Gå til innhold

Januar-gjengen😜


januar-jenta

Anbefalte innlegg

1 time siden, *kaisa* skrev:

Oj, så spennede, men da kan vel du egentlig teste nå? 😁 trodde det var 14 dager etter innsett? Du er jo da 6 dager foran meg! 😁 har du mange symptomer? Jeg driver å googler meg ihjel, sikkert ikke noen god idee, men ser at det er ganske individuelt om man kjenner noe eller ikke uavhenging av resultat? 😜

tenkte jeg skulle prøve meg på en test på søndag morgen 🙈 da er jeg... 12 dpo? Og det virker som mange får en indikasjon da? :) 

Ja, jeg kan vel egentlig det. Men tørr ikke 🙈 Har ikke noen symptomer, bare litt oftere å tisser kanskje. Ingen tegn til tr heller, men går bare å tenker at det er kroppen som tuller med meg av all spenningen, og at den kommer nokk snart likevel. 

Jeg er rar 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Smurfebaby skrev:

Ja, jeg kan vel egentlig det. Men tørr ikke 🙈 Har ikke noen symptomer, bare litt oftere å tisser kanskje. Ingen tegn til tr heller, men går bare å tenker at det er kroppen som tuller med meg av all spenningen, og at den kommer nokk snart likevel. 

Jeg er rar 😂

Skulle ønske det var meg som ikke «turte» 😂😂 vurderer å begynne testinga imorgen jeg.. 😜 men jeg er født over gjennomsnittet utålmodig da! Man blir jo helt gal av å ikke vite! Det er jo fortsatt håp hvis den er negativ, men TENK om det er positiv da 😍 vil du ikke vite det så fort som mulig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, *kaisa* skrev:

Skulle ønske det var meg som ikke «turte» 😂😂 vurderer å begynne testinga imorgen jeg.. 😜 men jeg er født over gjennomsnittet utålmodig da! Man blir jo helt gal av å ikke vite! Det er jo fortsatt håp hvis den er negativ, men TENK om det er positiv da 😍 vil du ikke vite det så fort som mulig 😁

Har ikke kjøpt test ennå 😃  men plan er å skaffe en i morgen. Så får vi se hvor lenge jeg holder ut. Er så sykt redd for å bli skuffa 🙊 

Lykke til i morgen 🌟 (om du skulle falle for fristelsen å teste) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Smurfebaby skrev:

Har ikke kjøpt test ennå 😃  men plan er å skaffe en i morgen. Så får vi se hvor lenge jeg holder ut. Er så sykt redd for å bli skuffa 🙊 

Lykke til i morgen 🌟 (om du skulle falle for fristelsen å teste) 

Tusen takk :) Jeg regner ikke med å se noe resultat i såfall, men jeg har 10 «tidligtester» hjemme, så tenker at det GJØR jo ikke noe å «offre» ett par tester 😂 

masse lykke til du også! Hold oss oppdatert da 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, *kaisa* skrev:

Tusen takk :) Jeg regner ikke med å se noe resultat i såfall, men jeg har 10 «tidligtester» hjemme, så tenker at det GJØR jo ikke noe å «offre» ett par tester 😂 

masse lykke til du også! Hold oss oppdatert da 😁 

Da skal du bare teste 👍😊

Jeg skal oppdatere når jeg har testet (eller tr kommer 🙄) 😁 kanskje på lørdag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at flere får positiv test❤ 

Jeg målte hcg på mandag ved 14 dpo, da var den på 98. Hcg på onsdag, 16 dpo var 261. Fin stigning😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, januar-jenta skrev:

Så gøy å se at flere får positiv test❤ 

Jeg målte hcg på mandag ved 14 dpo, da var den på 98. Hcg på onsdag, 16 dpo var 261. Fin stigning😍

Så herlig da 😘 

Tenkte å sitte med positiv test 🤗 en drøm er gått i oppfyllelse. 

Jeg skal ta blodprøve på onsdag, 22 dpo ,syns det var lenge å vente, men må jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte selvfølgelig ikke å vente, men jeg er RIKTIG fornøyd med denne nesten usynlige stripen på hva jeg har regnet ut er 10 dpo 😍

703CE371-DC89-4B50-A080-6AEB023C5D8F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Smurfebaby skrev:

Det ser lovende ut *kaisa* 😊 

Det blei en tur på apoteket etter jobb i dag. Her er resultatet 😍

Snapchat-559287478.jpg

Ååååå, så morro! Gratulerer så masse!! Det MÅ jo være bedre å vite enn å ikke vite! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, *kaisa* skrev:

Klarte selvfølgelig ikke å vente, men jeg er RIKTIG fornøyd med denne nesten usynlige stripen på hva jeg har regnet ut er 10 dpo 😍

703CE371-DC89-4B50-A080-6AEB023C5D8F.jpeg

 

4 timer siden, Smurfebaby skrev:

