Gå til innhold

Desember 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1.12 Ringsaker84, Smågodt1

2.12 Celine789

3.12

4.12 Am0r

5.12 Hope123

6.12

7.12

8.12

9.12 Zarina

10.12

11.12

12.12

13.12 Rullgardin

14.12

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12.

20.12

21.12

22.12

23.12

24.12

25.12

26.12

27.12

28.12

29.12

30.12

31.12

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Uke 7 (6+0) i dag 🎉 Hvordan har alle det? Jeg er fremdeles lite plaget; såre brystvorter, noe murringer her og der og lettere andpusten. Jeg kjenner ikke på å være hormonell, selvom mannen mener det innimellom 🙈 Time om akkurat 3 uker - gleder meg!

Lenke til kommentar
På 29.3.2018 den 0.05, Smågodt1 skrev:

Blir en digital med ukesindikator her på lørdag som skal legges i påskeegget og overraske pappaen, som jeg tror ikke mistenker noen ting 😅😍 Brukt ganske mange billigstrimler til nå og føler det er litt vanskelig å tro på enda at jeg faktisk er gravid🙈 5+1 nå når klokken har tikket 24, og ser allerede på å bestille tidlig ul om 2 uker privat🤞 

Ble pappaen overrasket? 😊

Lenke til kommentar
41 minutter siden, Celine789 skrev:

Uke 7 (6+0) i dag 🎉 Hvordan har alle det? Jeg er fremdeles lite plaget; såre brystvorter, noe murringer her og der og lettere andpusten. Jeg kjenner ikke på å være hormonell, selvom mannen mener det innimellom 🙈 Time om akkurat 3 uker - gleder meg!

jeg er bare 5+4 jeg da, men her er det ømme bryster, litt murring, små kvalm her og der, også sover jeg sykt mye dårligere enn jeg pleier😭 og lunten min er ikke like lang som før for å si det sånn😂 stakkar mennene våre😋😅 Ååh, jeg har time til tidlig ul om akkurat 3 uker også!!😁 det blir gøy! 

Lenke til kommentar

6+0 her. Ikke så kraftige symptomer, men litt spre brystvorter, litt murring og merker at jeg er mer hormonell. Er litt kvalm og uggen noen timer om kvelden og tisser oftere enn før. Hadde veldig lite plager i forrige svangerskap, ting har kommet tidligere nå. Kjenner at kvalmen kunne jeg godt vært foruten, håper den ikke forverrer seg 🙈

Lenke til kommentar
På 5.4.2018 den 9.28, Celine789 skrev:

Ble pappaen overrasket? 😊

Ja, han hadde ingen mistanke og ble veldig glad når han oppdaget testen😃

Lenke til kommentar

Annonse

6+0 i dag, og har vert endel kvalm de siste dagene😭 håper det ikke blir veldig ille fremover... 

hvordan går det med dere? Flere som er begynt å kjenne på kvalmen eller andre ting? 

Lenke til kommentar
På 8.4.2018 den 7.21, Hope123 skrev:

6+0 i dag, og har vert endel kvalm de siste dagene😭 håper det ikke blir veldig ille fremover... 

hvordan går det med dere? Flere som er begynt å kjenne på kvalmen eller andre ting? 

Ikke så sterke symptomer her ennå. 5+4 nå og kvalmen som kom på kvelden for noen dager siden er ikke like fremtredende som den har vært. Håper det er fordi mannen er på fri og hjelper mye til hjemme slik at jeg ikke er fullt så sliten, men kjenner jo at det bekymrer med litt at symptomene plutselig blir mildere så tidlig. Til gjengjeld har jeg skikkelig ulvehunger og kan spise og spise uten å føle meg mett 🙈 og har vare lyst på junk 😭 gikk på vekta i morges og har lagt på meg 1.5 kg 😭 håper virkelig denne sulten blir borte snart, ellers kommer jeg jo til å trille før jeg er halvveis i svangerskapet 🙈😂 kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist, da gikk jeg ned i vekt i starten 🤔

Noen andre som har opplevd ulvehunger i starten av svangerskapet?  

