Gå til innhold

Flere som prøver på nr 3?


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Skrive her eg.. vet at det e gammel tråd men prøve meg fordet 😉. 

Me e ennå så usikker på om me ska prøva oss på nr 3.. kjenne lysten har vært der mer og mer nå men me sa jo alltid at me bare sko ha 2 😂. Føle også at det e litt nå eller aldri.. de to andre er 4 og 7 år.. E 30 sjøl og sambo e 33 

Noen tanker?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, sirij skrev:

Skrive her eg.. vet at det e gammel tråd men prøve meg fordet 😉. 

Me e ennå så usikker på om me ska prøva oss på nr 3.. kjenne lysten har vært der mer og mer nå men me sa jo alltid at me bare sko ha 2 😂. Føle også at det e litt nå eller aldri.. de to andre er 4 og 7 år.. E 30 sjøl og sambo e 33 

Noen tanker?? 

Jeg som opprettet tråden og den er fortsatt like aktuell. 😊 Vi er 37 og 35, har barn på 5 og 8, og har prøvd på nr 3 siden i sommer. Det tar sin tid og vet ikke om d går en gang... prøver pergo nå. Er også fortsatt litt i tvil på om d er galskap å starte på nytt. Tenker så mye rundt dette at jeg blir smårar... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jeg som opprettet tråden og den er fortsatt like aktuell. 😊 Vi er 37 og 35, har barn på 5 og 8, og har prøvd på nr 3 siden i sommer. Det tar sin tid og vet ikke om d går en gang... prøver pergo nå. Er også fortsatt litt i tvil på om d er galskap å starte på nytt. Tenker så mye rundt dette at jeg blir smårar... 

Ja føle eg går frem og tilbake... Har ungane vært litt vanskelig ein dag så ser eg liksom ikkje at det ska vær mulig me ein te 🤣. Mens noen dager føle eg at det konne gått supert! Har ingen søsken sjøl så har jo alltid meint at 2 va nok... Men nå ser eg liksom mer gleden i å ha større familie! Mannen e litt på vent.. Me hadde ein liten skremsel for rett over en måned siden å e vel då tanken satt seg litt mer😆. Så har eg ikkje så lyst på så veldig mye større aldersforskjell! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 19.09, sirij skrev:

Ja føle eg går frem og tilbake... Har ungane vært litt vanskelig ein dag så ser eg liksom ikkje at det ska vær mulig me ein te 🤣. Mens noen dager føle eg at det konne gått supert! Har ingen søsken sjøl så har jo alltid meint at 2 va nok... Men nå ser eg liksom mer gleden i å ha større familie! Mannen e litt på vent.. Me hadde ein liten skremsel for rett over en måned siden å e vel då tanken satt seg litt mer😆. Så har eg ikkje så lyst på så veldig mye større aldersforskjell! 

Samme her!!😂 

Men jeg og mannen tok en beslutning igår, på å prøve på tredjemann i august/sept 😃😃 Skummelt!!!🙄😝 Men gleder meg veldig! Mannen har vært veldig avvente her også.. men nå var han klar :-) 

søsken  blir 5 og 3 dette året🤗

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er det bare å vente å se. ikm på lørdag. Krysser fingrene:5:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

så er det bare å vente å se. ikm på lørdag. Krysser fingrene:5:

 

Krysser det som krysses kan😀👍🏽

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om det bare e mine øyner eller ser dåkkår no dåkkår o??? Ska ikkje ha mensen før på lørdag/søndag... 

Va jo IKKE planen å begynna nå... hadde tenkt å begynna på prøvingen kanskje i august/september.. Måtte rådføre meg me lege først. 

20180411_192032.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 19.09, sirij skrev:

Ja føle eg går frem og tilbake... Har ungane vært litt vanskelig ein dag så ser eg liksom ikkje at det ska vær mulig me ein te 🤣. Mens noen dager føle eg at det konne gått supert! Har ingen søsken sjøl så har jo alltid meint at 2 va nok... Men nå ser eg liksom mer gleden i å ha større familie! Mannen e litt på vent.. Me hadde ein liten skremsel for rett over en måned siden å e vel då tanken satt seg litt mer😆. Så har eg ikkje så lyst på så veldig mye større aldersforskjell! 

Haha akkurat sånn er jeg også 😂 skifter etter været 🤣 den aldersforskjellen tenker jeg mye på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sirij skrev:

om det bare e mine øyner eller ser dåkkår no dåkkår o??? Ska ikkje ha mensen før på lørdag/søndag... 

