Gå til innhold

Er alle Jenter / Kvinner egentlig bi eller lesbiske?


Gjest Joestlaachmkr

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Forskjellen på heterofile og bifile kvinner er to drinker lol.

Det er ikke svar på spørsmålet. Hva er umoralsk med at to samtykkende voksne har sex?

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joestlaachmkr
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke svar på spørsmålet. Hva er umoralsk med at to samtykkende voksne har sex?

Anonymkode: 8a789...d01

Det har jeg allerede svar på ved gjentatte tilfeller tidligere i tråden, Og gidder derfor ikke og svare på det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og likevel har du lagt ut link etter link etter link som bekrefter at heterofile kvinner kan være heterofile og likevel tenne på kvinner. At du ikke forstår det er ikke så rart, for du forstår jo hverken kvinner eller den forskningen du selv legger ut.

Du skjønner, det er ikke dine definisjoner som definerer hverken kvinner eller sannheten.

Menn som har selvrespekt og et snev av moral kaller ikke andre kvinner så mye stygt som du har kalt kvinner i denne tråden. Virkelige menn har også vett til å innrømme når de har misforstått og beklage det de har gjort av urett. Du har ikke vist noe av dette.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg måtte bare svare igjen på innlegget ditt.. Det jeg forsøker å få frem er at majoriteten av kvinner faktisk er bi/lesbiske men hetero romantiske, Og det som du skriver at kvinner kan tenne på andre kvinner men likevel være heterofile stemmer ikke med virkeligheten.

Riktig, Det er ikke mine påstander som bekrefter at majoriteten av kvinner er naturlig bi/lesbiske. Men forskning.

Jeg har både selvrespekt og moral og jeg behandler vanligvis kvinner med respekt, Og jeg synes ikke at det er stygt og definere bi/lesbiske kvinner som identifiserer seg selv som heterofile men som lever i fornektelse over sin egen seksualitet for kvinner med lav selvtillit og helt uten selvrespekt, klasse, moral og ære. Beklager, Men så langt så er det bevis som motsier min teori om kvinners seksuelle legning.

Endret av Joestlaachmkr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Litt sent svar men.. Det jeg forsøker å få frem er at majoriteten av kvinner faktisk er bi/lesbiske men hetero romantiske, Og det som du skriver at kvinner kan tenne på andre kvinner men likevel være heterofile stemmer ikke med virkeligheten.

Riktig, Det er ikke mine påstander som bekrefter at majoriteten av kvinner er naturlig bi/lesbiske. Men forskning.

Jeg har både selvrespekt og moral og jeg behandler vanligvis kvinner med respekt, Og jeg synes ikke at det er stygt og definere bi/lesbiske kvinner som identifiserer seg selv som heterofile men som lever i fornektelse over sin egen seksualitet for kvinner med lav selvtillit og helt uten selvrespekt, klasse, moral og ære. Beklager, Men så langt så er det bevis som motsier min teori om kvinners seksuelle legning.

Jo mer du skriver, jo mer patetisk blir argumentasjonen din.

Første avsnitt - du tar feil, og det viser også linkene du selv har lagt ut. Hadde du hatt den mentale kapasiteten til å forstå hva som faktisk står i de linkene hadde du også forstått det.

Andre avsnitt - feil. Hvorfor fortsetter du å hevde dette når du så langt ikke har greid å legge frem en eneste forskningsrapport som faktisk sier det.

Tredje avsnitt - du har fortalt ting om deg selv og ordlagt deg på en måte som helt tydelig viser oss at innerst inne har du både lite moral og enda mindre respekt for kvinner. Du tror du har det, men i handling og ord viser du helt klart at du ikke har det. Og igjen, det er du som nekter å innse at heterofile kvinners seksuelle er langt bredere enn det du, som tydeligvis er en svært enkel mann, greier å forstå. Og det er også tydelig på alt du skriver at du ikke ønsker å forstå i tillegg til at du faktisk ikke har den mentale evnen til å forstå.

