Gå til innhold

Noen som vil se på meg?


Grethe81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Kristine_1988 skrev:

er det ikke et tegn på at man er gravid når man spotter rosa? 

 

Det har ikke vært et godt tegn for meg tidligere 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 23.41, Knerten <3 skrev:

Kan du se på meg?

17.11.80 

Ser tilbake.

er litt usikker..men...noe sier meg at du faktisk kan være det nå...kan det stemme? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kristine_1988 skrev:

er litt usikker..men...noe sier meg at du faktisk kan være det nå...kan det stemme? 

 

 

Hadde det bare stemt så 💗 venter på tr... Spottet litt idag, men har stoppet. Er bare 9 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.1.2018 den 11.25, Knerten <3 skrev:

Blææh... begynte å spotte rosa idag... 9 dpo som vanlig. Blir så oppgitt. Progesteron kan ikke være i orden. Skal ta blodprøve hos gyn på tirsdag. Ser du fortsatt februar på meg ?💗 andre utfordringer?

Hmm.. Føler du har noe som tar opp en del av tankene dine utenom det å bli gravid. Noe som enten bekymrer deg, ergrer deg eller noe lignende. Et familiemedlem eller venninnen eller noe som du merker du begynner å få negativitet mot.. altså kanskje ikke mislike personen, men at der er noe som ligger der og ikke blir sagt. Dette er noe som du bør ta tak i hvis det stemmer. Føler at det er en lære du skal ha i det, som f.eks å stå opp for deg selv eller sette grenser for deg selv og andre.. 

Angående graviditet så lurer jeg på...er du gravid? Var igrunnen det første som dukket opp når jeg tenkte på det du skrev om at du spotter... Men at du kanskje ikke får en positiv test ennå..

 

Jeg går jo her og kjenner stikniger i magen til tider og ømme/vonde bryst innimellom. Har ikke hatt sånn før.. har to barn som er i tenåra nå og hadde ikke sånn i de graviditetene. Så vet ikke helt om dette kan være tegn på at jeg er gravid nå? Av og til føler jeg at jeg er det, men for så å føle at jeg ikke er det... 

Får du opp noe på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Grethe81 skrev:

Hmm.. Føler du har noe som tar opp en del av tankene dine utenom det å bli gravid. Noe som enten bekymrer deg, ergrer deg eller noe lignende. Et familiemedlem eller venninnen eller noe som du merker du begynner å få negativitet mot.. altså kanskje ikke mislike personen, men at der er noe som ligger der og ikke blir sagt. Dette er noe som du bør ta tak i hvis det stemmer. Føler at det er en lære du skal ha i det, som f.eks å stå opp for deg selv eller sette grenser for deg selv og andre.. 

Angående graviditet så lurer jeg på...er du gravid? Var igrunnen det første som dukket opp når jeg tenkte på det du skrev om at du spotter... Men at du kanskje ikke får en positiv test ennå..

 

Jeg går jo her og kjenner stikniger i magen til tider og ømme/vonde bryst innimellom. Har ikke hatt sånn før.. har to barn som er i tenåra nå og hadde ikke sånn i de graviditetene. Så vet ikke helt om dette kan være tegn på at jeg er gravid nå? Av og til føler jeg at jeg er det, men for så å føle at jeg ikke er det... 

Får du opp noe på meg?

Ja det kan stemme veldig godt. At d er mye rundt. Føler meg stresset og prøver å få ting på plass... finne en ro i livet.

Jeg har så korte sykluser. Varierer fra 21-26 dager som regel. Skulle tilbake til gyn å ta blodprøve på dag 22, men nå begynte jeg å spotte og idag kom mens på dag 22. Et egg kan jo ikke rekke å feste seg da.. så får bestille ny time hos gyn og høre om d er noe jeg kan ta for dette.

