Gå til innhold

August 2018


Mamma til 3?

Anbefalte innlegg

5 timer siden, EliJ skrev:

Finnes det en lukket Facebook gruppe for oss med termim i august 2018?😊

Jeg har bare funnet en dansk en.. 

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ordinær ultralyd i dag og så en fin liten jente 💕 Termin ble satt frem 3 dager så det ble 13 august. 

Kjenner masse liv på kvelden så nå begynner det å bli morro 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 21.17, Glitrerose skrev:

Jeg har også fått skikkelig guttemage, akkurat lik forrige gang :)

Var på OUL på onsdag, det er en liten jente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jenter begge to 💜 føles som det er mange jenter på vei i denne gruppa? 🤰🏼😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på OUL i dag, jente her også! :):hjerte:

Lurer på om vi snart skal fortelle familie og nærmeste venner noe. Enda ikke røpet noe til noen! Hehe. 

Har dere fortalt det, og hvordan ble det fortalt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miamis skrev:

Vi var også på OUL i dag, jente her også! :):hjerte:

Lurer på om vi snart skal fortelle familie og nærmeste venner noe. Enda ikke røpet noe til noen! Hehe. 

Har dere fortalt det, og hvordan ble det fortalt? :)

Mener du å fortelle kjønn eller å fortelle om svangerskapet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Glitrerose skrev:

Mener du å fortelle kjønn eller å fortelle om svangerskapet? :)

Fortelle om graviditeten ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er formen på gjengen her inne da? Nå er jeg 14+6 og endelig har kvalmen gitt seg, er ikke sånn kjempe sulten mer og puppa er ikke no ømme. Hadde dette vært for noen uker siden hadde jeg fått total noia og trodd det hadde vært no gæli. Men satser på at ting er på stell:) hyggelig å høre om alle som har fått vite kjønn :) Jeg får vite om 2 uker, ,:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 + 6 i dag, må vente enda halvannen uke på UL. Er spent. Gratulerer med både gutter og jenter dere som har fått vite. Det blir enda litt mer reelt etter UL, uavhengig om man velger å vite kjønn eller ikke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ø

7 timer siden, miamis skrev:

Vi var også på OUL i dag, jente her også! :):hjerte:

Lurer på om vi snart skal fortelle familie og nærmeste venner noe. Enda ikke røpet noe til noen! Hehe. 

Har dere fortalt det, og hvordan ble det fortalt? :)

Her var mannen på Tlf med svigermor ca to min etter testen viste positivt og rett etter på Tlf med min mor 😂 Nå er jeg snart Halvveis og har sagt det til alt av venner og familie men ikke på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy å høre fra dere som har vært på oul og fått vite at alt er i orden og hvilket kjønn dere venter! 😍

Vi har ikke fått time til oul før 27. mars.. føles fortsatt lenge til! Det er jo i seineste laget, da er jeg 20 uker på vei 🙄 Og så har vi bestemt oss for at vi ikke vil vite kjønnet.. Tenker at vi like godt kan spare den overraskelsen!

Er i uke 18 nå. Fortsatt litt kvalm hvis jeg blir sulten. Og er fortsatt litt ekstra sulten, hehe 😏 ellers er formen fin, sjøl om jeg ofte sovner veldiiig tidlig om kvelden! Kjenner noe som må være små bevegelser innimellom nå, og det er veldig stas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til venner og familie, men ikke "ropt det ut". Sjefen og noen andre veit om det på jobb, men synes fortsatt at det er litt vanskelig å skulle si at jeg skal bli mamma. Kanskje jeg fortsatt synes det er litt rart å tenke på 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.3.2018 den 15.19, miamis skrev:

Fortelle om graviditeten ja 😅

Oi, jeg må si det er bra gjort å holde det hemmelig for familien så lenge 😅 Det hadde ikke funket her, jeg får mage så tidlig. Vi fortalte det til familie rundt uke 12, vi bare sa rett ut at vi skulle ha en ny baby. Det er ennå mange vi kjenner som ikke vet det, men det er fordi jeg er ukomfortabel med annonseringer. I barnehagen finner de det vel ut når det blir varmere i været og boblejakken kommer av 😅 Guttungen har dessuten begynt å snakke om babyer hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AkkMa skrev:

Vi har fortalt det til venner og familie, men ikke "ropt det ut". Sjefen og noen andre veit om det på jobb, men synes fortsatt at det er litt vanskelig å skulle si at jeg skal bli mamma. Kanskje jeg fortsatt synes det er litt rart å tenke på 😏

Jeg skjønner den :) Kanskje det blir mer virkelig etter UL? For meg tok det mange måneder etter fødselen før det ble virkelig. 