Den eneste uten selvrespekt, klasse, moral og ære her i tråden er du selv. Ikke kvinner generelt. I tillegg kan vi legge til mindre mental kapasitet til å forstå forskning, ingen relevant utdanning, arroganse, komplett mangel på ydmykhet, kvinnefiendtlig mannssjåvinist med manglende selvinnsikt.

Og du har ENDELIG helt rett i én ting, nemlig din siste setning - bevis motsier din teori om kvinners seksuelle legning! :D

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Det har jeg allerede svar på ved gjentatte tilfeller tidligere i tråden, Og gidder derfor ikke og svare på det igjen.

Nei, det har du ikke. Vennligst oppfrisk min hukommelse og siter/lim inn hva du svarte, i så fall?

Du har ikke svart på det. Du har bare sagt at det ikke tenner deg, at du syns det er horete, at det byr deg imot og så videre. Men personlige preferanser har ingenting med moral å gjøre. Så kom igjen, begrunn dette.

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo mer du skriver, jo mer patetisk blir argumentasjonen din.

Første avsnitt - du tar feil, og det viser også linkene du selv har lagt ut. Hadde du hatt den mentale kapasiteten til å forstå hva som faktisk står i de linkene hadde du også forstått det.

Andre avsnitt - feil. Hvorfor fortsetter du å hevde dette når du så langt ikke har greid å legge frem en eneste forskningsrapport som faktisk sier det.

Tredje avsnitt - du har fortalt ting om deg selv og ordlagt deg på en måte som helt tydelig viser oss at innerst inne har du både lite moral og enda mindre respekt for kvinner. Du tror du har det, men i handling og ord viser du helt klart at du ikke har det. Og igjen, det er du som nekter å innse at heterofile kvinners seksuelle er langt bredere enn det du, som tydeligvis er en svært enkel mann, greier å forstå. Og det er også tydelig på alt du skriver at du ikke ønsker å forstå i tillegg til at du faktisk ikke har den mentale evnen til å forstå.

Den eneste uten selvrespekt, klasse, moral og ære her i tråden er du selv. Ikke kvinner generelt. I tillegg kan vi legge til mindre mental kapasitet til å forstå forskning, ingen relevant utdanning, arroganse, komplett mangel på ydmykhet, kvinnefiendtlig mannssjåvinist med manglende selvinnsikt.

Og du har ENDELIG helt rett i én ting, nemlig din siste setning - bevis motsier din teori om kvinners seksuelle legning! :D

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Men hvorfor så velger du da og fortsette diskusjonen hvis du synes at den er meningsløs og patetisk ?

Jeg har rett. Og som du sikkert også leste i rapporten fra Meredith Chivers om hva som kvinner finner tiltrekkende og svaret er ikke menn, Forskningsrapporten refererte til ganske så mange ulike situasjoner, Men det var et viktig punkt som illustrerer mitt poeng, Når kvinnene ble presentert med bilder eller videoer som inneholdt både menn og kvinner, Så ble kvinnene i undersøkelsen kun stimulert på synet av andre kvinner. Tiltross for at Chivers var modig nok til å utføre en polemisk undersøkelse ang. kvinners seksualitet, Så var hun ikke modig nok til og komme med den logiske forklaringen av undersøkelsen hennes, At majoriteten av kvinner er bi/lesbiske.

Hvilke kilder er det som avkrefter min teori ang. kvinners seksualitet ?

Jeg har uttalt meg om mitt syn på såkalte "hetero" kvinner som elsker å slikke mus og har således forklart at dem er billige ludder som lever i fornektelse over egen seksualitet. Jeg er vanligvis hyggelig og imøtekommende og jeg respekter kvinner som har respekt overfor seg selv. Og nei, Jeg nekter ikke og innse at de fleste kvinner er bi/lesbiske.

