Gå til innhold

Hei. Jeg er en nyutdannet frisør og opplever stadig vekk at menn får

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ereksjon under klippen og hårvask og spesielt ved fiksing av skjegg. Er dette vanlig altså? Flere som har opplevd dette? Eller har menn som har opplevd dette? Er det noen menn her som vil si noe om dette? 

Anonymkode: 208df...c4e

Skrevet

Menn er enkle (og ekle) dyr, dessverre 

Anonymkode: 695d9...5a0

Skrevet

Hva tenker du det skal være om det skjer til stadighet om det ikke er vanlig da?

Anonymkode: fd441...2e5

Skrevet

Hvis de har på seg kappe under behandling, hvordan ser du det? 

Anonymkode: 3a69a...871

Skrevet

Hvordan ser du det? Sitter de ikke med sånn frakk på seg?

Anonymkode: 2c54f...515

Skrevet

Er nok bare fordi de syntes du er såååå hot! Men altså, serisøt, hvordan ser du det? De har jo på seg klær som holder ting på plass og kappe over. Nekt

Anonymkode: b8f38...9e3

Skrevet

Tenker at det ikke er normalen det der. Men hvordan ser du det egentlig? Kan jo være buksa som bulker seg under kappa også da. Trenger ikke være noe annet. 

Anonymkode: 6933f...ee4

Skrevet

Kanskje du er tiltrekkende? Det er ikke sexy å klippe seg. Men menn vil tenne om det kommer tett inn på ei fin dame. Du er ganske nær når du klipper.

Vet mange menn velger frisør ut i fra utsende.

Anonymkode: 7c984...dfc

Skrevet

Gnir du puppene i ansiktet på dem mens du klipper dem? For i så fall, helt normalt.

Anonymkode: 5e478...c2d

Skrevet

Godt ingen kan se når jeg blir våt.

Anonymkode: d8a44...16d

Skrevet

Det er nok veldig vanlig, flere behandlinger en får i frisørstolen, som f.eks. hårvask føles ganske godt. Har selv blitt tent av det og til og med fått orgasme. Bare synd for menn at slikt synes mye bedre hos dem.

Anonymkode: 0275f...6aa

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok veldig vanlig, flere behandlinger en får i frisørstolen, som f.eks. hårvask føles ganske godt. Har selv blitt tent av det og til og med fått orgasme. Bare synd for menn at slikt synes mye bedre hos dem.

Anonymkode: 0275f...6aa

Nei. Det er ikke veldig vanlig å få orgasme når frisøren vasker håret altså. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HA HA HA HA enig der! :-D

Anonymkode: 6933f...ee4

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det beror på hvilket hår... :sjokkert:

Anonymkode: 5e478...c2d

Skrevet

Javel, hva så?

Anonymkode: 6bba6...806

Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om, men tenker uansett at dette er fysiologisk, og ikke noe mennene kan noe for. Så de er sikkert ganske flaue selv hvis det skjer hos frisøren, tror jeg.

Anonymkode: 91372...630

Skrevet

Mannen min sier det aldri har skjedd med han. Han er ganske åpen om sånt ellers, så jeg tror han snakker sant. :P

Men jeg har ikke noe problem med å forstå at det kan skje. Det er jo behagelig å få vasket håret, og jeg kan ofte oppleve litt kribling nedentil når noe er behagelig, selv om det ikke er noe seksuelt. Samme hvis jeg blir veldig glad for noe. Glad mine reaksjoner ikke vises utenpå. :P

Anonymkode: be12a...6b4

Skrevet

Noen menn får reisning litt oftere og fortere enn andre. Penis blir automatisk stiv flere ganger daglig faktisk. Det er en normal "forsvarsmekanisme" for at ting skal fortsette å fungere der nede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...