Lenke til kommentar
5 timer siden, Zarina skrev:

Ikke så sterke symptomer her ennå. 5+4 nå og kvalmen som kom på kvelden for noen dager siden er ikke like fremtredende som den har vært. Håper det er fordi mannen er på fri og hjelper mye til hjemme slik at jeg ikke er fullt så sliten, men kjenner jo at det bekymrer med litt at symptomene plutselig blir mildere så tidlig. Til gjengjeld har jeg skikkelig ulvehunger og kan spise og spise uten å føle meg mett 🙈 og har vare lyst på junk 😭 gikk på vekta i morges og har lagt på meg 1.5 kg 😭 håper virkelig denne sulten blir borte snart, ellers kommer jeg jo til å trille før jeg er halvveis i svangerskapet 🙈😂 kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist, da gikk jeg ned i vekt i starten 🤔

Noen andre som har opplevd ulvehunger i starten av svangerskapet?  

Uff her er det stikk motsatt! Blir bare mer og mer kvalm om dagene jeg, og får i meg veldig lite mat! Nå venter jeg nesten bare på å begynne å kaste opp, tror ikke det er lenge til 🤮 jeg gikk opp litt i begynnelsen jeg også, men tror det var mest pga oppblåsthet osv.. nå har jeg ikke veid meg på en stund.. 

Lenke til kommentar

Til dere som sliter med kvalme: jeg prøvde reisesyketabletten Postafen, og den fjernet kvalmen helt! Den kan kjøpes reseptfritt på apotek. 

Jeg fikk den på blå resept hos legen pga jeg har en jobb som krever at jeg er på alerten og tilstede hele tiden, så dette var bare et forsøk for å unngå sykemelding. Og det hjalp!! :-D 

Selvfølgelig er det jo mye bedre om man kan klare seg uten, men tenkte jeg likevel skulle dele tipset. :-)

Lenke til kommentar
13 timer siden, Chl85 skrev:

Foreløpig termin 17 des... positiv test 4 april... Er egentlig særdeles panisk. Dette blir en ikke helt planlagt nr 3... 

 

 

Åå gratulerer uansett da😁😁

Lenke til kommentar

Annonse

25 minutter siden, Hope123 skrev:

Åå gratulerer uansett da😁😁

Takk🙂 får bare håpe at jeg ikke fortsetter med den paniske følelsen gjennom hele svangerskapet 😳

Lenke til kommentar
7 timer siden, Chl85 skrev:

Takk🙂 får bare håpe at jeg ikke fortsetter med den paniske følelsen gjennom hele svangerskapet 😳

Håper du venner deg sakte men sikkert til tanken på en herlig liten 3.mann ❤ gratulerer uansett! 

Lenke til kommentar
22 timer siden, Chl85 skrev:

Foreløpig termin 17 des... positiv test 4 april... Er egentlig særdeles panisk. Dette blir en ikke helt planlagt nr 3... 

 

 

Godt å hørra at det e flerre av oss 😆😆 

Fikk sånn halvveis positiv test idag.. Blir 3 mann.. einaste av de så ikkje e planlagt 😂. Termin blir vel 26.des så tidlig ennå 🤣

Lenke til kommentar

Trøtt, sjøsyk, murringer og ømme bryst her. Tenker mye på at jeg er redd for å miste, siden jeg hadde en abort i fjor høst. Var en tur hos fastlegen i går. Det ble en fin samtale som hjalp meg over på lysere tanker om situasjonen og fremtiden 😊

Lenke til kommentar
1 time siden, sirij skrev:

Godt å hørra at det e flerre av oss 😆😆 

Fikk sånn halvveis positiv test idag.. Blir 3 mann.. einaste av de så ikkje e planlagt 😂. Termin blir vel 26.des så tidlig ennå 🤣

Ja fy er litt ute av det 😂 var liksom ferdig jeg nå. Når de 2 andre er 4 og 7...😳

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Chl85 skrev:

Ja fy er litt ute av det 😂 var liksom ferdig jeg nå. Når de 2 andre er 4 og 7...😳

Heilt det samma så meg det! Hu blir 4 juni og han 7 i mai 🤣. 

