Gå til innhold

Er alle Jenter / Kvinner egentlig bi eller lesbiske?


Gjest Joestlaachmkr

Anbefalte innlegg

1 time siden, Joestlaachmkr skrev:

Hva er det for noe som jeg har endret på egentlig?

Ja, Kvinners seksualitet er på mange måter en mystisk gåte. Men det er ikke bare den undersøkelsen fra den nevnte linken som viser at heterofile kvinners seksualitet er ganske så annerledes i forhold til lesbiske kvinner eller heterofile og homofile menn det er blitt utført flere undersøkelser som alle har vist at kvinners seksualitet er mer flytende og variabel i forhold til menn og at det er også langt flere kvinner som er åpne bifile enn hva som er tilfelle med menn og at det er flere menn som er åpent homofile enn hva det er kvinner som er åpent lesbiske. Men den historien om at menn kan få ereksjon av og kjøre motorsykkel har jeg aldri hørt om tidligere.

Er en trygg på sin egen seksualitet så har man ingen interesse av og eksprimentere med samme eller med motsatt kjønn.

Jeg blir også tent av å føle nytelsen av å få ereksjon men jeg må ha en dame i nærheten eller se på enkelte bilder av damer for å få ereksjon.

Det at flesteparten av heterofile kvinner er mer seksuelt tiltrukket av kvinner og kvinnekroppen enn hva de er av menn var det en studie fra 2007/08 som fant ut av.

Jeg finner kvinner som er "hetero" men også har eller som fantaserer om sex med andre kvinner både provoserende og usmakelige. Og den sammenligningen med en fyllekjører som ble tatt var bare et eksempel for fylla har ikke skylda.

Nei, Du har rett det er vanskelig og stole 100% på kvinners seksuelle legninger. Men jeg er full klar over at majoriteten av alle kvinner faker orgasmen i sex mellom mann og kvinne.

Vet du hva du har endret? Du har gått fra å påstå at de fleste kvinner er lesbiske til å si at det ikke helt er slik likevel. Hvis du ikke ser det så er det ditt problem, jeg har kommet med direkte sitat fra det du selv har skrevet tidligere i tråden. Men det er jo ikke veldig overraskende at du heller ikke husker hva du selv har skrevet, selv når du blir sitert på det og fortalt hvor det står. Du må gjerne fortsette å benekte det, men det endrer ikke det du har svart i tråden. Men det er jo lov å endre mening underveis, selv om din modererte mening heller ikke har særlig med sannheten å gjøre.

Du kommer stadig med påstander om forskning du har lest, men enten så har du ingen linker eller så kommer du med linker som ikke har noe med saken å gjøre, eller du kommer med linker som du ikke har forstått helheten i. Heterofile kvinner er generelt ikke mer tiltrukket av kvinner enn av menn, men ønsker du å tolke det du leser feil (for ingen linker du har kommet med sier det!), så må du gjerne tro det.

Og nei, de fleste kvinner faker ikke orgasme. Men når de faker er det som regel fordi de har sex med en mann som ikke forstår seg på kvinnekroppen, en som er egoistisk i senga og som er mer opptatt av egen nytelse enn kvinnens. Har de en ons som er slik er det enkleste måten å bli ferdig med dårlig sex å bare fake en orgasme. Men de fleste kvinner er oppegående nok til å vite at det å fake orgasmer bare er idiotisk i et forhold, fordi mannen da tror at han er superelsker når det stikk motsatte er tilfelle. Faker kvinnen orgasme så vil mannen fortsette å gjøre det som ikke gir kvinnen noe som helst, og de fleste kvinner er så oppegående at de ikke skyter seg selv i foten. Det jeg skrev var at du ikke kan vite om kvinner faker eller ikke, du kan heller ikke vite om kvinner du har hatt sex med aldri har hatt forhold eller eksperimentert med kvinner.

Igjen - du forstår ikke hva det betyr å være sikker på sin egen seksualitet. Hadde du ikke følt deg truet så hadde du ikke funnet det at noen kvinner kan kysse eller ha sex med andre kvinner provoserende. Det betyr noe for deg personlig, ellers hadde det ikke provosert deg.

Du har dessverre en helt forkvaklet holdning til kvinner. Noe har skjedd i livet ditt som har gjort deg bitter og du søker å lage deg en sannhet som kan passe til det verdensbildet du har bestemt deg for tro stemmer, uansett hva virkeligheten er. Dessverre er du helt på jordet. Dessverre for din egen del, for med de holdningene du har så risikerer du å ende opp som en gammel, ensom "mannsgris". Foreløpig kan du sikkert surfe litt på utseendet og uniformen din, men også det tar slutt en dag, da er det det indre som teller. Med de holdningene du har så viser du total mangel på respekt for kvinner generelt, og så lenge du tviholder på slike holdninger og en slik forakt for kvinner så vil du heller ikke greie å få et slikt forhold til kvinner som du ønsker deg. Ta tak i hva det enn er som har gjort at du er blitt så bitter og provosert. For når du blir så provosert av noe så viser du at dette er noe som betyr mye for deg personlig. Et slikt generelt sinne mot kvinner som du viser tyder på at det er noe du sliter med når det kommer til kvinner og forhold til disse. Og nei, det er ikke vanskelig å stole på kvinners seksualitet, noe de fleste menn heldigvis også vet, selv om du ikke vil tro det. De fleste heterofile kvinner ønsker seg monogame forhold med menn. At du har vanskelig for å stole på kvinner er et problem som er ditt, det sier kanskje (og trolig) noe om dine tidligere erfaringer med noen kvinner, men det sier ingenting om kvinner generelt. Og når det kommer til det å stole på... du sier jo selv at du er en kvinner ikke kan stole på, for du er gjerne utro i forhold. Du ligger mer enn gjerne rundt med andre kvinner - hvorfor skal kvinner stole på deg?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeez, hvem inviterte Donald Trump inn på DIB?

