Gå til innhold

Noen som har erfaring med Asea vann? Det var et stort håp som skulle hjelpe meg, men nå er jeg usikker. 😭


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Et vann som gir kloke og friske barn i tillegg til å fikse stive knær?

Verden vil bedras. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette produktet er ren og skjær svindel! 

Også er det den placeboeffekten da...! Server lettøl til 10 stk. 14 åringer. Fortell dem at det er vanlig øl. Jeg lover deg, 10 av 10 blir drita. 

Voksne mennesker som går på dette jukset/pyramidesvindel kan takke seg sjøl. Begynn å send penger for å få utbetalt arv fra ukjent onkel i Nigeria også. Dere har vel hørt folk bli rike av det også 😂

Anonymkode: f30cc...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, jeg skjønner man blir desperat når helsen svikter og ikke virker til å bli bra igjen. Jeg har ikke erfraing med dette vann, men tenker at dersom det bare fremkommer negative erfaringer når du googler så bør det si noe om produktet. Dersom det skulle være så fantastisk hvorfor tilbys det ikke av Helse Norge? Om syke mennesker kommer til å løpe opp trappene med dette vann hvorfor tilbyd det ikke til de tusenvis av mennesker i Norge som har ME eller fatigue? Samfunnet ville jo gavne dersom disse mennesker kunne bli friske og jobb ved hjelp av vann. At en person blir frisk av dette kan jo skyldes mange andre faktorer.

Dersom du har fått dette anbefalt av professionell helsepersoner synes jeg du fint kan spørre til fakta bak mirakelvannet. Autoriserte helsepersonell har nemlig ikke lov til å anbefale produkter som ikke er videnskapelig dokumentert.

Håper helsen din bedre seg (med eller uten vannet)

Anonymkode: ec91f...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er nysgjerrig på tittelen til personen som har anbefalt deg vannet? Lege, sykepleier, kiropraktor? 

 

Anonymkode: 054ed...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv vært ute for en ulykke og hele livet ble snudd på hodet, jeg er dessverre endt opp som ufør. Jeg har prøvd ganske mye, men ikke det vannet du sikter til, aldri hørt om det engang. Jeg tenker at du må stole på magefølelsen din, hvis du er skeptisk lar du vær, hvis du tenker at dette er greit , så kjør på :) Å prøve alternative ting over en kort periode har aldri skadet meg, men har jeg vært i tvil om et produkt, så har jeg latt vær å prøve.

Anonymkode: 70c38...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. mars 2018 den 21.55, vimsa3 skrev:

Jeg står frem med nick, det gjør ikke du. Du har aldri prøvd produktet og jeg synes det er veldig merkelig av deg at du uttaler deg om ting du ikke har peiling på. Som jeg skrev oppe hadde jeg dager jeg såvidt kom meg opp av senga! Det forbedret livskvaliteten min helt enormt. Du/dere kan tro hva dere vill jeg er ikke selger da jeg rett og slett sliter med sosial angst og hadde aldri greid å tjene ett øre på det. Til hi please pm meg og spørr noen som faktisk har erfaring fra produktet!

Du blir ikke lege av å "stå frem med nick"! 

Anonymkode: 618bc...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det opp til hver enkelt om de vil bruke pengene sine på humbug. 

Anonymkode: 4123b...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at du ikke har bindingstid eller tvang på noe som helst måte. Jeg har erfart bedring i blodprøve resultater og ultralyd. Placebo nei. Det er mange klinikker som bruker dette til å hjelpe behandlingen til kreft pasienter i Tyskland. Dette er fakta. Det er ikke bare det som er nahendlingen selvsagt men det er en del av den det samme med USA. Dere for tro hva dere vill. Men jeg er ikke i tvil. Jeg har også prøvd gelen dems. Var ekstremt skeptisk og trodde ikke på dette. Jeg greide å kutte meg skikkelig i fingeren ganske dypt og det blødde skikkelig. Jeg puttet en stor kladd av gel en på fingeren og ventet litt hele boblen ble fyllt opp av blod og så stoppet det å blø var faktisk helt sykt å se på! Vasket det så av og det blødde ingenting etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 08/03/2018 den 19.48, Anonym bruker skrev:

Han sa at det var bare 3 av pasientene hans som har prøvd dette i 6 uker nå, og alle har fått mere enegi. Jeg orker nesten ikke stå opp om morgenen så han tenkte at jeg skulle prøve dette.  

Jeg har prøvd fit Line, det eneste tvilsomme greiene jeg har prøvd hehe. Dette funket kjempebra for meg. Da løp jeg opp trappene her og jeg gikk ned 5 kilo - som har holdt seg borte. Men sluttet med produktene kun fordi det var så dyrt.

Blæh Jeg vet ikke om jeg tør å drikke dette greiene med klor. Hørt folk spyr av dette. Det vil jeg ikke .

Anonymkode: b6348...022

Hvor mye kostet Fitline sammenlignet med disse nye greiene, da? Om Fitline virker, kan det jo være slik at du kommer deg i jobb igjen, og da vil det jo være verdt det. Jeg aner ikke hvordan din økonomi ser ut, HI, men om noe hadde virket for å gjøre meg frisk, hadde jeg kjempet hardt for å kunne fortsette med det. Og til dere som nevner placebo-effekten: Har da vel ingenting å si hvorfor noe virker for HI, bare at det virker 😊

Lykke til 🤗

Anonymkode: 72e94...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...