Gå til innhold

Flere som prøver på nr 3?


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.

12 og 17 er de 2 andre. Jeg er 36.

Har hatt 3 sa. Har begynt utredning for habituell abort, er tatt blodprøver av oss for ca 2 mnd siden, men har ikke hørt noe. Burde jo ringt og etterlyst svar, men så kom jo denne jula ;) 

Har hatt el denne uka, og lagt inn aksjer.

Anonymkode: f4069...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja.

12 og 17 er de 2 andre. Jeg er 36.

Har hatt 3 sa. Har begynt utredning for habituell abort, er tatt blodprøver av oss for ca 2 mnd siden, men har ikke hørt noe. Burde jo ringt og etterlyst svar, men så kom jo denne jula ;) 

Har hatt el denne uka, og lagt inn aksjer.

Anonymkode: f4069...5e7

Tenkte jo ikke være anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetau skrev:

14 og 2 år 😊

fikk jo positiv test i går, så nå håper jeg nr 3 kommer i september 😊

jeg er 33 år 👍

Herlig  💗 

Blir spennende å følge graviditeten din 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

12 og 17 er de 2 andre. Jeg er 36.

Har hatt 3 sa. Har begynt utredning for habituell abort, er tatt blodprøver av oss for ca 2 mnd siden, men har ikke hørt noe. Burde jo ringt og etterlyst svar, men så kom jo denne jula ;) 

Har hatt el denne uka, og lagt inn aksjer.

Anonymkode: f4069...5e7

Så tungt med 3 sa. Opplevde du ikke d da du fikk de to første?

Her er el underveis nå... spennende..

Prøvd i 7 pp nå tror jeg... er 37 år og barna er 5 og 7. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 og 3

Jeg er 36. Har så langt prøvd en gang og er spent på om symptomene kommer om et par uker 😉

Anonymkode: 64a54...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2017 den 6.13, Anonym bruker skrev:

5 og 3

Jeg er 36. Har så langt prøvd en gang og er spent på om symptomene kommer om et par uker 😉

Anonymkode: 64a54...2c7

Så spennende da! 😊

Bare 1 pp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små i barnehagealder. Blir litt tett, men ikke lyst å vente i forhold til egen alder. Har ikm om 2-3 dager. Kjenner på voldsomme murringer, men kan like gjerne være mensmurringer. Første prøveperiode, hadde håpet å starte litt tidligere, men mannen var ikke klar. Håper det ikke blir for mange prøveperioder, evt tror jeg vi venter til termin blir over nyttår. Høstbarn er bra, men vil helst ikke ha fødsel (/bursdagsbarn) i desember. Kjedelig å være yngst i klassen hele livet. Spennende tider! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎12‎.‎2017 den 20.04, Knerten <3 skrev:

Så tungt med 3 sa. Opplevde du ikke d da du fikk de to første?

Her er el underveis nå... spennende..

Prøvd i 7 pp nå tror jeg... er 37 år og barna er 5 og 7. 

Nei, hadde ingen problemer når jeg fikk de 2 første. Ingen sa før eller mellom dem heller. Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, 2 store og snart 1 liten skrev:

Nei, hadde ingen problemer når jeg fikk de 2 første. Ingen sa før eller mellom dem heller. Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen.

Nei mye kan jo endre seg i kroppen på noen år.. man tror man kjenner kroppen sin, men jeg har blitt overrasket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år og vi har prøvd på nr.3 nøyaktig 1 år. Jentene våre er 6 og 8 år. Kjenner jeg er frustrert over at det enda ikke har klaffet. Føler alderen min og aldersforskjellen på jentene mine snart blir stor. Trodde jo denne skulle sitte etter noen få pp. Jentene satt uten at vi prøvde så hardt. Nå har jeg hatt en mnd med Femar, men mensen ser ut til å være på vei. Vet ikke hvor mange flere sjanser jeg skal gi det.. Når synes dere vi er for gamle til å få barn?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Jeg er 35 år og vi har prøvd på nr.3 nøyaktig 1 år. Jentene våre er 6 og 8 år. Kjenner jeg er frustrert over at det enda ikke har klaffet. Føler alderen min og aldersforskjellen på jentene mine snart blir stor. Trodde jo denne skulle sitte etter noen få pp. Jentene satt uten at vi prøvde så hardt. Nå har jeg hatt en mnd med Femar, men mensen ser ut til å være på vei. Vet ikke hvor mange flere sjanser jeg skal gi det.. Når synes dere vi er for gamle til å få barn?😊

Hva er femar?

