Gå til innhold

Januar-gjengen😜


januar-jenta

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Smurfebaby skrev:

Så kjedelig å få utsatt januar-jenta. 

Jeg skal på kontroll på tirsdag, å håper på sprøytestart onsdag. Syns ikke denne uken kan gå fort nokk 😊 

Tr kom til vanlig tid, så krysser fingrene. 

Egentlig helt greit med utsettelse, passer bedre med uttak den uka😜 

 

Da blir vi kanskje helt likt i løypa da med oppstart av sprøyter onsdag 10 januar👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så galt at det ikke er godt for noe da 😄

Ja, mye mulig vi starter likt. Jeg er så spent, er jo første gangen. Vet ikke helt når tid det er beregnet uttak på meg, får vel høre på tirsdag når jeg skal på kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig igang med sprøyter, satte de første idag. 300 gonal f og 150 menopur. Håper denne hestedosen gjør susen😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med mens i løpet av denne uken og skal for første gang på kort protokoll.

225 iu Gonal F.

Så høy dose du skulle ha Januar jenta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, sunfly skrev:

Jeg regner med mens i løpet av denne uken og skal for første gang på kort protokoll.

225 iu Gonal F.

Så høy dose du skulle ha Januar jenta??

Får veldig få egg ut, selv med store doser. Alltid fått 300 gonal f, men først de siste gangene de har prøvd med menopur i tillegg. 75 forrige gang, og nå 150 denne gangen. Nå når jeg er nedregulert ser de mange poser, men få som vokser seg frem. Finnes ikke alltid svar på alt😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beveger meg inn her jeg.Etter ca 3 mnd venting så venter bare på mensen.Må innrømme at etter overstimulering sist har det vært deilig med en pause.  Hvordan er det med dere som bruker gonal f er den grei å sette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blei det sprøytestart for meg onsdag som var, 300 iu menopur. Foreløpig går det fint, det motvirker symptomene fra sprayen litt så det er bra. Synes ikke det er så ille å stikke som jeg hadde fårestilt meg. Ny sjekk på sykehuset om ei uke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så store doser dere har. Jeg skal ha 112,5menopur ,50. Gonal f og noen tabeletter. Det er sikkert pga overstimulering sist de har gått ned på dosene☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i gang. Begynte på Menopur 150 IE på onsdag. Hat tidligere bare blitt stimulert med Gonal-F, blei overstimulert sist og endte med totalfrys 👎🏼 Livredd for at det skal skje igjen. Får se hva som skjer på UL tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle i gang med fryseforsøk i des, men mensen forskjøv seg plutselig med 2 uker. Ble litt stresset, men har hatt lang og rolig ferie i julen. Startet med plaster i går, gruer meg så veldig, ble så dårlig psykisk og fysisk av disse medisinene sist. Jeg svinger mellom å være normal og til at alt svartner helt, tenker bare negativt og føler så synd på meg selv. Liker ikke denne versjonen av meg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet i utgangspunktet på mens for å prøve kort protokoll denne gang. Litt spotting tirsdag forrige uke så ringte inn for å få resept på sprøyter og generelt legge opp planen for dette forsøket.

Spottingen stoppet opp og jammen sitter jeg her med positiv test i hånden etter bruk av Clomifen de to siste sykluser.

Skuldrene er ikke senket overhodet da vi har mistet de tre siste gangene i hhv uke 12, 14 og 16. Skal ringe klinikken nå etterpå da det var snakk om at jeg skulle gå på blodfortynnende ved en eventuell ny graviditet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sunfly skrev:

Ventet i utgangspunktet på mens for å prøve kort protokoll denne gang. Litt spotting tirsdag forrige uke så ringte inn for å få resept på sprøyter og generelt legge opp planen for dette forsøket.

Spottingen stoppet opp og jammen sitter jeg her med positiv test i hånden etter bruk av Clomifen de to siste sykluser.

Skuldrene er ikke senket overhodet da vi har mistet de tre siste gangene i hhv uke 12, 14 og 16. Skal ringe klinikken nå etterpå da det var snakk om at jeg skulle gå på blodfortynnende ved en eventuell ny graviditet.

 

Gratulerer så mye ❤️🌸 håper virkelig at dette er gangen hvor det skal holde helt inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg hatt innsett av et perfekt blasto i dag💖

Da begynner den uendelig lange ventetiden igjen...