Jeg får ikke opp at du er gravid nå, men føler neste pp. Har følt det hele tiden, så håper d stemmer. Jeg føler du er flink til å beholde roen og troa på at d går. Men tenk på deg selv. Tenk sunt kosthold og nok vitaminer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2018 den 0.37, Grethe81 skrev:

Hmm.. Føler du har noe som tar opp en del av tankene dine utenom det å bli gravid. Noe som enten bekymrer deg, ergrer deg eller noe lignende. Et familiemedlem eller venninnen eller noe som du merker du begynner å få negativitet mot.. altså kanskje ikke mislike personen, men at der er noe som ligger der og ikke blir sagt. Dette er noe som du bør ta tak i hvis det stemmer. Føler at det er en lære du skal ha i det, som f.eks å stå opp for deg selv eller sette grenser for deg selv og andre.. 

Angående graviditet så lurer jeg på...er du gravid? Var igrunnen det første som dukket opp når jeg tenkte på det du skrev om at du spotter... Men at du kanskje ikke får en positiv test ennå..

 

Jeg går jo her og kjenner stikniger i magen til tider og ømme/vonde bryst innimellom. Har ikke hatt sånn før.. har to barn som er i tenåra nå og hadde ikke sånn i de graviditetene. Så vet ikke helt om dette kan være tegn på at jeg er gravid nå? Av og til føler jeg at jeg er det, men for så å føle at jeg ikke er det... 

Får du opp noe på meg?

Åssen går det nå?💗 her kom tr på dag 21 😣 aldri hatt så kort syklus før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 7.33, Knerten <3 skrev:

Åssen går det nå?💗 her kom tr på dag 21 😣 aldri hatt så kort syklus før.

Lenge siden jeg har vært her inne nå...Jeg føler kanskje at jeg er gravid nå, men vil vente i noen dager til før jeg tar en test. Får du opp noe kanskje?

 

Men hos deg, var det normale blødninger eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Grethe81 skrev:

Lenge siden jeg har vært her inne nå...Jeg føler kanskje at jeg er gravid nå, men vil vente i noen dager til før jeg tar en test. Får du opp noe kanskje?

 

Men hos deg, var det normale blødninger eller? 

Jeg får fortsatt sterkt opp at du blir/er gravid denne pp. Er så spent på om det stemmer 💗

Blødningene denne pp var veldig rare. Ikke hatt d slik før. Var hos gyn idag og hun sa at jeg kanskje ikke hadde hatt el denne syklusen, derfor.. fikk resept på pergo nå for å booste el. Skal begynne neste pp. Rekker ikke denne her, da el er om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg får fortsatt sterkt opp at du blir/er gravid denne pp. Er så spent på om det stemmer 💗

Blødningene denne pp var veldig rare. Ikke hatt d slik før. Var hos gyn idag og hun sa at jeg kanskje ikke hadde hatt el denne syklusen, derfor.. fikk resept på pergo nå for å booste el. Skal begynne neste pp. Rekker ikke denne her, da el er om noen dager.

Ja jeg håper at følelsen min stemmer denne gangen ❤ Jeg skal ihvertfall vente til søndag med å ta test 😉 Så kanskje en veldig fin morsdagsgave? ❤

Jeg tror fremdeles på mars hos deg, evt i slutten av mnd her ❤ Så krysser fingrene for både meg og deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Grethe81 skrev:

Ja jeg håper at følelsen min stemmer denne gangen ❤ Jeg skal ihvertfall vente til søndag med å ta test 😉 Så kanskje en veldig fin morsdagsgave? ❤

Jeg tror fremdeles på mars hos deg, evt i slutten av mnd her ❤ Så krysser fingrene for både meg og deg ❤

Tenk for en morsdaggave da 💗 nesten like spent som deg jeg 🙈 du må oppdatere 🤗

Ja nå håper jeg du har rett 💗 nervepirrende tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 15.09, Knerten <3 skrev:

Tenk for en morsdaggave da 💗 nesten like spent som deg jeg 🙈 du må oppdatere 🤗

Ja nå håper jeg du har rett 💗 nervepirrende tid. 