Va jo IKKE planen å begynna nå... hadde tenkt å begynna på prøvingen kanskje i august/september.. Måtte rådføre meg me lege først. 

20180411_192032.jpg

Wow jeg ser en svak strek 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold oss oppdatert😀😀😀 

krysser fingrene for at streken er sterkere i morgen👌🏻

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 11.25, sirij skrev:

Skrive her eg.. vet at det e gammel tråd men prøve meg fordet 😉. 

Me e ennå så usikker på om me ska prøva oss på nr 3.. kjenne lysten har vært der mer og mer nå men me sa jo alltid at me bare sko ha 2 😂. Føle også at det e litt nå eller aldri.. de to andre er 4 og 7 år.. E 30 sjøl og sambo e 33 

Noen tanker?? 

Kjør på😀 Dere et da ung enda👌🏻

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tredjemann ønsket her også :)

13 og 16. 37 år :)

kjapt spørsmål samtidig: Ser andre enn meg en svak strek her? 😬 10 dpo

 

750DBD34-F2D9-4915-88BB-27908D390646.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Leiia skrev:

Tredjemann ønsket her også :)

13 og 16. 37 år :)

kjapt spørsmål samtidig: Ser andre enn meg en svak strek her? 😬 10 dpo

 

750DBD34-F2D9-4915-88BB-27908D390646.jpeg

Jaa jeg ser streken 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Leiia skrev:

Tredjemann ønsket her også :)

13 og 16. 37 år :)

kjapt spørsmål samtidig: Ser andre enn meg en svak strek her? 😬 10 dpo

 

750DBD34-F2D9-4915-88BB-27908D390646.jpeg

Denne må jo bare være positiv😀😀👍🏽 min ver mye dvakere en detten år jeg jrg med nr. 2 🤗 

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne må jo bare være positiv😀😀👍🏽 min ver mye dvakere en detten år jeg jrg med nr. 2 🤗 

Anonymkode: 5d987...aa4

13 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jaa jeg ser streken 💗

:strix:

IMG_2014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leiia skrev:

:strix:

IMG_2014.jpg

Gratulerer så mye!💗 akkurat den samme testen satt jeg med igår . Nr 3 her også.

Termin nyttårsaften 🙈 du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Gratulerer så mye!💗 akkurat den samme testen satt jeg med igår . Nr 3 her også.

Termin nyttårsaften 🙈 du da?

Åh grattis!! 😍

Siden jeg vet befruktingsdato 12 april og har hatt litt snodige sykluser med lenge siden siste mens regner jeg fra el, og da sier terminkalkulatoren 3 Jan her. Dette føles uvirkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Leiia skrev:

Åh grattis!! 😍

Siden jeg vet befruktingsdato 12 april og har hatt litt snodige sykluser med lenge siden siste mens regner jeg fra el, og da sier terminkalkulatoren 3 Jan her. Dette føles uvirkelig! 

Såå gøy 💗 termin nesten helt på likt!  Blir gøy å følge hverandre 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som er gravide:strix: Håper det snart blir min tur. Nå er endelig syklusen min på plass igjen med akkurat 28 dager. Så venter jeg el i morgen. Så har lagt inn aksjer i dag og sikkert i morgen også. så er det bare å vente spent på hva som skjer om 14 dager igjen. Ikm er 12 mai! Så håper det går vår vei også nå:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 20.14, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Gratulerer til dere som er gravide:strix: Håper det snart blir min tur. Nå er endelig syklusen min på plass igjen med akkurat 28 dager. Så venter jeg el i morgen. Så har lagt inn aksjer i dag og sikkert i morgen også. så er det bare å vente spent på hva som skjer om 14 dager igjen. Ikm er 12 mai! Så håper det går vår vei også nå:5:

Tusen takk 💗 jeg krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer? 😃 😍👶🏻🤰🏻

Jeg heier på fra sidelinjen frem til aug/sept🎉

Anonymkode: 5d987...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry seint svar jenter 😔 mensen kom og gikk så ingen baby på meg ennå! Gratulera te alle så e gravid 😍. 

Me e fortsatt litt usikker på om me ska begynna prøvingen, men ska jaffal få komt meg te lege før me bestemme oss heilt! Har hatt to keisersnitt tidligere og fått beskjed at livmorå mi e veldig tynn, så vil ha grønt lys før me tenke noe mer på det jaffal 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...