Kjenne meg og sambo e litt satt ut ass 😂😂 haha. Me va innom tanken på å prøva i august/september.. Men det va ETTER me hadde fått rådføre oss me lege og sånt..

IKKJE nå... begynne i ny jobb for 8 dager siden 😂😂🤤 haha

Lenke til kommentar

Hvordan går det med dere alle sammen?😁 

her går det i skikkelig kvalme og oppkast🤮😭 formen er ikke på topp kan man si😥 er 7+1 i dag.. 

Lenke til kommentar

Ingen symptomer annet enn litt trøtt og hormonell 😊 har liksom et håp om å slippe unna kvalmen denne gangen... Men trur ikke jeg er realist der gitt.

Lenke til kommentar

6+0 i dag. Fortsatt trøtt. Blir uggen når jeg er sliten. Fikk litt brunaktig utflod i går og ble naturlig nok kjempenervøs. Har så utrolig lyst til at det skal gå bra denne gangen. Ikke kommet noe i dag, så krysser fingrene 🤞🏼. Skal på tidlig UL om akkurat 2uker. Sitter med en skrekkblandet gledefølelse for det. Skulle så veldig ønske noen kunne gi en garanti for at dette skal gå bra, men vet jo at det ikke er sånn det fungerer ☺️ Håper det står bra til med dere andre også

Lenke til kommentar

6+4 her. Formen er ok hos meg, en del uggen på ettermiddag og kveld og har veldig lite energi om dagen. Merker også at jeg er mer emosjonell enn vanlig. Kjenner det er tøft å stå opp kl 5 hver dag så mulig jeg får en delvis sykemelding hvis ikke formen blir bedre kjapt.

Jeg hadde småblødninger jevnlig helt frem til uke 18 sist, hadde flere ultralyder på grunn av det. Alt gikk helt fint og mini er nå to år og i full fart ☺ så jeg har troa på at det går fint for deg Rullgardin! 

Lenke til kommentar
1 time siden, Zarina skrev:

6+4 her. Formen er ok hos meg, en del uggen på ettermiddag og kveld og har veldig lite energi om dagen. Merker også at jeg er mer emosjonell enn vanlig. Kjenner det er tøft å stå opp kl 5 hver dag så mulig jeg får en delvis sykemelding hvis ikke formen blir bedre kjapt.

Jeg hadde småblødninger jevnlig helt frem til uke 18 sist, hadde flere ultralyder på grunn av det. Alt gikk helt fint og mini er nå to år og i full fart ☺ så jeg har troa på at det går fint for deg Rullgardin! 

Åh, det var godt å høre 😊 Symptomene er fortsatt tilstede, og det er jo et godt tegn 😊 Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Veldig trøtt og sliten. Ta deg en tur til fastlegen, det ville jeg gjort. Du er ikke tjent med å være helt kake hver dag 😉

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Rullgardin skrev:

Åh, det var godt å høre 😊 Symptomene er fortsatt tilstede, og det er jo et godt tegn 😊 Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Veldig trøtt og sliten. Ta deg en tur til fastlegen, det ville jeg gjort. Du er ikke tjent med å være helt kake hver dag 😉

Går å vurderer det. Er bare veldig dårlig på å være borte fra jobb 🙈 men merker jo at ting er litt annerledes nå som jeg har en liten tass som trenger mammaen sin også. 

Har du vært hos legen ang. blødningen du hadde? Jeg fikk henvisning til ul med en gang jeg nevnte blødning og fikk lov av gyn å komme direkte til han uten henvisning etterpå. Var veldig godt å få se hjertet banke og slippe å stresse hele tiden. Kjøpte etterhvert doppler som jeg brukte hjemme så jeg slapp å dra til gyn hele tiden 🙈

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...