Jeg trekker meg fra tråden, denne guttehvalpen har vel fått nok runkemateriale for en stund fremover, så jeg kan konkludere tråden med:

Hi, du har helt rett. Alle vi kvinner har en lesbisk konspirasjon og du kommer aldri til å få mus igjen. God natt.

Anonymkode: 5286b...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Nei, Så langt har majoriteten av svarene vært umodne og ikke relevante til spørsmålet.

Du bør forbedre leseevnene dine, for de skorter det veldig på

Anonymkode: 3cc44...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva du har endret? Du har gått fra å påstå at de fleste kvinner er lesbiske til å si at det ikke helt er slik likevel. Hvis du ikke ser det så er det ditt problem, jeg har kommet med direkte sitat fra det du selv har skrevet tidligere i tråden. Men det er jo ikke veldig overraskende at du heller ikke husker hva du selv har skrevet, selv når du blir sitert på det og fortalt hvor det står. Du må gjerne fortsette å benekte det, men det endrer ikke det du har svart i tråden. Men det er jo lov å endre mening underveis, selv om din modererte mening heller ikke har særlig med sannheten å gjøre.

Du kommer stadig med påstander om forskning du har lest, men enten så har du ingen linker eller så kommer du med linker som ikke har noe med saken å gjøre, eller du kommer med linker som du ikke har forstått helheten i. Heterofile kvinner er generelt ikke mer tiltrukket av kvinner enn av menn, men ønsker du å tolke det du leser feil (for ingen linker du har kommet med sier det!), så må du gjerne tro det.

Og nei, de fleste kvinner faker ikke orgasme. Men når de faker er det som regel fordi de har sex med en mann som ikke forstår seg på kvinnekroppen, en som er egoistisk i senga og som er mer opptatt av egen nytelse enn kvinnens. Har de en ons som er slik er det enkleste måten å bli ferdig med dårlig sex å bare fake en orgasme. Men de fleste kvinner er oppegående nok til å vite at det å fake orgasmer bare er idiotisk i et forhold, fordi mannen da tror at han er superelsker når det stikk motsatte er tilfelle. Faker kvinnen orgasme så vil mannen fortsette å gjøre det som ikke gir kvinnen noe som helst, og de fleste kvinner er så oppegående at de ikke skyter seg selv i foten. Det jeg skrev var at du ikke kan vite om kvinner faker eller ikke, du kan heller ikke vite om kvinner du har hatt sex med aldri har hatt forhold eller eksperimentert med kvinner.

Igjen - du forstår ikke hva det betyr å være sikker på sin egen seksualitet. Hadde du ikke følt deg truet så hadde du ikke funnet det at noen kvinner kan kysse eller ha sex med andre kvinner provoserende. Det betyr noe for deg personlig, ellers hadde det ikke provosert deg.

Du har dessverre en helt forkvaklet holdning til kvinner. Noe har skjedd i livet ditt som har gjort deg bitter og du søker å lage deg en sannhet som kan passe til det verdensbildet du har bestemt deg for tro stemmer, uansett hva virkeligheten er. Dessverre er du helt på jordet. Dessverre for din egen del, for med de holdningene du har så risikerer du å ende opp som en gammel, ensom "mannsgris". Foreløpig kan du sikkert surfe litt på utseendet og uniformen din, men også det tar slutt en dag, da er det det indre som teller. Med de holdningene du har så viser du total mangel på respekt for kvinner generelt, og så lenge du tviholder på slike holdninger og en slik forakt for kvinner så vil du heller ikke greie å få et slikt forhold til kvinner som du ønsker deg. Ta tak i hva det enn er som har gjort at du er blitt så bitter og provosert. For når du blir så provosert av noe så viser du at dette er noe som betyr mye for deg personlig. Et slikt generelt sinne mot kvinner som du viser tyder på at det er noe du sliter med når det kommer til kvinner og forhold til disse. Og nei, det er ikke vanskelig å stole på kvinners seksualitet, noe de fleste menn heldigvis også vet, selv om du ikke vil tro det. De fleste heterofile kvinner ønsker seg monogame forhold med menn. At du har vanskelig for å stole på kvinner er et problem som er ditt, det sier kanskje (og trolig) noe om dine tidligere erfaringer med noen kvinner, men det sier ingenting om kvinner generelt. Og når det kommer til det å stole på... du sier jo selv at du er en kvinner ikke kan stole på, for du er gjerne utro i forhold. Du ligger mer enn gjerne rundt med andre kvinner - hvorfor skal kvinner stole på deg?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg har i alle innlegg skrevet at majoriteten av kvinner er bi/lesbiske men også hetero romantiske.

