Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva slags kål snakker vi om? Så plutselig for meg en hvit og yndig unge med øyne som rødkål.....

Anonymkode: 9fda7...9b5

Hadde sett for meg litt grell kålrotfarge jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags kål snakker vi om? Så plutselig for meg en hvit og yndig unge med øyne som rødkål.....

Anonymkode: 9fda7...9b5

Luten sa vel tidligere at Jolenek har pene hvite kåløyne til vanlig, som blir til røde kåløyne når han er sint.

Regner med han bare har gyrønne kåløyne når han er sjalu fordi Chateau-Briand flørter litt for mye i juleselskap. 

Endret av Nordisk
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Hadde sett for meg litt grell kålrotfarge jeg

Og jeg som var overbevist om at det var snakk om antioksidantrik grønnkål. Nei, dette blir frustrerende for meg. Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett for meg en dus lysegrønn kålfarge, og med lyse lokker gredd til siden som på en ung gutt fra en østerrisk fjellfilm fra 1945.

Nå derimot ser jeg for meg en hvit rotte med røde øyne, og som om ikke forkjølselse Von Hell var nok for å ta fra en stakkar all nattesøvn kan jeg drite i å lukke øynene i natt med mindre jeg vil at en kritthvit nær-døden-av-AIDS-polakk dukker opp og sier noe skummelt på gebrokkent norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg har sett for meg en dus lysegrønn kålfarge, og med lyse lokker gredd til siden som på en ung gutt fra en østerrisk fjellfilm fra 1945.

Nå derimot ser jeg for meg en hvit rotte med røde øyne, og som om ikke forkjølselse Von Hell var nok for å ta fra en stakkar all nattesøvn kan jeg drite i å lukke øynene i natt med mindre jeg vil at en kritthvit nær-døden-av-AIDS-polakk dukker opp og sier noe skummelt på gebrokkent norsk.

Du får skylde på Luten for at vår kjære Jolenek har skumle, hvite zombieøyne, og ikke vakre, grønne rosenkåløyne. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Jolenek bruker sånne kontaktlinser med farge. Det må han jo gjøre, siden dibberne har sett ham både med røde, hvite og grønne øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, jooooooda skrev:

Jeg tror Jolenek bruker sånne kontaktlinser med farge. Det må han jo gjøre, siden dibberne har sett ham både med røde, hvite og grønne øyne. 

Jolenek er altså en typisk sånn glitre-homo? En som bruker ulike typer kontaktlinser for å matche dagens antrekk og bling?

I love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg har sett for meg en dus lysegrønn kålfarge, og med lyse lokker gredd til siden som på en ung gutt fra en østerrisk fjellfilm fra 1945.

Nå derimot ser jeg for meg en hvit rotte med røde øyne, og som om ikke forkjølselse Von Hell var nok for å ta fra en stakkar all nattesøvn kan jeg drite i å lukke øynene i natt med mindre jeg vil at en kritthvit nær-døden-av-AIDS-polakk dukker opp og sier noe skummelt på gebrokkent norsk.

*Ler så jeg griner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg delta her, ikke bare lese. På vegne av alle dibbere har jeg googlet Jolenek for å se hvordan en polsk glitrende homo ser ut. Må si jeg ble hakket overrasket. Jolenek er visst alt annet enn hva jeg kunne forestille meg.Screenshot_20171212-213136.thumb.png.db76880309682d582100710368ca7516.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

Nei, nå må jeg delta her, ikke bare lese. På vegne av alle dibbere har jeg googlet Jolenek for å se hvordan en polsk glitrende homo ser ut. Må si jeg ble hakket overrasket. Jolenek er visst alt annet enn hva jeg kunne forestille meg.Screenshot_20171212-213136.thumb.png.db76880309682d582100710368ca7516.png

Ahahah! 

Jolenek i drag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Banderas skrev:

Maxi Pad blir litt som blandingen av to av Angelina Jolies sønner, Pax og Maddox.

Jeg synes du bør fortelle henne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Banderas skrev:

Jeg har sett for meg en dus lysegrønn kålfarge, og med lyse lokker gredd til siden som på en ung gutt fra en østerrisk fjellfilm fra 1945.

Nå derimot ser jeg for meg en hvit rotte med røde øyne, og som om ikke forkjølselse Von Hell var nok for å ta fra en stakkar all nattesøvn kan jeg drite i å lukke øynene i natt med mindre jeg vil at en kritthvit nær-døden-av-AIDS-polakk dukker opp og sier noe skummelt på gebrokkent norsk.

Ikke vær redd. Han bare siterer fra "Kål".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Giss skrev:

Ikke vær redd. Han bare siterer fra "Kål".

Med innlevelse.

Og jada, Banderas, han ser ut sånn som du sier her, han er ganske så nydelig, ikke noe zombieaktig i det hele tatt.

