Gå til innhold

Strikkedamer! Hva strikker du nå?


Himmel og hav

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 13.3.2018 den 7.17, Anonym bruker skrev:

Jeg må bare fortelle. Mitt barn måtte plutselig ut i uke 35 (var på kontroll og ikke forberedt på at noe skulle være galt) og han havnet på nyfødtintesiv. Vi hadde ingen klær klare og da jeg kom til sykehuset den dagen hadde jeg bare med meg mobil, nøkler og lommebok. Det gikk 8 timer før jeg fikk se ham. Da jeg kom inn på nyfødtintensiv lå han med strikket pledd, lue og sokker. Det føltes så godt at han hadde fått noe som bare var hans (i tillegg til god helsehjelp selvfølgelig). Det var beintøft med syk baby, men han klarte seg.

I dag tenker jeg ofte på all den gode hjelpen vi fikk. Jeg er takknemlig for de som gir blod, de som leverer morsmelk til sykehuset, det fantastiske personalet på barneavdelingen og de som strikket til min sønn.

Så tusen takk!

Anonymkode: 15770...461

Sånne historier gleder meg så 😙 det er jo akkurat den tanken som gjør at jeg strikker til sykehusene. Tanken på at foreldre som brått og uventet lander på sykehus med nyfødt kan få den lille hjelpen det er at barnet blir kledd i hjemmestrikkede plagg som er deres. En mor sendte meg en gang en melding der hun takket meg for å ha gitt barnet hennes et minne for livet. Hun sendte med bilde av barnets første sokker, lue og teppe og det var jeg som hadde laget dem... Gaulte en skvett da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

https://www.viking-garn.no/kataloger/1701-8-vilde-genser

Strikker denne nå :) kjæresten til sønnen min skal få den. Hun heter Vilde ;)

Anonymkode: c59ed...de1

Så fin - fikk lyst på den også, jeg. Veldig fine mansjetter på armene, har ikke sett akkurat det mønsteret før. Hvordan er den nederst på bolen?

Anonymkode: ff17a...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...