Jeg har både selvrespekt,selvtillit,ære,moral og klasse. Men "hetero" kvinner som jakter på mus fortjener ikke respekt fra noen uansett hvem de er. Jeg har nok større mental kapasitet enn de fleste her på dette forumet, Jeg har en fire års utdannelse. Kvinnefiendtlig mannssjåvinist ? lol. Jeg er den jeg er og om andre misliker det er ikke mitt problem. 

Endret av Joestlaachmkr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Svarene fra kvinnene her på dette forumet har stort sett holdt barnehagenivå og ikke relevante til trådens tema. Og nei det er ikke bare "innimellom" at man ser to kvinner som mer en gjerne kysser hverandre.

Jeg har ingen interesse av slike løse ludder, De er uten ære,moral,selvrespekt og klasse. De holder for lav standard for meg.

Jeg har ikke behov for og lære noenting. Men jeg spørre deg, Synes du at kvinner som har jevnlig har seksuell kontakt med andre kvinner er heterofile ? eller kvinner som synes at kvinnekroppen og kvinner er mer tiltrekkende enn menn er heterofile ? dem er bi/lesbiske,  Jeg er til daglig en hyggelig, trivelig og imøtekommende mann men det er et stort antall kvinner som er rene sluts og som fortjener ikke og bli behandlet med respekt, Og tror meg jeg blir alt annet enn sjalu når to sluts har seg med hverandre, Jeg har null interesse av slike kvinner.

Det er majoriteten av kvinnene som skal slutte å tro at de er heterofile når dem faktisk er bi/lesbiske.

 

Ditt problem er altså todelt: kvinner som kysser kvinner er "løse ludder, mangler moral og selvrespekt"... Igjen: hva er umoralsk med at to voksne samtykkende personer kysser hverandre? Ligger det mer moral eller selvrespekt i å kysse en mann i stedet? Blir de mindre "løse" om sexpartneren er mann? Er det det at de har samme kjønn som plager deg? Det har da ingenting å si i våre dager, med mindre du er mer kristen enn Ludvig Nessa.

Og det andre: "syns" vi folk som gjør ditt eller datt er heterofile - altså, hvor absurd er det spørsmålet...? Hva har det å si hva de kaller seg, eller hva jeg "syns de er"?  Jeg, eller du for den del, kan ikke synse noen til å bli noe som helst. Det blir som å si "syns du folk som plukker tyttebær er fargeblinde?" Tja, ikke lett å svare på, man må vel heller spørre dem selv om de er fargeblinde, og hvis de svarer ja, kan man jo komme med oppfølgerspørsmål "er det ikke klønete for deg å plukke tyttebær da, når du ikke ser dem i lyngen?" Og så kan de kanskje svare "jo, det er nesten umulig", eller "neida, jeg snuser meg fram i stedet."

På samme måte kan du spørre en kvinne "er det ikke litt merkelig å kline med damer hvis du er hetero?" Og så kan hun svare at "jo, det er litt rart, men alt må jo prøves minst én gang". Eller kanskje hun svarer "jeg har aldri tenkt på meg selv som homo eller hetero, jeg faller for personer og stemninger". Eller hun svarer "jeg bare tester det litt, tror ikke jeg egner meg som lesbisk likevel", eller hun svarer "hallo, det der var jo et platonisk kyss. Alt dreier seg ikke om sex". Eller hun svarer noe helt annet. Eller hun bare ler.

Det spiller virkelig ingen rolle om vi "syns" dameklining passer inn i hetero-rollen, eller om vi "syns" en homo mann kan ligge med en dame (som Kinsey gjorde, du vet...) for hva folk selv definerer seg som, er ikke opp til en utenforstående å korrigere. Det blir som å si "du kan ikke kalle deg trønder når du har bodd 14 år i Førde". For det kan man likevel.

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ditt problem er altså todelt: kvinner som kysser kvinner er "løse ludder, mangler moral og selvrespekt"... Igjen: hva er umoralsk med at to voksne samtykkende personer kysser hverandre? Ligger det mer moral eller selvrespekt i å kysse en mann i stedet? Blir de mindre "løse" om sexpartneren er mann? Er det det at de har samme kjønn som plager deg? Det har da ingenting å si i våre dager, med mindre du er mer kristen enn Ludvig Nessa.

