Gå til innhold

Ser tilbake 🎄


Mormine

Anbefalte innlegg

På 5.4.2018 den 0.22, Knerten <3 skrev:

Hvordan går det med deg nå?💗 

Kan du se graviditet på meg? 17.11.80.

Hei hei er gravid jeg veit duu 😉😂 er snart uke 8 👶 

Er helt rart det her jeg får opp ja men jeg får også opp nei .. har du vært på vei ? Jeg er rusten nå etter hele prosessen har egentlig tatt litt på. 

Jeg får opp ei jente her men det er enså liten gutt som lurer seg opp her også .. de er veldig knytta til deg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mormine08 skrev:

Hei hei er gravid jeg veit duu 😉😂 er snart uke 8 👶 

Er helt rart det her jeg får opp ja men jeg får også opp nei .. har du vært på vei ? Jeg er rusten nå etter hele prosessen har egentlig tatt litt på. 

Jeg får opp ei jente her men det er enså liten gutt som lurer seg opp her også .. de er veldig knytta til deg .

Åh gratulerer så mye til deg 😍

 

Jeg ble endelig gravid i april ja. Mista i uke 6 og er knust... så du fikk opp både óg? Lurer på om jeg nå skal gi opp hele opplegget eller orke å utsette meg for mer prøving 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh gratulerer så mye til deg 😍

 

Jeg ble endelig gravid i april ja. Mista i uke 6 og er knust... så du fikk opp både óg? Lurer på om jeg nå skal gi opp hele opplegget eller orke å utsette meg for mer prøving 💗

Ikke gi deg helt enda men senk skuldrene og prøv å ikke stress opp kroppen din mer enn nødvendig .. for d er en gutt som kommer opp her.. men hvem er jenta ?? Jeg sjønner ikke helt hvorfor jenta kommer så sterkt her, er d barn fra før eller ei jente som er veldig knytta til deg på ett vis .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mormine08 skrev:

Ikke gi deg helt enda men senk skuldrene og prøv å ikke stress opp kroppen din mer enn nødvendig .. for d er en gutt som kommer opp her.. men hvem er jenta ?? Jeg sjønner ikke helt hvorfor jenta kommer så sterkt her, er d barn fra før eller ei jente som er veldig knytta til deg på ett vis .. 

Takk 💗 det er også ett par andre som har sett en gutt der.  Som venter.

Vi har ei jente og en gutt fra før da.. Så rart at du ser d. Lurer på hva d betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mamsen<3 skrev:

Mormine08 får du opp noe på meg? 

Hva som helst egentlig. 😊

har svart deg på kort legging tråden ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul
På 27.5.2018 den 16.45, Anonym bruker skrev:

Det var synd. Men jeg må ærlig innrømme at om jeg var mann hadde jeg løpt avgårde om jeg visste en dame var så desperat at hun ber synske ( såkalte)  på nett om hjelp... 

Anonymkode: d95c2...d5d

Veldig vanlig å gå rundt å fortelle det til alle menn jeg møter. Har du noe annet interessant å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...