Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Blåveis96 skrev:

Tusen takk! Gratulerer selv :)  Ja, hadde lyst å skrive forhåpentligvis.. Men vi må bare ha troen så går det nok bra, og om det ikke skulle gå bra så er det en mening med det også <3 

Vi får håpe! ❤️👶🏼 Takk for det!

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ganske ok i formen. Har en del ligamentsmerter som kommer i intervaller ila dagen. Mest på kvelden og nattestid.. er så sykt vondt! Herregud altså! Håper de ikke bare er jeg som har så vondt? Ellers er jeg litt kvalm bare. Men ingen oppkast.

Anonymkode: b762f...a8b

Jeg har også litt vondt i sidene, men ikke sånn at det er til noen plage.. merker det om natta.. på dagen kjenner jeg ingenting eller så er jeg litt støl/press i livmorområdet. Brystene er litt ømme og føles tunge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg har også litt vondt i sidene, men ikke sånn at det er til noen plage.. merker det om natta.. på dagen kjenner jeg ingenting eller så er jeg litt støl/press i livmorområdet. Brystene er litt ømme og føles tunge. 

Jeg håper og tror at det bare er livmoren som vokser siden jeg har så vondt. Men er som du og sier mest på nattestid, og sent på kvelden. Merker lite til det på dagtid. Brystene er veldig tunge og niplene er veldig ømme..

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper og tror at det bare er livmoren som vokser siden jeg har så vondt. Men er som du og sier mest på nattestid, og sent på kvelden. Merker lite til det på dagtid. Brystene er veldig tunge og niplene er veldig ømme..

Anonymkode: b762f...a8b

Det er nok veldig individuelt også :-) Kroppen min har vært igjennom et svangerskap før, kanskje derfor jeg kjenner mindre også. Tror nok det vil gi seg om litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Det er nok veldig individuelt også :-) Kroppen min har vært igjennom et svangerskap før, kanskje derfor jeg kjenner mindre også. Tror nok det vil gi seg om litt :-)

Krysser fingrene for det! ❤️🤞🏻

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en test med ukesindikator i går som jeg tok nå, den viste gravid 2-3 😊 Skal vel bety 4-5 uker på vei. Greit å ha noe å forholde seg til med ustabil syklus, selv om den ikke er 100% nøyaktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Blåveis96 skrev:

Kjøpte en test med ukesindikator i går som jeg tok nå, den viste gravid 2-3 😊 Skal vel bety 4-5 uker på vei. Greit å ha noe å forholde seg til med ustabil syklus, selv om den ikke er 100% nøyaktig

❤️❤️🤗

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her! Endelig gravid igjen etter MA i uke 12 i oktober, og påfølgende rester i nesten tre mnd etter det.  Tatt blodprøver denne syklusen for å sjekke EL, og trodde ikke jeg hadde hatt EL - det trodde heller ikke legen.. Men jeg klarte ikke å riste av meg følelsen av at vi traff. Og jeg tok visst ikke feil 😀 blodprøvene ble nok tatt litt tidlig/til feil tid rett og slett.

 Det er så utrolig etterlengtet, men jeg har beina plantet på jorden- for jeg vet godt hvor fatalt det kan ende.. 

(Første test (ebay) tatt fredag 2.mars, og den digitale tatt lørdag 3.mars).

 

Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester ❤

received_10211597282467152.jpeg

20180302_045815.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LitenC skrev:

Hopper inn her! Endelig gravid igjen etter MA i uke 12 i oktober, og påfølgende rester i nesten tre mnd etter det.  Tatt blodprøver denne syklusen for å sjekke EL, og trodde ikke jeg hadde hatt EL - det trodde heller ikke legen.. Men jeg klarte ikke å riste av meg følelsen av at vi traff. Og jeg tok visst ikke feil 😀 blodprøvene ble nok tatt litt tidlig/til feil tid rett og slett.

 Det er så utrolig etterlengtet, men jeg har beina plantet på jorden- for jeg vet godt hvor fatalt det kan ende.. 

(Første test (ebay) tatt fredag 2.mars, og den digitale tatt lørdag 3.mars).

 

Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester ❤

received_10211597282467152.jpeg

20180302_045815.jpg

Gratulerer 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, LitenC skrev:

Hopper inn her! Endelig gravid igjen etter MA i uke 12 i oktober, og påfølgende rester i nesten tre mnd etter det.  Tatt blodprøver denne syklusen for å sjekke EL, og trodde ikke jeg hadde hatt EL - det trodde heller ikke legen.. Men jeg klarte ikke å riste av meg følelsen av at vi traff. Og jeg tok visst ikke feil 😀 blodprøvene ble nok tatt litt tidlig/til feil tid rett og slett.

 Det er så utrolig etterlengtet, men jeg har beina plantet på jorden- for jeg vet godt hvor fatalt det kan ende.. 

(Første test (ebay) tatt fredag 2.mars, og den digitale tatt lørdag 3.mars).