Krysser fingrene for mange positive tester denne måneden🤞🏼

Godt å se at du har startet trenden Sunfly,-gratulerer så mye😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere sunfly 👏🌸

Løvetann81 du har spennende dager foran deg 😊 

Jeg skal tilbake på ny kontroll snart. Fikk noen ekstra dager med sprøyte og spray. Håper det har gjort jobben å at jeg får time til utakt iløpet av uka. Va litt skuffet over at ikke alt va greit på første kontroll, men er jo første forsøk så det må det vel prøves ut med doser av diverse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er egguttaket overstått nå nettopp, ble 10 egg😱 største fangsten noensinne for min del👍 nå krysses alt som kan for god befruktning og videre egglykke❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sluttet det med en meget smertefull mens/SA i helgen.

Fy Faen.....nå kjenner jeg fankern ta på at livet er URETTFERDIG.😣😥

Tilbake på ventebenken og ny mens for oppstart kort protokoll.

Dette må jo på ett eller annet tidspunkt ende med baby slik at jeg kan se tilbake og tenke at det var verdt det.....ELLER😔??

Endret av sunfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 egg ut her også i dag 👍🏻 For min del den DÅRLIGSTE fangsten noen sinne, så får håpe kvaliteten er desto bedre.

Nitrist lesning, Sunfly, vet dessverre altfor godt hvordan du har det. Alle gode ønsker herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 15.48, TrudeSagen skrev:

10 egg ut her også i dag 👍🏻 For min del den DÅRLIGSTE fangsten noen sinne, så får håpe kvaliteten er desto bedre.

Hehe, rart hvor forskjellig denne karusellen er for hver enkelt😜 

Hvordan gikk det med dine 10 egg? 

Av mine 10 så var 8 stk modne, og av de 8 så er 5 befruktet. Største antall befruktede egg jeg noen gang har hatt👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra resultat januar-jenta 😃👍🏻 Ser fram til å følge deg videre nå siden vi ligger helt likt i løypa.  Her blei alle 10 egg befrukta, så blir spennende å se hvor mange som blir med videre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2018 den 22.42, TrudeSagen skrev:

Gratulerer med bra resultat januar-jenta 😃👍🏻 Ser fram til å følge deg videre nå siden vi ligger helt likt i løypa.  Her blei alle 10 egg befrukta, så blir spennende å se hvor mange som blir med videre nå. 

Da er jeg ruger av et perfekt 10 cellet egg❤ du da, når skal du sette inn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ai! Gratulerer 😊 når er testdato januar-jenta? Er spent på dine vegne allerede 😊 fikk du noen på frys?

Jeg fikk tlf fra klinikken igjen i dag, 9 av 10 har utvikla seg videre. 4 stk er på 8-celler, 3 stk på 9-celler, 1 stk på 10 celler og 1 stk på 12 celler. Ny oppdatering i morgen, og innsett av blastocyst på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TrudeSagen skrev:

Ai, ai! Gratulerer 😊 når er testdato januar-jenta? Er spent på dine vegne allerede 😊 fikk du noen på frys?

Jeg fikk tlf fra klinikken igjen i dag, 9 av 10 har utvikla seg videre. 4 stk er på 8-celler, 3 stk på 9-celler, 1 stk på 10 celler og 1 stk på 12 celler. Ny oppdatering i morgen, og innsett av blastocyst på lørdag.

Testdato er mandag 5/2😱 vi hadde jo uttak samme dag, så da blir jo testdato likt også😜

Så bra uttelling på dine egg da👍 

Vet ikke, de dyrker videre til lørdag, også fryser de evt da. Får brev i neste uke om det blir noen på frys. Aldri fått det før, så tviler litt på at det skjer nå😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig i gang med sprøytene etter lang ventetid. Jeg er satt på 137,5 ml gonal f, håper på bedre fangst enn første gang😊det blir ultralyd om en uke og forhåpentligvis egguttak uka etterpå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt igjen på meg😢

Men har fått ny runde med frys i naturlig syklus,så blir nytt innsett allerede om en treukers tid😊

Lykke til videre til dere alle💫

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

For en fangst på dere da jenter 🤗  Jeg hadde utakt på onsdag, ble kun 2 egg. 1 av dem ble befrukted og er satt tilbake i dag. Så da er jeg vel offisielt en ruger 😊 Håper jeg har vært gjennom min første og siste ivf behandling.  Lykke til videre dere 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...