Gå til innhold

Flere som prøver på nr 3?


Knerten <3

Anbefalte innlegg

På 12.5.2018 den 21.34, natti_ skrev:

Vi begynner å prøve i juli 👏👏 så det blir spennende. Heier på alle dere som er i gang. 

Startet prøvingen? 🙂 

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Startet prøvingen? 🙂 

Anonymkode: 5d987...aa4

Nei ikke startet prøvingen men er allerede gravid 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 12.38, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Da er jeg nok en gang tilbake til denne gruppa. Har hatt nok en MA😩. Så er utrolig lei meg. Håper virkelig at det skal gå bedre neste gang. 

Så trist å høre at du mistet igjen💗 så fælt d må være m to ganger etter hverandre.

Er du utredet?

Er nervøs for å bli gravid igjen siden jeg mistet sist og er redd d kan skyldes lavt progesteron. Gyn sier jeg ikke trenger ta d..men har jeg for lite så mister man jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, natti_ skrev:

Nei ikke startet prøvingen men er allerede gravid 😆 

Hahaha😀 så kjekt da👌🏻 Gratulerer så mye! 

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Knerten <3 skrev:

Så trist å høre at du mistet igjen💗 så fælt d må være m to ganger etter hverandre.

Er du utredet?

Er nervøs for å bli gravid igjen siden jeg mistet sist og er redd d kan skyldes lavt progesteron. Gyn sier jeg ikke trenger ta d..men har jeg for lite så mister man jo

Det er ikke noe kjekt nei. Fikk utskrapning igjen etter å prøvd tablettene en får for å få aborten i gang, Problemet er bare at min kropp ikke responderer nok på disse. så ergo måtte jeg likevel få utskrapning. Men nå når jeg er ferdig med det, så er det bare å vente på at jeg slutter å blø, sånn at vi kan prøve på nytt. Ingen utredning før jeg evt. mister en tredje gang. Håper jeg slipper det da. Har virkelig ikke lyst til å måtte miste en gang til. Så da blir det bare å prøve på egenhånd igjen. Blir tydeligvis veldig fort og lett gravid. Vet bare ikke hvorfor jeg mister... Skjønner nervøsiteten din. Er selv nervøs med å bli gravid igjen. Men hva kan en gjøre da? Må jo bare prøve igjen vett du😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1(2) pp her nå, har funnet ut at første klaffa med el men gjør ikke der nå pga jobb. 

Begge de to andre gangene jeg har vært gravid har det sittet på første forsøk og før første egentlige forsøk, og jeg hadde liksom håpa det gikk like greit nå :( 

vet at det ikke er å forvente men ble bare skikkelig skuffa og redd alderen min påvirker :( ja jeg er bare 34 og tullete å si, men jeg blir helt kokko av det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, KmammaK skrev:

1(2) pp her nå, har funnet ut at første klaffa med el men gjør ikke der nå pga jobb. 

Begge de to andre gangene jeg har vært gravid har det sittet på første forsøk og før første egentlige forsøk, og jeg hadde liksom håpa det gikk like greit nå :( 

vet at det ikke er å forvente men ble bare skikkelig skuffa og redd alderen min påvirker :( ja jeg er bare 34 og tullete å si, men jeg blir helt kokko av det her. 

Koko etter 1 pp... da forstår du åssen jeg er etter 12.. man mister helt troa etterhvert 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2018 den 18.15, Knerten <3 skrev:

Koko etter 1 pp... da forstår du åssen jeg er etter 12.. man mister helt troa etterhvert 💗

Uff ja det skjønner jeg godt :( 

er vel det jeg er redd for her og, at det ikke er like lett denne gangen. 

Håper virkelig det skjer for deg snart 💛 har du snakka noe med lege siden det er 12 pp uten resultat eller vet du grunnen til at det er vanskelig? 

 

*K* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 0.04, KmammaK skrev:

Uff ja det skjønner jeg godt :( 

er vel det jeg er redd for her og, at det ikke er like lett denne gangen. 

Håper virkelig det skjer for deg snart 💛 har du snakka noe med lege siden det er 12 pp uten resultat eller vet du grunnen til at det er vanskelig? 

 

*K* 

Tusen takk 💗

Ja har vært hos gyn og fått pergo. Det skal fremme eggløsning. Ble endelig gravid i april, men endte i SA. 

Masse lykke til til deg 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi «ferdige» med å legge inn aksjer. 👌🏻 Krysser fingrene!! 

Da kan dagene bare fly frem til 13/14 august 🤣

Hvordan går det med dere andre her inne? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grubler mye på dette temaet for tiden!

På den ene siden drømmer jeg om en liten en til for å komplettere søskenflokken, men tidligst om et års tid siden yngste bare er 16 måneder nå (eldste fyller straks fire). Ser jo hvor utrolig mye glede søstrene har av hverandre nå, og syns det hadde vært fantastisk med en liten en til (aller helst en gutt siden vi har to jenter fra før, men hadde selvfølgelig blitt kjempeglad for en jente til). Vet også med meg selv at jeg alltid kommer til å føle at vi har ett barn for lite dersom vi gir oss nå, så sterkt er ønsket om tre barn for meg.

På den andre siden er jeg redd for å ødelegge det flotte familielivet vi har nå! Hva om vi skulle få et veldig sykt barn (jeg er tross alt 37, så det er vel større sjanse for handikapp o.l. dess eldre man er? Eller hva om forholdet skulle ryke pga belastningen det er å skulle få tre barn såpass tette på hverandre i alder? Sambo er på glid men enn så lenge ikke klar for et barn til, samtidig som han ikke vil vente for lenge dersom vi skal ha et tredje barn siden han ikke vil trekke ut småbarnsperioden for lenge og vil at ungene skal være noenlunde nære i alder for å ha mye glede av hverandre.

*gruble, gruble*

Endret av Anonym81er
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

hei igjen. 

Har ikke vært her inne på lenge. Etter å ha hatt 1 MA,1 BO og 1 SA. Den siste i sommer. sitter endelig spiren. Nå er jeg 12+3. Har vært på 3 UL. Og kan endelig puste lettet ut da alt ser helt perfekt ut😍 Så da har jeg termin 3 august. Gleder meg. Håper dere andre også kommer dit snart. Ble utredet men de fant ikke noen årsak til hvorfor jeg mistet 3 ganger etter hverandre. Fikk bare beskjed om at vi var "uheldige". Men ble heldigvis gravid 14 dager etter SA. så der gikk det kjapt. Trodde ikke helt at det var sant, men sånn er det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg!

Vi har begynt prøvingen på sistemann. Storesøsknene blir 3 og 5 i år. Spent på hvor lang tid det vil ta. Tok ut hormonspiral før jul, ikke fått tilbake mensen enda så venter i spenning.

Anonymkode: 66471...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...