Det ser lovende ut *kaisa* 😊 

Det blei en tur på apoteket etter jobb i dag. Her er resultatet 😍

Snapchat-559287478.jpg

Så gøy😊 Gratulerer begge to👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😘 

Ja, nå er det bedre å vite 🤗 

Følte for nytt bilde i anledningen 🙊

Endret av Smurfebaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 20.27, Smurfebaby skrev:

Tusen takk 😘 

Ja, nå er det bedre å vite 🤗 

Følte for nytt bilde i anledningen 🙊

 

På 9.2.2018 den 19.29, TaraLaili skrev:

 

Så gøy😊 Gratulerer begge to👍 

Veldig fint bilde smurfebaby ;) Det som bekymrer meg nå er at testene ikke blir sterkere.. 🙄 også føler jeg meg «gravid» og ikke gravid annenhvert minutt... 🙈 redd for at det bare er kjemisk graviditet jeg nå, og den den kommer til å slippe taket 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, *kaisa* skrev:

 

Veldig fint bilde smurfebaby ;) Det som bekymrer meg nå er at testene ikke blir sterkere.. 🙄 også føler jeg meg «gravid» og ikke gravid annenhvert minutt... 🙈 redd for at det bare er kjemisk graviditet jeg nå, og den den kommer til å slippe taket 😣

Ikke mist håpet ennå ☺️ Har du testet i dag? Det er vel tirsdag eller onsdag som blir den store testdagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 19.29, TaraLaili skrev:

 

Så gøy😊 Gratulerer begge to👍 

TaraLaili 🙋 Hvordan går det med deg da?  Ikke mange dager igjen til testing 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Smurfebaby skrev:

TaraLaili 🙋 Hvordan går det med deg da?  Ikke mange dager igjen til testing 😊 

Det går egentlig greit. Fortsatt positive tester, men opplever litt det samme som *kaisa*. De er litt sterkere, men ikke  i nærheten av kontrollstreken. Opplever at streken kommer raskere da, så er positiv. Mener å huske at det var slik forrige gang også da jeg var gravid. Mensen holder seg unna, og den skulle vært her nå, selv med forsinkelse pga. medisinbruk, og erfaringer ved negative tester. 

Tirsdag er "offisiell" testdag og jeg skal ringe inn resultatet😊 Så er det vel ca. tre uker til tidlig UL.

Tenker jo på alt som kan gå galt, men prøver å glede meg også. Dette er jo vår siste sjanse, og det er litt uvirkelig med positiv test😊

Jeg hadde veldig mye blødninger i første svangerskap, og derav bekymringer, så håper å slippe det denne gangen. Må si St. Olavs var supre med å følge meg opp med ekstra UL for å se at alt var bra, og de tok seg tid til å vise og forklare, så det hjalp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Smurfebaby skrev:

Ikke mist håpet ennå ☺️ Har du testet i dag? Det er vel tirsdag eller onsdag som blir den store testdagen? 

Jeg er enig med Smurfebaby! Ikke gi opp håpet! Jeg har også fortsatt ganske svake streker, og hadde det første gang jeg var gravid også. Du kan jo kanskje prøve en annen type test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, TaraLaili skrev:

Det går egentlig greit. Fortsatt positive tester, men opplever litt det samme som *kaisa*. De er litt sterkere, men ikke  i nærheten av kontrollstreken. Opplever at streken kommer raskere da, så er positiv. Mener å huske at det var slik forrige gang også da jeg var gravid. Mensen holder seg unna, og den skulle vært her nå, selv med forsinkelse pga. medisinbruk, og erfaringer ved negative tester. 

Tirsdag er "offisiell" testdag og jeg skal ringe inn resultatet😊 Så er det vel ca. tre uker til tidlig UL.

Tenker jo på alt som kan gå galt, men prøver å glede meg også. Dette er jo vår siste sjanse, og det er litt uvirkelig med positiv test😊

Jeg hadde veldig mye blødninger i første svangerskap, og derav bekymringer, så håper å slippe det denne gangen. Må si St. Olavs var supre med å følge meg opp med ekstra UL for å se at alt var bra, og de tok seg tid til å vise og forklare, så det hjalp😊

Takk jenter! :) For meg er det onsdag som egentlig er den store testdagen ja, så jeg lurte på om jeg skal prøve å la være å teste frem til det og heller kjøpe en CB digital.. slippe å «tyde testresultater» 🙈

skjønner at du tenker på alt som kan hå galt Tara Laili, det tror jeg vi gjør alle sammen når man går igjennom så mye for at dette skal gå i orden! Krysser fingre og tær for oss alle sammen at spiren sitter og at den sitter FAST! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det endelig satt inn et blastocyst❤️Da er det bare den lange ventetiden igjen. Fikk også tre på frys idag, og kanskje to til imorgen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 12.17, TaraLaili skrev:

Det går egentlig greit. Fortsatt positive tester, men opplever litt det samme som *kaisa*. De er litt sterkere, men ikke  i nærheten av kontrollstreken. Opplever at streken kommer raskere da, så er positiv. Mener å huske at det var slik forrige gang også da jeg var gravid. Mensen holder seg unna, og den skulle vært her nå, selv med forsinkelse pga. medisinbruk, og erfaringer ved negative tester. 

