Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Hvor gammel var du og han/hun? Jeg var 16år, han 19. Vi hadde vært sammen i ca 3mnd. Opplevelsen var forsåvidt fin. Det var ønsket, men jeg var drit nervøs. Klarte ikke nyte, lå stiv som en pinne nederst hele tiden. Var bare glad for å få det overstått egentlig. Skjedde hjemme på "barnerommet"😂. Anonymkode: 1994e...459
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Det var veldig klønete og ganske mislykket, men det ble bra med litt øvelse. Jeg var 16 og han 20, vi hadde vel vært sammen ca en uke. Første gangen vi prøvde fikk vi det ikke til i det hele tatt, så vi måtte gi opp og prøve igjen dagen etter. Anonymkode: da37d...493
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Jeg var 15, han 16. Vi var kjærester i tilsammen litt over 1 år tror jeg det var. Det var vondt husker jeg. Klønete, men helt greit. Selvsagt ingen "stor opplevelse" Anonymkode: 23a1b...5d6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 13år, han var 17år. Hadde sex etter et par mnd, sammen i totalt to år. stikkord for første gang var sokker, fruit of the loom t-skjorte, alkohol, skrubbsår på kneet og kondom. Ikke noen knall opplevelse egentlig Anonymkode: eaa7a...fff
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Ganske turn off faktisk. Jeg var 15. Han var 16 tror jeg. Dette var en "one night stand" bortsett fra at det egentlig var planlagt. Var en jeg skrev med på nettet (på den tiden så og si ingen hadde internett hjemme, måtte på biblioteket og låne nettet. Satt der og skrev med han.) Var en jeg kom i kontakt med via venninner som skrev med kompisen. Hadde kanskje bare skrevet med han i et par måneder, kanskje ikke det engang, jeg husker faktisk ikke. Vi hadde felles venner som vi alle besøkte han der han var i hjembyen min. Så gikk alle de andre, mens jeg ble igjen, for det var jo planlagt hva vi skulle gjøre. Det var ingen følelser, og vi var overhodet ikke noe par, eller mulig kommende par, dette var noe vi begge var veldig klar på. Husker at jeg egentlig ikke følte noe, husker at det ikke gjorde spesielt vondt, men at jeg bare ønsket at han skulle bli ferdig. Har egentlig ikke en negativ opplevelse av dette, men ikke en positiv heller. Jeg hadde ikke noe særlig kontakt med han etter dette. Anonymkode: 11d55...192
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 Jeg 14, han 15 og første gang for oss begge. Klønete og vondt men helt Ok opplevelse. Min første kjæreste, var vel sammen et halvt års tid Anonymkode: 176b5...b5a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 Det var slitsomt 😂 Jeg var 14, han var 16 og vi hadde vært sammen i ca 4 mnd. Det var på en fest hjemme hos ei venninne i ei ekkel dobbelseng som tilhørte moren til venninna mi. Vi ble "ferska" to ganger under "akten" og kjæresten sa d var som å k..... en murvegg. Han var velutstyrt og jeg var trang så det var en kamp å få det til. Men jeg var dedikert, hadde veddet med ei venninne om hvem som skulle gjøre det først så jeg satte alle kluter til og var kjempefornøyd etterpå Utrolig pinlig og kleint å tenke på som voksen, men vi var like ille hele gjengen heldigvis. Vi var sammen i 3 år. Anonymkode: b8ba1...916
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #8 Skrevet 11. november 2017 Jeg hadde bikket 16 år med noen mnd og kjæresten var noen dager unna 17 årsdagen sin. Vi var begge jomfruer, og hverandres første kjæreste. Vi hadde planlagt en så herlig romantisk kveld som endte i full fiasko. Vi prøvde, men husker ikke helt hvorfor men ble iallefall ikke noe sex den dagen. Men vi prøvde igjen dagen etter uten noen spesielle planer. Bare han og meg på barndomsrommet mitt. Det var litt klønete og småflaut men vi fikk da til. Var verken vondt el godt. Kondomen sprakk husker jeg, så vi var litt nervøse etter på. Men alt i alt en greit opplevelse. Vi var kjærester i nesten 2 år etter det. Ble en del bedre sexen etter det ja.. Vi er fortsatt gode venner en dag i dag.. 18 år senere.. Anonymkode: 71a95...367
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 Veldig kilsé egentlig... Var 16 år, treningsleir i syden. Han var 18. Vi gikk på samme skole, hadde pratet en del og kjente hverandre godt. Kunne aldri blitt noe mellom oss, det visste vi begge. En kveld bestemte vi oss for å gå og ta et kveldsbad/nattbad. Ja, på stranda... 🙄 Jadaa, der skjedde det. Det var mørkt, lite folk å se. Gikk til delen av stranda som lå litt utenfor befolkningen. Vi badet, og var en del bølger så han holdt rundt meg. Begynte å kysse og ja. Jepp, vi fant oss benk skånet fra alt. Skal ikke garantere at noen ikke så oss, men tror ikke det. Akten varte i ca. 5 minutter. Var ikke spesielt rar stemning, gode venner etter på. Hadde faktisk sex en gang senere samme året 😂 Men «første» gangen var egentlig en fiasko. Hadde invitert min barndomskjærlighet som 15 åring hjem til meg. Hadde planlagt å gjøre det første gangen. Meen, jeg trakk meg. Ble for rart å gjøre det når det var planlagt 😅 Samme gutten kalte meg forøvrig «hore» og var veldig sjalu når han fikk vite at jeg hadde hatt sex med en annen et år senere. Anonymkode: a7b54...e12
