Gå til innhold

Noen som har erfaring med Asea vann? Det var et stort håp som skulle hjelpe meg, men nå er jeg usikker. 😭


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel alt.

Jeg har endelig kommet til et seriøst behandlingssted. Jeg har vært hos utallige spesialister, men endelig har jeg kommet hit.

Men! Nå foreslo behandleren en drikke. Jeg sier at jeg er villig til å prøve ALT for at helsa etter bilulykke skal bli bedre. 

Jeg googlet denne drikken, men jeg finner kun negative kommentarer om dette produktet som liksom skulle hjelpe meg. 😭 Vet ikke om jeg tør å prøve.

Noen med erfaringer?

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke et seriøst behandlingssted du har kommet til, men en gjeng i beste fall uvitende men uansett grådige blodsugere. For jeg er ganske sikkker på at de tjener på deg.

Mirakelvannet har vært testet bl a av Mattilsynet. Det viser seg å inneholde klor av samme type som brukes i bassengvann, bare atskillig mer. I ASEA er det 10 mg/L (Mattilsynet har funnet mer, 15 mg/L). I bassengvann er det 1-3 mg per liter. I drikkevann 0,1-0,4 mg.

ASEA er ikke et ekstra sunt vann med litt spesielt salt i. Det er en potensielt giftig væske.

Anonymkode: 243c7...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det seriøse behandlingsstedet høres veldig seriøst ut, når de driver med dette. Jeg hadde aldri prøvd det, selv om jeg og er desperat etter å bli frisk

Anonymkode: 80284...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig noe som distribueres gjennom en pyramide-organisasjon, og det er klart at om din såkalte behandler er selger så vil han pushe det. For å tjene penger, ikke for å gjøre deg frisk.

Anonymkode: 243c7...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke et seriøst behandlingssted du har kommet til, men en gjeng i beste fall uvitende men uansett grådige blodsugere. For jeg er ganske sikkker på at de tjener på deg.

Mirakelvannet har vært testet bl a av Mattilsynet. Det viser seg å inneholde klor av samme type som brukes i bassengvann, bare atskillig mer. I ASEA er det 10 mg/L (Mattilsynet har funnet mer, 15 mg/L). I bassengvann er det 1-3 mg per liter. I drikkevann 0,1-0,4 mg.

ASEA er ikke et ekstra sunt vann med litt spesielt salt i. Det er en potensielt giftig væske.

Anonymkode: 243c7...c0b

Akkurat de setningene der fant jeg på Google ja. Jo, dette er et veldig høyt anerkjent sted, ikke noe hokkus pokkus. 

Men kjenner jeg ble veldig skuffet når jeg leste om dette vannet. 

 

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat de setningene der fant jeg på Google ja. Jo, dette er et veldig høyt anerkjent sted, ikke noe hokkus pokkus. 

Men kjenner jeg ble veldig skuffet når jeg leste om dette vannet. 

 

Anonymkode: b6348...022

Hva heter dette superseriøse, meget anerkjente behandlingsstedet da?

Anonymkode: d0c14...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det virkelig er et seriøst sted du er, ville jeg fortalt lederne det hva en av de ansatte har anbefalt deg. Du var lur nok til å Google, det er antagelig ikke alle andre. 

Anonymkode: 40fad...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er forøvrig noe som distribueres gjennom en pyramide-organisasjon, og det er klart at om din såkalte behandler er selger så vil han pushe det. For å tjene penger, ikke for å gjøre deg frisk.

Anonymkode: 243c7...c0b

Han sa at det var bare 3 av pasientene hans som har prøvd dette i 6 uker nå, og alle har fått mere enegi. Jeg orker nesten ikke stå opp om morgenen så han tenkte at jeg skulle prøve dette.  

Jeg har prøvd fit Line, det eneste tvilsomme greiene jeg har prøvd hehe. Dette funket kjempebra for meg. Da løp jeg opp trappene her og jeg gikk ned 5 kilo - som har holdt seg borte. Men sluttet med produktene kun fordi det var så dyrt.

Blæh Jeg vet ikke om jeg tør å drikke dette greiene med klor. Hørt folk spyr av dette. Det vil jeg ikke .

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har hatt veldig positiv effekt av det. Etter et halvt år så kunne hun øke stillingsprosenten sin, først til fra 60 % til 80, og et halvt år etter til 100 %. Hun tenkte selv at det var psykisk, så hun sluttet med det en periode, da ble hun dårligere igjen.

Jeg har hørt flere som har hatt god effekt av det, men har ikke forsøkt det selv. Jeg blir alltid litt skeptisk når noe lover å kurere nesten hva som helst, og også når de benytter disse pyramidelignende forretningsstrukturene.

