Gå til innhold

kjenner jeg blir forbanna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Dameklipp fra 600 kr.

Så farging koster nesten 2000 kroner, herregud for noen priser

Anonymkode: 752db...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Twintipp skrev:

Forbanna for det? Det er åpenlyst at det koster ekstra? 

Helt enig.

Når jeg går å kjøper kaffe og får oppgitt prisen og personen spør meg om jeg også vil ha noe å spise så regner jeg ikke med at det er inkl i den opprinnelige prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Twintipp skrev:

Forbanna for det? Det er åpenlyst at det koster ekstra? 

Ja, ikke sant? Det som hadde vært frekt var om frisøren klasket i kur uten og spørre for så ta betalt. Å klage på dette som er helt normalt blir å drite seg ut. Virker litt som hi ikke har vært ute blandt folk før. 

Anonymkode: 26ac8...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke betalt ekstra for massasje når jeg har vasket håret hos frisør. 

Hvis jeg kjøper et produkt der jeg klipper meg, får jeg klippen billigere og betaler ca 50 kr mer enn hvis jeg bare skal ha klipp 🙂

Synes frisøren skal opplyse om kostnad, koster ikke mange kalorier det.

Anonymkode: f63cc...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Men ta det absolutt opp. Det blir ikke gjort noe med hvis ingen klager. Og det er kjempefrekt, på kanten til svindel

Anonymkode: 752db...e06

Ja, helt enig!

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig at frisøren burde opplyse om at dette koster ekstra. 

Jeg regner med at når de spør om jeg vil ha hårkur ol i håret at det koster ekstra. Men det er faktisk ganske mye å betale 300 kr ekstra. Hadde det vært snakk om 50-100 kr så er det noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Twintipp skrev:

Forbanna for det? Det er åpenlyst at det koster ekstra? 

Såklart er jeg forbanna for det. Det hadde vært åpenlyst at det kostet ekstra om hun hadde nevnt kostnaden for meg. Jeg synes faktisk det er dårlig kunderservice at de ikke informerer at det koster ekstra, ja selvfølgelig koster alt her i verden, MEN det er faktisk sleipt å ikke informere kunden din om at en hårkur hun anbefaler at jeg tar koster mye penger. Har også opplevd at de gir gratis fordi de har en "god" dag. 

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 3 i april skrev:

Helt enig at frisøren burde opplyse om at dette koster ekstra. 

Jeg regner med at når de spør om jeg vil ha hårkur ol i håret at det koster ekstra. Men det er faktisk ganske mye å betale 300 kr ekstra. Hadde det vært snakk om 50-100 kr så er det noe annet. 

Enig. Jeg hadde nok ikke gjort noken sak utav dette om det bare var snakk om 50-100,- som du selv sier.

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anarkali skrev:

Helt enig.

Når jeg går å kjøper kaffe og får oppgitt prisen og personen spør meg om jeg også vil ha noe å spise så regner jeg ikke med at det er inkl i den opprinnelige prisen.

Nei, men om de spør om du vil ha krem på kakaoen din, noe mange mener hører naturlig med til kakao, så ville du kanskje stussa om den klatten viste seg å koste 30,-? Jeg ville antagelig ikke tenkt på at kur kostet ekstra, for hos min frisør får de som farger håret kur på kjøpet, for i følge henne så blir resultatet bedre, kundene fornøyde og de kommer igjen. Jeg betaler forøvrig 1 600,- for klipp, farge, kur og farging og napping av bryn. Farge og napping av bryn tar hun heller ikke noe særlig for, så gjett om jeg ble overrasket den ene gangen jeg gjorde det i en annen salong og det kostet 600,-! 

Anonymkode: b6715...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke betalt ekstra for massasje når jeg har vasket håret hos frisør. 

Hvis jeg kjøper et produkt der jeg klipper meg, får jeg klippen billigere og betaler ca 50 kr mer enn hvis jeg bare skal ha klipp 🙂

Synes frisøren skal opplyse om kostnad, koster ikke mange kalorier det.

Anonymkode: f63cc...4ab

Nei, det har heller aldri jeg gjort. Men det er vel en gang sånn da at noen frisørsalonger skal ha betalt for ALT. Hun prøvde vel å safe da, med å faktisk kunne bruke denne kuren til 300,- i håret mitt, og oppga ingen pris for da kan kunden lett si nei, når pris blir oppgitt..så hun var vel "smart" da. 

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ikke sant? Det som hadde vært frekt var om frisøren klasket i kur uten og spørre for så ta betalt. Å klage på dette som er helt normalt blir å drite seg ut. Virker litt som hi ikke har vært ute blandt folk før. 

Anonymkode: 26ac8...e92

Det er utrolig at noen folk faktisk mener at det ikke er på kanten til svindel når en frisør ikke opplyser om pris når hun vil tilby kunden sin et godt produkt. 

Og takk, jeg er ute blant folk mer enn du kommenterer her inne tror jeg.

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 for en kur er dyrt, hvis det er sånn at klippen koster 650,- . Er du sikker på at det er prisen for klipp?

Ja, det burde frisøren naturligvis opplyst om på forhånd ! Skjønner ikke hvorfor så mange svarer hva det koster for klipp, farge, vask +++, det har da virkelig ingenting med denne saken å gjøre. 

Endret av Mrs Smith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mrs Smith skrev:

300 for en kur er dyrt, hvis det er sånn at klippen koster 650.- 

Ja, det burde frisøren naturligvis opplyst om på forhånd !

Akkurat! :)

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig koster hårkur ekstra!!

akkurat som det koster ekstra hvis du kjøper kake til kaffe’n eller hvis du tar med deg vindusspylervæske når fu fyller bensin. Og en ekstra dæsj krem i kakaoen koster også gjerne ekstra. 

