Gå til innhold

August 2018


Mamma til 3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal bare klage litt... Jeg er så sykt kvalm!!!! Og hatt løs mage og magesmerter i 2 døgn snart. Altså, magesmertene har ikke vært konstante da.

Men den kvalmen er drepen! Ingen spørsmål, bare klage😂😂 termin i mårra😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Skal bare klage litt... Jeg er så sykt kvalm!!!! Og hatt løs mage og magesmerter i 2 døgn snart. Altså, magesmertene har ikke vært konstante da.

Men den kvalmen er drepen! Ingen spørsmål, bare klage😂😂 termin i mårra😱😱

Hurra, løs mage er et bra tegn :D Gleder meg til neste oppdatering, da har nok babyen din kommet ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2018 den 12.53, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Skal bare klage litt... Jeg er så sykt kvalm!!!! Og hatt løs mage og magesmerter i 2 døgn snart. Altså, magesmertene har ikke vært konstante da.

Men den kvalmen er drepen! Ingen spørsmål, bare klage😂😂 termin i mårra😱😱

Jeg hadde litt løs mage i 2 uker før fødsel, men kvelden når fødselen startet hadde jeg helt sykt diaré! Hadde diaré i rundt 3 timer hvor jeg bare satt på do omtrent, men etter 3 timer gikk det rett over på rier! Begynte å kjenne kvalme 2 dager før fødsel 🙈 

Ønsker deg masse lykke til 😍❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Babydrømmen. skrev:

Jeg hadde litt løs mage i 2 uker før fødsel, men kvelden når fødselen startet hadde jeg helt sykt diaré! Hadde diaré i rundt 3 timer hvor jeg bare satt på do omtrent, men etter 3 timer gikk det rett over på rier! Begynte å kjenne kvalme 2 dager før fødsel 🙈 

Ønsker deg masse lykke til 😍❤️

 

😱😱 Ja dette er vel dag 3 med kvalme 🤦 eller, har ikke vært så ille i dag. Krysser fingra, skal til jordmor igjen allerede onsdag pga blodtrykket er på grenseland. Men ellers var alt bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

😱😱 Ja dette er vel dag 3 med kvalme 🤦 eller, har ikke vært så ille i dag. Krysser fingra, skal til jordmor igjen allerede onsdag pga blodtrykket er på grenseland. Men ellers var alt bra❤️

Med mindre fødsel starter før da... Enda 3 timer igjen av termin 😇😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer masa igjen😂😂

Skal til jordmor igjen idag. Og sist sa hun at denne gangen ville hun strippe meg.

Men jeg har lest at det egentlig ikke har noen hensikt og at det gjør vondt.

Gjør det vondt?? Jeg vil ikke at de skal "grafse" unødvendig oppi der, og jeg veit så klart jeg kan si nei. Men det er jo litt spennende i tilfelle det funker og setter igang no fødsel... Noen med erfaring?? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 9.14, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Nå kommer masa igjen😂😂

Skal til jordmor igjen idag. Og sist sa hun at denne gangen ville hun strippe meg.

Men jeg har lest at det egentlig ikke har noen hensikt og at det gjør vondt.

Gjør det vondt?? Jeg vil ikke at de skal "grafse" unødvendig oppi der, og jeg veit så klart jeg kan si nei. Men det er jo litt spennende i tilfelle det funker og setter igang no fødsel... Noen med erfaring?? :)

 

Ble du strippet? 😊 Har ikke noe erfaring med det selv..

Bare venter på at du skal si at du har født nå 🙈😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babydrømmen. skrev:

Ble du strippet? 😊 Har ikke noe erfaring med det selv..

Bare venter på at du skal si at du har født nå 🙈😘

Nei jeg tørte ikke😂🙈🙈

Venter sjæl. Men skal til UL mandag. Så seinest neste fredag blir jeg igangsatt om ingenting har skjedd... Å nå i tillegg har jeg en gigantisk hemoroide! Trenger ikke den smerten der i tillegg til fødselssmerter😫😫😫

Men håper å at neste innlegg blir at jeg har født ❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 19.15, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Nei jeg tørte ikke😂🙈🙈

Venter sjæl. Men skal til UL mandag. Så seinest neste fredag blir jeg igangsatt om ingenting har skjedd... Å nå i tillegg har jeg en gigantisk hemoroide! Trenger ikke den smerten der i tillegg til fødselssmerter😫😫😫

Men håper å at neste innlegg blir at jeg har født ❤️❤️ 

Ja, nå venter vi i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dere, kom jenta vår❤️ helt perfekt så klart. Men fytti katta å vondt! Aldri opplevd maken 😱 men så klart verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Da dere, kom jenta vår❤️ helt perfekt så klart. Men fytti katta å vondt! Aldri opplevd maken 😱 men så klart verdt det :)

Gratulerer så mye!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Da dere, kom jenta vår❤️ helt perfekt så klart. Men fytti katta å vondt! Aldri opplevd maken 😱 men så klart verdt det :)

Endelig!! Gratulerer så mye!! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Men dere, jeg er helt fersk på detta. Atte,jeg måtte sy bitte litt. Oppved urinrøret og ett innvendig. Men nå 17 dager etter fødsel er det så rart å gå og stå stille. Kjennes ut som jeg har en finger oppi der hele tiden, det klør og det strammer. Jada, jeg ringer lege til uka om det ikke går over. Men hvor lenge går man med slike plager etter fødsel og er det noen som kjenner seg igjen?? 

Har sett med speil der, og jeg tror ikke det er no tråd der mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 15.50, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Men dere, jeg er helt fersk på detta. Atte,jeg måtte sy bitte litt. Oppved urinrøret og ett innvendig. Men nå 17 dager etter fødsel er det så rart å gå og stå stille. Kjennes ut som jeg har en finger oppi der hele tiden, det klør og det strammer. Jada, jeg ringer lege til uka om det ikke går over. Men hvor lenge går man med slike plager etter fødsel og er det noen som kjenner seg igjen?? 

Har sett med speil der, og jeg tror ikke det er no tråd der mer. 

Jeg er snart 6 uker etter fødsel, og alt går veldig fint, fikk bare 3-4 sting.. men fortsatt noen ganger kjenner jeg at det er ubehagelig. Ikke veldig ofte, men kommer kanskje et par ganger om dagen hvis jeg feks setter meg i en rar stilling.. Når jeg går på do så sliter jeg veldig hvis jeg har hard avføring!!😏

Har ikke noe mer erfaring enn det, men håper det går seg til for din del 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babydrømmen. skrev:

Jeg er snart 6 uker etter fødsel, og alt går veldig fint, fikk bare 3-4 sting.. men fortsatt noen ganger kjenner jeg at det er ubehagelig. Ikke veldig ofte, men kommer kanskje et par ganger om dagen hvis jeg feks setter meg i en rar stilling.. Når jeg går på do så sliter jeg veldig hvis jeg har hard avføring!!😏

Har ikke noe mer erfaring enn det, men håper det går seg til for din del 🌸

Hmh, 3 uker til jeg er 6 uker. Jeg spørte jordmora, hu sa jeg skulle ts knipeøvelser, og at det var normalt altså. Jeg begynner faktisk å bli bedre 😊😊 bank i bordet, men har ikke hatt noe ubehag når jeg har tissa, ikke etter fødsel en gang. Fikk de sykeste hemoridene da, så det å gå på do andre vei var absolutt ikke noe digg!!

Men takk for svar :) gleder meg bare til å kunne trille tur uten at jeg svimer av når jeg kommer hjem pga ubehag nedi der🤦🤦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...