Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, LitenC skrev:

Jeg føler jeg har for få sympomer til å føle meg gravid.. har murring nederst i magen og tunge pupper.. Det er nesten det eneste føler jeg. Hatt mye luft i magen også da 😂  tok en sånn billistrimmel igjen i går bare for å se at den fortsatt blir positiv :P

Er bare 4+4(tror jeg) så finnes vel grenser på hvor mye symptomer jeg kan forvente også. Skal  til legen i morgen så får se hvor langt hun tenker jeg er. Den timen skulle egentlig være for å starte utredning fertilitet - så litt gøy å kunne komme dit og nå være gravid 🤗 

Håper deter bra med dere andre her fortsatt ❤

Jeg har ømme nippler, kvalme (ingen oppkast), murringer/strekninger i magen. Slet litt med vonde smerter første ukene (er 5+4) nå. Nå kjenner jeg ikke noe særlig på de lenger, og får sove gjennom hele natten! ☺️ Har bestilt time hos fastlegen 20.Mars for første svangerskapskontroll..håper alt går veien ❤️🤞🏻

 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag var jeg hos legen, jeg har visst regnet en dag feil 🙈🤣 Er 5+1 idag. Ikke at det spiller noen rolle 🤣 Fikk fyllt ut helsekort for gravide, og det ble bestillt time for ordinær UL. Den kommer til å bli rundt 10.juni 😁❤ Skal tilbake om 4uker for vanlig svangerskapskontroll, da jeg idag var inne for noe annet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Idag var jeg hos legen, jeg har visst regnet en dag feil 🙈🤣 Er 5+1 idag. Ikke at det spiller noen rolle 🤣 Fikk fyllt ut helsekort for gravide, og det ble bestillt time for ordinær UL. Den kommer til å bli rundt 10.juni 😁❤ Skal tilbake om 4uker for vanlig svangerskapskontroll, da jeg idag var inne for noe annet 😊

Ååh! Jeg er 5+4 ❤️ (tror jeg). Jeg skal inn til første svangerskapskontroll 20.Mars, og da skal jeg be om ultralyd i uke 14. 

Så spennende! ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har barn fra før? Jeg tok uke for uke bilde i forrige svangerskap 😂🙈 ser jeg allerede begynte å få mage i uke 12 🙈 og jeg var ikke så veldig slank fra før av. Og det sies at man får tidligere mage med nr 2? 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snart_mammatil2 skrev:

Noen av dere som har barn fra før? Jeg tok uke for uke bilde i forrige svangerskap 😂🙈 ser jeg allerede begynte å få mage i uke 12 🙈 og jeg var ikke så veldig slank fra før av. Og det sies at man får tidligere mage med nr 2? 🙈 

Jeg har ikke barn ifra før. Jeg tror kanskje jeg begynner å se antydning til en mage, men jeg er ikke naturlig slank, så kan vel ta litt tid før det synes ordentlig. 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke barn ifra før. Jeg tror kanskje jeg begynner å se antydning til en mage, men jeg er ikke naturlig slank, så kan vel ta litt tid før det synes ordentlig. 

Anonymkode: b762f...a8b

Du er 5+4? Vanskelig å se hvem som er hvem når du er anonym 🤔😊 Livmoren kommer opp fra skambeinet rundt uke 12.. så det er nok bare luft nå i tilfelle :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Du er 5+4? Vanskelig å se hvem som er hvem når du er anonym 🤔😊 Livmoren kommer opp fra skambeinet rundt uke 12.. så det er nok bare luft nå i tilfelle :-) 

Jeg er 5+4 ja :) vil gjere være anonym enda 😋

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn liggende 😂😂 kjøpt på ebay.. gjenstår å se i november om det blir jente ❤😁

20180308_132735.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hadde en sånn liggende 😂😂 kjøpt på ebay.. gjenstår å se i november om det blir jente ❤😁

20180308_132735.jpg

Haha, så gøy! Blir spennende å se! 👌🏻😍

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med jeg også! Foreløpig termin 14 nov, så er ca 4+3 i dag😍 Fikk positiv test på søndag. Dette blir andremann😄 Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, mekanikerfrue skrev:

Jeg slenger meg med jeg også! Foreløpig termin 14 nov, så er ca 4+3 i dag😍 Fikk positiv test på søndag. Dette blir andremann😄 Spennende!

Gratulerer så mye! ❤️☺️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg begynt å få litt "mensaktige" smerter.. er 5+3... flere av dere som opplever dette av og til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Idag har jeg begynt å få litt "mensaktige" smerter.. er 5+3... flere av dere som opplever dette av og til?

Hmm, vet ikke om jeg kan kalle det mensaktig .. men litt murringer i livmoren. Muligens pga at den strekker seg etc. Jeg er 5+6.. 

Går og venter på disse magiske 12 ukene ..🤞🏻❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm, vet ikke om jeg kan kalle det mensaktig .. men litt murringer i livmoren. Muligens pga at den strekker seg etc. Jeg er 5+6.. 

Går og venter på disse magiske 12 ukene ..🤞🏻❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Jeg har ikke hatt det noe særlig før ikveld 🙈 har jo vært gravid før, men glemmer jo mye 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Idag har jeg begynt å få litt "mensaktige" smerter.. er 5+3... flere av dere som opplever dette av og til?

Det er helt normalt ☺

Anonymkode: 6f778...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt normalt ☺

Anonymkode: 6f778...fe8

at det kommer og går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

at det kommer og går?

Ja :) Dette er min sjette graviditet og jeg har hatt murringer som kommer og går gjennom alle helt fram til fødsel.

Anonymkode: 6f778...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja :) Dette er min sjette graviditet og jeg har hatt murringer som kommer og går gjennom alle helt fram til fødsel.

Anonymkode: 6f778...fe8

Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg har ikke hatt det noe særlig før ikveld 🙈 har jo vært gravid før, men glemmer jo mye 🙈

Hehe, ja 🤗 dette er min første, og jeg har det litt av og på. Mest sent på kvelden og eller natta 😋 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, ja 🤗 dette er min første, og jeg har det litt av og på. Mest sent på kvelden og eller natta 😋 

Anonymkode: b762f...a8b

Føler av og til at jeg har for lite symptomer 🤣 meeen, er ekstremt sliten og oftere sulten 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når tenker dere å bestille første svangerskapskontroll?

Anonymkode: b9241...4d4

Min fastlege sa at jeg skulle ta det like over påske :-) er 5+4 idag..har allerede fått helsekort for gravide da jeg er delvis sykmeldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min første svangerskapskontroll 20.Mars. Da er jeg i uke 8 ☺️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...