Gå til innhold

Ikm uke 16


Flutili

Anbefalte innlegg

21 timer siden, liiamarsen skrev:

Fy så utrolig teit det er at gravid og TR kan opptre omtrent likt! Jeg håper det er gode tegn og ikke dårlige varsel du opplever, Knerten! 💛 Jeg får mer og mer vondt i brystene, ellers merker jeg ingen ting. Helt umulig å vite før ikm på tirsdag! 🙄

Ja d er no dritt! Ikke lett å tolke symptomer. Husker sist jeg var gravid så hadde jeg ikke eneste symptom... Murringer har ikke vært et godt tegn tidligere.  Akkurat nå føles d like vanskelig å bli gravid som å vinne i lotto 😥

Har du testet noe mer?💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Ja d er no dritt! Ikke lett å tolke symptomer. Husker sist jeg var gravid så hadde jeg ikke eneste symptom... Murringer har ikke vært et godt tegn tidligere.  Akkurat nå føles d like vanskelig å bli gravid som å vinne i lotto 😥

Har du testet noe mer?💗

Da skjønner jeg at du synes det er leit med murringer. Hadde stikninger og murringer fra 3-4 dpo forrige pp, men ikke noe sånt denne gangen. «Kiler» i magen, men kan være at jeg rett og slett er spent! Ellers har jeg tunge og ømme bryst og tisser ganske ofte. Har ikke testet noe mer. Ikm i morgen, tester da hvis tanta ikke kommer. Vet om flere som måtte vente til 3-4 dager etter ikm før de fikk positiv test også. Er søren meg aldri noe som er sikkert! Vi burde kanskje begynne å spille Lotto? 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Flutili skrev:

Tr kom i kveld , så da hopper jeg over i pp 25

Nei 💗 så utrolig kjipt. Masse lykke til. Regner med den kommer her også snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 16.10, liiamarsen skrev:

Da skjønner jeg at du synes det er leit med murringer. Hadde stikninger og murringer fra 3-4 dpo forrige pp, men ikke noe sånt denne gangen. «Kiler» i magen, men kan være at jeg rett og slett er spent! Ellers har jeg tunge og ømme bryst og tisser ganske ofte. Har ikke testet noe mer. Ikm i morgen, tester da hvis tanta ikke kommer. Vet om flere som måtte vente til 3-4 dager etter ikm før de fikk positiv test også. Er søren meg aldri noe som er sikkert! Vi burde kanskje begynne å spille Lotto? 😂😂😂

Jepp vi går for Lotto 🤣🤣🤣

Du har bra m symptomer da 💗 ikke testet idag? Eneste jeg syns denne gang er at tappen er annerledes. Pleier å trekke seg opp, men nå er den lav hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jepp vi går for Lotto 🤣🤣🤣

Du har bra m symptomer da 💗 ikke testet idag? Eneste jeg syns denne gang er at tappen er annerledes. Pleier å trekke seg opp, men nå er den lav hele tiden..

Har ikke testet på noen dager, venter på test i posten. Har fremdeles symptomene, men aner tegn til spotting på papiret nå, så mulig det ikke ble noe allikevel. Vi får bare se! Jeg kan ikke noe særlig om tappen, vet ikke hva jeg skal lete etter liksom. Håper spiren sittee hos deg! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, liiamarsen skrev:

Har ikke testet på noen dager, venter på test i posten. Har fremdeles symptomene, men aner tegn til spotting på papiret nå, så mulig det ikke ble noe allikevel. Vi får bare se! Jeg kan ikke noe særlig om tappen, vet ikke hva jeg skal lete etter liksom. Håper spiren sittee hos deg! 💕

Finns d noe mer hat enn å oppdage spotting da! Tør jo nesten ikke se på papiret når jeg er på do 🙈

Jeg krysser fingrene for oss begge 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Knerten <3 skrev:

Finns d noe mer hat enn å oppdage spotting da! Tør jo nesten ikke se på papiret når jeg er på do 🙈

Jeg krysser fingrene for oss begge 💗

kom en dæsj med friskt blod, men så ble det borte. Ikke noe farget utflod heller. Og i dag tidlig var det en svak og fin liten strek på testen :). Nesten så vi tørr å bli litt glade nå :) Har nok bommet helt på EL-datoer. Må ha kommet senere enn jeg trodde selv! Sambo var helt sånn "ååh, denne streken må man ikke anstrenge seg for å se engang!" haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liiamarsen skrev:

kom en dæsj med friskt blod, men så ble det borte. Ikke noe farget utflod heller. Og i dag tidlig var det en svak og fin liten strek på testen :). Nesten så vi tørr å bli litt glade nå :) Har nok bommet helt på EL-datoer. Må ha kommet senere enn jeg trodde selv! Sambo var helt sånn "ååh, denne streken må man ikke anstrenge seg for å se engang!" haha 

Åh så herlig :hjerte: Da kan du jo straks juble!! Eller du gjør det kanskje allerede :strix:

Så glad på dine vegne. Da blir det jo nesten nyttårsbebis :hjerte:

Her har jeg spottet litt rosa og brunt, slik jeg alltid gjør før TR. Så det kjennes ut som den kommer for fullt snart... Så lei meg nå, så jeg tror ikke jeg orker dette mer. Bare slå meg til ro med at det ikke blir noen flere. Blir så opphengt i det og skuffa md etter md.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åh så herlig :hjerte: Da kan du jo straks juble!! Eller du gjør det kanskje allerede :strix:

Så glad på dine vegne. Da blir det jo nesten nyttårsbebis :hjerte:

Her har jeg spottet litt rosa og brunt, slik jeg alltid gjør før TR. Så det kjennes ut som den kommer for fullt snart... Så lei meg nå, så jeg tror ikke jeg orker dette mer. Bare slå meg til ro med at det ikke blir noen flere. Blir så opphengt i det og skuffa md etter md.

