Gå til innhold

Hva er det verste med mannen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At han har en tendens til å lyve. Jeg fant nylig ut at han har snusa på jobb de siste 3 åra og holdt det skjult for meg, samtidig snakket nedsettende om familie og venner av oss som ikke klarer å slutte med snus... Har også tidligere løyet om hvor han har vært, hva han har gjort osv. Ikke om ting som har vært noe big deal, men f.eks sagt han har besøkt sine foreldre, men egentlig besøkt en kamerat. Eller at han og en kamerat bare var hjemme og så på tv, men så var de egentlig ute å spiste hamburger og kosa seg. Lyvinga er om sånne teite ting som jeg bare ikke skjønner poenget med å lyve om :/

Anonymkode: e8257...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er veldig barnslig. Han gjør barna litt usikker på han med å alltid tulle med dem. De kommer alltid til meg for sannheten. Han er lite delaktig med barna generelt. Dessuten forventer han at barna skal lære og utvikle seg, men selv klarer han ikke engang å lære å spyle ned kaffen i vasken.. 

Irriterte meg over mange småting før. Så leste jeg her inne om ei som irriterte seg over mannens sokker som lå overalt. Så døde mannen og hun satt igjen og savnet sokkene og mannen. Det setter ting litt i perspektiv.

Men klart han kan irritere meg ihjel noen ganger.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Dette var leit. 

Hvem andre er det han er sammen med, da? Han har jo ikke seriøst blitt separert for å kunne jobbe mer, det er det vel ingen som egentlig tror på.

Anonymkode: efa95...ccc

Hva mener du?

vi er separert da vi ønsker forskjellige ting for familien. Han ønsker å fokusere mer på jobb noe som betyr å bo enda mer i et annet land mens vi er her hjemme. 

Anonymkode: 15de1...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste; at han driter i husarbeidet. 

Det nest verste; at han har vanskelig for å forstå at barna trenger et sunt kosthold. 

Andre ting; har gjesper og snakker samtidig. Han snufser høyt veldig mye. Han svarer ikke med én gang når noen spør han om noe, slik at folk blir usikre på om han har hørt de. Han skjønner ikke at barna trenger et sosialt liv. Han glemmer at barn trenger å gjøre leksene sine.

Anonymkode: 70f2c...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han kan være kjempeenig med meg i ting (både ting vi skal gjøre eller hvordan det skal gjøres) men så er han igrunn ikke enig likevel og gjør noe helt motsatt. Utrolig vanskelig å forholde seg til. 

Han er utrolig dårlig på å gjøre ting på eget initiativ (husvask, oppussing osv), noe som fører til mas fra meg, og han kan irritere seg skikkelig over at jeg maser...

 

 

Anonymkode: 2f9e9...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han slurver med tannpussen i perioder. Jeg blir både moren hans og mister all lyst på nærkontakt. Han blir først irritert og mener jeg har oversenditiv luktesans, men så skjerper han seg.

Anonymkode: 3db17...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han overdriver voldsomt når det kommer til renslighet. Eller, verst av alt er vel at han ikke ser på det som et problem (og heller ikke ser på det som sykelig...), det er visst jeg som har et problem som mener han er for nøye. Jeg er visst bare ekkel som ikke slenger genseren til vask igjen dersom den faller på gulvet på vei ut av vaskemaskinen. Må da skjønne at genseren er møkkete igjen da, vel??! 

Anonymkode: 5488f...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det verste; at han driter i husarbeidet. 

Det nest verste; at han har vanskelig for å forstå at barna trenger et sunt kosthold. 

Andre ting; har gjesper og snakker samtidig. Han snufser høyt veldig mye. Han svarer ikke med én gang når noen spør han om noe, slik at folk blir usikre på om han har hørt de. Han skjønner ikke at barna trenger et sosialt liv. Han glemmer at barn trenger å gjøre leksene sine.

Anonymkode: 70f2c...0f1

Her er jeg veldig nysgjerrig på hva som taler i hans favør??

Anonymkode: efa95...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her er jeg veldig nysgjerrig på hva som taler i hans favør??

Anonymkode: efa95...ccc

At han er far til mine barn og veldig snill. Jeg er vel overbevist om at det ikke finnes andre snille menn der ute.

Anonymkode: 70f2c...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

At han er far til mine barn og veldig snill. Jeg er vel overbevist om at det ikke finnes andre snille menn der ute.

Anonymkode: 70f2c...0f1

Er det snilt å overlate husarbeid til deg, gi barna lortemat, ikke tilrettelegge for barnas sosiale liv og ikke tilrettelegge for at de gjør lekser...???

Anonymkode: efa95...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er at han ikke innser at det beste er å gi meg fullt foreldreansvar så jeg kan flytte hjem til Norge og få orden på livet til barna og meg selv. Men jeg tar kampen ved hornene og søker rettshjelp så fort jeg entrer landet. Så kan han få lufte sitt skittentøy for verden og familie. Helt ok for meg. Nok er nok

Anonymkode: fb203...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du?

vi er separert da vi ønsker forskjellige ting for familien. Han ønsker å fokusere mer på jobb noe som betyr å bo enda mer i et annet land mens vi er her hjemme. 

