Gå til innhold

Vårt møte med barnevernet. Noen lignende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les litt mer, fremfor å spørre meg. Nå er det natt. 

Anonymkode: e51d7...e94

Du slenger jo bare ut en hel masse påstander som du ikke har dekning for - mener du at du bør tas på alvor?

Du greier jo ikke svare på noen som helst ordentlige eller saklige spørsmål, du bare kaster ut av deg enda flere egenproduserte påstander. Og når du ikke greier å finne på noe annet å si så forsøker du deg på pinlige hersketeknikker, som du forøvrig heller ikke mestrer ;)

Om noen trenger å lese mer her på forumet så er det tydeligvis deg.

Anonymkode: b4104...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du slenger jo bare ut en hel masse påstander som du ikke har dekning for - mener du at du bør tas på alvor?

Du greier jo ikke svare på noen som helst ordentlige eller saklige spørsmål, du bare kaster ut av deg enda flere egenproduserte påstander. Og når du ikke greier å finne på noe annet å si så forsøker du deg på pinlige hersketeknikker, som du forøvrig heller ikke mestrer ;)

Om noen trenger å lese mer her på forumet så er det tydeligvis deg.

Anonymkode: b4104...6fb

Helt supert - takker for meg idag! Bryr meg ikke om jeg tas på alvor eller ikke men ønsker Hi lykke til. Ønsker alle en fin kveld!

Anonymkode: e51d7...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du slenger jo bare ut en hel masse påstander som du ikke har dekning for - mener du at du bør tas på alvor?

Du greier jo ikke svare på noen som helst ordentlige eller saklige spørsmål, du bare kaster ut av deg enda flere egenproduserte påstander. Og når du ikke greier å finne på noe annet å si så forsøker du deg på pinlige hersketeknikker, som du forøvrig heller ikke mestrer ;)

Om noen trenger å lese mer her på forumet så er det tydeligvis deg.

Anonymkode: b4104...6fb

Helt ok - jeg lever jo godt med oppskriften min jeg. 

Anonymkode: e51d7...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helt ok - jeg lever jo godt med oppskriften min jeg. 

Anonymkode: e51d7...e94

Har ikke du lagt deg enda

Anonymkode: 9d130...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke du lagt deg enda

Anonymkode: 9d130...4d8

Gosh, jo, det bør dere andre også gjøre. Senga er nydelig. Rett og slett deilig.

Anonymkode: e51d7...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt ok - jeg lever jo godt med oppskriften min jeg. 

Anonymkode: e51d7...e94

Med andre ord, du er kunnskapsløs og har ikke evne til å føre en ordentlig og saklig diskusjon om et seriøst tema og synes det er helt greit. Du lever godt med det, men jeg tviler sterkt på at dine barn lever godt med det på sikt, ikke når de blir større og innser at du egentlig ikke har noe å bidra med av seriøs kunnskap, men at du er en av de som synser uten å ha dekning for synsingen. Trist.

Anonymkode: b4104...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

På 22. oktober 2017 den 21.37, Anonym bruker skrev:

Ressurssterke er dere vel ikke. Å ta de i øret gjør ikke ressurssterke folk, selv ikke i affekt.

Ellers tenker jeg, det var mye styr pga én hendelse. Her må det ligge mer bak. Deres/din samarbeidsevne med BV, deres/din oppførsel. Noe her må bekrefte mistanken om at du har problemer med å besinne deg og at du kan opptre voldelig. 

Anonymkode: 764c9...bae

Kanskje du ikke vet hva ordet "ressurssterk" betyr? Ressursterke folk gjør slik! 

Anonymkode: e51d7...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det HI? Har du fortsatt barnet ditt? Har dere fortsatt kontakt med barnevernet?

Anonymkode: 57085...a8a

Hvorfor dra opp en gammel tråd? 

 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du ikke vet hva ordet "ressurssterk" betyr? Ressursterke folk gjør slik! 

Anonymkode: e51d7...e94

...tråd fra 2017...

Anonymkode: e1fe5...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du er meningen med å dra opp en gammel tråd?? For å vite hvordan det gikk i kampen mot barnevernet selvsagt! Leser om så mange som blir fratatt barna i media,så lurte på hvordan denne saken endte.

Anonymkode: 57085...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor dra opp en gammel tråd? 

 

...tråd fra 2017...

Anonymkode: e1fe5...ce9

Tråder som er MYE eldre enn dette blir pushet. Vi lurer på hvordan det går. Dersom du synes den er for gammel, kan du kanskje slutte å "følge" tråden dersom det er derfor du hopper inn?

Anonymkode: e51d7...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tråder som er MYE eldre enn dette blir pushet. Vi lurer på hvordan det går. Dersom du synes den er for gammel, kan du kanskje slutte å "følge" tråden dersom det er derfor du hopper inn?

Anonymkode: e51d7...e94

Trenger ikke å følge tråden for å lese. 

Men å dra opp en gammel tråd er lov, det er bare å ignorere den. 

Anonymkode: 1a9aa...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...