Gå til innhold

Prøve på en ny graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har vi mistet to ganger på rad i Missed abortion. Først i uke 14(barnet var 14 uker) og etterpå i uke 12 (barnet var 12 uker). Det som er, er at det ikke er vanlig å miste når man har fått friske barn fra før, i tillegg er det ikke like vanlig å miste i 2. trimester. Dette får meg til å tenke at det er noe hakkende gale med meg :( Obduksjonene av babyene har vist to gutter. Problemet har visst begge gangene vært morkaken. Har noen noe erfaring eller noe som helst informasjon som kan gjøre meg klokere?

Anonymkode: 597ae...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 28.12.2017 den 19.12, Anonym bruker skrev:

Nå har vi mistet to ganger på rad i Missed abortion. Først i uke 14(barnet var 14 uker) og etterpå i uke 12 (barnet var 12 uker). Det som er, er at det ikke er vanlig å miste når man har fått friske barn fra før, i tillegg er det ikke like vanlig å miste i 2. trimester. Dette får meg til å tenke at det er noe hakkende gale med meg :( Obduksjonene av babyene har vist to gutter. Problemet har visst begge gangene vært morkaken. Har noen noe erfaring eller noe som helst informasjon som kan gjøre meg klokere?

Anonymkode: 597ae...079

Hvilke problemer med morkaken? Får du noen utredning? Du burde i alle fall be om trombofiliutredning hos fastlege. Min kom tilbake negativ, men jeg tar likevel Albyl-e dette svangerskapet. 

Anonymkode: 8c3ce...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...