Den undersøkelsen ifra 2007/08 som viste at heterofile kvinner ble tent på kvinnekroppen på samme måte som heterofile menn og lesbiske kvinner ble utført av et uni i NY husker ikke hvilket uni det var eller forskerens navn.

Og joda flesteparten av kvinner faker orgasmen under sex. Men dere er faktisk ganske så dårlige skuepsillerinner på den fronten, Og jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn. Men jeg er enig i at kvinner flest lettere får orgasme hvis dem er i et forhold med mannen.

Jeg føler meg ikke truet av "hetero" kvinner som har eller som har hatt noen lekestunder sammen andre kvinner, Jeg unngår slike kvinner. Ja, Jeg synes det er provoserende at kvinner som også tenner på andre kvinner velger å kalle seg for heterofile, Noe som dem åpenbart ikke er. Jeg har aldri opplevd at noen av kvinnene som jeg har vært med har hatt eller uttrykt ønske om å ha sex med andre kvinner, Men jeg vet om flere tilfeller hvor kvinner som anser seg selv som heterofile har hatt eller som har seksuelle opplevelser sammen med andre kvinner.

Jeg har et normalt forhold til kvinner. Jeg har aldri opplevd noe bitterhet i mitt snart 30 år lange liv. Ikke for å være eplekjekk, Men jeg har aldri hatt problemer med å få damer. Venner og kollegaer av meg har ofte spurt om hvordan jeg kan være så frem på og ha så høy selvtillit mot damer. Jeg kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer. Jeg var utro et par ganger mot eks dama som er mor til mine barn, Men ellers har jeg vært trofast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg har i alle innlegg skrevet at majoriteten av kvinner er bi/lesbiske men også hetero romantiske.

Den undersøkelsen ifra 2007/08 som viste at heterofile kvinner ble tent på kvinnekroppen på samme måte som heterofile menn og lesbiske kvinner ble utført av et uni i NY husker ikke hvilket uni det var eller forskerens navn.

Og joda flesteparten av kvinner faker orgasmen under sex. Men dere er faktisk ganske så dårlige skuepsillerinner på den fronten, Og jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn. Men jeg er enig i at kvinner flest lettere får orgasme hvis dem er i et forhold med mannen.

Jeg føler meg ikke truet av "hetero" kvinner som har eller som har hatt noen lekestunder sammen andre kvinner, Jeg unngår slike kvinner. Ja, Jeg synes det er provoserende at kvinner som også tenner på andre kvinner velger å kalle seg for heterofile, Noe som dem åpenbart ikke er. Jeg har aldri opplevd at noen av kvinnene som jeg har vært med har hatt eller uttrykt ønske om å ha sex med andre kvinner, Men jeg vet om flere tilfeller hvor kvinner som anser seg selv som heterofile har hatt eller som har seksuelle opplevelser sammen med andre kvinner.

Jeg har et normalt forhold til kvinner. Jeg har aldri opplevd noe bitterhet i mitt snart 30 år lange liv. Ikke for å være eplekjekk, Men jeg har aldri hatt problemer med å få damer. Venner og kollegaer av meg har ofte spurt om hvordan jeg kan være så frem på og ha så høy selvtillit mot damer. Jeg kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer. Jeg var utro et par ganger mot eks dama som er mor til mine barn, Men ellers har jeg vært trofast.

Du viser gang på gang på gang at du ikke forstår deg på kvinner og at du kan svært lite om kvinner. Nei, de fleste kvinner faker ikke orgasme. Men det forundrer meg ikke at du tror deg og opplever det når du beskriver måten du har sex på som "jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn". Bare der viser du at du egentlig ikke forstår kvinner. Du tror du gjør det, men du gjør det egentlig ikke. Et forspill er ikke noe du skal "gi litt", et forspill er noe som skal være sanselig, sensuelt, som skal gjøres med innlevelse, ikke som et pliktløp du bare må få unna før du kan gjøre det du egentlig vil - "stikke den inn".

Igjen, hvis du ikke følte deg truet av dette temaet hadde det ikke provosert deg slik at du følte behov for å opprette en profil på et forum med flest kvinner for å rakke ned på kvinner og kalle dem horer.

Og igjen så prøver du å overbevise at du er supermann og guds gave til kvinnen. Men det du har vist i denne tråden er at du har lite om noen respekt for kvinner, du ser ned på kvinner generelt, du er opptatt av overfladiske verdier (du føler behov for å skryte i detaljer om jobben din, antall sexpartnere, at du har vært utro, at du er kjekk). Og du bekrefter det enda mer med å si at du "kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer". Forhold er ikke triks. Men om du ønsker deg et ligg så kan sikkert triks hjelpe deg, men de skaffer deg ikke dype og gode forhold som varer. Du tror du forstår kvinner, men du viser at du egentlig ikke forstår hva kvinner både trenger og ønsker. Så mange kvinner som har svart deg her og mer eller mindre stort sett fortalt deg samme, at du faktisk tar feil, det burde si deg noe...

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg har i alle innlegg skrevet at majoriteten av kvinner er bi/lesbiske men også hetero romantiske.