1 time siden, Fru Banderas skrev:

Jeg har sett for meg en dus lysegrønn kålfarge, og med lyse lokker gredd til siden som på en ung gutt fra en østerrisk fjellfilm fra 1945.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Skrekkøgla skrev:

Attpåklatten må vel da hete Tena eller Maxi Cosi?

Ååååå, lille Maxi Cosi har akkurat fylt bleia, er han ikke søt? Og Tena har fått sin første tann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikkje heilt fått med meg denne tråden, men er glad for at mi rolle blei å formidle bodskapen om at det er tanken som tel når det gjeld reingjering. Det står eg fullt og heilt inne for, og lever etter, i desse førjulstider.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja. Ja vel.
festogmoro.no her.
Først og fremst; spenstig tråd!

Til vår store overraskelse hadde vi 150 besøkende på siden fra akkurat denne tråden i dag. 
Vi i festogmoro.no ønsker dere alle en fabelaktig god jul - med eller uten enhjørningsdrakt.
Vi har lenge lurt på om vi skal ta inn jolenek i sortimentet, og mer bekreftelse enn dette kan vi vanskelig få. 
Herlig. Jul er gøy. 

The Amazing Spidermamma: hvis du vil ta deg av julekalenderen vår neste år,  skal du få 2 jolenek gratis, pluss Enhjørningsdrakt og valgfri LED-Sløyfe.
NB: du får selvsagt ikke gratis frakt.

TyrkiskPepper, Enhjørningsdrakt er alltid innafor. Alltid. 

Flotte greier. God jul! :)

Endret av festogmoro
spidermamma, ikke spiderman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, festogmoro skrev:

Hei. Ja. Ja vel.
festogmoro.no her.
Først og fremst; spenstig tråd!

Til vår store overraskelse hadde vi 150 besøkende på siden fra akkurat denne tråden i dag. 
Vi i festogmoro.no ønsker dere alle en fabelaktig god jul - med eller uten enhjørningsdrakt.
Vi har lenge lurt på om vi skal ta inn jolenek i sortimentet, og mer bekreftelse enn dette kan vi vanskelig få. 
Herlig. Jul er gøy. 

The Amazing Spidermamma: hvis du vil ta deg av julekalenderen vår neste år,  skal du få 2 jolenek gratis, pluss Enhjørningsdrakt og valgfri LED-Sløyfe.
NB: du får selvsagt ikke gratis frakt.

TyrkiskPepper, Enhjørningsdrakt er alltid innafor. Alltid. 

Flotte greier. God jul! :)

Siden det var så mange besøkende, kan du si noe om dere fikk inn noen bestillinger? Jeg er forsåvidt enig i at enhjørningsdrakt er en allrounder. Litt som den lille sorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi alle burde fått en enhjørningsdrakt for innsatsen.

Jeg har ikke noe å ha på meg på julaften. Den røde kjolen på bildet ligger til vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrekkøgla
På 11.12.2017 den 23.23, Skrekkøgla skrev:

 

Jeg hadde sett smuuud ut i enhjørningdrakt altså! 

Endret av Skrekkøgla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha leste hele tråden idag, tok meg en sykedag :syk:, så kom jeg til å tenke på en julesang jeg bare husker litt av.

Jolen Jolen Jolen den er her

med Jolenek og grønne Joletrær........ Også husker jeg ikke mer.

Kan det være en slektning av Jolenek som har skrevet den tro :tree::tommelopp:

Anonymkode: de2d6...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter å ha leste hele tråden idag, tok meg en sykedag :syk:, så kom jeg til å tenke på en julesang jeg bare husker litt av.

Jolen Jolen Jolen den er her

med Jolenek og grønne Joletrær........ Også husker jeg ikke mer.

Kan det være en slektning av Jolenek som har skrevet den tro :tree::tommelopp:

Anonymkode: de2d6...0d9

Sangen er nok ment som en kjærlighetserklæring, skrevet av Chateau-Briand, til nettopp vår alles Jolenek. 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne lufte et forslag. Enhjørningdrakt med puppeluker til oss ammende mødre, kunne det latt seg gjøre?

Kriterier:

Puppeluken bør ha innebygde ammeinnlegg i ull

Luken må kunne lukkes med en hånd, dermed er der uteluk(k)et med glidelås eller vanlig knapp. Trykk-knapper kan funke

Puppelukene bør ha egen farge, gjerne refleks på innside i tilfelle utendørsamming i mørket

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, jooooooda skrev:

Er jeg den eneste som venter spent på luke nummer 13?

Neeeei! Jeg er meget klar for Sankta Lucia-drama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mumua skrev:

Vil gjerne lufte et forslag. Enhjørningdrakt med puppeluker til oss ammende mødre, kunne det latt seg gjøre?

 

Eventuelt med luker til (oss) alle som rett og slett bare liker å flashe titsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...