Gå til innhold

Flere som prøver på nr 3?


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Denne mnd har jeg på følelsen at det behøver ikkje prøve. 

Lakt inn aksjer 2 ganger men tror ikkje på den mnd.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.12.2017 den 18.51, Nile76 skrev:

Så godt å høre deres tanker! Her prøver vi også på nr 3, de to første kom lett som bare det, men nå har vi prøvd i over to år og hatt mange SA, og kjemiske graviditeter. Begynner å miste håpet og rukket å bli 41. Ikke lyst å gi opp riktig enda, prøver litt til, men så synd at fruktbarheten gikk ned før vi rakk å få siste🙈 fått Letrozol selv om jeg har regelmessige sykluser og har eggløsning selv. Gleder meg til å følge dere og håper på gledelige resultater for oss alle i 2018! 🙏🏻

Samme her og eldre en deg og prøvd i 4 år. Har MA, MA/BO, SA og bråte med Kjemiske bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Knerten <3 skrev:

Spennende 💗 da er du jo ung  😊 

Må være tøft å oppleve ma. Vet dere grunnen?

Det ser ut til at det har vært problemer med morkaken begge gangene <3 Håper alle gode ting er 3 :D  Hvor bor dere da? Vi bor i Bergen :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Det ser ut til at det har vært problemer med morkaken begge gangene <3 Håper alle gode ting er 3 :D  Hvor bor dere da? Vi bor i Bergen :D 

 

Da håper jeg d går veien for dere snart 💗

Vi bor i Østfold 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Prøver også på nr. 3. Har nettopp hatt en MA. Så må vente noen uker/ 1mnd til før vi kan prøve på nytt. Så får vi håpe at vi lykkes denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Hei. Prøver også på nr. 3. Har nettopp hatt en MA. Så må vente noen uker/ 1mnd til før vi kan prøve på nytt. Så får vi håpe at vi lykkes denne gangen

Så trist å høre :hjerte:

Håper dere lykkes snart igjen. Alder på de andre barna da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.1.2018 den 7.22, Knerten <3 skrev:

Ja tenker d samme her. 2 barn klarer jeg fint å være alene m, vi har reist på ferier m lange flyturer osv. De leker fint sammen og må ikke passes på hele tida. Så man skaper vel bare mer jobb for seg selv 🙈 

Så da må d vel være et ønske om at barna skal være hele livet.... for d er ikke tid for så mye annet  m 3😉

Hehe du sier noe..🤣🙈 Vi har også reiser masse, helt fra de var født. Tenker at så lenge de andre er såpass store tror jeg det blir mye kos. Familien må vel dele seg litt i starten, men det går jo over.😊 En periode som blir sånn. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 10.09, Knerten <3 skrev:

Så trist å høre :hjerte:

Håper dere lykkes snart igjen. Alder på de andre barna da? 

jeg har en på 15 og en på 11 fra før av. dette vil bli første nå for samboeren. Så vi håper det går bedre neste gang. men det føles ut som en evighet før vi kan begynne å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg ble 30 for 4 dager siden og skal nå starte prøvingen på 3dje mann 😍 jeg har to fra før på 10 og 7, dette blir samboerens første (hvis vi får det til ) 🤞🏻 Han er vettskremt egentlig , jeg gleder meg 😅 selv om det blir litt skummelt å starte på nytt :) er fra Østfold 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pauline😘 skrev:

Hei :) jeg ble 30 for 4 dager siden og skal nå starte prøvingen på 3dje mann 😍 jeg har to fra før på 10 og 7, dette blir samboerens første (hvis vi får det til ) 🤞🏻 Han er vettskremt egentlig , jeg gleder meg 😅 selv om det blir litt skummelt å starte på nytt :) er fra Østfold 

Østfold her også.  Spennende. Masse lykke til :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare her inne å sniker før vi begynner å prøve på nr 3 i april. Barna er 13 år og 10 mnd så det blir spennende tid fremover.

Jeg er 32 og mannen 31. 

Anonymkode: 8aeab...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker også her inne...

har endelig tatt avgjørelsen på å starte prøvingen på nr. 3 😀

Starter ikke før sommer/høst. Så det blir noen lange mnd. Venting🙊

Skal jobbe meg ned en del i vekt til da er planen!! Det er motiverende nå når jeg har et mål til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mamma2013.2015 skrev:

Sniker også her inne...

har endelig tatt avgjørelsen på å starte prøvingen på nr. 3 😀

Starter ikke før sommer/høst. Så det blir noen lange mnd. Venting🙊

Skal jobbe meg ned en del i vekt til da er planen!! Det er motiverende nå når jeg har et mål til sommeren!