Tirsdag er "offisiell" testdag og jeg skal ringe inn resultatet😊 Så er det vel ca. tre uker til tidlig UL.

Tenker jo på alt som kan gå galt, men prøver å glede meg også. Dette er jo vår siste sjanse, og det er litt uvirkelig med positiv test😊

Jeg hadde veldig mye blødninger i første svangerskap, og derav bekymringer, så håper å slippe det denne gangen. Må si St. Olavs var supre med å følge meg opp med ekstra UL for å se at alt var bra, og de tok seg tid til å vise og forklare, så det hjalp😊

Høres meget bra ut 👍 😁   Jeg krysser fingrene for at den sitter 🌟 Tar du bare en hjemme test som du ringer inn resultatet av? Jeg venter ennå på avtalt tid for blodprøve, å så ringer de meg med resultatet etter 1-2 dager 😣 Det er så lenge å vente!! 🙈  Lurer litt på om det er vanlig med tidlig UL etter IVF, eller om jeg må vente på ordinær? 🙄 Jeg også føler litt på at det er uvirkelig.. Har jo kjempet og ønsket i 4 år, å så funket det på første ivf 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 15.58, *kaisa* skrev:

 

Takk jenter! :) For meg er det onsdag som egentlig er den store testdagen ja, så jeg lurte på om jeg skal prøve å la være å teste frem til det og heller kjøpe en CB digital.. slippe å «tyde testresultater» 🙈

skjønner at du tenker på alt som kan hå galt Tara Laili, det tror jeg vi gjør alle sammen når man går igjennom så mye for at dette skal gå i orden! Krysser fingre og tær for oss alle sammen at spiren sitter og at den sitter FAST! ❤️

Lurt tenkt 😊 var nokk litt derfor jeg ikke ville /turte teste tidlig. Litt redd for å misstolke kanskje. Krysser fingrene for deg også 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester 😍 her er den store testdagen på valentine! Vurderer cb digital på morgenen før jeg reiser inn på sykehuset for å ta blodprøven. 

Ble så innmari skuffa av at det ikke gikk forrige gang, og tenkte jeg skulle skåne sykepleieren som gir meg resultatet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, nysjerrigpetra skrev:

Gratulerer til dere med positive tester 😍 her er den store testdagen på valentine! Vurderer cb digital på morgenen før jeg reiser inn på sykehuset for å ta blodprøven. 

Ble så innmari skuffa av at det ikke gikk forrige gang, og tenkte jeg skulle skåne sykepleieren som gir meg resultatet 🙈

Synes du er veldig flink hvis du ikke har testet tidligere jeg ;) Jeg hadde også 14e som testdag 😂 Når hadde du uttak? Kanskje vi får termin på samme dag da? *håper spiren blir sittende til termin*😍

Endret av *kaisa*
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *kaisa* skrev:

Synes du er veldig flink hvis du ikke har testet tidligere jeg ;) Jeg hadde også 14e som testdag 😂 Når hadde du uttak? Kanskje vi får termin på samme dag da? *håper spiren blir sittende til termin*😍

Forrige gang testa jeg ikke i det hele tatt 🙈

Jeg hadde uttak 29/9-17. Så dette er første fryseforsøk. Spent som bare det. Livredd for at det ikke går denne gangen heller 😔

Når testa du positivt? Og når hadde du uttak og innsett? Har du mange symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, nysjerrigpetra skrev:

Forrige gang testa jeg ikke i det hele tatt 🙈

Jeg hadde uttak 29/9-17. Så dette er første fryseforsøk. Spent som bare det. Livredd for at det ikke går denne gangen heller 😔

Når testa du positivt? Og når hadde du uttak og innsett? Har du mange symptomer? 

Klarer du å IKKE teste, så kaller du deg nysjerrigpetra? 😂😂 Jeg er desverre over gjennomsnittet nysjerrig og utålmodig så klarte ikke å vente 🙈 Jeg testa veldig svakt på fredag, er fortsatt en ganske svak stripe, men synlig, så nå må den bare klamre seg fast!

Hadde uttak 30.01 og innsett 01.02 :) Dette er vårt første forsøk, og forhåpentligvis siste :) Har to «store» barn som blir 9 og 12 i år :)

symptomene kommer og går litt så har bestemt meg for å slutte å kjenne etter ;) men har hatt litt ømme bryster, trøtt, «murringer» i magen, men så kan jeg pluttselig ikke kjenne noenting en hel dag.. 🙄

F4D801DB-E522-4FB7-B367-14217BF4CF79.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...