ta i bruk joggeskoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må snøen helt bort eller er det nok med bare veier?

Anonymkode: b47f6...395

Skrevet

Eldste slutta aldri. De to yngste bruker støvler enda 

Anonymkode: 5bd07...919

Skrevet

De to eldste har gått i joggesko i hele vinter.

De to yngste gikk ut i lave gore-tex sko i stad.

Alle er skolebarn

Anonymkode: 1ebd6...9f3

Skrevet

Brukti hele vinter her.  

Skrevet

I mai kanskje..

Anonymkode: 596cd...796

Skrevet

All denne snøen er vel ikke borte før midtsommer, så vi må nok begynne med joggesko før det.. men foreløpig bruker de vintersko eller Dock Boots 

Anonymkode: 751be...336

Skrevet

Om de skal være ute og leke må jo all snø bort, men om vi går på tur eller sykler holder det med bare veier. 

Nå er jeg sikkert både frekk og spydig, men klarer du ikke å tenke deg til dette selv?

Anonymkode: 436c7...598

Skrevet

De bruker mest støvler foreløpig, det er vått og sølete der det er bart og ellers er det en del snø fortsatt, men har tatt frem timberland gore tex sko som de kan begynne med nå. Hvor bor dere som har barn som gått i joggesko i hele vinter? Har det ikke vært kaldt? 

Anonymkode: ebb5f...177

Skrevet

Bare veier, og ikke minusgrader ute på dagtid. 

Anonymkode: 75926...ae0

Skrevet

Her er det 60-70 cm snø på plenen fremdeles og mye høyere brøytekanter, mange steder isete i vei/fortau der solen ikke har tatt de siste dagene. Bor i Asker.

Sitter og vurderer på om jeg skal ta på meg joggesko for å gå og handle et par småting jeg har glem. Tar dem da på på trass, og vet at jeg må gå en omvei for å få noenlunde bare veier uten ishålke. Men tror det kan være verdt det, bare for å kjenne på vårfølelsen i føttene :D

Anonymkode: 4e048...491

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De bruker mest støvler foreløpig, det er vått og sølete der det er bart og ellers er det en del snø fortsatt, men har tatt frem timberland gore tex sko som de kan begynne med nå. Hvor bor dere som har barn som gått i joggesko i hele vinter? Har det ikke vært kaldt? 

Anonymkode: ebb5f...177

Selvfølgelig har det vært kaldt, men når man er 14 år og "tøff i trynet" er det ikke om tærne blir kalde som er det viktigste ;)

Vi bor på sørlandet da, så ikke det mest snørike og kaldeste stedet i landet, men vi har hatt mye mer snø enn vi pleier her i år også. Nå ligger det flekker med snø rundt omkring, men det er bare og tørre veier.

Anonymkode: 1ebd6...9f3

Skrevet

Ungene fant frem sine forrige uke siden de har vært i syden noen dagerr nå. Regner med at vinterskoa blir lagt i bunn av skoesken deres når de kommer hjem. Jeg har brukt joggesko i hele vinter, noen få dager jeg har brukt vintesko. Snøen ar vært tørr og fin, det har heller ikke vært veldig kaldt her så joggesko har gått veldig greit. 

Veiene er nesten bare her nå, og tempraturen er deilig. Utenfor veiene er en helt annen sak. Brøytekantene på parkerings her er like høye som lyktestolpene enda, så regner ikke med det blir snøfritt med det første her. 

Anonymkode: 1f1dc...2d6

Skrevet

Er du ute etter en dato?? Skifter alltid til joggesko 19. mars liksom - uansett!! Får ikke hjelpe om det er slaps og vi blir klissvåte etter 1 minutt..... :fnise:

Anonymkode: 106cf...e6a

Skrevet

første gang var på tirsdagen ,det gikk fint, var tørt og varmt

Anonymkode: ac1a9...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...