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #10 Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Veldig kilsé egentlig... Var 16 år, treningsleir i syden. Han var 18. Vi gikk på samme skole, hadde pratet en del og kjente hverandre godt. Kunne aldri blitt noe mellom oss, det visste vi begge. En kveld bestemte vi oss for å gå og ta et kveldsbad/nattbad. Ja, på stranda... 🙄 Jadaa, der skjedde det. Det var mørkt, lite folk å se. Gikk til delen av stranda som lå litt utenfor befolkningen. Vi badet, og var en del bølger så han holdt rundt meg. Begynte å kysse og ja. Jepp, vi fant oss benk skånet fra alt. Skal ikke garantere at noen ikke så oss, men tror ikke det. Akten varte i ca. 5 minutter. Var ikke spesielt rar stemning, gode venner etter på. Hadde faktisk sex en gang senere samme året 😂 Men «første» gangen var egentlig en fiasko. Hadde invitert min barndomskjærlighet som 15 åring hjem til meg. Hadde planlagt å gjøre det første gangen. Meen, jeg trakk meg. Ble for rart å gjøre det når det var planlagt 😅 Samme gutten kalte meg forøvrig «hore» og var veldig sjalu når han fikk vite at jeg hadde hatt sex med en annen et år senere. Anonymkode: a7b54...e12 Ups, klisje* skulle det så klart stå. Anonymkode: a7b54...e12
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #11 Skrevet 12. november 2017 Vi var 16/17 og stupforelsket😍 Var kjølere men veldig fint. Et godt minne❤️ Anonymkode: af717...8a7
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #12 Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi var 16/17 og stupforelsket😍 Var kjølere men veldig fint. Et godt minne❤️ Anonymkode: af717...8a7 Kjølere= klønete Anonymkode: af717...8a7
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #13 Skrevet 12. november 2017 Husker ikke første gangen... Var 16 og ble skjenket full på en fest. Dagen etter ringte en fyr som hadde vært etter meg i flere måneder (og som jeg absolutt ikke var interessert i) og sa at vi hadde hatt sex og at han håpet jeg gikk på p-pilller. For han skulle i alle fall ikke bli far! Følte meg totalt utnyttet og verdiløs etterpå. Sa ikke hva som hadde skjedd til noen før mange år senere. Anonymkode: 29c99...bac
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #14 Skrevet 12. november 2017 Syns det føltes rart... jeg var 17 og han 22. Han var jo erfaren, hadde hatt kjæreste i mange år tidligere. Jeg husker at det var rart, fordi jeg hadde jo onanert før, men ikke utforsket meg selv noe mer akkurat... og at penis skulle inn et annet sted enn der jeg fikk «godfølelse» når jeg onanerte var veldig rart. Ellers var jeg usikker på hva jeg skulle gjøre, så jeg var nok klønete. Men det var helt greit, vi var edru og mannen snill og respektfull. Anonymkode: 3a79e...f29
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #15 Skrevet 12. november 2017 Husker ikke sånn, men var rundt 20 og med han jeg har to barn med. Bare hatt en partner. Anonymkode: db762...87a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #16 Skrevet 12. november 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Husker ikke første gangen... Var 16 og ble skjenket full på en fest. Dagen etter ringte en fyr som hadde vært etter meg i flere måneder (og som jeg absolutt ikke var interessert i) og sa at vi hadde hatt sex og at han håpet jeg gikk på p-pilller. For han skulle i alle fall ikke bli far! Følte meg totalt utnyttet og verdiløs etterpå. Sa ikke hva som hadde skjedd til noen før mange år senere. Anonymkode: 29c99...bac Er du sikker på at du hadde sex da? Tenker om dette bare var noe han sa. Uansett en jævlig ting å gjøre😨. Klem til deg. Anonymkode: 1994e...459
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #17 Skrevet 12. november 2017 klønete, men godt. var 13 og nesten 13 Anonymkode: d3d7b...852
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #18 Skrevet 12. november 2017 21 år og første date i mitt første langvarige forhold. Han var gedigen, så veldig bra ble det ikke. Ble ikke så veldig bra etterhvert heller, men det var fordi han var super-ego. Anonymkode: 28d4e...178
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #19 Skrevet 12. november 2017 13 år er veldig ungt... Anonymkode: 08b7e...c21
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #20 Skrevet 12. november 2017 Jeg var 14, han 18. Begge var jomfru, og vi hadde vært kjærester i tre mnd. En kveld han var hos meg, så var strømmen skrudd av pga manglende betaling, så vi tente stearinlys overalt. I senga på jenterommet klina vi heftig og jeg satte meg skrevs over han. Etter to jukk kasta han meg av seg fordi han kom. Ingen kondom eller noe. Herregud... Det var hverken godt eller vondt. Vi hadde mye sex senere og jeg var veldig heldig med min første ordentlige kjæreste, for å si det sånn. Anonymkode: 6651e...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå