Gå til innhold

Hva er det verste med mannen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

At han har en tendens til å lyve. Jeg fant nylig ut at han har snusa på jobb de siste 3 åra og holdt det skjult for meg, samtidig snakket nedsettende om familie og venner av oss som ikke klarer å slutte med snus... Har også tidligere løyet om hvor han har vært, hva han har gjort osv. Ikke om ting som har vært noe big deal, men f.eks sagt han har besøkt sine foreldre, men egentlig besøkt en kamerat. Eller at han og en kamerat bare var hjemme og så på tv, men så var de egentlig ute å spiste hamburger og kosa seg. Lyvinga er om sånne teite ting som jeg bare ikke skjønner poenget med å lyve om :/

Anonymkode: e8257...2ca

Min også. Skjønner bare ikke vitsen! Det blir så utrolig unødvendig og barnslig! Er det en slags søken etter "spenning" tro? I en ellers så veldig streit og forutsigbar småbarnsfartilværelse? Hmm. 

Anonymkode: b924f...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow du er flink til å lage slutninger utifra veldig lite info. 

«Tar med deg til utlandet»? Tror du det er noe jeg sitter og håper og venter på. Det er uaktuelt da Pappan til barna mine bor her. Jeg har to skolebarn så å flytte utenlands er uaktuelt. Vi har hatt denne løsningen i mange år og jeg hater å være så mye alene. Nå ønsker han mer tid og fokus der og det føler jeg at jeg ikke kan gi. Derfor separasjon. Du trenger ikke prøve å gjøre meg usikker eller tristere ved å skrive det du gjør. Jeg føler meg faktisk jævlig nok. 

Anonymkode: 15de1...930

Du, det er ikke JEG som styrer dine følelser. Og der var ingen ting i innlegget ditt som antyda at barnas far var en annen enn ektemannen din, så det er faktisk ikke så ulogisk om man trekker den slutning at dere alle godt kan flytte. 

Anonymkode: efa95...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hakker og kritiserer hele tiden, kjefter for detaljer jeg gjør feil. Er skeptisk og kritisk til alt jeg sier. Han liker ikke at jeg tar på han, han skyver meg bort ved forsøk på nærhet. Han himler med øynene og sukker og stønner av meg, og han snakker til meg akkurat likt som han snakker til ungene. Vi har ikke sex. 

Vi bare bor sammen.. og jeg føler meg som et kronisk hår i suppa hans. 

Anonymkode: 64306...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han hakker og kritiserer hele tiden, kjefter for detaljer jeg gjør feil. Er skeptisk og kritisk til alt jeg sier. Han liker ikke at jeg tar på han, han skyver meg bort ved forsøk på nærhet. Han himler med øynene og sukker og stønner av meg, og han snakker til meg akkurat likt som han snakker til ungene. Vi har ikke sex. 

Vi bare bor sammen.. og jeg føler meg som et kronisk hår i suppa hans. 

Anonymkode: 64306...d24

Huff. Dere bør enten søke hjelp eller avslutte forholdet... Å flagge sin forakt så tydelig, er jo med på å skape et merkelig oppvekstmiljø for de barna.

Anonymkode: efa95...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke elsker meg. 

Det er jo ikke noe han kan styre eller gjør han slem, med det er vondt likevel. 

Anonymkode: d0c03...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

...og så tror jeg dessverre at han er litt dum. Jeg får dårlig samvittighet av å si det, men enkle ting, som for de fleste er barnelærdom, er for han vanskelig. Ta f.eks da vi malte taket på badet. Oljemaling. Han vasket penselen i vann i vasken. Vasket og vasket og vasket. Da jeg fortalte han at oljemaling ikke løses opp i vann, ble han sint, for dette kunne han! Jeg lot han stå der. 

I tillegg. Vi var på en musikal i høst. I pausen spurte jeg han om han likte den. Han svarte at det var jo bare surr. Han forstod ingenting. Det var litt flaut å måtte forklare hele musikalen der vi sto i lobbyen blant folk i dress og med prosecco i hånda.

 

Anonymkode: 5e5fd...884

Haha... film..

Anonymkode: ede15...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han sitter i stua å skjærer av seg hard hud på hælene som han legger oppå snusboksen.. jeg spyr nesten.. hjelper ikke si noe. 