Og det andre: "syns" vi folk som gjør ditt eller datt er heterofile - altså, hvor absurd er det spørsmålet...? Hva har det å si hva de kaller seg, eller hva jeg "syns de er"?  Jeg, eller du for den del, kan ikke synse noen til å bli noe som helst. Det blir som å si "syns du folk som plukker tyttebær er fargeblinde?" Tja, ikke lett å svare på, man må vel heller spørre dem selv om de er fargeblinde, og hvis de svarer ja, kan man jo komme med oppfølgerspørsmål "er det ikke klønete for deg å plukke tyttebær da, når du ikke ser dem i lyngen?" Og så kan de kanskje svare "jo, det er nesten umulig", eller "neida, jeg snuser meg fram i stedet."

På samme måte kan du spørre en kvinne "er det ikke litt merkelig å kline med damer hvis du er hetero?" Og så kan hun svare at "jo, det er litt rart, men alt må jo prøves minst én gang". Eller kanskje hun svarer "jeg har aldri tenkt på meg selv som homo eller hetero, jeg faller for personer og stemninger". Eller hun svarer "jeg bare tester det litt, tror ikke jeg egner meg som lesbisk likevel", eller hun svarer "hallo, det der var jo et platonisk kyss. Alt dreier seg ikke om sex". Eller hun svarer noe helt annet. Eller hun bare ler.

Det spiller virkelig ingen rolle om vi "syns" dameklining passer inn i hetero-rollen, eller om vi "syns" en homo mann kan ligge med en dame (som Kinsey gjorde, du vet...) for hva folk selv definerer seg som, er ikke opp til en utenforstående å korrigere. Det blir som å si "du kan ikke kalle deg trønder når du har bodd 14 år i Førde". For det kan man likevel.

Anonymkode: 8a789...d01

Kvinner som anser seg selv som heterofile men som likevel er villige til og kysse eller som går til sengs med andre kvinner er ikke noe annet enn ludder som er usikre på seg selv og som lever i fornektelse over egen seksualitet. Ja, Hvis kvinnen anser seg som heterofil så er det uetisk å kysse en annen kvinne. Det plager meg ikke jeg går bare vekk og har ingen interesse av og snakke med de igjen. Og dere kvinner kommer med så jævla mange IQ-løse kommentarer som "Hvorfor spør du om det? Vi lever jo i 2017!" eller "Du må være skikkelig religiøs altså!" Man trenger ikke å leve i 1888 for å ikke være interessert av såkalte "hetero" kvinner som også har seg med andre kvinner, Jeg er ikke religiøs har aldri vært det og kommer heller aldri til å bli det, Forstår du ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Men hvorfor så velger du da og fortsette diskusjonen hvis du synes at den er meningsløs og patetisk ?

Jeg har rett. Og som du sikkert også leste i rapporten fra Meredith Chivers om hva som kvinner finner tiltrekkende og svaret er ikke menn, Forskningsrapporten refererte til ganske så mange ulike situasjoner, Men det var et viktig punkt som illustrerer mitt poeng, Når kvinnene ble presentert med bilder eller videoer som inneholdt både menn og kvinner, Så ble kvinnene i undersøkelsen kun stimulert på synet av andre kvinner. Tiltross for at Chivers var modig nok til å utføre en polemisk undersøkelse ang. kvinners seksualitet, Så var hun ikke modig nok til og komme med den logiske forklaringen av undersøkelsen hennes, At majoriteten av kvinner er bi/lesbiske.

Hvilke kilder er det som avkrefter min teori ang. kvinners seksualitet ?

Jeg har uttalt meg om mitt syn på såkalte "hetero" kvinner som elsker å slikke mus og har således forklart at dem er billige ludder som lever i fornektelse over egen seksualitet. Jeg er vanligvis hyggelig og imøtekommende og jeg respekter kvinner som har respekt overfor seg selv. Og nei, Jeg nekter ikke og innse at de fleste kvinner er bi/lesbiske.