En liten oppdatering:

Har ikke tatt test ennå, har bestilt på nett da de er billigere, kommer mest sannsynlig i posten imorgen håper jeg på 😊 Så tvinger meg selv til å være tålmodig. 

Har disse symptomene og har hatt de i godt over en ukes tid nå.. :

*Vonde bryster (veeldig vonde, verre enn ved eggløsning)

*Vondt i korsryggen (har aldri hatt det  utenom under mens)

*Hugger hodet av folk (😅)

*Kvalme (går opp og ned)

*Lyst på mat til de rareste tider (som ved     når jeg har lagt meg for natta)

*Ofte trøtt

Så har mange syptomer og tror det er stor sjans for jeg er gravid nå endelig 😍 så spørs det hva testen sier om et par dager 😉 Venter i spenning ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Grethe81 skrev:

En liten oppdatering:

Har ikke tatt test ennå, har bestilt på nett da de er billigere, kommer mest sannsynlig i posten imorgen håper jeg på 😊 Så tvinger meg selv til å være tålmodig. 

Har disse symptomene og har hatt de i godt over en ukes tid nå.. :

*Vonde bryster (veeldig vonde, verre enn ved eggløsning)

*Vondt i korsryggen (har aldri hatt det  utenom under mens)

*Hugger hodet av folk (😅)

*Kvalme (går opp og ned)

*Lyst på mat til de rareste tider (som ved     når jeg har lagt meg for natta)

*Ofte trøtt

Så har mange syptomer og tror det er stor sjans for jeg er gravid nå endelig 😍 så spørs det hva testen sier om et par dager 😉 Venter i spenning ❤ 

Oj! Jeg som ventet spent på at du skulle åpne morsdagsgaven :hjerte:

Dette blir veldig spennende! Når er IKM?

Høres jo absolutt veldig lovende ut disse symptomene da :-) Og jeg har hele tiden følt

at du blir gravid på denne tiden :hjerte:

Syns det er så koselig at vi følger hverandre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Knerten <3 skrev:

Oj! Jeg som ventet spent på at du skulle åpne morsdagsgaven :hjerte:

Dette blir veldig spennende! Når er IKM?

Høres jo absolutt veldig lovende ut disse symptomene da :-) Og jeg har hele tiden følt

at du blir gravid på denne tiden :hjerte:

Syns det er så koselig at vi følger hverandre :hjerte:

Syklusen min er så opp og ned.. før var den på dagen 28 dager, så plutselig opp i 40 dager..og så har den gradvis gått ned over flere år. Så nå i det siste ligger det på ca 32 dager. Og det er 8 dager til.

Så var igrunn litt tidlig å teste idag, men klarte ikke å dy meg 😅 Så testet midt på dag siden testene kom i posten idag 😛Men den testen var negativ 😕 Men håpet er ikke ute ennå..jeg skal ta ny om noen dager 😉 Så får vi se da. 

Alle symptomene er her ennå, så kan ikke skjønne at den skal være negativ neste gang.. 

Er kjempeartig å følge hverandre synes jeg også ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Grethe81 skrev:

Syklusen min er så opp og ned.. før var den på dagen 28 dager, så plutselig opp i 40 dager..og så har den gradvis gått ned over flere år. Så nå i det siste ligger det på ca 32 dager. Og det er 8 dager til.

Så var igrunn litt tidlig å teste idag, men klarte ikke å dy meg 😅 Så testet midt på dag siden testene kom i posten idag 😛Men den testen var negativ 😕 Men håpet er ikke ute ennå..jeg skal ta ny om noen dager 😉 Så får vi se da. 

Alle symptomene er her ennå, så kan ikke skjønne at den skal være negativ neste gang.. 

