Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje like greit å la mannen leve i uvitenhet om biffgardiner og Jolenek?

Anonymkode: 87e67...2cf

Jeg har også prøvd å forklare litt til mannen, men da jeg kom til de kålfargede øynene så fikk jeg et fniseanfall, og han så ut som et stort spørsmålstegn.

Jeg har innsett at «what happens on DIB, stays on DIB». 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.12.2017 den 7.21, jooooooda skrev:

Jeg har alltid lurt på hvorfor englene daler ned i skjulet. Hadde det ikke vært bedre om de dro rett i stallen? Eller er det sånn at når det er fult både i herberget og i stallen, da blir man henvist til skjulet? Er.det vedskjulet eller et annet skjul? Disse religions greiene går langt over hodet på meg...

Englene daler ned i skjul fordi det er vedskjulet fordi det er der Jesus sto og sagde, og alle vet at sagen oppbevares i vedskjulet.

Men de må passe på vingene og armene sine for ellers kommer plutselig dine armer små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Evablaum skrev:

Så det er håp!? Ååå, det er så altfor lenge til juleaften 

Evablaum var aldri helt forlatt,
Sug lut skinner i natt.

Evablaum på jord,
Se Luten så stor,
du ække aleine der du bor.

Eller med andre ord, jeg har også falt ut i opptil flere luker og det er nok fordi jeg har blitt så julesnill at jeg ikke fornærmer noen - eller evt at det altså er en del andre å ta av. Alle skal med, ellers blir de jo krenket, julekrenket og ribberabiate. Men heldigvis har du jo flere unger å navngi, og verden er full av folk å fornærme, så det blir nok jul i år også.

8 timer siden, Nordisk skrev:

Du er selvsagt med i luka til julaften! Hvem andre skal kommentere hvor oppbrukt Jesus er som guttenavn, og hvordan du ville kalt tvillinger for Røkelse og Myrra. 😁😁😁

Dette, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, sug lut skrev:

Evablaum var aldri helt forlatt,
Sug lut skinner i natt.

Evablaum på jord,
Se Luten så stor,
du ække aleine der du bor.

Eller med andre ord, jeg har også falt ut i opptil flere luker og det er nok fordi jeg har blitt så julesnill at jeg ikke fornærmer noen - eller evt at det altså er en del andre å ta av. Alle skal med, ellers blir de jo krenket, julekrenket og ribberabiate. Men heldigvis har du jo flere unger å navngi, og verden er full av folk å fornærme, så det blir nok jul i år også.

Dette, altså.

 

Du er virkelig glad i jula du. :P

Anonymkode: 598b8...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, sug lut skrev:

Evablaum var aldri helt forlatt,
Sug lut skinner i natt.

Evablaum på jord,
Se Luten så stor,
du ække aleine der du bor.

Eller med andre ord, jeg har også falt ut i opptil flere luker og det er nok fordi jeg har blitt så julesnill at jeg ikke fornærmer noen - eller evt at det altså er en del andre å ta av. Alle skal med, ellers blir de jo krenket, julekrenket og ribberabiate. Men heldigvis har du jo flere unger å navngi, og verden er full av folk å fornærme, så det blir nok jul i år også.

Dette, altså.

For en nyyyydelig julegave, tusen takk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Evablaum skrev:

3. luka jeg er glemt 😭😭😭😭😭

21. luka jeg er glemt

:cry3:

9 timer siden, Skrekkøgla skrev:

Slapp av, jeg er en one hit wonder. 😔

Jeg tror de beste av oss kun fikk tildelt én replikk.
Håper dog på comeback med et brak på julaften, plis plis plis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Evablaum skrev:

Kamp om plassen på siste luka, ser eg😬😬😬

Så, så, husk at julebudskapet er fred på jord. Ellers får du geit. Og så kommer Antinissen.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Så, så, husk at julebudskapet er fred på jord. Ellers får du geit. Og så kommer Antinissen.

Jeg forventer ingenting, men håpet kan ingen ta fra meg 🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Så, så, husk at julebudskapet er fred på jord. Ellers får du geit. Og så kommer Antinissen.