Jeg har både selvrespekt,selvtillit,ære,moral og klasse. Men "hetero" kvinner som jakter på mus fortjener ikke respekt fra noen uansett hvem de er. Jeg har nok større mental kapasitet enn de fleste her på dette forumet, Jeg har en fire års utdannelse. Kvinnefiendtlig mannssjåvinist ? lol. Jeg er den jeg er og om andre misliker det er ikke mitt problem. 

Stjeler heterofile kvinner mus fra deg? Er du bitter og alene? Gikk kona di i fra deg for en annen kvinne? Hva er greia? 

Hele 4 års utdannelse du, innen kvinners seksualitet da eller? Lurer på hvilke utdannelse du har, for kildekritikken din er jo katastrofal og argumentasjonen henger ikke helt sammen. Og tja til din mentale kapasitet.

Heterofile kvinner som også har sex med kvinner lever nok helt fint uten din respekt vil jeg tro. 

 

Anonymkode: 3f627...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Kvinner som anser seg selv som heterofile men som likevel er villige til og kysse eller som går til sengs med andre kvinner er ikke noe annet enn ludder som er usikre på seg selv og som lever i fornektelse over egen seksualitet. Ja, Hvis kvinnen anser seg som heterofil så er det uetisk å kysse en annen kvinne. Det plager meg ikke jeg går bare vekk og har ingen interesse av og snakke med de igjen. Og dere kvinner kommer med så jævla mange IQ-løse kommentarer som "Hvorfor spør du om det? Vi lever jo i 2017!" eller "Du må være skikkelig religiøs altså!" Man trenger ikke å leve i 1888 for å ikke være interessert av såkalte "hetero" kvinner som også har seg med andre kvinner, Jeg er ikke religiøs har aldri vært det og kommer heller aldri til å bli det, Forstår du ?

 

Når man mener at menn må få lov til å ha mange flere sexpartnere enn kvinner, og at kvinner bør ta seg av hus og barn, så er man stuck i 1950-tallet. Når man så tror, at fordi man har 4 års utdanning, så er man mye smartere enn andre, er man sjøldigger i tillegg. Har du noen gang lurt på hvorfor du fortsatt er singel? Og hvorfor kvinner av høy standard vil ønske å være sammen med en mann som har ligget rundt, vært utro og mener at kvinnens plass er i kjøkkenet? 

Anonymkode: d77e5...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI! Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Det kan ikke være enkelt å ha vært i et forhold med en kvinne, og så oppdager du plutselig at dette ludderet av et kvinnemenneske liker å slikke mus i tillegg. Jeg har full forståelse for at du føler deg krenket på det groveste. Foreslår at du forbereder deg på et liv uten en partner. For i følge deg så skal det innmari mye til for å treffe en kvinne som ikke er et av disse frastøtende, billige ludderene. 

Anonymkode: 6eff9...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det at du føler deg truet av kvinners seksualitet? At du ikke klarer å oppfylle fantasiene og tilfredsstille lystene deres? Tror jeg aldri har sett/opplevd en mann som er så usikker på seg selv og kvinnefiendtlig som deg HI. 

Du klarer ikke å svare på hvorfor de som velger å kysse andre damer er "billige sluts" heller. Du sier bare "de som gjør sånn og sånn er billige sluts". Det er ingen forklaring. 

Anonymkode: c1734...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Men hvorfor så velger du da og fortsette diskusjonen hvis du synes at den er meningsløs og patetisk ?

Jeg har rett. Og som du sikkert også leste i rapporten fra Meredith Chivers om hva som kvinner finner tiltrekkende og svaret er ikke menn, Forskningsrapporten refererte til ganske så mange ulike situasjoner, Men det var et viktig punkt som illustrerer mitt poeng, Når kvinnene ble presentert med bilder eller videoer som inneholdt både menn og kvinner, Så ble kvinnene i undersøkelsen kun stimulert på synet av andre kvinner. Tiltross for at Chivers var modig nok til å utføre en polemisk undersøkelse ang. kvinners seksualitet, Så var hun ikke modig nok til og komme med den logiske forklaringen av undersøkelsen hennes, At majoriteten av kvinner er bi/lesbiske.