Er kjempeartig å følge hverandre synes jeg også ❤

Såpass ja... da sliter du mer med syklusene enn meg. Mine er nesten like lange hver md. men korte da.. det jeg stresser med. Gyn skrev ut Pergo som jeg skal prøve neste pp. Blir spennende.. men livredd for å få tvillinger ;-) 

 

Det kan være for tidlig for deg å teste nå da. Gi deg noen dager til. Alle symptomer er jo der :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 10.24, Knerten <3 skrev:

Såpass ja... da sliter du mer med syklusene enn meg. Mine er nesten like lange hver md. men korte da.. det jeg stresser med. Gyn skrev ut Pergo som jeg skal prøve neste pp. Blir spennende.. men livredd for å få tvillinger ;-) 

 

Det kan være for tidlig for deg å teste nå da. Gi deg noen dager til. Alle symptomer er jo der :hjerte:

Seint igår kveld etter litt sengehygge 😅 så kom det små blødninger 😕 Tenkte dette var uskyldig, men idag så fortsetter blødningene..veldig lite igrunn, men nok til å fylle et bind for å si det sånn (hele dagen ja). Er smårar farge på det synes jeg..rødoransje på en måte..men ikke mørkt blod... Så vet ikke hva det er, om det er det de kaller festeblødning eller om det er TR som kom.. er jo 5 dager til ikm ennå... kanskje syklusen plutselig endrer seg?

Har så vidt kjent murringer i korsryggen idag, symptomene som jeg har hatt har gått noe ned, utenom ømme bryst, de er vinde ennå bare litt mindre enn før. Skjønner ingenting jeg... 🤔😥

Har du hatt det sånn noen gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 16.45, Grethe81 skrev:

Seint igår kveld etter litt sengehygge 😅 så kom det små blødninger 😕 Tenkte dette var uskyldig, men idag så fortsetter blødningene..veldig lite igrunn, men nok til å fylle et bind for å si det sånn (hele dagen ja). Er smårar farge på det synes jeg..rødoransje på en måte..men ikke mørkt blod... Så vet ikke hva det er, om det er det de kaller festeblødning eller om det er TR som kom.. er jo 5 dager til ikm ennå... kanskje syklusen plutselig endrer seg?

Har så vidt kjent murringer i korsryggen idag, symptomene som jeg har hatt har gått noe ned, utenom ømme bryst, de er vinde ennå bare litt mindre enn før. Skjønner ingenting jeg... 🤔😥

Har du hatt det sånn noen gang? 

Oi, så merkelig d hørtes ut. Av d jeg har erfart er vel f for mye blod til å være en festeblødning..

Men blør du enda?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Knerten <3 skrev:

Oi, så merkelig d hørtes ut. Av d jeg har erfart er vel f for mye blod til å være en festeblødning..

Men blør du enda?

 

Ja jeg gjør nok det 😕 Men er mye mindre enn ved vanlig mens. Dag nr 2 bruker jeg å blø en del og det har jeg ikke gjort denne gangen. Jeg prata med søstera mi og hun sa hun hadde det på samme måte der hun blødde i nesten en uke og trodde hun mistet, men idag er dattera 11 år 😉 

Så jeg googlet litt og ser at flere trodde TR som var kommet, men var festeblødning.. Så det går visst an å blø like mye som ved vanlig mens selv om det er festeblødning. Men om det er tilfelle med meg, får vi bare vente og se om noen dager 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Grethe81 skrev:

Ja jeg gjør nok det 😕 Men er mye mindre enn ved vanlig mens. Dag nr 2 bruker jeg å blø en del og det har jeg ikke gjort denne gangen. Jeg prata med søstera mi og hun sa hun hadde det på samme måte der hun blødde i nesten en uke og trodde hun mistet, men idag er dattera 11 år 😉 

Så jeg googlet litt og ser at flere trodde TR som var kommet, men var festeblødning.. Så det går visst an å blø like mye som ved vanlig mens selv om det er festeblødning. Men om det er tilfelle med meg, får vi bare vente og se om noen dager 😊

Ja man leser jo her inne om flere som har vanlig mensblødning mens de er  gravide. Jeg har ikke opplevd d i mine to andre svangerskap, derfor jeg ikke tror d kan skje m meg på en måte... man tror man kjenner kroppen sin. Men ser jo gjennom disse rare ppene at den endrer seg hele tida.