Så kan jeg være enig i at 300kr for kur var i øverste prissjiktet. Men lurte du på prisen så kunne du jo spurt!! 

De skal selvfølgelig opplyse om pris. Men de er neppe pliktig til å opplyse prisen muntlig til kunden. De har kanskje en prisliste i salongen og på nett?

Anonymkode: 84ff7...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300kr for en FLASKE hårkur som varer flere ganger er greit. 300kr for EN vask med kur hos frisøren er så hinsides at ja.. Da skal det jaggu være gull og diamanter i den hårkuren for at det skal være verdt prisen, for når frisøren likevel står der og vasker koster det ikke 250kr for henne å klaske i en kur (hvis man går ut i fra en pris på 50kr for den ene gangen med kur). 

 

Hvem faen betaler hundrevis av kroner for en hårkur, sånn generelt? Veldig få. 

Anonymkode: 773ec...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid opplevd at frisøren selv informerer meg om den slags ting...

Anonymkode: 986fb...d99

Samme her.

Anonymkode: f22f9...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

300kr for en FLASKE hårkur som varer flere ganger er greit. 300kr for EN vask med kur hos frisøren er så hinsides at ja.. Da skal det jaggu være gull og diamanter i den hårkuren for at det skal være verdt prisen, for når frisøren likevel står der og vasker koster det ikke 250kr for henne å klaske i en kur (hvis man går ut i fra en pris på 50kr for den ene gangen med kur). 

 

Hvem faen betaler hundrevis av kroner for en hårkur, sånn generelt? Veldig få. 

Anonymkode: 773ec...47c

Ikke jeg vertfall. Jeg skal ha pengene igjen :)

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig koster hårkur ekstra!!

akkurat som det koster ekstra hvis du kjøper kake til kaffe’n eller hvis du tar med deg vindusspylervæske når fu fyller bensin. Og en ekstra dæsj krem i kakaoen koster også gjerne ekstra. 

Så kan jeg være enig i at 300kr for kur var i øverste prissjiktet. Men lurte du på prisen så kunne du jo spurt!! 

De skal selvfølgelig opplyse om pris. Men de er neppe pliktig til å opplyse prisen muntlig til kunden. De har kanskje en prisliste i salongen og på nett?

Anonymkode: 84ff7...b4e

Jeg går ikke å ser etter en prisliste når jeg skal inn å stusse tuppene. Hun spurte om jeg ønsket en kur som ville gjøre håret friskere. Jeg synes det faktisk er på sin plass at hun da som jobber i denne salongen også gir meg prisen på dette hun nå ville ha oppi håret mitt. 

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ikke sant? Det som hadde vært frekt var om frisøren klasket i kur uten og spørre for så ta betalt. Å klage på dette som er helt normalt blir å drite seg ut. Virker litt som hi ikke har vært ute blandt folk før. 

Anonymkode: 26ac8...e92

Dette!

Anonymkode: dbd11...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ække noe som er gratis, vettu! 

Det heter mersalg og er en helt vanlig greie i alle bransjer. 

Vil du ha ost og bacon på burgeren din?

Vil du ha med kake til kaffen?

Vil du ha med en mikrofiberklut?

Vil du ha oppgradert lyd i bilen din?

Vil du ha med forsikring til datamaskinen?

Regner ikke med at noen tror de får med dette gratis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid betale ekstra for balsam, hvis ikke får de ikke gredd ut håret mitt.

Utover det soer jeg nei til alt. 

En gang betalte jeg 450,- for at frisøren rettet håret mitt....enda det var hun som ba om å få rette det for det ble lettere å klippe. 

Anonymkode: 888cd...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lolitalolita skrev:

Det ække noe som er gratis, vettu! 

Det heter mersalg og er en helt vanlig greie i alle bransjer. 

Vil du ha ost og bacon på burgeren din?

Vil du ha med kake til kaffen?

Vil du ha med en mikrofiberklut?

Vil du ha oppgradert lyd i bilen din?

Vil du ha med forsikring til datamaskinen?

Regner ikke med at noen tror de får med dette gratis. 

Nei, men til forskjell fra i frisørsalongen så sier alle disse "Vil du ha med en mikrofiberklut? Det er tre for 49,- denne uka."

Anonymkode: b6715...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lolitalolita skrev:

Det ække noe som er gratis, vettu! 

Det heter mersalg og er en helt vanlig greie i alle bransjer. 

Vil du ha ost og bacon på burgeren din?

Vil du ha med kake til kaffen?

Vil du ha med en mikrofiberklut?

Vil du ha oppgradert lyd i bilen din?

Vil du ha med forsikring til datamaskinen?

Regner ikke med at noen tror de får med dette gratis. 

Det vet jeg vel. 
Og i de fleste tilfellene du refererer til her så går det sånn: 

Vil du ha ost og bacon på burgeren din for 20,- ekstra?
Vil du ha oppgradert lyd i bilen din? Det koster da 20.000,- ekstra i tilfelle. 
Vil du ha med en splitter ny og super forsikring til datamaskinen din - bare 399,- akkurat nå! 

 

De fleste gir faktisk beskjed om at, "ja, da blir det litt tillegg i prisen", og opplyser deretter om hvor mye.
 

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må alltid betale ekstra for balsam, hvis ikke får de ikke gredd ut håret mitt.

Utover det soer jeg nei til alt. 

En gang betalte jeg 450,- for at frisøren rettet håret mitt....enda det var hun som ba om å få rette det for det ble lettere å klippe. 

Anonymkode: 888cd...8e0

Hva faen? :o noen er altså heeelt ..ja

Anonymkode: 986fb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...