Gå til innhold

Er alle Jenter / Kvinner egentlig bi eller lesbiske?


Gjest Joestlaachmkr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Ann Christin, admin

Høh? Jeg spurte om vedkommende var en av de mest kjente spammerne? Type er det deg, xxx? Hvordan får du det til å bli personangrep? Hilsen «venter i spenning»

Anonymkode: 930d0...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare beklage da ryddemeldingen ble skrevet i farta. Tråden ble ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ann Christin skrev:

Da må jeg bare beklage da ryddemeldingen ble skrevet i farta. Tråden ble ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Hvis du vil rydde vekk spekulasjoner, så bør du ta hele tråden 😂😂😂

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du vil rydde vekk spekulasjoner, så bør du ta hele tråden 😂😂😂

Anonymkode: 8a789...d01

Godt poeng ;)  Har tenkt det samme selv - alt Hi har skrevet i tråden er jo en eneste lang nedrakking av kvinner som kjønn.

Men det AC modererte var såpass grovt at det var riktig å fjerne, med det tok jo med seg et fornuftig svar eller to også.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ann Christin skrev:

Da må jeg bare beklage da ryddemeldingen ble skrevet i farta. Tråden ble ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Men du fjernet jo mitt innlegg, som var et retorisk spørsmål... 🙄

Anonymkode: 930d0...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joestlaachmkr

Ser at enkelte i tråden spekulerer i om det er meg som har byttet profil til en annen bruker, Og svaret er nei, Jeg er fortsatt gode gamle Joestlaachmkr. Men jeg vet at alle kvinner er bi eller lesbiske i hjertet og derfor så ser jeg ikke noe poeng i å fortsette denne diskusjonen med "hetero" kvinnene som lever i fornektelse på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Ser at enkelte i tråden spekulerer i om det er meg som har byttet profil til en annen bruker, Og svaret er nei, Jeg er fortsatt gode gamle Joestlaachmkr. Men jeg vet at alle kvinner er bi eller lesbiske i hjertet og derfor så ser jeg ikke noe poeng i å fortsette denne diskusjonen med "hetero" kvinnene som lever i fornektelse på dette forumet.

Flott. Syns du skal finne deg en mann til kjæreste og få utløp for din innerste, egentlige natur. Alle vet jo at menn kun elsker menn og tenner seksuelt på andre menn. Det er derfor du ser på actionfilmer. Nyter synet av Schwarzeneggers muskler og kjenner litt på opphisselsen, ikke sant? Alle action, skrekk krim og komediefilmer har en kjekk, muskuløs mann som hovedperson - tilfeldig? Neppe! Og filmene er laget av mannlige regissører. Star Wars for eksempel; hvorfor var både Skywalker og Han Solo så innmari kjekke og pene? 

Eller ta den katolske kirka. En mannsbastion, der homofili og pederasti dyrkes. Gjennom flere hundre år har menns egenart fått lov å blomstre i skjul der, mens det ute i samfunnet har vært tabu. Ikke finn deg i det! Lev ut din ekte natur! Dyrk manneelskeren i deg! Kast fordommene, kast sløret, kast buksa! You can do it!!

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Ser at enkelte i tråden spekulerer i om det er meg som har byttet profil til en annen bruker, Og svaret er nei, Jeg er fortsatt gode gamle Joestlaachmkr. Men jeg vet at alle kvinner er bi eller lesbiske i hjertet og derfor så ser jeg ikke noe poeng i å fortsette denne diskusjonen med "hetero" kvinnene som lever i fornektelse på dette forumet.

Pussig at både du og guttungen bruker stor bokstav etter komma. 😆

Anonymkode: 09888...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flott. Syns du skal finne deg en mann til kjæreste og få utløp for din innerste, egentlige natur. Alle vet jo at menn kun elsker menn og tenner seksuelt på andre menn. Det er derfor du ser på actionfilmer. Nyter synet av Schwarzeneggers muskler og kjenner litt på opphisselsen, ikke sant? Alle action, skrekk krim og komediefilmer har en kjekk, muskuløs mann som hovedperson - tilfeldig? Neppe! Og filmene er laget av mannlige regissører. Star Wars for eksempel; hvorfor var både Skywalker og Han Solo så innmari kjekke og pene? 

Eller ta den katolske kirka. En mannsbastion, der homofili og pederasti dyrkes. Gjennom flere hundre år har menns egenart fått lov å blomstre i skjul der, mens det ute i samfunnet har vært tabu. Ikke finn deg i det! Lev ut din ekte natur! Dyrk manneelskeren i deg! Kast fordommene, kast sløret, kast buksa! You can do it!!

Anonymkode: 8a789...d01

Ja, Jeg tror at majoriteten av alle kvinner bi/lesbiske.

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/143709767-inspirert-tenner-du-på-tanken-på-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/8566590-noen-som-har-hatt-jentesex-her/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/5531332-angående-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144063255-noen-som-har-prøvd-jentesex-her/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144291043-dere-som-har-prøvd-jentesex-hvor-traff-dere-henne/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144085042-hetero-men-drømmer-om-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/140713377-jenter-og-sex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/139608581-jenter-som-tenner-på-jentekos-signer-her/

Fant et par gamle tråder fra "hetero" kvinner på dette forumet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pussig at både du og guttungen bruker stor bokstav etter komma. 😆

Anonymkode: 09888...373

Er det pussig at vi begge kan skrive? Men uansett jeg er ikke den guttevalpen som la ut et par innlegg lengre bak i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Ja, Jeg tror at majoriteten av alle kvinner bi/lesbiske.

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/143709767-inspirert-tenner-du-på-tanken-på-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/8566590-noen-som-har-hatt-jentesex-her/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/5531332-angående-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144063255-noen-som-har-prøvd-jentesex-her/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144291043-dere-som-har-prøvd-jentesex-hvor-traff-dere-henne/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144085042-hetero-men-drømmer-om-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/140713377-jenter-og-sex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/139608581-jenter-som-tenner-på-jentekos-signer-her/

Fant et par gamle tråder fra "hetero" kvinner på dette forumet.

 

Du går akkurat like uvitenskapelig til verk som du har gjort gjennom alle de 18 sidene i tråden. Det viser bare det jeg og flere andre har påpekt, du virker unormalt opptatt av dette temaet, ikke så rent lite bitter og sint på kvinner, og i tillegg komplett inkompetent til å tilegne deg kunnskap om temaet og trekke logiske slutninger fra den forskningen som foreligger om temaet.

At det finners noen tråder her inne beviser bare det alle allerede vet, noen kvinner liker også kvinner. Men ser du på den forskningen du selv har lagt frem i tråden så betyr det fremdeles ikke at de fleste kvinner er hverken bifil eller lesbiske. Du burde ha forstått det nå hvis du hadde litt hjernekapasitet og vilje til å forstå...

Face it - hva du tror har ingenting med sannheten å gjøre. Om du velger å tro det så viser du jo bare din egen utilstrekkelighet videre.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du går akkurat like uvitenskapelig til verk som du har gjort gjennom alle de 18 sidene i tråden. Det viser bare det jeg og flere andre har påpekt, du virker unormalt opptatt av dette temaet, ikke så rent lite bitter og sint på kvinner, og i tillegg komplett inkompetent til å tilegne deg kunnskap om temaet og trekke logiske slutninger fra den forskningen som foreligger om temaet.

At det finners noen tråder her inne beviser bare det alle allerede vet, noen kvinner liker også kvinner. Men ser du på den forskningen du selv har lagt frem i tråden så betyr det fremdeles ikke at de fleste kvinner er hverken bifil eller lesbiske. Du burde ha forstått det nå hvis du hadde litt hjernekapasitet og vilje til å forstå...

Face it - hva du tror har ingenting med sannheten å gjøre. Om du velger å tro det så viser du jo bare din egen utilstrekkelighet videre.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg vet hva jeg snakker om. Jeg på lik linje som de fleste andre menn har observert og opplevd at kvinner som anser seg som heterofile gjør saker og ting som ingen heterofile uansett kjønn aldri ville engang tenkt tanken på. Og forskningrapportene bekrefter mer eller mindre mine påstander om kvinners seksualitet.

De gamle trådene som jeg la ut var "noen" av 100 tråder om temaet på dette forumet, Alle "hetero" kvinner har en våt fantasi om andre kvinner.

Det er ikke bare jeg som ofte står tvil om kvinners seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg vet hva jeg snakker om. Jeg på lik linje som de fleste andre menn har observert og opplevd at kvinner som anser seg som heterofile gjør saker og ting som ingen heterofile uansett kjønn aldri ville engang tenkt tanken på. Og forskningrapportene bekrefter mer eller mindre mine påstander om kvinners seksualitet.

De gamle trådene som jeg la ut var "noen" av 100 tråder om temaet på dette forumet, Alle "hetero" kvinner har en våt fantasi om andre kvinner.

Det er ikke bare jeg som ofte står tvil om kvinners seksualitet.

Du påstår ting du overhodet ikke har dekning for. Til og med ene i det intervjuet lo av de påstandene du nå kommer med - fordi hun sa at det ikke var logisk. Og det er til og med forskeren som står bak flere av de studiene du liker å henvise til. Som igjen bare viser én ting - du har ikke evner eller vilje til å forstå hva forskningen faktisk sier.

Dessuten - at du som mann liksom vet hva alle kvinner fantaserer om, det blir bare latterlig. Og om du ikke forstår det, da blir du like latterlig.

Men nå har jeg ikke tenkt å kaste bort mer av min tid på din kunnskapsløse synsing og slutninger som ikke er logiske eller realistiske. By the way... det å tro at du vet alt om alle kvinner... jeg tror man kunne satt en diagnose på at du er overbevist om akkurat det...

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Ja, Jeg tror at majoriteten av alle kvinner bi/lesbiske.

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/143709767-inspirert-tenner-du-på-tanken-på-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/8566590-noen-som-har-hatt-jentesex-her/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/5531332-angående-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144063255-noen-som-har-prøvd-jentesex-her/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144291043-dere-som-har-prøvd-jentesex-hvor-traff-dere-henne/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144085042-hetero-men-drømmer-om-jentesex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/140713377-jenter-og-sex/

www.klikk.no/forum/foreldre/topic/139608581-jenter-som-tenner-på-jentekos-signer-her/

Fant et par gamle tråder fra "hetero" kvinner på dette forumet.

 

Ja? Ingen nekter på at det fins bifile damer. Her er flere tusen medlemmer på forumet, har de alle svart i disse trådene, altså? 

Nei, la oss heller snakke om DEG. Din prosess for å komme ut av skapet. Det er viktig! Tenk å kunne leve uten nevroser, tabuer, skam og fortielse? Det må da bli deilig for deg!

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Er det pussig at vi begge kan skrive? Men uansett jeg er ikke den guttevalpen som la ut et par innlegg lengre bak i tråden.

Ja, det er egentlig godt gjort at dere begge kan skrive. Når det er så smått med dårlig stell på andre områder.

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du påstår ting du overhodet ikke har dekning for. Til og med ene i det intervjuet lo av de påstandene du nå kommer med - fordi hun sa at det ikke var logisk. Og det er til og med forskeren som står bak flere av de studiene du liker å henvise til. Som igjen bare viser én ting - du har ikke evner eller vilje til å forstå hva forskningen faktisk sier.

Dessuten - at du som mann liksom vet hva alle kvinner fantaserer om, det blir bare latterlig. Og om du ikke forstår det, da blir du like latterlig.

Men nå har jeg ikke tenkt å kaste bort mer av min tid på din kunnskapsløse synsing og slutninger som ikke er logiske eller realistiske. By the way... det å tro at du vet alt om alle kvinner... jeg tror man kunne satt en diagnose på at du er overbevist om akkurat det...

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Hva er det som jeg ikke har dekning for egentlig? Det er blitt utført gjentatte undersøkelser om kvinners seksualitet på de senere år og alle undersøkelsene har vist at heterofile kvinner tenner også på kvinner, Altså de er bifile.

Nei, Det har du rett i Jeg som mann vet ikke hvordan kvinner tenker eller hva de fantaserer om seksuelt, Men jeg har observert og hørt at kvinner selv si at de fantaserer om sex med andre kvinner.

Du er fri til og gjøre hva du vil, Om du ønsker og avslutte diskusjonen så aksepterer jeg det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Ser at enkelte i tråden spekulerer i om det er meg som har byttet profil til en annen bruker, Og svaret er nei, Jeg er fortsatt gode gamle Joestlaachmkr. Men jeg vet at alle kvinner er bi eller lesbiske i hjertet og derfor så ser jeg ikke noe poeng i å fortsette denne diskusjonen med "hetero" kvinnene som lever i fornektelse på dette forumet.

Selvfølgelig har du begge nickene. Ingen tror på at det er 2 menn her inne, med samme tullete meninger og samme måte å ordlegge seg på. Du driter deg ut hvis du påstår noe annet.

Anonymkode: 3cc44...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja? Ingen nekter på at det fins bifile damer. Her er flere tusen medlemmer på forumet, har de alle svart i disse trådene, altså? 

Nei, la oss heller snakke om DEG. Din prosess for å komme ut av skapet. Det er viktig! Tenk å kunne leve uten nevroser, tabuer, skam og fortielse? Det må da bli deilig for deg!

Anonymkode: 8a789...d01

Men poenget er at ingen av kvinnene som svarte i disse gamle trådene anså seg som hverken bifil eller lesbisk, De var 100% hetero men de tenner bare kvinner men de kunne aldri ha vært i et forhold med en annen kvinne fordi de hadde bare blitt "rart" osv. Kort og godt, De er kvinner som er i fornektelse over egen seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig har du begge nickene. Ingen tror på at det er 2 menn her inne, med samme tullete meninger og samme måte å ordlegge seg på. Du driter deg ut hvis du påstår noe annet.

Anonymkode: 3cc44...564

Hehehe.. Javel, Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Men poenget er at ingen av kvinnene som svarte i disse gamle trådene anså seg som hverken bifil eller lesbisk, De var 100% hetero men de tenner bare kvinner men de kunne aldri ha vært i et forhold med en annen kvinne fordi de hadde bare blitt "rart" osv. Kort og godt, De er kvinner som er i fornektelse over egen seksualitet.

Og du kaller deg hetero. Selvbedrag, så klart. Men jeg dømmer deg ikke, det er fortsatt vanskelig å komme ut, selv om vi skriver 2017. 

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer bsre på overskriften:

NEI

Så ekkelt🤢 syns kvinnekroppen er pen osv men tanken på å ha sex med en gjør meg kvalm. Fitte liksom ÆSJ🤢

Anonymkode: 54c84...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du kaller deg hetero. Selvbedrag, så klart. Men jeg dømmer deg ikke, det er fortsatt vanskelig å komme ut, selv om vi skriver 2017. 

Anonymkode: 8a789...d01

Jeg er en heterofil mann og har aldri vært i tvil over min seksualitet. Men anser du kvinner som mer enn gjerne slikker andre kvinner som heterofile?

Endret av Joestlaachmkr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg er en heterofil mann og har aldri vært i tvil over min seksualitet. Men anser du kvinner som mer enn gjerne slikker andre kvinner som heterofile?

Jeg anser ikke deg som heterofil. Og det er det som betyr noe - ikke hva du selv sier.

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg er en heterofil mann og har aldri vært i tvil over min seksualitet. Men anser du kvinner som mer enn gjerne slikker andre kvinner som heterofile?

Nei, jeg vet at du er homofil. Akkurat som du vet at kvinner ikke er heterofile. 

Det er litt pinlig at du drar frem tilfeldige tråder fra dette forumet som "bevis" for din påstand. Kildekritikk er ikke din sterke side.

Anonymkode: 3f627...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...