Hvilke kilder er det som avkrefter min teori ang. kvinners seksualitet ?

Jeg har uttalt meg om mitt syn på såkalte "hetero" kvinner som elsker å slikke mus og har således forklart at dem er billige ludder som lever i fornektelse over egen seksualitet. Jeg er vanligvis hyggelig og imøtekommende og jeg respekter kvinner som har respekt overfor seg selv. Og nei, Jeg nekter ikke og innse at de fleste kvinner er bi/lesbiske.

Jeg har både selvrespekt,selvtillit,ære,moral og klasse. Men "hetero" kvinner som jakter på mus fortjener ikke respekt fra noen uansett hvem de er. Jeg har nok større mental kapasitet enn de fleste her på dette forumet, Jeg har en fire års utdannelse. Kvinnefiendtlig mannssjåvinist ? lol. Jeg er den jeg er og om andre misliker det er ikke mitt problem. 

Igjen, du har misforstått Chivers forskning. Hun har forklart det i sin forskning og andre steder. Jeg har forklart deg det. Andre har forklart det. Og latterlig nok hevder du at forskerne selv og alle andre tar feil, men du har rett.

Ja, kvinner som ser pornografi har ofte blikket mer på kvinnen enn på mannen, men det er ikke fordi kvinnen da tenner på kvinnen. Men helt ærlig, som den enkle mannen du er kommer du aldri til å forstå det.

Du har ikke greid å legge frem én eneste forskningsartikkel som faktisk sier det du hevder om kvinners seksualitet - så, vel... alle kildene avkrefter din teori, som du så flott sa selv ovenfor her.

Du har kanskje fire års utdannelse, men din flyverutdannelse og ev. andre utdannelser har tydeligvis gitt den null kompetanse på vitenskapelig forskning, metode og logisk tenkning og teori, heller ikke har du lært noe som helst om etikk knyttet opp mot temaene - for eksemple det at det er svært ufint å påstå at en forsker har kommet frem til noe helt annet enn det resultetet som faktisk står i forskningsrapportene. Fordi du ikke har noen som helst kompetanse på dette området så forstår du heller ikke at det ikke er logisk grunnlag for å trekke de konklusjonene du gjør. Men dessverre så har du tydeligvis også for lite mental evne til å forstå dine egne logiske brist.

Klasse, ære og moral har du vist klart og tydelig gjennom absolutt hele tråden at du ikke har, det har du vist ved det du forteller om deg selv og måten du skriver på og omtaler andre, både kvinner generelt, spesielle grupper spesielt og også måten du forsøker deg på uintelligente hersketeknikker mot mange av dine motdebattanter. Om noen hadde presset klasse, ære og moral ned i halsen på deg hadde du ikke kjent det igjen.

Ellers synes jeg det er bra du har lagt ut så mye informasjon om deg selv her, for hvis den informasjonen stemmer er det jo ikke vanskelig å forstå hvem du er. Det er nok mange kvinner i din nærhet som får med seg det du har formidlet i denne tråden, så ikke bli overrasket om enda flere kvinner begynner å kysse og klå på hverandre når du er i nærheten.

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joestlaachmkr
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stjeler heterofile kvinner mus fra deg? Er du bitter og alene? Gikk kona di i fra deg for en annen kvinne? Hva er greia? 

Hele 4 års utdannelse du, innen kvinners seksualitet da eller? Lurer på hvilke utdannelse du har, for kildekritikken din er jo katastrofal og argumentasjonen henger ikke helt sammen. Og tja til din mentale kapasitet.

Heterofile kvinner som også har sex med kvinner lever nok helt fint uten din respekt vil jeg tro. 