Anonymkode: 15de1...930

Jeg mener at hvis han virkelig ville være gift med deg, så hadde han tatt deg med til utlandet. Men sannsynligvis lever han et dobbeltliv. Der er en ny dame et sted. Ingen voksen mann flytter ut bare for å være singel og jobbe mer...

Anonymkode: efa95...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han spiller hele tiden, er generelt lat, spiser usunt, er overvektig, snorker noe jævlig, ikke noe mer enn en ok far og en dårlig kjæreste.

Anonymkode: 38115...668

Wow, og du blir fordi?

Anonymkode: 730a0...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det snilt å overlate husarbeid til deg, gi barna lortemat, ikke tilrettelegge for barnas sosiale liv og ikke tilrettelegge for at de gjør lekser...???

Anonymkode: efa95...ccc

Nei, det er dritt... jeg gir snart opp. Men livet som fattig alenemamma til 3 barn skremmer meg. 

Anonymkode: 70f2c...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må minnes på å barbere seg/ klippe seg, noen ganger å dusje. Han setter skoene sine midt i gangen, har gitt opp å få han til å slutte med det. Tidvis gamer han til langt på natt, og våkner trøtt og dårlig uthvilt på sofaen om morgenen. Det er lite tak i han når det gjelder oppussing, bilvask etc. Jeg må tenke på det aller meste. 

Hadde det ikke vært for de mange virkelig gode egenskapene hans, hadde jeg vel klikket for lenge siden 🙄

Anonymkode: a4c3d...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort lunte..lang sur..klager over husarbeid som ikke har blitt gjort da må han jo gjøre det selv..går i hullete skittne klær og lar skjegget gro 😣 tåfis..ikke særlig god i senga..lar sitt dårlige humør gå ut over hele familien. Liker å tro at han er sjefen over husholdningen..tar generelt svært lite ansvar for lekser med barna..aktiviteter til barna. Initierer aldri til å finne på noe som helst som kjærester eller som familie. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder 😯

Anonymkode: f17ba...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kort lunte..lang sur..klager over husarbeid som ikke har blitt gjort da må han jo gjøre det selv..går i hullete skittne klær og lar skjegget gro 😣 tåfis..ikke særlig god i senga..lar sitt dårlige humør gå ut over hele familien. Liker å tro at han er sjefen over husholdningen..tar generelt svært lite ansvar for lekser med barna..aktiviteter til barna. Initierer aldri til å finne på noe som helst som kjærester eller som familie. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder 😯

Anonymkode: f17ba...083

Ja også er han en gjerrigknark. Tjener 650 000 i året og vil ikke bruke en krone!

Anonymkode: f17ba...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at hvis han virkelig ville være gift med deg, så hadde han tatt deg med til utlandet. Men sannsynligvis lever han et dobbeltliv. Der er en ny dame et sted. Ingen voksen mann flytter ut bare for å være singel og jobbe mer...

Anonymkode: efa95...ccc

Wow du er flink til å lage slutninger utifra veldig lite info. 

«Tar med deg til utlandet»? Tror du det er noe jeg sitter og håper og venter på. Det er uaktuelt da Pappan til barna mine bor her. Jeg har to skolebarn så å flytte utenlands er uaktuelt. Vi har hatt denne løsningen i mange år og jeg hater å være så mye alene. Nå ønsker han mer tid og fokus der og det føler jeg at jeg ikke kan gi. Derfor separasjon. Du trenger ikke prøve å gjøre meg usikker eller tristere ved å skrive det du gjør. Jeg føler meg faktisk jævlig nok. 

Anonymkode: 15de1...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger ikke kroppskontakt foruten sex. Jeg trenger mye kroppskontakt.

Anonymkode: 8bd23...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynner å minne litt mye om farens hans på enkelte områder. For eksempel kan han være veldig sta dersom vi diskuterer noe, gjerne geografi eller en snarvei eller noe sånt superkjedelig. Disse tingene kommer opp stort sett når vi kjører bil. Han har jo alltid rett, men måten han sier det på irriterer meg. Skjønner ikke helt når han skal stoppe med kjedelige fakta. Så da må jeg minne han på at han høres ut som faren hans. 

 

Skjønner vi har små utfordringer når det er det eneste jeg kommer på.. 😊

Anonymkode: eac28...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slafser en del når han spiser, ser mye fotball når det er sesong, drikker 3-5 bokser cola zero per uke og tror selv han drikker 2 bokser samt at cola zero er "Så mye bedre enn vanlig cola æ". Han kan være ekstrem med å utsette ting, eks bestille legetime for å ta kontrollblodprøver

Anonymkode: fdc8e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han tror han har sagt noe og så har han ikke det, men kan ikke gi seg på det selv om andre i rommet kan bekrefte at han ikke har sagt et pip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...