Anonymkode: 3ae38...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det virkelig er et seriøst sted du er, ville jeg fortalt lederne det hva en av de ansatte har anbefalt deg. Du var lur nok til å Google, det er antagelig ikke alle andre. 

Anonymkode: 40fad...c3e

Dette er privat. Han som gå meg dette er sjefen . Han gav meg et kort på navnet til kollegaen hans som driver med dette også.

Jeg er så skuffa nå. 

Jeg som var så glad for all den hjelpen jeg har fått der. 

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en venninne som har hatt veldig positiv effekt av det. Etter et halvt år så kunne hun øke stillingsprosenten sin, først til fra 60 % til 80, og et halvt år etter til 100 %. Hun tenkte selv at det var psykisk, så hun sluttet med det en periode, da ble hun dårligere igjen.

Jeg har hørt flere som har hatt god effekt av det, men har ikke forsøkt det selv. Jeg blir alltid litt skeptisk når noe lover å kurere nesten hva som helst, og også når de benytter disse pyramidelignende forretningsstrukturene.

Anonymkode: 3ae38...9c1

Takk for at du svarte 😊Så bra at det hjalp venninnen din 😊 Ja, jeg får prøve den ut selv. For tenk hvis den faktisk hjelper!

Ble bare litt skeptisk til det kloret og bivirkninger som å kaste opp. Hørtes ikke bra ut.

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva heter dette superseriøse, meget anerkjente behandlingsstedet da?

Anonymkode: d0c14...e92

Hehe Jeg vil ikke henge ut dette stedet. Det er nevrologer det er snakk om her. Jeg har vært kasteball i helsevesenet i mange år . Leger har pøst på med medikamenter bare. Jeg var i en ulykke, og diagnosen jeg har fått nå er logisk. Har tatt utallige tester her, og sett selv resultater av øvelser og tester, så jeg er ikke i tvil om at dette er et kompetent sted. Vet om flere som har blitt mye bedre etter at de har kommet i behandling her. Dog uten å drikke dette vannet hehe

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hvor du var. Jeg har hatt fantastiske resultater med dette vannet. Jeg har nå sluttet i ett halvt år og alt sv ledd verker igjen. Ikke med en gang men kom snikende tilbake. Mannen min hadde mange urinsyrekrystaller i blodet. Han verket i kne og var mye sykemeldt grunnet det. Han ble faktisk helt bra! 

Jeg brukte asea trippel dose mens jeg gikk gravid. Jeg fikk en unge som var helt perfekt. Han er veldig tidlig ute med ting hvor han må bruke hode. Fødselen gikk som en drøm. Jeg fikk ikke ett blåmerke en gang. Dro hjem etter 6 timer og hadde det helt supert. Med de to andre startet ikke fødselen av seg selv og var veldig risiko fylt, med han her var det som en drøm.  

Om du ønsker bare send meg en pm. Jeg kjenner veldig mange som drikker det.  Merk jeg er ikke forhandler før noen beskylde meg for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke ta seriøst det som skrives her. Sannsynligvis står det selgere bak, selv om de selvfølgelig benekter dette. Vær skeptisk! Og koster det mye, vær enda mer skeptisk!!

Anonymkode: 86609...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må ikke ta seriøst det som skrives her. Sannsynligvis står det selgere bak, selv om de selvfølgelig benekter dette. Vær skeptisk! Og koster det mye, vær enda mer skeptisk!!

Anonymkode: 86609...c78

Jeg står frem med nick, det gjør ikke du. Du har aldri prøvd produktet og jeg synes det er veldig merkelig av deg at du uttaler deg om ting du ikke har peiling på. Som jeg skrev oppe hadde jeg dager jeg såvidt kom meg opp av senga! Det forbedret livskvaliteten min helt enormt. Du/dere kan tro hva dere vill jeg er ikke selger da jeg rett og slett sliter med sosial angst og hadde aldri greid å tjene ett øre på det. Til hi please pm meg og spørr noen som faktisk har erfaring fra produktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, vimsa3 skrev:

Jeg tror jeg vet hvor du var. Jeg har hatt fantastiske resultater med dette vannet. Jeg har nå sluttet i ett halvt år og alt sv ledd verker igjen. Ikke med en gang men kom snikende tilbake. Mannen min hadde mange urinsyrekrystaller i blodet. Han verket i kne og var mye sykemeldt grunnet det. Han ble faktisk helt bra! 

Jeg brukte asea trippel dose mens jeg gikk gravid. Jeg fikk en unge som var helt perfekt. Han er veldig tidlig ute med ting hvor han må bruke hode. Fødselen gikk som en drøm. Jeg fikk ikke ett blåmerke en gang. Dro hjem etter 6 timer og hadde det helt supert. Med de to andre startet ikke fødselen av seg selv og var veldig risiko fylt, med han her var det som en drøm.  