 

Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester ❤

received_10211597282467152.jpeg

20180302_045815.jpg

Gratulerer!! ❤️❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke gravid enda 🤣 rart! Har bare litt ømme pupper, uteblitt mens og treig mage 🤣 dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg føler meg ikke gravid enda 🤣 rart! Har bare litt ømme pupper, uteblitt mens og treig mage 🤣 dere da?

Har ømme nippler (helt sykt), treg mage, uteblitt mens og er kvalm hele dagen (men ingen oppkast)

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ømme nippler (helt sykt), treg mage, uteblitt mens og er kvalm hele dagen (men ingen oppkast)

Anonymkode: b762f...a8b

Jeg var litt kvalm forrige uke, men det kan ha vært av andre årsaker.. hvor langt på vei er du? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, LitenC skrev:

Hopper inn her! Endelig gravid igjen etter MA i uke 12 i oktober, og påfølgende rester i nesten tre mnd etter det.  Tatt blodprøver denne syklusen for å sjekke EL, og trodde ikke jeg hadde hatt EL - det trodde heller ikke legen.. Men jeg klarte ikke å riste av meg følelsen av at vi traff. Og jeg tok visst ikke feil 😀 blodprøvene ble nok tatt litt tidlig/til feil tid rett og slett.

 Det er så utrolig etterlengtet, men jeg har beina plantet på jorden- for jeg vet godt hvor fatalt det kan ende.. 

(Første test (ebay) tatt fredag 2.mars, og den digitale tatt lørdag 3.mars).

 

Gratulerer til alle dere andre som også har fått positive tester ❤

received_10211597282467152.jpeg

20180302_045815.jpg

Gratulerer så mye!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg føler meg ikke gravid enda 🤣 rart! Har bare litt ømme pupper, uteblitt mens og treig mage 🤣 dere da?

Føler meg heller ikke særlig gravid, har ikke ømme bryster engang! Har en del verk i korsryggen, men sliter med ryggen fra før så vet ikke hvilken av delene som er grunnen. Så er jeg utrolig trøtt og oppblåst i magen, pluss treg mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Blåveis96 skrev:

Føler meg heller ikke særlig gravid, har ikke ømme bryster engang! Har en del verk i korsryggen, men sliter med ryggen fra før så vet ikke hvilken av delene som er grunnen. Så er jeg utrolig trøtt og oppblåst i magen, pluss treg mage

Verk i korsryggen er visst et tegn på at lovmpr strekker seg 😊 jeg er også veldig trøtt og sliten, legger meg i 9tiden hver kveld 😂 og gjerne slappe av på sofan på ettermiddagen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg var litt kvalm forrige uke, men det kan ha vært av andre årsaker.. hvor langt på vei er du? :-)

Jeg er 5+3 nå. I graviditetsuke 6. Hva med deg? :-)

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 5+3 nå. I graviditetsuke 6. Hva med deg? :-)

Anonymkode: b762f...a8b

4+6 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått innkalling til UL på sykehuset. Skal dit når jeg er 6+0, hva kan man forvente å se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har nå fått innkalling til UL på sykehuset. Skal dit når jeg er 6+0, hva kan man forvente å se? 

Bestilte time til tidlig ul da sa de at de forventet ikke å se hjerteaktivitet før i uke 7..

Endret av vanessa87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har nå fått innkalling til UL på sykehuset. Skal dit når jeg er 6+0, hva kan man forvente å se? 

Det kommer vel litt an på tror jeg. Jeg fikk beskjed om at de mest sannsynlig ikke var mulig å se noe før uke 8-9 ish.. men du får ha lykke til! Håper du får sett noe ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, vanessa87 skrev:

Bestilte time til tidlig ul da sa de at de forventet ikke å se hjerteaktivitet før i uke 7..

Privat klinikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer vel litt an på tror jeg. Jeg fikk beskjed om at de mest sannsynlig ikke var mulig å se noe før uke 8-9 ish.. men du får ha lykke til! Håper du får sett noe ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Det er gyn selv som har satt opp timen, de vet hvor langt jeg er da mtp 1.dag i siste mens.. håper vi får se hjertet slå.. ❤ Men det viktigste er at graviditeten sitter på riktig sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere alle sammen!

Jeg trodde jeg skulle melde meg inn her jeg, men gravidhjernen funka ikke helt så regna feil for jeg skal inn i oktober.

 

Endret av TrymTroll
Feil gruppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg føler meg ikke gravid enda 🤣 rart! Har bare litt ømme pupper, uteblitt mens og treig mage 🤣 dere da?

Jeg føler jeg har for få sympomer til å føle meg gravid.. har murring nederst i magen og tunge pupper.. Det er nesten det eneste føler jeg. Hatt mye luft i magen også da 😂  tok en sånn billistrimmel igjen i går bare for å se at den fortsatt blir positiv :P

Er bare 4+4(tror jeg) så finnes vel grenser på hvor mye symptomer jeg kan forvente også. Skal  til legen i morgen så får se hvor langt hun tenker jeg er. Den timen skulle egentlig være for å starte utredning fertilitet - så litt gøy å kunne komme dit og nå være gravid 🤗 

Håper deter bra med dere andre her fortsatt ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...