Nå ble jeg litt usikker her...
Vil jeg aller helst ha en rolle i avslutningen, eller vil jeg ha geit?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superdolly skrev:

Englene daler ned i skjul fordi det er vedskjulet fordi det er der Jesus sto og sagde, og alle vet at sagen oppbevares i vedskjulet.

Men de må passe på vingene og armene sine for ellers kommer plutselig dine armer små. 

Åååå, jeg trodde det var han derre Snorre som saga jeg, men det har vel ikke noe med jula å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Nå ble jeg litt usikker her...
Vil jeg aller helst ha en rolle i avslutningen, eller vil jeg ha geit?
 

Du er i klasse med min datter. Hun vil ha geit. Pluss dingser og dill og klær og alt annet, hun er ikke det aller minste asketisk eller julefornektende gavemotstander. Men å få geit betyr jo dessverre i jula at det slett ikke er du som får geit. Og jeg antar at du, som hun, kanskje helst faktisk vil HA geita, det er dritkule dyr.

Jeg har geit i den litt aparte julekrybba mi, jeg har i alle fall bestemt at det er det den er, siden den er spikka av Joleneks antakelig enhånds halvblinde tremenning i ett eller annet land hvor man spikker litt og deretter bruker fantasien. Den holder hus sammen med noen kyr av samme opprinnelse, en plastsau fra jeg var liten, engler og vismenn, og to Mariaer med to Jesusbarn. Ingen Josef. Man er da moderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, jooooooda skrev:

Åååå, jeg trodde det var han derre Snorre som saga jeg, men det har vel ikke noe med jula å gjøre?

Jesus var tømmermester. Snorre var håndtlanger og ufaglært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, jooooooda skrev:

Åååå, jeg trodde det var han derre Snorre som saga jeg, men det har vel ikke noe med jula å gjøre?

Jeg tror ikke Snorre saga så mye sammen med engler altså. Dessuten feiret vel ikke han jul men heller jol og da roter vi oss inn i Joleneks historie og da blir det veldig veldig vanskelig. 

Men som jeg sa: Alle vet at saga, enten det er Jesus eller Snorre sin, skal oppbevares i vedskjulet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fru Banderas skrev:

21. luka jeg er glemt

:cry3:

Jeg tror de beste av oss kun fikk tildelt én replikk.
Håper dog på comeback med et brak på julaften, plis plis plis?

Regner med at jeg er med på siste luken også. Dere må jo huske at nissen kommer på besøk til meg natt til julaften og hvis ikke det kvalifiserer til å være med så brenner jeg enhjørningdrakten🦄 

 

Og ja, det var en trussel😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, sug lut skrev:

Du er i klasse med min datter. Hun vil ha geit. Og jeg antar at du, som hun, kanskje helst faktisk vil HA geita, det er dritkule dyr.

 

Klippet litt her og der, men ja, selvsagt, altså det er helt klart, visst faen skal jeg HA geita! Jeg kan gi geiter i symbolsk gave til andre, men når jeg ønsker meg geit skal da for pokker jeg ha geita. Det blir som mitt høyeste ønske om flybillett til Málaga - jeg ønsker da ikke at familien Knutsen fra Trøgstad får billettene i stedet for meg. Dessuten er det meg Antonio ønsker å motta med åpne armer og ben, ikke Turid og Bjarne liksom.

6 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Regner med at jeg er med på siste luken også. Dere må jo huske at nissen kommer på besøk til meg natt til julaften og hvis ikke det kvalifiserer til å være med så brenner jeg enhjørningdrakten🦄 

 

Og ja, det var en trussel😎

Det der er en drapstrussel. Kan enhjørningsdrakten din lese? Hvis han kan det skal du ikke se bort fra at du snart blir innkalt til avhør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Fru Banderas skrev:

21. luka jeg er glemt

:cry3:

Jeg tror de beste av oss kun fikk tildelt én replikk.
Håper dog på comeback med et brak på julaften, plis plis plis?