Jeg forstår deg veldig godt! Det er helt forferdelig kjipt når man ikke får det til å klaffe :( Kan legen gjøre noe for dere, tror du? Jeg er helt sikker på at det snart er din tur! Du har jo fått det til før :hjerte:

Heier masse på deg! Klem! 

(og vi jubler absolutt ikke helt enda. Venter en 3-4 dager for å være sikre på at det ikke blør ut allikevel). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, liiamarsen skrev:

Jeg forstår deg veldig godt! Det er helt forferdelig kjipt når man ikke får det til å klaffe :( Kan legen gjøre noe for dere, tror du? Jeg er helt sikker på at det snart er din tur! Du har jo fått det til før :hjerte:

Heier masse på deg! Klem! 

(og vi jubler absolutt ikke helt enda. Venter en 3-4 dager for å være sikre på at det ikke blør ut allikevel). 

Ja det går så ut over alt annet i livet... og man kan ikke bare slappe av og la det skje heller. For rundt el så må man legge inn aksjer og være aktiv. Har jo fått det til før, men kanskje kroppen ikke klarer en gang til. Har begynt på Pergo for å booste el, er i pausemd nå og skal ta dobbel dose neste md. Blir så sykt hormonell av det. Men får prøve det en pp til.

Krysser fingrene for at testene dine blir sterkere. Utrolig spennende :hjerte: Og tusen takk for gode ord :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, liiamarsen skrev:

Hva tror dere? Hjemme ser den mer rosa ut enn på bildet altså. 😌

2AE948B4-2A89-4714-8A24-1A5631526C15.jpeg

Slik var omtrent mine da jeg var 12dpo 😊 Det ser lovende ut ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Slik var omtrent mine da jeg var 12dpo 😊 Det ser lovende ut ❤ 

Håper det! 🧡🧡🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikm på mandag eller tirsdag og tok denne i går da testen endelig kom i posten. Jeg «visste» jo jeg var gravid for halvannen uke siden. Er nr.3

A5E0A5CA-7701-4578-89D7-F838BB92F066.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, solamora skrev:

Hadde ikm på mandag eller tirsdag og tok denne i går da testen endelig kom i posten. Jeg «visste» jo jeg var gravid for halvannen uke siden. Er nr.3

A5E0A5CA-7701-4578-89D7-F838BB92F066.jpeg

Gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, liiamarsen skrev:

Hva tror dere? Hjemme ser den mer rosa ut enn på bildet altså. 😌

2AE948B4-2A89-4714-8A24-1A5631526C15.jpeg

Jeg ser en fin strek 💗 Gratulerer så mye 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har hatt så rare symptomer, samtidig som jeg har tenkt at løpet er kjørt...siden jeg har spottet litt. Men klarte ikke holde meg lengre og tok en ikveld. Drukket mye først...utvannet. men streken kom først etter 5-10 min. Ugyldig da? 

20180420_183754.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hmm har hatt så rare symptomer, samtidig som jeg har tenkt at løpet er kjørt...siden jeg har spottet litt. Men klarte ikke holde meg lengre og tok en ikveld. Drukket mye først...utvannet. men streken kom først etter 5-10 min. Ugyldig da? 

20180420_183754.jpg

Ser ut som en skyggestrek men prøv igjen om morgenen😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hmm har hatt så rare symptomer, samtidig som jeg har tenkt at løpet er kjørt...siden jeg har spottet litt. Men klarte ikke holde meg lengre og tok en ikveld. Drukket mye først...utvannet. men streken kom først etter 5-10 min. Ugyldig da? 

20180420_183754.jpg

Streken er jo rosa, så ikke sikkert det er skyggestrek 😊😊 jeg fikk ikke skyggetest på denne.. men fikk svaaaak positiv.

Hvor mange dpo er du? Jeg følger litt med deg vettu 😍 Og håper det er din tur ❤

fant bildet av testen min her på forumet, se bildet 😊😊 du ser den er veldig svak, men jeg var gravid 😄🤞

Screenshot_20180420-191631.png

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Streken er jo rosa, så ikke sikkert det er skyggestrek 😊😊 jeg fikk ikke skyggetest på denne.. men fikk svaaaak positiv.

Hvor mange dpo er du? Jeg følger litt med deg vettu 😍 Og håper det er din tur ❤

Ja den er svakt rosa og jeg ser den godt. Men den poppa ikke opp med engang jeg hadde dyppet den nedi... virker ikke som skygge, men lurer mer på om den er ugyldig etter en viss tid. Er fra wish og fulgte ikke m bruksanvisning..

Tok ikke el test, men 11-13 dpo en plass 🙈 takk for gode ord 💗 tør ikke ta imorra tidlig jeg nå 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hmm har hatt så rare symptomer, samtidig som jeg har tenkt at løpet er kjørt...siden jeg har spottet litt. Men klarte ikke holde meg lengre og tok en ikveld. Drukket mye først...utvannet. men streken kom først etter 5-10 min. Ugyldig da? 

20180420_183754.jpg

Ser streken godt!! Du må ta ny test i morgen tidlig så du får bekreftet at det er glad-strek! 💕 januar- glede for oss begge håper jeg! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...