Anonymkode: ede15...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

...og så tror jeg dessverre at han er litt dum. Jeg får dårlig samvittighet av å si det, men enkle ting, som for de fleste er barnelærdom, er for han vanskelig. Ta f.eks da vi malte taket på badet. Oljemaling. Han vasket penselen i vann i vasken. Vasket og vasket og vasket. Da jeg fortalte han at oljemaling ikke løses opp i vann, ble han sint, for dette kunne han! Jeg lot han stå der. 

I tillegg. Vi var på en musikal i høst. I pausen spurte jeg han om han likte den. Han svarte at det var jo bare surr. Han forstod ingenting. Det var litt flaut å måtte forklare hele musikalen der vi sto i lobbyen blant folk i dress og med prosecco i hånda.

 

Anonymkode: 5e5fd...884

Var dere på «Hair»? 😂

Anonymkode: b1fd5...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han slafser en del når han spiser, ser mye fotball når det er sesong, drikker 3-5 bokser cola zero per uke og tror selv han drikker 2 bokser samt at cola zero er "Så mye bedre enn vanlig cola æ". Han kan være ekstrem med å utsette ting, eks bestille legetime for å ta kontrollblodprøver

Anonymkode: fdc8e...1d5

Orker du virkelig å irritere deg over 3-5 bokse cola zero? Du kan ikke ha mye å bekymre deg over i livet!

Anonymkode: b8430...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var dere på «Hair»? 😂

Anonymkode: b1fd5...cf5

Les Miserables. Den burde ikke være altfor vanskelig for en på 40 å forstå...?

Anonymkode: 5e5fd...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du, det er ikke JEG som styrer dine følelser. Og der var ingen ting i innlegget ditt som antyda at barnas far var en annen enn ektemannen din, så det er faktisk ikke så ulogisk om man trekker den slutning at dere alle godt kan flytte. 

Anonymkode: efa95...ccc

Ytre påvirkninger har selvfølgelig noe å si for andres følelser. Tror du man kan si hva som helst til andre for så å si at «Det er ikke JEG som styrer følelsene dine»? 

Det er heller ingenting i HI som gjør at jeg må skrive min livshistorie eller fortelle om ektemannen min er Pappan til barna. Jeg skrev en liten ting om hva som var verst med min mann. Verken mer elever mindre. Spurte heller ikke om råd. Det var du som bestemte at du ønsket å gi en analyse om at mannen levde et dobbeltliv og hadde en annen dame, kun basert på at jeg skrev han prioriterte jobben sin. 

Anonymkode: 15de1...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du, det er ikke JEG som styrer dine følelser. Og der var ingen ting i innlegget ditt som antyda at barnas far var en annen enn ektemannen din, så det er faktisk ikke så ulogisk om man trekker den slutning at dere alle godt kan flytte. 

Anonymkode: efa95...ccc

Hva får deg til å tro at du er kvalifisert til å mene noe som helst om hennes liv og ekteskap? Hun svarte på er spørsmål, som mange andre, og du kastet deg over henne med antagelser og meninger. Hvorfor? Du ødelegger tråden til hi med meningsløst oppgulp. 

Anonymkode: d0c03...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Orker du virkelig å irritere deg over 3-5 bokse cola zero? Du kan ikke ha mye å bekymre deg over i livet!

Anonymkode: b8430...453

Han ser ikke selv at han er avhengig av cola zero. Han påstår han drikker 2 ganger i uka og drikker etter det jeg har observert 5 ganger i uka. Synes det er turn-off med folk med lite selvinnsikt

 

Anonymkode: fdc8e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han ser ikke selv at han er avhengig av cola zero. Han påstår han drikker 2 ganger i uka og drikker etter det jeg har observert 5 ganger i uka. Synes det er turn-off med folk med lite selvinnsikt

 

Anonymkode: fdc8e...1d5

Å drikke 3-5 bokser med cola zero i uka kvalifiserer ikke til avhengighet.

Anonymkode: b7ccb...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ADD, og er derfor veldig distré og er alltid på leting etter noe han ikke finner. 

Ellers er han en fantastisk ektemann og far, så jeg klarer å leve med at han er så virrete. 

Anonymkode: f7030...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Dere bør enten søke hjelp eller avslutte forholdet... Å flagge sin forakt så tydelig, er jo med på å skape et merkelig oppvekstmiljø for de barna.

Anonymkode: efa95...ccc

Vi går til fvk.. men spørs om det ikke blir brudd.. 

