Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:Ja, vettu ka altså!! Så lei maset fra de. Jeg  lager faktisk vaksinene selv til mine barn. Jeg er ikke som resten av hønsa som følger strømmen og ikke aner hva ungene blir sprøytet fulle av. 

 

Er du helt psyk i hodet? Du kan jo ikke lage vaksiner selv, det må jo forskes på i mange år, før de kan brukes på barn. Jeg blir så skremt av slike som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Ja, vettu ka altså!! Så lei maset fra de. Jeg  lager faktisk vaksinene selv til mine barn. Jeg er ikke som resten av hønsa som følger strømmen og ikke aner hva ungene blir sprøytet fulle av  

Er du helt psyk i hodet? Du kan jo ikke lage vaksiner selv, det må jo forskes på i mange år, før de kan brukes på barn. Jeg blir så skremt av slike som deg. 


 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Evablaum skrev:

Er du helt psyk i hodet? Du kan jo ikke lage vaksiner selv, det må jo forskes på i mange år, før de kan brukes på barn. Jeg blir så skremt av slike som deg.

Jesus var uvaksinert. Og kål ordner det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Evablaum skrev:

Er du helt psyk i hodet? Du kan jo ikke lage vaksiner selv, det må jo forskes på i mange år, før de kan brukes på barn. Jeg blir så skremt av slike som deg. 


 

 
  •  

Du trenger ikke å bli ufin. Min psykiske helse er helt fin, utenom de gangene jeg ser en gammel mann med skjegg som svever rundt i huset. Barnetyvene i Norge mente at dette skyldtes at jeg bruker fleinsopp som medisin, men det er en annen historie.. 

Over til det andre, du vet at når du får vaksine så setter de inn en mikrochip slik myndighetene kan kontrollere tankene og følelsene dine? Jeg har hørt dette fra sikre kilder her i Polen. Ikke søren om noen skal kontrollere meg eller barna mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Du trenger ikke å bli ufin. Min psykiske helse er helt fin, utenom de gangene jeg ser en gammel mann med skjegg som svever rundt i huset. Barnetyvene i Norge mente at dette skyldtes at jeg bruker fleinsopp som medisin, men det er en annen historie.. 

Over til det andre, du vet at når du får vaksine så setter de inn en mikrochip slik myndighetene kan kontrollere tankene og følelsene dine? Jeg har hørt dette fra sikre kilder her i Polen. Ikke søren om noen skal kontrollere meg eller barna mine. 

På det du skriver her, så skjønner jeg at de glemte å sette inn en chip i hodet ditt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Du får tolke det som du vil..

Enhjørningsdrakten har hjemmeundervisning siden jeg ikke har tiltro til den norske skolen. Men jeg må si den har hatt sommerferie ganske lenge nå, så lesekunnskapene er ikke så gode akkurat. 

 I Odalen? 

Anonymkode: 8621a...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inhalert medister og blitt filosofisk Det er mye i livet som kommer som julekvelden på kjerringa. Men det er ingen som kommer som kjerringa på julekvelden! Det skal a ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Ja, vettu ka altså!! Så lei maset fra de. Jeg  lager faktisk vaksinene selv til mine barn. Jeg er ikke som resten av hønsa som følger strømmen og ikke aner hva ungene blir sprøytet fulle av.

Og er'e ikke gjennom huden dom blir sprøyta så er'e lufta dom puster som sprøytes ihjæl av alllluminium og andre stoffer, si!
Je har sagt dettane i flere år, je! Dom prøver å konnnntrollere tankene vårres! Chemtrails heter'e!

chemtrails-and-vaccines-jpg.22180

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Han døde jo - _nesten_!

Anonymkode: 8b43f...25c

HAHAHAHAHA Jesus var proto-Nure! :D:D:D Han døde, han! Nesten! Det var kanskje fordi han gikk uten skjerf og refleks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

HAHAHAHAHA Jesus var proto-Nure! :D:D:D Han døde, han! Nesten! Det var kanskje fordi han gikk uten skjerf og refleks.

Han satt sikkert ikke bakovervendt heller, ikke rart det gikk galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luke 22. 

Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om hjelp til å tolke svar fra den kjekke håndverkeren som hun har invitert på middag. 'Det er bare så vanskelig! I det ene øyeblikket tror jeg han virkelig er interessert, og i det neste tenker jeg at han bare er en player som er ute etter en ny erobring som han bare kan kaste fra seg som et brukt pølsepapir etterpå!' sukker Hi. 

Skrekkøgla synes det er en uting å kaste fra seg pølsepapir uansett. Minnieeropptatt sier at det kan være vanskelig å styre seg hvis det er pølsefest hos Narvesen, da kan pølsepapirene fyke både hit og dit. Særlig hvis de har baconpølse. Giss grøsser og synes det er litt rart at hun ikke har hørt noe fra kusine Vidgiss på flere uker. Kan hun ha havnet på pølsefest? 