Vi er flere, går for å bli med på kassetten absolutt julehit vol 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Klippet litt her og der, men ja, selvsagt, altså det er helt klart, visst faen skal jeg HA geita! Jeg kan gi geiter i symbolsk gave til andre, men når jeg ønsker meg geit skal da for pokker jeg ha geita. Det blir som mitt høyeste ønske om flybillett til Málaga - jeg ønsker da ikke at familien Knutsen fra Trøgstad får billettene i stedet for meg. Dessuten er det meg Antonio ønsker å motta med åpne armer og ben, ikke Turid og Bjarne liksom.

Det der er en drapstrussel. Kan enhjørningsdrakten din lese? Hvis han kan det skal du ikke se bort fra at du snart blir innkalt til avhør.

Du får tolke det som du vil..

Enhjørningsdrakten har hjemmeundervisning siden jeg ikke har tiltro til den norske skolen. Men jeg må si den har hatt sommerferie ganske lenge nå, så lesekunnskapene er ikke så gode akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Du får tolke det som du vil..

Enhjørningsdrakten har hjemmeundervisning siden jeg ikke har tiltro til den norske skolen. Men jeg må si den har hatt sommerferie ganske lenge nå, så lesekunnskapene er ikke så gode akkurat. 

Hjemmeundervisning er et godt alternativ, da! Da slipper dere også unna masete helsesøstre som er kjøpt og betalt av legemiddelindustrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Hjemmeundervisning er et godt alternativ, da! Da slipper dere også unna masete helsesøstre som er kjøpt og betalt av legemiddelindustrien.

Ja, vettu ka altså!! Så lei maset fra de. Jeg  lager faktisk vaksinene selv til mine barn. Jeg er ikke som resten av hønsa som følger strømmen og ikke aner hva ungene blir sprøytet fulle av. 

Hjemmelagde vaksiner er faktisk det som er in nå. Alt det andre er bare så 2017.. hallo liksom, ingen som holder seg oppdatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Ja, vettu ka altså!! Så lei maset fra de. Jeg  lager faktisk vaksinene selv til mine barn. Jeg er ikke som resten av hønsa som følger strømmen og ikke aner hva ungene blir sprøytet fulle av. 

Hjemmelagde vaksiner er faktisk det som er in nå. Alt det andre er bare så 2017.. hallo liksom, ingen som holder seg oppdatert?

Jeg er så enig med deg, jeg lager mine vaksiner på en kål-og-quinoa-base jeg selv har utviklet. og gir den med en egenutviklet variant av det gamle gaffelstikket, bare at denne altså i motsetning til den gammeldagse BCG-vaksinen og resten av det korrupte vaksineprogrammet settes når barnet selv er klar til å ta i mot vaksinen i sin egen sjel og kan gjøre seg opp sin egen mening. Å ha en mening om vaksiner var jo det Jesus stod for - La de små uvaksinerte barn komme til meg, og hindre dem ikke, for Guds rike hører forhandlingsgenerasjonen til. Jeg vaksinerer derfor først når barnet er konfirmert og derfor å regne som informert og voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg er så enig med deg, jeg lager mine vaksiner på en kål-og-quinoa-base jeg selv har utviklet. og gir den med en egenutviklet variant av det gamle gaffelstikket, bare at denne altså i motsetning til den gammeldagse BCG-vaksinen og resten av det korrupte vaksineprogrammet settes når barnet selv er klar til å ta i mot vaksinen i sin egen sjel og kan gjøre seg opp sin egen mening. Å ha en mening om vaksiner var jo det Jesus stod for - La de små uvaksinerte barn komme til meg, og hindre dem ikke, for Guds rike hører forhandlingsgenerasjonen til. Jeg vaksinerer derfor først når barnet er konfirmert og derfor å regne som informert og voksen.

Hysj, du må ikke skrive på et åpent nettforum at du lar barna dine tro på Jesus og at de konfirmerer seg. For da kommer barnetyvene(barnevernet) og stjeler barnet ditt med begrunnelse at du hjernevasker barna dine. Og så selger de barna videre til høystbydende.

Jeg brant meg på det, så vi måtte flykte til Polen. Du får bare pakke nødbagen og flykte og for all del ikke glem bananer og kaffe! Jeg skal kontakte mine kontakter her i Polen slik vi finner et egnet skjulested til deg og barna dine👍🏽

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...