Barna er 2,5 og 4,5 år.

Jeg er 27 år😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker litt her inne jeg og, selv om vi ikke er helt på prøvingen ennå. Yngste her er 9 mnd og driver og ammer ennå. Erfaringsmessig funker det som prevansjon på meg, dessverre...  😆 Og jeg vil hvertfall fortsette med amming frem til 1 år. Men det blir muligens lenger siden hun er så små spist på vanlig mat ennå. Men jeg får se det litt an. 

Jeg er 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte til operasjon for en utskrapning i går ,etter MA i forrige uke, da det viste seg at ikke alt kom ut.:tristbla: Så nå føler jeg at jeg endelig kan begynne å leve litt som normalt igjen:). Er glad jeg endelig er hjemme fra sykehuset. Så nå er det bare å vente til jeg er ferdig med blødningen så vi kan prøve på nytt igjen. er forresten 38 og samboer er 37.

Endret av håpefullmammablir3barnsmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 15.45, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Måtte til operasjon for en utskrapning i går ,etter MA i forrige uke, da det viste seg at ikke alt kom ut.:tristbla: Så nå føler jeg at jeg endelig kan begynne å leve litt som normalt igjen:). Er glad jeg endelig er hjemme fra sykehuset. Så nå er det bare å vente til jeg er ferdig med blødningen så vi kan prøve på nytt igjen. er forresten 38 og samboer er 37.

💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 15.45, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Måtte til operasjon for en utskrapning i går ,etter MA i forrige uke, da det viste seg at ikke alt kom ut.:tristbla: Så nå føler jeg at jeg endelig kan begynne å leve litt som normalt igjen:). Er glad jeg endelig er hjemme fra sykehuset. Så nå er det bare å vente til jeg er ferdig med blødningen så vi kan prøve på nytt igjen. er forresten 38 og samboer er 37.

Blir spennende å følge deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Blir spennende å følge deg :hjerte:

 Jo takk. Blør ikke nå da. Men vet ikke helt hva tid el kommer etter en MA/utskrapning.  Men må nok vente enda noen dager til før vi prøver.  I følge sykehuset kommer det en menstruasjon 4-6 uker etter dette. så da får vi se hvor lang tid det tar før jeg blir gravid igjen. jeg krysser fingrene for at det ikke går alt for lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

 Jo takk. Blør ikke nå da. Men vet ikke helt hva tid el kommer etter en MA/utskrapning.  Men må nok vente enda noen dager til før vi prøver.  I følge sykehuset kommer det en menstruasjon 4-6 uker etter dette. så da får vi se hvor lang tid det tar før jeg blir gravid igjen. jeg krysser fingrene for at det ikke går alt for lang tid.

Høres lurt ut å vente ja. Så kroppen får stabilisert seg igjen. Men etter hva man leser her så blir jo mange fort gravide igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var jeg igang med ny prøving, siden jeg ikke lengre blør. Håper det går bedre denne gangen. Vet ikke syklusen ennå, men prøver litt likevel. så er det bare å vente på når mensen evt. dukker opp. da er det jo litt lettere å regne seg fram til både el og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 15.00, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Så da var jeg igang med ny prøving, siden jeg ikke lengre blør. Håper det går bedre denne gangen. Vet ikke syklusen ennå, men prøver litt likevel. så er det bare å vente på når mensen evt. dukker opp. da er det jo litt lettere å regne seg fram til både el og alt.

💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nr tre her😊 har to stk fra før 5 og 8 år 👍 blir nok lang prøvetid da jeg nettopp slutta på p sprøyta 🙄 som er ett perk😳😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ailoaria skrev:

Blir nr tre her😊 har to stk fra før 5 og 8 år 👍 blir nok lang prøvetid da jeg nettopp slutta på p sprøyta 🙄 som er ett perk😳😂🙈

Spennende😀 Alder på deg da? Lykke til med prøvingen😀  Krysser fingrene for at det klaffer raskt for dere!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 men blir 30 i år 😊 småblødninger i dag og det håper jeg er positivt på at min kropp er nazi på menstruasjon uten prevensjon 😂 Alltid hatt så kraftige menstruasjoner og eggløsninger etter jeg fikk barn👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ailoaria skrev:

Blir nr tre her😊 har to stk fra før 5 og 8 år 👍 blir nok lang prøvetid da jeg nettopp slutta på p sprøyta 🙄 som er ett perk😳😂🙈

Da har vi samme alder på barna. 💗 syns du d blir stort hopp? Redd en evnt nr 3 ikke.får så tett forhold som de to andre har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...