- Men hva SA han, da? lurer Superdolly. - 'Han sa 'zielona skrobia i tłuczone ziemniaki' sier Hi. 'Typisk player!' slår MrsRiddick fast og ser for seg en hel tornado med pølsepapir tilgriset med ketsjup og sennep som fyker rundt og treffer henne i ansiktet. 'Kan det være polsk?' lurer en oppvakt Nordisk på. 

Modesty Blaise kan forklare det hele, da hun holder jevnlig kontakt med den polske etterretningstjenesten: 'Det betyr Grønn stær med potetstappe! En vanlig juletradisjon i deler av Polen.'

MrsRiddick mener at Hi bør være skeptisk likevel, hun mener å ha hørt at det er en vanlig juletradisjon hos mange playere også. Hi skjønner at håndverkeren rett og slett har ønsket seg litt polsk julemat. Kanskje han har sett henne tilberede de lekreste retter av grønn stær over primusen, og nå skal han endelig få muligheten til å smake. 'Tror dere jeg bør lage noen lussekatter også, sånn just in case?' lurer Hi.

NEI! roper 73 lavkarboekstremister og safranforkjempere. 

Hi får det travelt med å forberede middagsbesøket. Hun aner jo ikke når de har avtalt å treffes. Hun vurderer et øyeblikk å invitere med seg Modesty Blaise som tolk. Fru Banderas minner henne megetsigende på at det er mange måter å kommunisere på. Før Hi rekker å tenke ut andre måter enn nyhetsbrev på e-post, står den usedvanlig kjekke håndverkeren utenfor døra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Kan det være polsk?' lurer en oppvakt Nordisk på. 

Modesty Blaise kan forklare det hele, da hun holder jevnlig kontakt med den polske etterretningstjenesten: 'Det betyr Grønn stær med potetstappe! En vanlig juletradisjon i deler av Polen.'

Jepp. Meget oppvakt. 😂

Polen har greie på julemat altså! Håper ingen polakker her på DIB føler seg krenket nå. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 22. 

Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om hjelp til å tolke svar fra den kjekke håndverkeren som hun har invitert på middag. 'Det er bare så vanskelig! I det ene øyeblikket tror jeg han virkelig er interessert, og i det neste tenker jeg at han bare er en player som er ute etter en ny erobring som han bare kan kaste fra seg som et brukt pølsepapir etterpå!' sukker Hi. 

Skrekkøgla synes det er en uting å kaste fra seg pølsepapir uansett. Minnieeropptatt sier at det kan være vanskelig å styre seg hvis det er pølsefest hos Narvesen, da kan pølsepapirene fyke både hit og dit. Særlig hvis de har baconpølse. Giss grøsser og synes det er litt rart at hun ikke har hørt noe fra kusine Vidgiss på flere uker. Kan hun ha havnet på pølsefest? 

- Men hva SA han, da? lurer Superdolly. - 'Han sa 'zielona skrobia i tłuczone ziemniaki' sier Hi. 'Typisk player!' slår MrsRiddick fast og ser for seg en hel tornado med pølsepapir tilgriset med ketsjup og sennep som fyker rundt og treffer henne i ansiktet. 'Kan det være polsk?' lurer en oppvakt Nordisk på. 

Modesty Blaise kan forklare det hele, da hun holder jevnlig kontakt med den polske etterretningstjenesten: 'Det betyr Grønn stær med potetstappe! En vanlig juletradisjon i deler av Polen.'

MrsRiddick mener at Hi bør være skeptisk likevel, hun mener å ha hørt at det er en vanlig juletradisjon hos mange playere også. Hi skjønner at håndverkeren rett og slett har ønsket seg litt polsk julemat. Kanskje han har sett henne tilberede de lekreste retter av grønn stær over primusen, og nå skal han endelig få muligheten til å smake. 'Tror dere jeg bør lage noen lussekatter også, sånn just in case?' lurer Hi.

NEI! roper 73 lavkarboekstremister og safranforkjempere. 

Hi får det travelt med å forberede middagsbesøket. Hun aner jo ikke når de har avtalt å treffes. Hun vurderer et øyeblikk å invitere med seg Modesty Blaise som tolk. Fru Banderas minner henne megetsigende på at det er mange måter å kommunisere på. Før Hi rekker å tenke ut andre måter enn nyhetsbrev på e-post, står den usedvanlig kjekke håndverkeren utenfor døra...

Stakkars Vidgiss. Pølsefester skulle forbys! Jeg har jo lyst til å ha litt slekt igjen til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Giss skrev:

Stakkars Vidgiss. Pølsefester skulle forbys! Jeg har jo lyst til å ha litt slekt igjen til jul...

De fleste av DIB-damene er jo glad i en skikkelig «sausage fest» vet du. 

Høhø. 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!!! All ære til deg, som daglig finner tiden til å være så kreativ og underholdende, i en juletid som allerede er travel nok! Irriterer meg at jeg ikke kan overrekke en flaske vin, stående applaus og velfortjent heder, som takk for 24 dager med latter. Irriterer meg enda mer at julekalenderen snart er overstått 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...