Nesten samme alder på barna her. 7 og 5. Har prøvd ett halvt år nå... mister litt håpet og føler på at jeg er 37 år. Ser også hvor tett og bra forhold de to har, og er redd d blir for stort hopp til nestemann..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hva er femar?

Nesten samme alder på barna her. 7 og 5. Har prøvd ett halvt år nå... mister litt håpet og føler på at jeg er 37 år. Ser også hvor tett og bra forhold de to har, og er redd d blir for stort hopp til nestemann..

 

Blir litt glad når jeg hører at noen er i samme alder som meg.😊 Femar eller Letrozol er et hormonpreparat som hjelper til med å stimulere eggløsning. Jeg har jo el,men dette var noe jeg fikk av en privat gynekolog. Jeg tok en sjekk for et år siden da jeg skulle prøve. Fikk resepten i tilfelle jeg ville prøve det.Den har ligget i 11 mnd før jeg bestemte meg for et forsøk. Mine prøver og us viste at alt var normalt. Jeg er redd mannen sine celler er litt dårlige kanskje...🙈Jeg vet ikke.. Det tar på å prøve så lenge. Blir så lei meg.. 

 

Skjønner hva du mener ift søskenforhold. Jeg tror det går veldig bra. Kjenner flere som har fått attpåskatter og det er veldig stas. Her har begge ønsket seg søsken i 2 år ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, babysyk-med spire! skrev:

Blir litt glad når jeg hører at noen er i samme alder som meg.😊 Femar eller Letrozol er et hormonpreparat som hjelper til med å stimulere eggløsning. Jeg har jo el,men dette var noe jeg fikk av en privat gynekolog. Jeg tok en sjekk for et år siden da jeg skulle prøve. Fikk resepten i tilfelle jeg ville prøve det.Den har ligget i 11 mnd før jeg bestemte meg for et forsøk. Mine prøver og us viste at alt var normalt. Jeg er redd mannen sine celler er litt dårlige kanskje...🙈Jeg vet ikke.. Det tar på å prøve så lenge. Blir så lei meg.. 

 

Skjønner hva du mener ift søskenforhold. Jeg tror det går veldig bra. Kjenner flere som har fått attpåskatter og det er veldig stas. Her har begge ønsket seg søsken i 2 år ❤

Ja godt å ha noen å dele tanker med. Her er ikke mannen like gira på nr 3 som meg, men klarer ikke legge d fra oss heller. Jeg har nettopp vært hos gyn selv for å sjekke og hun så en god del egg, men sa at vi ikke kunne vente.. har hatt korte lutealfaser og fått Lutinus som jeg skal prøve nå. El idag 🤗 

Blir sikkert en bortskjemt nr 3 hvertfall 😂 også er d jo enklere nå som de største kan ordne mer selv og hjelpe til litt 😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja godt å ha noen å dele tanker med. Her er ikke mannen like gira på nr 3 som meg, men klarer ikke legge d fra oss heller. Jeg har nettopp vært hos gyn selv for å sjekke og hun så en god del egg, men sa at vi ikke kunne vente.. har hatt korte lutealfaser og fått Lutinus som jeg skal prøve nå. El idag 🤗 

Blir sikkert en bortskjemt nr 3 hvertfall 😂 også er d jo enklere nå som de største kan ordne mer selv og hjelpe til litt 😊 

 

Mannen er heller ikke så gira på nr.3, men er med på galskapen som han sier 🙈😂😂 Det er jo nesten sånn at jo lenger tid det tar jo mer ønsker jeg det..🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Mannen er heller ikke så gira på nr.3, men er med på galskapen som han sier 🙈😂😂 Det er jo nesten sånn at jo lenger tid det tar jo mer ønsker jeg det..🙈

Haha godt å høre at d er flere som tenker d er galskap😂 jeg tenker d selv iblant 🙈 Spes når tålmodigheten er kort m de to vi har...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Knerten <3 skrev:

Haha godt å høre at d er flere som tenker d er galskap😂 jeg tenker d selv iblant 🙈 Spes når tålmodigheten er kort m de to vi har...