Den undersøkelsen ifra 2007/08 som viste at heterofile kvinner ble tent på kvinnekroppen på samme måte som heterofile menn og lesbiske kvinner ble utført av et uni i NY husker ikke hvilket uni det var eller forskerens navn.

Og joda flesteparten av kvinner faker orgasmen under sex. Men dere er faktisk ganske så dårlige skuepsillerinner på den fronten, Og jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn. Men jeg er enig i at kvinner flest lettere får orgasme hvis dem er i et forhold med mannen.

Jeg føler meg ikke truet av "hetero" kvinner som har eller som har hatt noen lekestunder sammen andre kvinner, Jeg unngår slike kvinner. Ja, Jeg synes det er provoserende at kvinner som også tenner på andre kvinner velger å kalle seg for heterofile, Noe som dem åpenbart ikke er. Jeg har aldri opplevd at noen av kvinnene som jeg har vært med har hatt eller uttrykt ønske om å ha sex med andre kvinner, Men jeg vet om flere tilfeller hvor kvinner som anser seg selv som heterofile har hatt eller som har seksuelle opplevelser sammen med andre kvinner.

Jeg har et normalt forhold til kvinner. Jeg har aldri opplevd noe bitterhet i mitt snart 30 år lange liv. Ikke for å være eplekjekk, Men jeg har aldri hatt problemer med å få damer. Venner og kollegaer av meg har ofte spurt om hvordan jeg kan være så frem på og ha så høy selvtillit mot damer. Jeg kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer. Jeg var utro et par ganger mot eks dama som er mor til mine barn, Men ellers har jeg vært trofast.

Haha, var «bare» utro et par ganger mot kona. Lommerusk. Ellers er jeg en hederlig fyr altså! 

Lær deg de/dem og sammensatte ord, er du grei, du som er så belest og smart. Du fremstår mer og mer som det motsatte. 

Anonymkode: 5ee20...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Hwut?

"Hvorfor tenner kvinner flest på andre kvinner" er et usant premiss, på linje med "hvorfor er giraffer generelt fiolette." Dermed kan ikke spørsmålet besvares. For kvinner flest tenner ikke generelt på andre kvinner, på samme måte som giraffer flest IKKE er fiolette. 

Hvis premissene er usanne, blir nemlig enhver konklusjon også usann. Dette er basal logikk som man ikke en gang trenger ex.phil. for å skjønne. Så du må slutte å stille feil spørsmål. 

I stedet må du spørre deg "hvorfor velger jeg personlig å tro blindt på en kvasiundersøkelse som ikke engang gikk igjennom kvalitetskontrollen - er det kanskje fordi jeg så inderlig gjerne skulle ønske det var sånn?"

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Nei, Så langt har majoriteten av svarene vært umodne og ikke relevante til spørsmålet.

Nei, majoriteten har sagt at du tar feil og at din påstand ikke holder vann. Men det tåler du ikke å høre. Da er der plutselig andre som er "umodne". Til din informasjon: du må tåle å bli motsagt på et diskusjonsforum. Og hvis du tar totalt feil i en helt absurd antagelse, må du i alle fall tåle motsigelser. 

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Hvorfor tenner kvinner flest på andre kvinner" er et usant premiss, på linje med "hvorfor er giraffer generelt fiolette." Dermed kan ikke spørsmålet besvares. For kvinner flest tenner ikke generelt på andre kvinner, på samme måte som giraffer flest IKKE er fiolette. 

Hvis premissene er usanne, blir nemlig enhver konklusjon også usann. Dette er basal logikk som man ikke en gang trenger ex.phil. for å skjønne. Så du må slutte å stille feil spørsmål. 

I stedet må du spørre deg "hvorfor velger jeg personlig å tro blindt på en kvasiundersøkelse som ikke engang gikk igjennom kvalitetskontrollen - er det kanskje fordi jeg så inderlig gjerne skulle ønske det var sånn?"

Anonymkode: 8a789...d01

Og ikke minst - hvorfor han så inderlig gjerne ønsker å tro på noe som ikke stemmer?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, var «bare» utro et par ganger mot kona. Lommerusk. Ellers er jeg en hederlig fyr altså! 

Lær deg de/dem og sammensatte ord, er du grei, du som er så belest og smart. Du fremstår mer og mer som det motsatte. 

Anonymkode: 5ee20...6a0

Ja, Jeg var et utro mot eksen og var med noen andre damer. Men man lærer av sine feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Ja, Jeg var et utro mot eksen og var med noen andre damer. Men man lærer av sine feil.

Du høres ut som et skikkelig kupp...........

Anonymkode: 3cc44...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du viser gang på gang på gang at du ikke forstår deg på kvinner og at du kan svært lite om kvinner. Nei, de fleste kvinner faker ikke orgasme. Men det forundrer meg ikke at du tror deg og opplever det når du beskriver måten du har sex på som "jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn". Bare der viser du at du egentlig ikke forstår kvinner. Du tror du gjør det, men du gjør det egentlig ikke. Et forspill er ikke noe du skal "gi litt", et forspill er noe som skal være sanselig, sensuelt, som skal gjøres med innlevelse, ikke som et pliktløp du bare må få unna før du kan gjøre det du egentlig vil - "stikke den inn".