 

Anonymkode: 3f627...6fb

Kvinner som er villige til og ha sex med andre kvinner er ikke heterofile. Jeg er hverken bitter eller alene. Eks dama mi er heterofil.

En trenger ikke å være en professor for og undres over kvinners seksualitet, Og jeg har klasse 1 medisinsk og mental kapasitet.

Kvinner som har seksuelle opplevelser med andre er ikke heterofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når man mener at menn må få lov til å ha mange flere sexpartnere enn kvinner, og at kvinner bør ta seg av hus og barn, så er man stuck i 1950-tallet. Når man så tror, at fordi man har 4 års utdanning, så er man mye smartere enn andre, er man sjøldigger i tillegg. Har du noen gang lurt på hvorfor du fortsatt er singel? Og hvorfor kvinner av høy standard vil ønske å være sammen med en mann som har ligget rundt, vært utro og mener at kvinnens plass er i kjøkkenet? 

Anonymkode: d77e5...d79

Vi menn har et annerledes sex behov enn hva som er tilfelle med kvinner. Kvinner er generelt bedre egnet til å ta seg av barn og husarbeid. Hvor har jeg skrevet at jeg tror at jeg er så mye bedre enn hva andre er ? Jeg er ikke på jakt etter et forhold, Trives for øyeblikket som singel. Jeg vil kun ha damer som har ære og selvrespekt og har vanligvis ikke hatt noen problem med og få de kvinnene som jeg ønsker. Jeg har ikke skrevet at en mann som er utro er av høy standard. Hvor har jeg skrevet at kvinnens plass kun er på kjøkkenet ?

Og hva har dine påstander med trådens tema å gjøre egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjære HI! Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Det kan ikke være enkelt å ha vært i et forhold med en kvinne, og så oppdager du plutselig at dette ludderet av et kvinnemenneske liker å slikke mus i tillegg. Jeg har full forståelse for at du føler deg krenket på det groveste. Foreslår at du forbereder deg på et liv uten en partner. For i følge deg så skal det innmari mye til for å treffe en kvinne som ikke er et av disse frastøtende, billige ludderene. 

Anonymkode: 6eff9...91b

Hva faen er det som du skravler om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Kvinner som anser seg selv som heterofile men som likevel er villige til og kysse eller som går til sengs med andre kvinner er ikke noe annet enn ludder som er usikre på seg selv og som lever i fornektelse over egen seksualitet. Ja, Hvis kvinnen anser seg som heterofil så er det uetisk å kysse en annen kvinne. Det plager meg ikke jeg går bare vekk og har ingen interesse av og snakke med de igjen. Og dere kvinner kommer med så jævla mange IQ-løse kommentarer som "Hvorfor spør du om det? Vi lever jo i 2017!" eller "Du må være skikkelig religiøs altså!" Man trenger ikke å leve i 1888 for å ikke være interessert av såkalte "hetero" kvinner som også har seg med andre kvinner, Jeg er ikke religiøs har aldri vært det og kommer heller aldri til å bli det, Forstår du ?

 

På hvilken måte er det uetisk...??? 😂😂

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joestlaachmkr skrev:

Hva faen er det som du skravler om ?

Hun tar den logiske konsekvensen av den sprikende argumentasjonen din 😂

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Kvinner som er villige til og ha sex med andre kvinner er ikke heterofile. Jeg er hverken bitter eller alene. Eks dama mi er heterofil.

En trenger ikke å være en professor for og undres over kvinners seksualitet, Og jeg har klasse 1 medisinsk og mental kapasitet.

Kvinner som har seksuelle opplevelser med andre er ikke heterofile.

Du har bevist nå gjennom 15 sider og 142 svar du selv har skrevet at du ikke har mental kapasitet eller intelligens til å forstå forskning på det nivået som du selv har lagt ut linker på. Du forstår ikke det som står og derfor har du også oppkonstruert din egen historie, men som ikke er det som forskningsrapportene sier. Ved å benekte det som står, ved å ikke forstå hva som faktisk står bekrefter du bare gang på gang at du ikke har mental kapasietet god nok til å forstå vitenskapelig forskning.

