Gå til innhold

To rosa streker og termin 01. August❤️


Blimp

Anbefalte innlegg

Hurra!!

Vi har prøvd en god stund på barn nr 3 og denne måneden satt den! 

Har hatt så masse tidlige symptomer fra uke 3, så testen i dag føltes nesten som en formalitet😂 To rosa og veldig tydelige streker på uke 4+0

Har masse stikninger i lysken, ømme bryster, liten energi og ikke lyst på kaffe(!) og i tillegg utflod (pleier ikke ha det heller). Og så har jeg den "følelsen" nederst i magen jeg alltid får når jeg er gravid. Som å plutselig kjenne ett ekstra organ 💕 

Samtidig melder masse bekymringer seg. Vi har hatt to spontanaborter, eller egentlig en spontanabort i uke 7 pluss en MA i uke 12. Vil så gjerne at det skal sitte denne gangen! 

Gleder meg til å høre fra flere i August-gruppa og om dere kjenner noen symptomer på den lille spira😘

Hilsen A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

I dag testa jeg positivt! Det ble litt sjokk, men og litt som at flere brikker falt på plass, som uventede følelsesutbrudd og ekstrem vintertrøtthet 😆 

Termin ligger foreløpig til 1 august. Dette blir vår nr 3! Hjelp! Vi blir i undertall som foreldre😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stas! Gratulerer til både Sofapute og Coccobahhia! Da er jo du og jeg i HELT samme båt Coccobahia! Samme termin og samme nr i rekka. Og like følelsesladd her. Helt hoven i øynene etter å ha sett en gammel episode av Greys anatomi i kveld der Dr Yang måtte abortere ett ektopisk svangerskap i uke 7. Helt håpløst😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her. Foreløpig Termin 2 august. Er sykt trøtt for tiden, og må på do for å tisse hele tiden. Har litt stikninger nederst i magen, og magen har på en måte "fylt" seg ut, blitt litt hardere enn vanlig, hvis dere skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På ‎01‎.‎12‎.‎2017 den 8.15, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Melder meg også inn her. Foreløpig Termin 2 august. Er sykt trøtt for tiden, og må på do for å tisse hele tiden. Har litt stikninger nederst i magen, og magen har på en måte "fylt" seg ut, blitt litt hardere enn vanlig, hvis dere skjønner hva jeg mener

Skjønner hva du mener, må tisse hele tida jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...