Er det annerledes enn vanlig mensblødning for deg da?

Jeg var jo så sikker på at du skulle bli graid rundt denne tida 💗 

Her er el ferdig for to dager siden og d murrer i livmora . Men man kan jo ikke kjenne symptomer så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja man leser jo her inne om flere som har vanlig mensblødning mens de er  gravide. Jeg har ikke opplevd d i mine to andre svangerskap, derfor jeg ikke tror d kan skje m meg på en måte... man tror man kjenner kroppen sin. Men ser jo gjennom disse rare ppene at den endrer seg hele tida.

Er det annerledes enn vanlig mensblødning for deg da?

Jeg var jo så sikker på at du skulle bli graid rundt denne tida 💗 

Her er el ferdig for to dager siden og d murrer i livmora . Men man kan jo ikke kjenne symptomer så tidlig...

Ja blødningene er litt på en annen måte..er mindre og mer koagulert blod.. Men om det er TR så prøver jeg på igjen ved neste pp 😉 Har lært meg det at jeg skal ikke henge meg for mye opp i hva som er og ikke når tingene er sånn. Jeg har hatt lett for å bli for oppslukt og det er jo ikke bra. Så denne perioden her har faktisk hjulpet meg på flere måter ved at jeg har lært å gi slipp på følelsene (opp og nedturer) og bare flyte med istedet. Ikke sette merkelapper på alt og la det som skjer få skje. Ingenting jeg kan gjøre med det uansett. Håpet er jo her ennå selvfølgelig, men jeg vet jeg får det til en dag. Spørsmål om tid bare. I mellomtiden så får jeg nyte mer nuet tror jeg og ikke være for opphengt i graviditeten. Den kommer når kroppen er klar for det. 

Men...jeg skal så klart holde oppdatering her inne, så får vi se hva som skjer i neste sving 😉 

 

Med deg er det nok ikke lenge til tenker jeg at vi får høre om en liten spire i magen ❤ Vi har å glede oss til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Grethe81 skrev:

Ja blødningene er litt på en annen måte..er mindre og mer koagulert blod.. Men om det er TR så prøver jeg på igjen ved neste pp 😉 Har lært meg det at jeg skal ikke henge meg for mye opp i hva som er og ikke når tingene er sånn. Jeg har hatt lett for å bli for oppslukt og det er jo ikke bra. Så denne perioden her har faktisk hjulpet meg på flere måter ved at jeg har lært å gi slipp på følelsene (opp og nedturer) og bare flyte med istedet. Ikke sette merkelapper på alt og la det som skjer få skje. Ingenting jeg kan gjøre med det uansett. Håpet er jo her ennå selvfølgelig, men jeg vet jeg får det til en dag. Spørsmål om tid bare. I mellomtiden så får jeg nyte mer nuet tror jeg og ikke være for opphengt i graviditeten. Den kommer når kroppen er klar for det. 

Men...jeg skal så klart holde oppdatering her inne, så får vi se hva som skjer i neste sving 😉 

 

Med deg er det nok ikke lenge til tenker jeg at vi får høre om en liten spire i magen ❤ Vi har å glede oss til ❤

Så godt å lese det du skriver. 💗 jeg har klart å komme meg dit etter jul jeg også. Fra sommeren til jul klarte jeg ikke tenke på annet og ble såå deppa hver gang tr kom. Det gikk utover familie og jobb.. måtte bare endre tankegangen. D er jo bare vi selv som kan gjøre det. 💗 

Om du ikke er gravid nå så er det jo rett rundt hjørnet. D har jeg stor tro på. 💗

Tusen takk for at du har troa på meg også. Og hold meg oppdatert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...