Og som tidligere nevnt - du bør ta en tur til legen, og i hvert fall nevne det neste gang du må ha ny legeerklæring for å fortsatt få fly at du har problemer med å huske hva du selv sier og skriver og at du heller ikke greier å huske hva andre har skrevet til deg. Hvis du har et minste minimum av ansvarsfølelse når du har ansvar for andres liv så nevner du dette, for det du har vist i denne tråden mtp. hukommelse er svært bekymringsfullt mtp. den jobben du har. Jeg håper at noen av de som sikkert kjenner deg igjen tar dette videre.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Vi menn har et annerledes sex behov enn hva som er tilfelle med kvinner. Kvinner er generelt bedre egnet til å ta seg av barn og husarbeid. Hvor har jeg skrevet at jeg tror at jeg er så mye bedre enn hva andre er ? Jeg er ikke på jakt etter et forhold, Trives for øyeblikket som singel. Jeg vil kun ha damer som har ære og selvrespekt og har vanligvis ikke hatt noen problem med og få de kvinnene som jeg ønsker. Jeg har ikke skrevet at en mann som er utro er av høy standard. Hvor har jeg skrevet at kvinnens plass kun er på kjøkkenet ?

Og hva har dine påstander med trådens tema å gjøre egentlig ?

Det gjør du i det samme innlegget der du stiller spørsmålet. Setning nr 2 i innlegget.

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Kvinner som er villige til og ha sex med andre kvinner er ikke heterofile. Jeg er hverken bitter eller alene. Eks dama mi er heterofil.

En trenger ikke å være en professor for og undres over kvinners seksualitet, Og jeg har klasse 1 medisinsk og mental kapasitet.

Kvinner som har seksuelle opplevelser med andre er ikke heterofile.

1) om de er hetero eller ikke, vet ikke du.

2) og om de er hetero eller ikke, har du uansett ikke noe med det

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det det at du føler deg truet av kvinners seksualitet? At du ikke klarer å oppfylle fantasiene og tilfredsstille lystene deres? Tror jeg aldri har sett/opplevd en mann som er så usikker på seg selv og kvinnefiendtlig som deg HI. 

Du klarer ikke å svare på hvorfor de som velger å kysse andre damer er "billige sluts" heller. Du sier bare "de som gjør sånn og sånn er billige sluts". Det er ingen forklaring. 

Anonymkode: c1734...8e0

Jeg føler meg overhodet ikke truet av "hetero" kvinner som lever i skjul over egen seksualitet, Overhodet ikke. Jeg er hverken usikker på meg selv eller kvinnefiendtlig.

Disse "hetero" kvinnene som oppfører slik er enten bi/lesbiske som lever i fornektelse over egen seksualitet eller oppmerksomhetssyke jenter uten selvrespekt, Altså løse ludder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg føler meg overhodet ikke truet av "hetero" kvinner som lever i skjul over egen seksualitet, Overhodet ikke. Jeg er hverken usikker på meg selv eller kvinnefiendtlig.

Disse "hetero" kvinnene som oppfører slik er enten bi/lesbiske som lever i fornektelse over egen seksualitet eller oppmerksomhetssyke jenter uten selvrespekt, Altså løse ludder.

På hvilken måte blir man "løse ludder" av å fornekte sin seksualitet? Man trenger da ikke ha flere partnere enn en hvilken som helst hetero person. 

Og hvilken etikk mener du egentlig de bryter med? Unntagen den kristne etikken, da, som du uansett ikke tror på?

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Hva faen er det som du skravler om ?

Det må jo være en årsak til at det har rablet fullstendig for deg? Sannsynligheten, ut i fra måten du ordlegger deg på og kvinnesynet ditt, sier meg at du har opplevd å blitt krenket av en kvinne. Ville vurdert å søke hjelp, det er særdeles lite normal tankegang du har.. 

Anonymkode: 6eff9...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...