 

Haha kjenner på den jeg også...Når tålmodigheten ikke er helt til stede.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Haha kjenner på den jeg også...Når tålmodigheten ikke er helt til stede.🙈

Ja kjenner på den tålmodigheten selv. Mannen brukte lang tid på å bestemme seg her. Han er ikke veldig gira, så om det drøyer flere måneder så tror jeg han trekker seg. Vi får riktignok 3 tette. Er 37, vil ikke være 39 når jeg får nr 3. Men jeg har lyst på 3. Har selv 3 søsken og har likt og liker det å ha flere søsken å spille på. Så krysser fingrene for at det klaffer enten denne pp eller en av de nærmeste. Har ikm på søndag. Negativ test i dag, så heller tvilende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver også på nr 3, for tredje gang. Hatt 2 MA  etterhverandre ila det siste året❤️ Ellers har vi en på 8 år og en på 3 år ☺️ Jeg er forresten 32 selv, fra Bergen 😁👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hjerte♥barn skrev:

Ja kjenner på den tålmodigheten selv. Mannen brukte lang tid på å bestemme seg her. Han er ikke veldig gira, så om det drøyer flere måneder så tror jeg han trekker seg. Vi får riktignok 3 tette. Er 37, vil ikke være 39 når jeg får nr 3. Men jeg har lyst på 3. Har selv 3 søsken og har likt og liker det å ha flere søsken å spille på. Så krysser fingrene for at det klaffer enten denne pp eller en av de nærmeste. Har ikm på søndag. Negativ test i dag, så heller tvilende. 

Krysser fingrene for deg.😊 Jeg har jobbet mange år med mannen. Hadde det vært opp til meg hadde vi prøvd på nr 3 for 3 år siden!🙈Nå måtte jeg liksom si "Its now or never"! Mange samtaler frem og tilbake før han ble med. Vi starter jo helt på nytt med småbarnsdtadiet...Det er jo både fordeler og ulemper.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre deres tanker! Her prøver vi også på nr 3, de to første kom lett som bare det, men nå har vi prøvd i over to år og hatt mange SA, og kjemiske graviditeter. Begynner å miste håpet og rukket å bli 41. Ikke lyst å gi opp riktig enda, prøver litt til, men så synd at fruktbarheten gikk ned før vi rakk å få siste🙈 fått Letrozol selv om jeg har regelmessige sykluser og har eggløsning selv. Gleder meg til å følge dere og håper på gledelige resultater for oss alle i 2018! 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2017 den 7.58, babysyk-med spire! skrev:

Krysser fingrene for deg.😊 Jeg har jobbet mange år med mannen. Hadde det vært opp til meg hadde vi prøvd på nr 3 for 3 år siden!🙈Nå måtte jeg liksom si "Its now or never"! Mange samtaler frem og tilbake før han ble med. Vi starter jo helt på nytt med småbarnsdtadiet...Det er jo både fordeler og ulemper.🙈

Ja tenker d samme her. 2 barn klarer jeg fint å være alene m, vi har reist på ferier m lange flyturer osv. De leker fint sammen og må ikke passes på hele tida. Så man skaper vel bare mer jobb for seg selv 🙈 

Så da må d vel være et ønske om at barna skal være hele livet.... for d er ikke tid for så mye annet  m 3😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2017 den 2.21, 1-2-3 <3 skrev:

Vi prøver også på nr 3, for tredje gang. Hatt 2 MA  etterhverandre ila det siste året❤️ Ellers har vi en på 8 år og en på 3 år ☺️ Jeg er forresten 32 selv, fra Bergen 😁👍

Spennende 💗 da er du jo ung  😊 

Må være tøft å oppleve ma. Vet dere grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2017 den 18.51, Nile76 skrev:

Så godt å høre deres tanker! Her prøver vi også på nr 3, de to første kom lett som bare det, men nå har vi prøvd i over to år og hatt mange SA, og kjemiske graviditeter. Begynner å miste håpet og rukket å bli 41. Ikke lyst å gi opp riktig enda, prøver litt til, men så synd at fruktbarheten gikk ned før vi rakk å få siste🙈 fått Letrozol selv om jeg har regelmessige sykluser og har eggløsning selv. Gleder meg til å følge dere og håper på gledelige resultater for oss alle i 2018! 🙏🏻

Så spennende m nr 3 hos deg også 💗 jeg er 37 og føler også på alderen. De to første gikk også lett her..men da vet vi jo at d er mulig ikke sant 💗 

Jeg skal prøve lutinus nå  . Kort lutealfase og spotter tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...