Gå til innhold

Januar-gjengen😜


januar-jenta

Anbefalte innlegg

Jeg hadde uttak i går og fikk ut 2 egg begge blei befruktet. Skal ha innsett på mandag . Noen som har satt i to egg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg satt inn en stk perfekt blastocyst av ” eksepsjonellt bra kvalitet” som jeg fikk høre.  Men... er jo ikke kvaliteten på eggene/blastocystene det kommer an på, men den ubrukelige kroppen min som ikke klarer å ta i mot. Har tidligere satt inn både ett og to tre-dagers, så lykke til til deg Håperpåentil. Lykke til til dere andre og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TrudeSagen skrev:

Da har jeg satt inn en stk perfekt blastocyst av ” eksepsjonellt bra kvalitet” som jeg fikk høre.  Men... er jo ikke kvaliteten på eggene/blastocystene det kommer an på, men den ubrukelige kroppen min som ikke klarer å ta i mot. Har tidligere satt inn både ett og to tre-dagers, så lykke til til deg Håperpåentil. Lykke til til dere andre og 😊

Gratulerer🙏👍 fikk du mange på frys, du hadde jo mange egg med på torsdag?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes rugingen er hard denne gangen. Sliter med mye bivirkninger fra prednisolonen, og jeg har mistet helt trua😝 Blendahvite tester så langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kommer inn i denne gruppen helt på tampen av mnd. Har satt inn en blastocyst i dag. Mitt første fryseforsøk i styrt syklus etter mye utsettelser pga forskjellige årsaker i naturlig syklus. Det blir vårt siste forsøk da dette var det siste vi hadde på frys, så håper det sitter denne gangen. Nå er det 14 lange dager før test. Eller jeg kommer sikkert til å teste før den tid, kjenner jeg meg rett☺️

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt som normalt, kjenner ingenting. Rd 4 så forventer ikke noe heller 🙂 Rolig, enn så lenge. Blir nokk mere stress når det nærmer seg test dag. Jeg skal ta blodprøve på dag 19 (tror jeg det blir) 😧 synes det er leeenge å vente 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smurfebaby skrev:

Alt som normalt, kjenner ingenting. Rd 4 så forventer ikke noe heller 🙂 Rolig, enn så lenge. Blir nokk mere stress når det nærmer seg test dag. Jeg skal ta blodprøve på dag 19 (tror jeg det blir) 😧 synes det er leeenge å vente 😱

Oj, det var lenge å vente ja. Jeg har alltid fått beskjed om å teste selv 14 dager etter innsett. Har selvfølgelig testet før den tid alle gangene😜

Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, TaraLaili skrev:

Oj, det var lenge å vente ja. Jeg har alltid fått beskjed om å teste selv 14 dager etter innsett. Har selvfølgelig testet før den tid alle gangene😜

Lykke til😊

Jepp 😏 syntes å det var lenge i forhold til mange andre, og de sa ingen ting om å ta graviditetstest heller. Men det er godt mulig at jeg tar en test eller to før dag 19 altså 😄

Hvor tidlig tester du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, januar-jenta skrev:

Er idag 10 dpo, og har begynt å få litt håp❤🙏 

1517473893291524402575.jpg

Definitivt positiv😀

WOW - GRATULERER🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.1.2018 den 8.51, TaraLaili skrev:

Det hadde jeg gjort😊

Jeg skal prøve å holde meg til neste fredag. Da blir det 10 dager etter innsett. 

Kanskje jeg klarer å holde meg til 10 dager etter innsett jeg også 🙄😇 eller kanskje jeg ikke tørr teste 😱 vanskelig å si akkurat nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, januar-jenta skrev:

12 dpo, et håp er tent😱👍❤

 

Hvordan går det med dere andre?

IMG_20180203_083938.jpg

Gratulere 👏👏👏 ser veldig positivt ut 😊

Regner du dpo fra dagen det er eggutak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er testedag og jeg unnet meg en digital før blodprøve skal tas etterpå😍

Hvordan går det med dere andre?

