Gå til innhold

Ironisk nok : verdens rikeste kvinne får sponset baby-shower.... alt gratis.....andre har ikke råd til bleier....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kloe kardashian...?..

 

Hun trenger ikje sponses. Hun burde si at trengende mødre kunne få pengene....? 

 

Men nei....ho tok alt selv......tiltross for at hun tjener milliarder.......

Anonymkode: a329f...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kalles markedsføring. Det er nå en gang slik at kjente mennesker har markedsverdi, i motsetning til ukjente mennesker. 

Anonymkode: c1426...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løser overhodet ingenting av de fattiges situasjon om KK bruker statusen sin til å tjene penger eller gir det bort. Det blir bare symbolikk om hun evt skulle gi pengene videre. 

Det de fattige trenger er jobber. Ikke veldedighet. 

Anonymkode: d5a41...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig burde hun ikke tatt imot. 

Selvfølgelig burde hun henvist evt sponsorer videre til veldedige organisasjoner elker liknende. Da kunne hun i det minste fått positiv omtale. 

Hele klanen er bare utrolig navlebeskuende og selvopptatte og viser null refleksjon. 

Og nei, det hadde ikke løst fattiges situasjon på lang sikt. Men i USA eg mange så fattige, selv med jobber, så veldedighet er en nødvendighet for å hindre barnedød!

Anonymkode: a9f9b...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Marit trenger heller ikke ta imot bunader til mange hundre tusen, men hun gjør det likevel. Kjendiser blir sponset, sånn er det bare. Det ene utelukker ikke det andre...

Anonymkode: f20ad...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kloe kardashian...?..

 

Hun trenger ikje sponses. Hun burde si at trengende mødre kunne få pengene....? 

 

Men nei....ho tok alt selv......tiltross for at hun tjener milliarder.......

Anonymkode: a329f...516

Hun hadde ikke fått sponset noe, on hun gav det vekk.

Det heter markedsføring og er en investering som de ulike selskapene  gjør. De bruker henne som reklame. Ingen fattige hadde fått mer penger om hun hadde takket nei. Da hadde selskapene brukt de budsjetterte markedsføringsutgiftene sine andre steder.

Det er business. Big business faktisk. Veldedighet er fint det, men ingen selskaper overlever dersom de gir alle pengene sine til veldedighet. Hva vet du egentlig, kanskje har dette selskapet et vedledighetsfond i tillegg. Gir 2% av overskuddet sitt til veldedighet. Da vil det på sikt gå MER penger til veldedighet ved at chloe fronter selskapet, fordi det vil øke omsetningen. 

 

 

Anonymkode: 76fa8...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kloe kardashian...?..

 

Hun trenger ikje sponses. Hun burde si at trengende mødre kunne få pengene....? 

 

Men nei....ho tok alt selv......tiltross for at hun tjener milliarder.......

Anonymkode: a329f...516

Har de noengang gjort noe for folk som er dårligere stilt da?

Anonymkode: 1d760...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har de noengang gjort noe for folk som er dårligere stilt da?

Anonymkode: 1d760...eed

Ifølge tv-serien har de engasjert seg både for hjemløse og kvinner som har opplevd vold. Om det er kun for show vet jeg jo ikke, men det øker folks bevissthet angående disse temaene, for de snakker med folk som har greie på det og får forklart problemene og hva som kan hjelpe grundig. 

Anonymkode: 5e235...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo mye av det samme her. De som ofte har de best betalte yrkene får billigere lån og forsikring. De hadde jo ikke nødvendigvis trengt det men tar gledelig imot. Tjener man over en viss sum blir man og tatt ekstra vare på i spesielt bankene...

Anonymkode: ad42a...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ille, jeg er enig med deg i det... Likevel når jeg tenker... Jeg er "normalt" stilt økonomisk... Hadde jeg fått noe gratis hadde jeg tatt i mot :P Mye vil ha mer? 

 

Jeg betaler liiite til vedledige organisasjoner, jeg skjems over det... burde jo gitt mer. Likevel prioriterer jeg lønnen min til å kjøpe eks en dyr genser til min tenåringsdatter en gang i blant. Det er jo helt på tryne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...