Gå til innhold

Hadde du en magefølelse på hvilket kjønn du bar på da du var gravid? Og


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med nr 1 drømte jeg om blått og fantasere om blått, fikk gutt. 

Med nr 2 føltes det unaturlig med gutteklær, men følte meg "hjemme" blandt jentetøyet. Jeg drømte om rosa og lilla. Fikk jente.  

Lenke til kommentar

Trodde nr en var gutt, ble jente. Trodde nr to var jente, ble jente. Trodde nr tre var gutt og ble gutt. To av tre er ikke dårlig.

forresten blir alle barn alltid det motsatte av hva jeg tror når det kommer til å gjette for andre. 

Anonymkode: a6865...36a

Lenke til kommentar

Er gravid nå, så kan jo ikke vite hva det blir for sikkert, men følte fra første stund veldig sterk på at dette er jente. Vært på TUL og OUL og begge der sa at det er jente, så da gjenstår det å se om det var rett :)

Anonymkode: 8ac40...e5d

Lenke til kommentar

Annonse

Ja, jeg hadde en sterk følelse av at det var jente første gang og det stemte. Neste svangerskap var jeg enda mer sikker på at det var jente, og det ble en jente til. Sikkert bare tilfeldig.

Anonymkode: 2ff33...3fa

Lenke til kommentar

Med alle 3 var jeg litt sånn vinglete frem og tilbake helt til like før oul. Noen få dager før oul, har jeg hver gang vært sikker på at det har vært jente. Og det har stemt hver gang! :-)

Anonymkode: 06389...89b

Lenke til kommentar

Første svangerskap følte jeg det var en gutt og drømte stadig at jeg fødte en gutt. UL viste jente og jente ble det 😊 

Andre svangerskap følte jeg det var en jente. Første UL viste jente og jeg var sikker i min sak. Senere UL viste gutt og jeg ble superforvirret. Ut kom en gutt 😊 

Neste gang regner jeg med jeg får det motsatte av det jeg føler 🤣

Anonymkode: 40c30...7a8

Lenke til kommentar

Annonse

Helt sikker på at jeg ventet jente første gang og fikk jente. Veldig annerledes svangerskap med nr2, trodde det ble en gutt og fikk jente. Helt sikker på gutt tredje gang og jeg fikk jente 😊

Anonymkode: af060...f11

Lenke til kommentar

Hi her igjen. Så artig å høre. Jeg har vært gravid 5 ganger. Er gravid med nr 5 nå. Har følt veldig jente på jentene mine. Følte gutt på guttene. Nå føler jeg jente, har aldri følt så sterkt før. Blir spennende å se 😊😊😊

Anonymkode: 34e9c...e13

Lenke til kommentar

Første gang, veldig sterk følelse på gutt! Og det stemte.

Hadde veldig sterk guttefølelse denne gangen og, men det er ei jente. Fikk sjokk, for jeg føler jeg ikke «kan få» jente, men tydeligvis.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Med første så fikk jeg følelse på jente omtrent med en gang jeg fant ut jeg var gravid. "Alle" rundt meg mente jeg fikk gutt. UL kunne ikke vise kjønn. Følelsen vokste i takt med magen, og ut kom en liten jente. 3 år senere var jeg gravid på nytt, men den gang kom ikke følelsen før litt senere. Men følelsen var jente, og det stemte 😊

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid, grunnet pcos og prøvde heller ikke å bli gravid. En natt hadde jeg en drøm, hvor jeg står med en liten gutt i armene. Så spoler liksom tiden frem, og barnet er 4-5 år. Han ser på meg, smiler og sier «Nå kommer jeg snart, mamma!»

3 uker senere fant jeg ut at jeg var gravid, ved et mirakel. Visste det var en gutt, og jeg visste hvordan han så ut. Nå er han 7, og han er akkurat som i drømmen💙💙💙

Anonymkode: 11fdd...d04

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...