IMG_20180205_070219.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg. Samme resultat her 😊👍🏻 men slipper ikke jubelen løs pga tidligere erfaringer. Gidder heller ikke ta hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere januar-jenta og trudesagen 👏😄 jeg er 12 dpo å har ikke noen symptomer i det hele tatt. Hatt litt vondt i puppa for noen dager siden, det gikk over. Bruker ha det ca 1 uke før mens 😏 så ingen vits i å teste hær.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2018 den 8.51, TaraLaili skrev:

Det hadde jeg gjort😊

Jeg skal prøve å holde meg til neste fredag. Da blir det 10 dager etter innsett. 

Greide ikke holde meg til fredag jeg, og tok en test i dag tidlig, 8 dager etter innsett av blastocyst. Jammen meg dukket det opp en svak, svak strek😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med så mange positive tester❤️

Vi ligger litt etter, men vi fikk ut 12 egg idag😊blir innsett av blastocyst på mandag. Embryologen mente mannen hadde flere toppsvømmere så vi krysser fingrene for at det 3. forsøket skal lykkes😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, TaraLaili skrev:

Greide ikke holde meg til fredag jeg, og tok en test i dag tidlig, 8 dager etter innsett av blastocyst. Jammen meg dukket det opp en svak, svak strek😊

Hærlig 👏👏😁

Ingen tr hær ennå, er 15 dpo og det er 13 dager etter innsett! Tørr ikke teste! 😲 Venter bare at tr skal komme når tid som helst nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er ny i «gamet» og er en av de som følger ned i bakgrunnen, men ikke skriver, men nå føler jeg at jeg virkelig trenger noen å føle litt tilhørighet nå, for blir GAL av å gå igjennom dette alene. 😂

Hadde uttak 30.01 og satte inn ett 4-delt egg den 1.2 :) så klarer ikke å telle disse «dpo» engang 🙈 men jeg vet at jeg liksom ikke skal teste før den 14, helst vente til 16..(???) føles som en EVIGHET!

i starten hadde jeg masse murringer, ømme bryster, trøtt etc, og igår så bare stoppet det 😣 er det et dårlig tegn? Dette er mitt første IVF forsøk.. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, *kaisa* skrev:

Hei :) Jeg er ny i «gamet» og er en av de som følger ned i bakgrunnen, men ikke skriver, men nå føler jeg at jeg virkelig trenger noen å føle litt tilhørighet nå, for blir GAL av å gå igjennom dette alene. 😂

Hadde uttak 30.01 og satte inn ett 4-delt egg den 1.2 :) så klarer ikke å telle disse «dpo» engang 🙈 men jeg vet at jeg liksom ikke skal teste før den 14, helst vente til 16..(???) føles som en EVIGHET!

i starten hadde jeg masse murringer, ømme bryster, trøtt etc, og igår så bare stoppet det 😣 er det et dårlig tegn? Dette er mitt første IVF forsøk.. 🙈

Hei. 

Vi er i samme båt 😊 det er også vårt første ivf forsøk.  Jeg hadde utak 24.01 og innsett 26.01  

Dpo er dager etter eggløsning, så da teller du bare fra 30.01  

Jeg har fått beskjed om å ta blodprøve den 15. 02  så kommer nokk til å ta en test hjemme før den tid. Det er leeenge å vente til onsdag i neste uke 🙄😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smurfebaby skrev:

Hei. 

Vi er i samme båt 😊 det er også vårt første ivf forsøk.  Jeg hadde utak 24.01 og innsett 26.01  

Dpo er dager etter eggløsning, så da teller du bare fra 30.01  

Jeg har fått beskjed om å ta blodprøve den 15. 02  så kommer nokk til å ta en test hjemme før den tid. Det er leeenge å vente til onsdag i neste uke 🙄😊

Oj, så spennede, men da kan vel du egentlig teste nå? 😁 trodde det var 14 dager etter innsett? Du er jo da 6 dager foran meg! 😁 har du mange symptomer? Jeg driver å googler meg ihjel, sikkert ikke noen god idee, men ser at det er ganske individuelt om man kjenner noe eller ikke uavhenging av resultat? 😜

tenkte jeg skulle prøve meg på en test på søndag morgen 🙈 da er jeg... 12 dpo? Og det virker som mange får en indikasjon da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...