Igjen, hvis du ikke følte deg truet av dette temaet hadde det ikke provosert deg slik at du følte behov for å opprette en profil på et forum med flest kvinner for å rakke ned på kvinner og kalle dem horer.

Og igjen så prøver du å overbevise at du er supermann og guds gave til kvinnen. Men det du har vist i denne tråden er at du har lite om noen respekt for kvinner, du ser ned på kvinner generelt, du er opptatt av overfladiske verdier (du føler behov for å skryte i detaljer om jobben din, antall sexpartnere, at du har vært utro, at du er kjekk). Og du bekrefter det enda mer med å si at du "kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer". Forhold er ikke triks. Men om du ønsker deg et ligg så kan sikkert triks hjelpe deg, men de skaffer deg ikke dype og gode forhold som varer. Du tror du forstår kvinner, men du viser at du egentlig ikke forstår hva kvinner både trenger og ønsker. Så mange kvinner som har svart deg her og mer eller mindre stort sett fortalt deg samme, at du faktisk tar feil, det burde si deg noe...

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg forstår meg på kvinner. Jo de fleste av dere kvinner er gode til og forsøke til å tro at menn tror at dere har orgasme under sex men enhver mann ser forskjell på når en kvinne har orgasme og en faket orgasme, Og jo mere kvinnen er tiltrukket av mannen desto større er sjansen for at hun også får orgasme. Det med forspill til kvinnen så varier situasjonen på hvor mye tid en har til å tilfredsstille kvinnen.

Årsaken til at jeg valgte og starte denne tråden på dette forumet var at jeg og mange andre gutter/menn har stusset over kvinners vilje til og f.eks kysse andre kvinner ta et bad sammen, Kose med hverandre under et pledd mens dere ser på film, Massere eller klø hverandre på ryggen og sove sammen i samme seng osv. Men jeg kan fortsatt ikke forstå hvordan heterofile kvinner foretrekker lesbisk porno eller at to heterofile venninner leker sammen seksuelt. Jeg rakker ikke ned på kvinner det jeg prøver på er å få noen konkrete svar fra kvinner ang. temaet i tråden

Hvor har jeg skrevet at jeg er superman eller guds gave til kvinner ?? hehe.. Jeg fikk noen spm tidligere i tråden angående Utdanning/Jobb og om sex og svarte således på de. Og jeg kan få majoriteten av damer til sengs gjelder bare å bruke den riktige sjekketeknikken på hver enkelt dame. Er fullt klar over at et forhold ikke er et triks, Men hvordan kan en få et forhold til kvinner hvis en ikke legger inn støtet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Ja, Jeg var et utro mot eksen og var med noen andre damer. Men man lærer av sine feil.

Da er det på tide å lære av det du er blitt oppmerksom på i denne tråden:

- at du tar feil ang. heterofile kvinner.

- at du tar feil i at kvinner generelt er "sluts".

Det er på tide å bli voksen og gjøre noe med hva det enn er som gjør at du har et så stygt bilde av kvinner generelt og jobbe med deg selv slik at du kan begynne å respektere kvinner.

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joestlaachmkr
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det på tide å lære av det du er blitt oppmerksom på i denne tråden:

- at du tar feil ang. heterofile kvinner.

- at du tar feil i at kvinner generelt er "sluts".

Det er på tide å bli voksen og gjøre noe med hva det enn er som gjør at du har et så stygt bilde av kvinner generelt og jobbe med deg selv slik at du kan begynne å respektere kvinner.

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg er ingen forsker ei heller noen sexolog, Men når det er gjort gjentatte undersøkelser som beviser mine påstander så velger jeg og tro på det.

Jeg har aldri skrevet at alle kvinner er sluts, Men kvinner som også har sex med andre kvinner og som har hatt sex med 100 menn før de er fylt 25 år er sluts.

Jeg har levd et selvstendig liv i 12 år nå og er allerede godt voksen, Og jeg har ikke et stygt bilde av kvinner men kvinner som anser seg selv som heterofile men som likevel har sex med andre kvinner har jeg ingen respekt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg forstår meg på kvinner. Jo de fleste av dere kvinner er gode til og forsøke til å tro at menn tror at dere har orgasme under sex men enhver mann ser forskjell på når en kvinne har orgasme og en faket orgasme, Og jo mere kvinnen er tiltrukket av mannen desto større er sjansen for at hun også får orgasme. Det med forspill til kvinnen så varier situasjonen på hvor mye tid en har til å tilfredsstille kvinnen.

Årsaken til at jeg valgte og starte denne tråden på dette forumet var at jeg og mange andre gutter/menn har stusset over kvinners vilje til og f.eks kysse andre kvinner ta et bad sammen, Kose med hverandre under et pledd mens dere ser på film, Massere eller klø hverandre på ryggen og sove sammen i samme seng osv. Men jeg kan fortsatt ikke forstå hvordan heterofile kvinner foretrekker lesbisk porno eller at to heterofile venninner leker sammen seksuelt. Jeg rakker ikke ned på kvinner det jeg prøver på er å få noen konkrete svar fra kvinner ang. temaet i tråden

Hvor har jeg skrevet at jeg er superman eller guds gave til kvinner ?? hehe.. Jeg fikk noen spm tidligere i tråden angående Utdanning/Jobb og om sex og svarte således på de. Og jeg kan få majoriteten av damer til sengs gjelder bare å bruke den riktige sjekketeknikken på hver enkelt dame. Er fullt klar over at et forhold ikke er et triks, Men hvordan kan en få et forhold til kvinner hvis en ikke legger inn støtet?

