Gå til innhold

Utleggstrekk- noen med peiling? Og nei: trenger ikke kjeft!:/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en sak min eks har laget problemer rundt- i mitt navn har jeg fått brev fra namsmannen og utleggsforretning ble avholdt igår. Har sendt inn papirer om inntekt og utgifter. Er i grenseland for om de kan trekke meg, så jeg er veldig spent. Ønsker jo helst få en ordning med min X, men ting tar tid:( Om de finner grunnlag fpr trekk begynner det påløpe allerede 12 des- altså neste lønn? Og får jeg beskjed om størrelse før evt trekk starter?

Anonymkode: 2fcca...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du får et brev om gjennomført utleggstrekk. Det står evn trekkbeløp, trekk dato, når trekket skal avsluttes etc.  Mest sannsynlig vil trekket være fra første måned etter avholdt utleggsforretning som da blir desember. Du kunne skrevet noe om dette under annet i papirene du sendte inn, og ønsket at trekker ble satt i verk fra januar , men det er ikke alltid det blir tatt hensyn til. Du kan også ringe namsmann å forhøre deg i morgen. 

Anonymkode: ce9bc...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Må ringe å høre tror jeg: greit å vite hva en kan forvente av lønn inn i desember. Har jo også veldig variabel lønn, så skulle få mer utbetalt nå i desember. Uff, for et rot:( men igjen- takk for svar:)

Anonymkode: 2fcca...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar.

Må ringe å høre tror jeg: greit å vite hva en kan forvente av lønn inn i desember. Har jo også veldig variabel lønn, så skulle få mer utbetalt nå i desember. Uff, for et rot:( men igjen- takk for svar:)

Anonymkode: 2fcca...8d7

Bare hyggelig! Lykke til 

Anonymkode: ce9bc...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...