Anonymkode: dfe2f...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått så veldig ubehag i magen og ryggen det siste døgnet. Ubehagelig/vondt å sitte, stå, ligge. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av kroppen min kjennes det ut som 😖

 

Noen som har hatt det slik i svangerskapet? Hva kan det være? 🤔

 

Det minner meg mest om da jeg var høygravid og følelsen av at det var «trangt» i min egen kropp og at jeg skulle sprekke. Men jeg er jo bare 19 uker på vei og magen har såvidt begynt å synes.. 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miamis skrev:

Har fått så veldig ubehag i magen og ryggen det siste døgnet. Ubehagelig/vondt å sitte, stå, ligge. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av kroppen min kjennes det ut som 😖

 

Noen som har hatt det slik i svangerskapet? Hva kan det være? 🤔

 

Det minner meg mest om da jeg var høygravid og følelsen av at det var «trangt» i min egen kropp og at jeg skulle sprekke. Men jeg er jo bare 19 uker på vei og magen har såvidt begynt å synes.. 😶

Håper du får fler svar enn av meg, men jeg også har det litt sånn altså. Jordmora trodde det kunne være ligasmerter det i magen og muligens no bekkenløsning ang ryggen..... Men jeg er temmelig fersk i detta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miamis skrev:

Har fått så veldig ubehag i magen og ryggen det siste døgnet. Ubehagelig/vondt å sitte, stå, ligge. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av kroppen min kjennes det ut som 😖

 

Noen som har hatt det slik i svangerskapet? Hva kan det være? 🤔

 

Det minner meg mest om da jeg var høygravid og følelsen av at det var «trangt» i min egen kropp og at jeg skulle sprekke. Men jeg er jo bare 19 uker på vei og magen har såvidt begynt å synes.. 😶

Jeg har fått nummeret til min jordmor så jeg kan sende SMS med spørsmål jeg har underveis, kan  det være en idè? Jeg har ikke samme opplevelse som deg, men har slitt med vondt på innsiden av lårene og det var bekkenet som presset nedover såvidt jeg forstod det. 

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, miamis skrev:

Har fått så veldig ubehag i magen og ryggen det siste døgnet. Ubehagelig/vondt å sitte, stå, ligge. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av kroppen min kjennes det ut som 😖

 

Noen som har hatt det slik i svangerskapet? Hva kan det være? 🤔

 

Det minner meg mest om da jeg var høygravid og følelsen av at det var «trangt» i min egen kropp og at jeg skulle sprekke. Men jeg er jo bare 19 uker på vei og magen har såvidt begynt å synes.. 😶

Kan det være luftsmerter eller forstoppelse? Jeg får i hvertfall en sånn følelse da.

Og en annen ting: hvis du er i uke 19 og så vidt har fått mage, så kan det jo faktisk være det som er årsaken: at det ER for trangt der inne og at kroppen må begynne å justere seg litt for å lage plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Glitrerose skrev:

Kan det være luftsmerter eller forstoppelse? Jeg får i hvertfall en sånn følelse da.

Og en annen ting: hvis du er i uke 19 og så vidt har fått mage, så kan det jo faktisk være det som er årsaken: at det ER for trangt der inne og at kroppen må begynne å justere seg litt for å lage plass. 

Ikke luftsmerter eller forstoppelse nei. Kjennes mer ut som kraftige kynnere eller rier om jeg husker riktig hvordan de kjentes ut 🙈

 

Ja mulig alt strekker og tøyer seg nå. Bare så merkelig at jeg har fått vondere og vondere for hver time som går og så sinnsykt ubehag i kroppen. Lå bare å vridde meg i hele natt 😖

får ta meg en tur til legen å høre hva det kan være 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miamis skrev:

Ikke luftsmerter eller forstoppelse nei. Kjennes mer ut som kraftige kynnere eller rier om jeg husker riktig hvordan de kjentes ut 🙈

 

Ja mulig alt strekker og tøyer seg nå. Bare så merkelig at jeg har fått vondere og vondere for hver time som går og så sinnsykt ubehag i kroppen. Lå bare å vridde meg i hele natt 😖

får ta meg en tur til legen å høre hva det kan være 🙏🏻

Ja, da ville jeg også dratt til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen damer? :-) 

Jeg er 20 uker nå. Magen har begynt å poppe litt! Det er gøy å faktisk se litt gravid ut også :-) Kan kjenne litt på bekkenløsning av noe slag, får smerter i lysken hvis jeg gir på bittelitt for mye på jobb. 

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er formen damer? :-) 

Jeg er 20 uker nå. Magen har begynt å poppe litt! Det er gøy å faktisk se litt gravid ut også :-) Kan kjenne litt på bekkenløsning av noe slag, får smerter i lysken hvis jeg gir på bittelitt for mye på jobb. 

Anonymkode: c4beb...4b0

Den var fin fram til i dag. Skikkelig kvalm igjen😭 4 mnd akkurat i dag da :) begynner å merke ryggen slår seg vrang utover dagen. Men energien er tilbake og jeg har endelig lyst på vanlig mat igjen og ikke bare junk 😇 luktesansen er heldigvis ikke så sensitiv lengre heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Ultralyd.... Venter jente 3 september ❤️❤️

Gratulerer så mye 🤰🏼💜 3 dager fra hverandre og begge med jente 😍🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...