Om du ønsker bare send meg en pm. Jeg kjenner veldig mange som drikker det.  Merk jeg er ikke forhandler før noen beskylde meg for det! 

Takk for langt svar 😊Så godt å høre at det hjalp dere 😊 Jeg var litt fortvila i går kveld hehe. Fant bare negative omtaler på nettet. Kjekt å høre at det hjelper noen også 😊 

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må ikke ta seriøst det som skrives her. Sannsynligvis står det selgere bak, selv om de selvfølgelig benekter dette. Vær skeptisk! Og koster det mye, vær enda mer skeptisk!!

Anonymkode: 86609...c78

Det var faktisk billig 😊 og jeg ser nå at det hjelper noen. Så jeg lytter heller til de som har prøvd dette, enn noen som synser 😊Men jeg er enig at man skal være skeptisk.😊

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var faktisk billig 😊 og jeg ser nå at det hjelper noen. Så jeg lytter heller til de som har prøvd dette, enn noen som synser 😊Men jeg er enig at man skal være skeptisk.😊

Anonymkode: b6348...022

Billig, er det ikke snakk om flere tusen for en måneds forbruk da? Jeg synes ikke du høres så veldig skeptisk ut jeg da

Anonymkode: 80284...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 900 kroner så nei ikke flere tusen. Billigere og ikke minst 100 ganger bedre en aloe vera produktene. Og ja jeg har prøvd begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, vimsa3 skrev:

Jeg tror jeg vet hvor du var. Jeg har hatt fantastiske resultater med dette vannet. Jeg har nå sluttet i ett halvt år og alt sv ledd verker igjen. Ikke med en gang men kom snikende tilbake. Mannen min hadde mange urinsyrekrystaller i blodet. Han verket i kne og var mye sykemeldt grunnet det. Han ble faktisk helt bra! 

Jeg brukte asea trippel dose mens jeg gikk gravid. Jeg fikk en unge som var helt perfekt. Han er veldig tidlig ute med ting hvor han må bruke hode. Fødselen gikk som en drøm. Jeg fikk ikke ett blåmerke en gang. Dro hjem etter 6 timer og hadde det helt supert. Med de to andre startet ikke fødselen av seg selv og var veldig risiko fylt, med han her var det som en drøm.  

Om du ønsker bare send meg en pm. Jeg kjenner veldig mange som drikker det.  Merk jeg er ikke forhandler før noen beskylde meg for det! 

Placeboeffekten kan føles veldig mirakuløs ut ja 😏

Når det er sunnere å drikke basseng vann så sier det jo sitt.

Anonymkode: 4789c...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Placeboeffekten kan føles veldig mirakuløs ut ja 😏

Når det er sunnere å drikke basseng vann så sier det jo sitt.

Anonymkode: 4789c...99d

Seriøst.. 

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Billig, er det ikke snakk om flere tusen for en måneds forbruk da? Jeg synes ikke du høres så veldig skeptisk ut jeg da

Anonymkode: 80284...566

Hvis du leser over, ser du at jeg er skeptisk. Når noen sier at det faktisk har funket for dem, så vil jeg gi det en sjanse. Bedre å prøve enn å la være. 

Mange som ikke tror på Fitline heller.

Men dét har jeg prøvd, og vet funker. 

Placebo? Jeg klarte så vidt å gå i trappa, da jeg brukte produktene løp jeg i trappa. 

Anonymkode: b6348...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. mars 2018 den 19.43, Anonym bruker skrev:

Akkurat de setningene der fant jeg på Google ja. Jo, dette er et veldig høyt anerkjent sted, ikke noe hokkus pokkus. 

Men kjenner jeg ble veldig skuffet når jeg leste om dette vannet. 

 

Anonymkode: b6348...022

Hvis de er så seriøse, hvorfor anbefaler de da noe mumbo jumbo? 

Anonymkode: 618bc...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du leser over, ser du at jeg er skeptisk. Når noen sier at det faktisk har funket for dem, så vil jeg gi det en sjanse. Bedre å prøve enn å la være. 

Mange som ikke tror på Fitline heller.

Men dét har jeg prøvd, og vet funker. 

Placebo? Jeg klarte så vidt å gå i trappa, da jeg brukte produktene løp jeg i trappa. 

Anonymkode: b6348...022

Men hva ga deg den forbedringen, Fitline eller den endrede kosten? Det er jo som en streng lavkarbokur

Anonymkode: 80284...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt uten resultat. Etterspør du virkning hos selger, har du aldri brukt det lenge nok 😉 Alle kan bli selgere i nettverkssalg, billigere for deg blir det også

Anonymkode: ebd8c...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...