Det du har vist gjennom absolutt hele tråder er jo nettopp det at du ikke forstår kvinner. Ikke egentlig. Ikke når det kommer til å forstå hva som driver kvinner, hva de faktisk trenger. Jada, du har lært deg noen trisk for å få kvinner til sengs - det betyr på ingen måte at du forstår kvinner.

Og dere ser sjelden forskjell på en orgasme og en faket orgasme. Hvis dere hadde gjort det så hadde tradisjonell porno hatt svært få seere, for der faker de aller fleste kvinner, noe som ikke burde være tiltrekkende på noen oppegående mann siden det forteller at begge i samleiet ikke har det bra.

Du har rakket ned på kvinner, kalt kvinner for "sluts" og kommet med andre stygge kommentarer om kvinner gjennom hele tråden. Hvis du ikke husker det - les gjennom det du selv har skrevet tidligere.

Du har ikke skrevet at du er supermann eller guds gave til kvinnen med rene ord, men det går helt tydelig frem at du mener nært det - noe du også bekrefter her ved å påstå at du "kan få majoriteten av damer til sengs". Det viser tydelig at egoet ditt er langt, langt større enn du har grunn til, for da er du ikke virkelighetsorientert, men heller høy på deg selv.

Hvordan kan du få et forhold til kvinner? Nr. én er å begynne å respektere kvinner. For å respektere kvinner må du gjøre en stor holdningsendring i deg selv, bli ydmyk i ditt møte med andre personer og kvinner, du må slutte å tolke alt gjennom dine briller som nesten blinder deg med alle fordommene du har mot kvinner. Når du har begynt å frigjøre deg fra din feilaktige oppfatning av kvinner generelt, da vil du også oppleve at du må nærme deg kvinner på en helt annen måte enn å trikse deg frem.

Du har forstått svært lite av kvinner til tross for din alder. Antallet kvinner du har trikset til sengs har tydeligvis ikke lært deg særlig om kvinner, til tross for at du hevder det motsatte.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Og jeg har ikke et stygt bilde av kvinner men kvinner som anser seg selv som heterofile men som likevel har sex med andre kvinner har jeg ingen respekt for

Da er det godt at det ikke betyr et dugg for de damene

Anonymkode: 3cc44...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til til HI:

Du la inn en link et sted i tråden som påstod at 60 % av heterofile kvinner et tiltrukket av kvinner. https://www.autostraddle.com/60-percent-of-hetero-women-are-attracted-to-other-women-duh-117238/

(du så at overskriften ble avsluttet med Duh...? det var en god grunn til det...)

 

Hvis du imidlertid leser lenger ned i samme link så vil du lese at en nyere og langt større studie fra CDC (offentlig, og nasjonal undersøkelse i USA) viser at blant kvinner i alder 15-44 år var det 12,5 % av kvinner som hadde hatt "en eller annen seksuell erfaring med en kvinne". Bare 9,3 % av kvinner i samme aldersgruppe hadde hatt oralsex med en annen kvinne. Disse tallene inkluderte i tillegg til heterofile også lesbiske og bifile kvinner. Dette var tall hentet inn fra tusenvis av kvinner fra hele USA. 5,2 % av alle menn rapporterte om oral eller anal sex med andre menn (dette inkluderte heterofile menn, bifile menn og homofile menn. https://www.cdc.gov/nchs/data/nhsr/nhsr036.pdf

Tall fra den nasjonale helsestatistikken til CDC i 2014 viser at 96,6 % av befolkningen identifiserer seg som heterofil, 1,6 % identifiserte seg som homofil eller lesbisk, 1,1 % som "annet" eller "vet ikke". https://www.cdc.gov/nchs/data/nhsr/nhsr077.pdf

Ser du disse tallene sammen opp mot hverandre vil du se at det er ikke mange av de heterofile kvinnene som har eksperimentert seksuelt med kvinner. Men du vil også se at det er en del heterofile menn som har eksperimentert med menn.

Igjen - du må begynne å lese originalkildene, ikke bare svelge rått det dine dårlig valgte medier skriver, for de har ofte ikke kunnskap til å tolke forskningsresultater korrekt. De er ofte heller ikke ute etter å referere det som forskningen faktisk sier, de er opptatt av å selge for å tjene penger. Du må begynne å lese det du ser kritisk, ikke bare svelge rått det som tilsynelatende bekrefter det du vil skal være sannheten.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg har i alle innlegg skrevet at majoriteten av kvinner er bi/lesbiske men også hetero romantiske.

Den undersøkelsen ifra 2007/08 som viste at heterofile kvinner ble tent på kvinnekroppen på samme måte som heterofile menn og lesbiske kvinner ble utført av et uni i NY husker ikke hvilket uni det var eller forskerens navn.

