Gå til innhold

Hva er det med gutten vår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Huff, så fælt for deg og for sønnen din. Tenk om han kunne fått en forklaring på hva det er som gjør at han er som han er. Men er han skrevet ut av bup?

Anonymkode: cba9b...f66

Og hva sier Ppt?

Anonymkode: cba9b...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, så fælt for deg og for sønnen din. Tenk om han kunne fått en forklaring på hva det er som gjør at han er som han er. Men er han skrevet ut av bup?

Anonymkode: cba9b...f66

ja det er så mye med sønnen min at jeg tenker at NOE er det. Jeg syns veldig mye av det passer på asperger men ser også at en del kan stemme på ADD også,derfor jeg skulle ønske de kunne utredet han videre å se om det kanskje kan være det. Han gjør veldig spontane ting som plutselig å løpe ut i bilveien,kaste stein på bestemoren uten at han var sint eller i dårlig humør.Han kunne heller ikke forklare etterpå hvorfor han gjorde det.

Vi har hvertfall ikke hørt fra BUP siden april å det var ikke snakk om å utrede han videre eller noe sånt.Hun som utredet han ringte en gang etter han begynte på skolen bare for å høre hvordan det gikk,ettersom hun visste at både jeg og barnehagen mente at utsatt skolestart var det beste,men utover det så vi ikke lenger kontakt med BUP.

Anonymkode: bf387...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva sier Ppt?

Anonymkode: cba9b...f66

PPT var kun inne i forbindelse med at jeg søkte utsatt skolestart,etter PPT avviste søknaden etter undersøkelse så er det kun BUP vi har hatt kontakt med.

Anonymkode: bf387...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevøen min har hele livet hatt hang ups på ting, skjønner ikke sosiale koder, hatt flere perioder der han ikke har pratet, og unngått sosiale sammenkomster. Nå som ung voksen har han fått diagnosen Asberger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

PPT var kun inne i forbindelse med at jeg søkte utsatt skolestart,etter PPT avviste søknaden etter undersøkelse så er det kun BUP vi har hatt kontakt med.

Anonymkode: bf387...6e7

Ta kontakt med ppt igjen, få de til å teste han, la skolen teste han. Du må gjøre det du kan. Om far ikke vil skrive under må du forhøre deg om hva du kan gjøre med det. 

Anonymkode: cba9b...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...