Gå til innhold

Hvor mye har/hadde dere gått opp...


Evehei77

Anbefalte innlegg

...i begynnelsen av og i løpet av 2. trimester?

Jeg hadde omgangssyke i jula og nå en uke med en kraftig forkjølelse pluss at jeg var en del kvalm og fra 63,5 kg før graviditeten er jeg nå ned i 60,1 kg. Så nå tenker jeg at det jo snart burde gå opp litt her. Er 14+1  i dag. Jeg klager ikke altså :), mini hadde det bra på ul på torsdag.

Ved forrige graviditet gikk jeg bare opp 9 kg totalt men da var jeg 10 år yngre hehe. Likevel ser det ut som om det ikke skal bli så voldsomt nå heller.

Mens venninna mi gikk opp 30kg. Store forskjeller, skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veldig lite på meg frem til ca uke 20 da begynte jeg å ese ut 😂 er nå i uke 32 å har lagt på meg 13 kg siden ca uke 20

Anonymkode: e8404...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er i uke 24, og har gått opp 4kg til nå :) men har hørt at man legger mest på seg de siste uke, så skal bli spennende å se..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Er begynt på uke 24 og forløpig ikke lagt på meg vekta er veldig stabil. JM og lege lurer på om jeg slanker meg men spiser det jeg klarer men mindre enn før men oftere. Kiloene kommer nok litt på slutten antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt på meg nøyaktig 0 kg. Uke 20. Men hadde en heftig «detox» fra uke 8-10 med svangerskapskvalme og oppkast, så det er ikke så rart. 

Anonymkode: 81416...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

16+3 i dag, har gått opp 1 kg hittil. Hadde minimalt med matlyst i 1. trimester, den er tilbake nå så jeg regner med jeg går opp mer etterhvert:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
På 26.5.2018 den 9.07, Anonym bruker skrev:

Uke 15 og opp 7kg(!!) 😅 

Anonymkode: 1cdb8...207

Uke 17 å 8 opp her🤣😬

Anonymkode: 13cf3...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at noen går opp lite i begynnelsen og mye i 3 trimester, mens andre går opp mye i beg og lite på slutten. Jeg gikk opp 14 kg fram til uke 25 og har gått opp ett kg mer til nå. Er i uke 37 nå. Tror nok ikke det blir mer heller nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gikk jeg opp 10 før uke 26. Så gikk jeg ikke opp mer. 

Denne gangen uke 16 og gått opp 1 kg mer en sist. Altså 3 kg. 

Anonymkode: db9e2...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Straks 17 fullgåtte, gått opp 2 kg totalt. Gikk opp 6 med nummer 1 for 13 år siden, spent på hvordan det blir denne gangen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...