Og joda flesteparten av kvinner faker orgasmen under sex. Men dere er faktisk ganske så dårlige skuepsillerinner på den fronten, Og jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn. Men jeg er enig i at kvinner flest lettere får orgasme hvis dem er i et forhold med mannen.

Jeg føler meg ikke truet av "hetero" kvinner som har eller som har hatt noen lekestunder sammen andre kvinner, Jeg unngår slike kvinner. Ja, Jeg synes det er provoserende at kvinner som også tenner på andre kvinner velger å kalle seg for heterofile, Noe som dem åpenbart ikke er. Jeg har aldri opplevd at noen av kvinnene som jeg har vært med har hatt eller uttrykt ønske om å ha sex med andre kvinner, Men jeg vet om flere tilfeller hvor kvinner som anser seg selv som heterofile har hatt eller som har seksuelle opplevelser sammen med andre kvinner.

Jeg har et normalt forhold til kvinner. Jeg har aldri opplevd noe bitterhet i mitt snart 30 år lange liv. Ikke for å være eplekjekk, Men jeg har aldri hatt problemer med å få damer. Venner og kollegaer av meg har ofte spurt om hvordan jeg kan være så frem på og ha så høy selvtillit mot damer. Jeg kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer. Jeg var utro et par ganger mot eks dama som er mor til mine barn, Men ellers har jeg vært trofast.

Altså, du vet at hvis du kjører på en motorvei og alle andre kjører i motsatt retning, så er det som regel DU som kjører feil, ikke alle andre? Hvis flesteparten av kvinner faker orgasmen MED DEG, betyr det bare at DU er problemet. Jeg har også faket orgasmer med menn som var elendige i senga og kun fokuserte på seg selv. Faket hele tiden til jeg møtte en mann som virkelig brydde seg om mine behov. Ikke var det så vanskelig å få meg i mål heller, viste det seg... Fellestrekk for de andre mennene som IKKE klarte å få meg i mål var: høy på seg selv, dobbelstandard for hva som er tillatt og akseptert for kvinner og menn, tror at de er så mye bedre enn andre. Altså, sånne som deg. Du skriver at du har ingen respekt for bifile og lesbiske kvinner. Vel, de har ikke bedt om din respekt og klarer seg fint uten. Men å ikke ha respekt for folk ut fra deres seksuelle preferanser er jo utrolig teit. På samme måte som om man ikke hadde respekt for folk ut fra deres hudfarge, kjønn, yrke og sånt. Samtidig har du vært utro mot din kone og mor til dine barn. Flere ganger. De fleste har ikke respekt for folk som er utro, bare så du vet det.

Anonymkode: d77e5...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg har i alle innlegg skrevet at majoriteten av kvinner er bi/lesbiske men også hetero romantiske.

Den undersøkelsen ifra 2007/08 som viste at heterofile kvinner ble tent på kvinnekroppen på samme måte som heterofile menn og lesbiske kvinner ble utført av et uni i NY husker ikke hvilket uni det var eller forskerens navn.

Og joda flesteparten av kvinner faker orgasmen under sex. Men dere er faktisk ganske så dårlige skuepsillerinner på den fronten, Og jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn. Men jeg er enig i at kvinner flest lettere får orgasme hvis dem er i et forhold med mannen.

Jeg føler meg ikke truet av "hetero" kvinner som har eller som har hatt noen lekestunder sammen andre kvinner, Jeg unngår slike kvinner. Ja, Jeg synes det er provoserende at kvinner som også tenner på andre kvinner velger å kalle seg for heterofile, Noe som dem åpenbart ikke er. Jeg har aldri opplevd at noen av kvinnene som jeg har vært med har hatt eller uttrykt ønske om å ha sex med andre kvinner, Men jeg vet om flere tilfeller hvor kvinner som anser seg selv som heterofile har hatt eller som har seksuelle opplevelser sammen med andre kvinner.

Jeg har et normalt forhold til kvinner. Jeg har aldri opplevd noe bitterhet i mitt snart 30 år lange liv. Ikke for å være eplekjekk, Men jeg har aldri hatt problemer med å få damer. Venner og kollegaer av meg har ofte spurt om hvordan jeg kan være så frem på og ha så høy selvtillit mot damer. Jeg kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer. Jeg var utro et par ganger mot eks dama som er mor til mine barn, Men ellers har jeg vært trofast.

Og joda flesteparten av kvinner faker orgasmen under sex. Men dere er faktisk ganske så dårlige skuepsillerinner på den fronten, Og jeg gir som regel alltid litt forspill til kvinnen før jeg stikker den inn. Men jeg er enig i at kvinner flest lettere får orgasme hvis dem er i et forhold med mannen.

Nei - de fleste kvinner faker ikke orgasme. At du opplever at de gjør det(og gjør det dårlig) sier KUN noe om dine evner som elsker.

Du gir litt forspill til kvinnen før du stikker den inn. Gratulerer - det utsagnet forklarer hvorfor dine kvinner faker orgasme.

Kvinner får ikke lettere orgasme om de er i et forhold - de får lettere orgasme dersom mannen de har sex med har et visst begrep om hva som foregår med kroppen hennes. Mange menn klarer å lære dette over tid.

Du har IKKE et normalt forhold til kvinner.