Anonymkode: 64306...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er så innmari perfekt. Og med det mener jeg at han ordner og fikser alt, uten å forvente ros. Han rydder, pusser opp, jobber, ordner med barna (står opp, lager mat/matpakker, leverer, henter, lekser, tar de med på ting, leker, kveldsstell ect.) og er jevnt over omtenksom og tålmodig. Og jeg er så sykt lei hele fyren og vil bare flytte fra han. Men ... kan ikke gjøre det. 

Anonymkode: ee60d...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At han er så innmari perfekt. Og med det mener jeg at han ordner og fikser alt, uten å forvente ros. Han rydder, pusser opp, jobber, ordner med barna (står opp, lager mat/matpakker, leverer, henter, lekser, tar de med på ting, leker, kveldsstell ect.) og er jevnt over omtenksom og tålmodig. Og jeg er så sykt lei hele fyren og vil bare flytte fra han. Men ... kan ikke gjøre det. 

Anonymkode: ee60d...d7a

Oj... Gjør bjelken vondt i øyet? 

Anonymkode: efa95...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han ser ikke selv at han er avhengig av cola zero. Han påstår han drikker 2 ganger i uka og drikker etter det jeg har observert 5 ganger i uka. Synes det er turn-off med folk med lite selvinnsikt

 

Anonymkode: fdc8e...1d5

Det er ikke avhengighet, det er en uproblematisk bagatell.

Jeg er avhengig av cola zero selv, drikker oftest minst 0,5 l til dagen. Det er min sak og ingen andres.

Anonymkode: abcc8...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han låser seg når han blir sint. Da slutter han å høre og blir barnslig og tverr. Da handler det om stoltheten hans eller ett eller annet, og så klarer han ikke skille de ulike følelsene og temaene fra hverandre. Det er noen perioder han er mer sånn enn andre. Det er slitsomt, men oftest må det bare gå litt tid før han innser at han kanskje var urimelig. 

Anonymkode: d3d35...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At han låser seg når han blir sint. Da slutter han å høre og blir barnslig og tverr. Da handler det om stoltheten hans eller ett eller annet, og så klarer han ikke skille de ulike følelsene og temaene fra hverandre. Det er noen perioder han er mer sånn enn andre. Det er slitsomt, men oftest må det bare gå litt tid før han innser at han kanskje var urimelig. 

Anonymkode: d3d35...d05

Og det går bedre og leve sammen nå når vi kjenner hverandre. Har vært sammen i 10 år, så jeg begynner jo å skjønne hvordan jeg må forholde meg til det, men i begynnelsen var det slitsomt. Jeg har prøvd noen ting som bare gjorde det værre, for å si det sånn 😆

Anonymkode: d3d35...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

TOg det går bedre og leve sammen nå når vi kjenner hverandre. Har vært sammen i 10 år, så jeg begynner jo å skjønne hvordan jeg må forholde meg til det, men i begynnelsen var det slitsomt. Jeg har prøvd noen ting som bare gjorde det værre, for å si det sånn 😆

Anonymkode: d3d35...d05

Hvordan forholder du deg best til det? Min er også slik...

Anonymkode: bc1bb...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikker på fingrene før han blar i aviser/ reklamer etc.

Stinker tåfis

Ustabilt humør

Skal alltid fremheve seg selv ( hvor flink han er til å gå tur, husarbeid osv i forhold til meg)

Anonymkode: ecb23...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

At han er så innmari perfekt. Og med det mener jeg at han ordner og fikser alt, uten å forvente ros. Han rydder, pusser opp, jobber, ordner med barna (står opp, lager mat/matpakker, leverer, henter, lekser, tar de med på ting, leker, kveldsstell ect.) og er jevnt over omtenksom og tålmodig. Og jeg er så sykt lei hele fyren og vil bare flytte fra han. Men ... kan ikke gjøre det. 

Anonymkode: ee60d...d7a

Det er jo som meg, det 😇😂 Neida, eller joda. Men hva er du lei av, da? Jeg kan noen ganger gå litt i martyrmodus, og det er jo ekstremt irriterende og slitsomt for mannen. «Jada, bare dra du, jeg ordner alt her, ikke tenk på meg, jeg kan droppe mine planer, det går heeeeelt fint». Skjønner selv at jeg er dust, da. 

Anonymkode: f0fca...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...