Gå til innhold

Aaaargh, strikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor du, Oldemor?  Kanskje du har en konsulent i nærheten? 

Skrevet
2 timer siden, amandine skrev:

Hvor bor du, Oldemor?  Kanskje du har en konsulent i nærheten? 

Jeg er jo så glad i å være anonym 😇 

Men nå har jeg hatt en konsulent innom, og alt er i skjønneste orden igjen! Jeg hadde stukket pinnen litt under masken istedenfor gjennom den da jeg strikket den 🙄 

Skrevet

Fortsett på denne måten og du kommer til å bli en reser.

Jeg heier på deg!

Skrevet
17 timer siden, Lurker skrev:

Fortsett på denne måten og du kommer til å bli en reser.

Jeg heier på deg!

Tusen takk, Lurker 😀 Kjekt med noen som heier! 

Det går fortsatt ekstremt sakte, og jeg ser at det er et par skjønnhetsfeil på teppet allerede, selv om jeg har prøvd å være forsiktig. Men det fenger tydeligvis likevel, for i natt har jeg drømt om masker som faller ned 😆

Skrevet

Og for å gi deg litt inspirasjon,  alle mine barn har fremdeles sine babytepper. 16-åringen hadde akkurat sitt med på treningsleir,  som teppe på reisen...  De som har strikket teppene, eldre kvinner i familien,  er nå døde, men teppene er fantastiske minner. Å pakke seg inn i noe som noen som er glad i deg har brukt timesvis på med deg i tankene varmer på mange forskjellige måter. 

Skrevet
9 timer siden, amandine skrev:

Og for å gi deg litt inspirasjon,  alle mine barn har fremdeles sine babytepper. 16-åringen hadde akkurat sitt med på treningsleir,  som teppe på reisen...  De som har strikket teppene, eldre kvinner i familien,  er nå døde, men teppene er fantastiske minner. Å pakke seg inn i noe som noen som er glad i deg har brukt timesvis på med deg i tankene varmer på mange forskjellige måter. 

Så koselig det hørtes ut! 😃 Mine har også sine babytepper fortsatt, men teppene er for små til å kunne brukes til noe. De ligger som regel bare slengt over en stol eller en seng. Men de er glade i teppene sine, og synes det er gøy å ha noe fra de var så små. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...