Men jeg har aldri hatt problemer med å få damer. Venner og kollegaer av meg har ofte spurt om hvordan jeg kan være så frem på og ha så høy selvtillit mot damer. Jeg kan triksene som skal til for å imponere de fleste damer. Dette er trist, bare trist

Jeg var utro et par ganger mot eks dama som er mor til mine barn, Men ellers har jeg vært trofast. Jeg beklager å måtte si at du IKKE er trofast dersom du er utro. Disse begrepene ekskluderer hverandre. Google det.

Du fremstår mest av alt som en veldig stakkarslig fyr, som de fleste jeg kjenner ikke ville ha tatt i med en ildtang. Nuvel - det finnes mange dyr i Arken, og det er sikkert noen som liker deg også, selv om jeg mistenker at du prøver å vise frem en noe bedre side når du er ute og sjekker opp alle disse damene dine for meningsløse ons. Jeg begriper dog ikke at du kan være så sikker på at ingen av disse damene dine har hatt noen som helst erfaring med andre damer. Har du intervju i baren før du "setter inn støtet"? Går du rundt og forteller tilfeldig forbipasserende damer at de kan få lov til å ha dårlig sex med deg, dersom de aldri har kysset/tatt på/sett på andre damer? *Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 1.37, Joestlaachmkr skrev:

Jeg har svart 79 ganger tidligere i tråden at "heterofilie" kvinner som går til sengs med sammen med andre kvinner er billige sluts og det er provoserende at de kaller seg selv for heterofile, Har du forstått?

Hvorfor er de BILLIGE SLUTS??? hva har det med om en kaller seg hetro eller bi/homo? Hvordan har du noe som helst med andres sexliv eller hva de definerer seg som? Hvem er DU som har slike rettigheter? Hvem er DU som har en slik definisjonsmakt? Det virker ikke som du har forstått kildekritikk heller. Hvorfor skal du definere verden for andre utifra din egen opplevelse og oppfaning? Det er vel smått arrogant.   

Anonymkode: 99ba3...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lesbisk og har aldri i mitt liv vært på slike fester som er hverdagskost for hi, hvor hetero kvinner kysser og tafser på hverandre. 

Hvor er dette mekka,dette land av melk og honning??

Anonymkode: 5286b...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på kvinner i det hele tatt. Tvert i mot blir jeg faktisk litt uvel de gangene jeg ser kvinner kysse eller ha sex (på tv) fordi tanken frastøter meg. Jeg har ikke noe i mot lesbiske altså, men det er ikke før meg. Så din teori, og de undersøkelsene du viser til, stemmer nok ikke helt. Derimot tror jeg nok at mange flere kvinner enn menn er åpen for sex med en av samme kjønn.

Anonymkode: 3a736...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og ikke minst - hvorfor han så inderlig gjerne ønsker å tro på noe som ikke stemmer?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Nei, Jeg ønsker ikke at det skal være slik, Tvert imot så synes jeg at det er en trist utvikling av kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

En ting til til HI:

Du la inn en link et sted i tråden som påstod at 60 % av heterofile kvinner et tiltrukket av kvinner. https://www.autostraddle.com/60-percent-of-hetero-women-are-attracted-to-other-women-duh-117238/

(du så at overskriften ble avsluttet med Duh...? det var en god grunn til det...)

 

Hvis du imidlertid leser lenger ned i samme link så vil du lese at en nyere og langt større studie fra CDC (offentlig, og nasjonal undersøkelse i USA) viser at blant kvinner i alder 15-44 år var det 12,5 % av kvinner som hadde hatt "en eller annen seksuell erfaring med en kvinne". Bare 9,3 % av kvinner i samme aldersgruppe hadde hatt oralsex med en annen kvinne. Disse tallene inkluderte i tillegg til heterofile også lesbiske og bifile kvinner. Dette var tall hentet inn fra tusenvis av kvinner fra hele USA. 5,2 % av alle menn rapporterte om oral eller anal sex med andre menn (dette inkluderte heterofile menn, bifile menn og homofile menn. https://www.cdc.gov/nchs/data/nhsr/nhsr036.pdf

Tall fra den nasjonale helsestatistikken til CDC i 2014 viser at 96,6 % av befolkningen identifiserer seg som heterofil, 1,6 % identifiserte seg som homofil eller lesbisk, 1,1 % som "annet" eller "vet ikke". https://www.cdc.gov/nchs/data/nhsr/nhsr077.pdf

Ser du disse tallene sammen opp mot hverandre vil du se at det er ikke mange av de heterofile kvinnene som har eksperimentert seksuelt med kvinner. Men du vil også se at det er en del heterofile menn som har eksperimentert med menn.

Igjen - du må begynne å lese originalkildene, ikke bare svelge rått det dine dårlig valgte medier skriver, for de har ofte ikke kunnskap til å tolke forskningsresultater korrekt. De er ofte heller ikke ute etter å referere det som forskningen faktisk sier, de er opptatt av å selge for å tjene penger. Du må begynne å lese det du ser kritisk, ikke bare svelge rått det som tilsynelatende bekrefter det du vil skal være sannheten.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

De to linkene er spørreundersøkelser og ikke genuine undersøkelser, Og kan derfor ikke tas seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...