Gå til innhold

IKM uke 46


Tingen det er ein-to-tre

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Sukkerklump1 skrev:

Da fikk jeg det bekreftet! Tok testen for 5 minutter siden. Skulle egentlig vente til i morgen, men jeg klarte ikke. Jeg er såå glad men så nervøs.. ❤️

9B303CA2-5637-4BDB-B3E1-4B4A66C5DD6D.jpeg

Fristet jo ikke LITT å ta den jeg kjøpte istad da!!!! 😩🙈 skulle jo vente til imorgen jeg og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutes ago, Sukkerklump1 said:

Da fikk jeg det bekreftet! Tok testen for 5 minutter siden. Skulle egentlig vente til i morgen, men jeg klarte ikke. Jeg er såå glad men så nervøs.. ❤️

9B303CA2-5637-4BDB-B3E1-4B4A66C5DD6D.jpeg

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler jeg har overkjørt litt den tråden! Hvordan har det gått med alle andre? Egentlig? Var vi ikke flere i starten av tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, nimmelim said:

Men føler jeg har overkjørt litt den tråden! Hvordan har det gått med alle andre? Egentlig? Var vi ikke flere i starten av tråden? 

Jeg venter spent på å teste på lørdag, men jeg har på følelsen at det ikke blir noe denne gangen. Håpet er jo der alikevel. Mulig jeg ikke klarer å vente så lenge, er 9 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg testet negativ på 11 dpo. Positiv på ikm

Anonymkode: cd958...b9d

Du har rett i det. Det kan jo fortsatt endre seg ;) Jeg tar nok en test i morgen tidlig  (ikm) også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, nimmelim skrev:

Men føler jeg har overkjørt litt den tråden! Hvordan har det gått med alle andre? Egentlig? Var vi ikke flere i starten av tråden? 

Neida, ikke noe å tenke på :) Jeg har jo oppdatert over her. Testet negativ i dag, ikm i morgen. Tar nok en test, men tipper på at mensen kommer på kvelden. For å være ærlig, håper jeg det, for jeg har som sagt veldig mye å gjøre, også har jeg sååå lyst på et glass vin 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sukkerklump1 skrev:

Da fikk jeg det bekreftet! Tok testen for 5 minutter siden. Skulle egentlig vente til i morgen, men jeg klarte ikke. Jeg er såå glad men så nervøs.. ❤️

9B303CA2-5637-4BDB-B3E1-4B4A66C5DD6D.jpeg

Hurra!!!! 😊😊😊🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Villfisken skrev:

Lever dere som gravide mellom el og ikm? Lever som normalt jeg. Spiser og drikker det jeg måtte ønske :)

Lever helt normalt! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver ikke å legge for mye i det, men er umenneskelig trøtt. Om det er tilfeldig, aner jeg ikke. Men sovnet nesten på jobb i dag og sov masse hele helgen. Sikkert 2 åringen som har smittet meg med noe. Skal jo ikke være mulig så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Villfisken skrev:

Prøver ikke å legge for mye i det, men er umenneskelig trøtt. Om det er tilfeldig, aner jeg ikke. Men sovnet nesten på jobb i dag og sov masse hele helgen. Sikkert 2 åringen som har smittet meg med noe. Skal jo ikke være mulig så tidlig...

Hvor langt var du igjen ? J begynte å bli sykt trøtt 8 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, nimmelim skrev:

Hvor langt var du igjen ? J begynte å bli sykt trøtt 8 dpo

Er vel sånn ca det samme vil jeg tro? 7/8 DPO. Hadde du en sånn influensatrøttfølelse?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Villfisken skrev:

Er vel sånn ca det samme vil jeg tro? 7/8 DPO. Hadde du en sånn influensatrøttfølelse?  

Jeg var( er) i koma. Alt er et ork. Jeg fryser, grøsser, uggen, sulten... ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villfisken skrev:

Så fin fin test, Nimmelim :D Jeg også bare måtte i dag....blendahvit :( 

Takk 💛 ikke mist håpet!! Min var blendahvit , virkelig 100% blendahvit frem til 10 dpo ( som egentlig er tidlig også hvis man faktisk tenker etter og ikke leser her inne!!) 

jeg satt med lommelykt for å se den streken som plutselig ga litt skygge! 

 

Og jeg testet latterlig mye, selv om jeg visste d var for tidlig. Skrev faktisk u denne tråden at jeg gir opp håpet!! 

Men hvis du føler noe, så ikke undervurder den følelsen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se, nimmelim :D Og ikke gi opp håpet, nei, Villfisken. Jeg har aldri fått noen antydning til strek før 11 dpo :)

Og nå kommer vi til poenget mitt: Jeg fikk to streker i dag (11 dpo)! Herregud, jeg er så satt ut! Jeg var helt fullstendig innstilt på en ny prøveperiode, men nei 😅 Streken er selvfølgelig umulig å ta bilde av. Jeg legger ved det beste jeg klarte likevel. Den er veldig svak, men helt tydelig i virkeligheten. Den er nøyaktig som testen jeg fikk 11 dpo da jeg var gravid med minstemann. Jeg kan ikke forstå at dette er sant! 1. prøveperiode, og vi hadde sex én gang 2-3 dager før eggløsning 🙈 

20171114_064103.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Så herlig å se, nimmelim :D Og ikke gi opp håpet, nei, Villfisken. Jeg har aldri fått noen antydning til strek før 11 dpo :)

Og nå kommer vi til poenget mitt: Jeg fikk to streker i dag (11 dpo)! Herregud, jeg er så satt ut! Jeg var helt fullstendig innstilt på en ny prøveperiode, men nei 😅 Streken er selvfølgelig umulig å ta bilde av. Jeg legger ved det beste jeg klarte likevel. Den er veldig svak, men helt tydelig i virkeligheten. Den er nøyaktig som testen jeg fikk 11 dpo da jeg var gravid med minstemann. Jeg kan ikke forstå at dette er sant! 1. prøveperiode, og vi hadde sex én gang 2-3 dager før eggløsning 🙈 

20171114_064103.jpg

Gratulerer så mye!! Så gøy! Like svak som min, men strek er strek!! Himmel altså!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Så herlig å se, nimmelim :D Og ikke gi opp håpet, nei, Villfisken. Jeg har aldri fått noen antydning til strek før 11 dpo :)

Og nå kommer vi til poenget mitt: Jeg fikk to streker i dag (11 dpo)! Herregud, jeg er så satt ut! Jeg var helt fullstendig innstilt på en ny prøveperiode, men nei 😅 Streken er selvfølgelig umulig å ta bilde av. Jeg legger ved det beste jeg klarte likevel. Den er veldig svak, men helt tydelig i virkeligheten. Den er nøyaktig som testen jeg fikk 11 dpo da jeg var gravid med minstemann. Jeg kan ikke forstå at dette er sant! 1. prøveperiode, og vi hadde sex én gang 2-3 dager før eggløsning 🙈 

20171114_064103.jpg

Fargebilde også? Vil se hva jeg kan forvente meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Villfisken skrev:

Fargebilde også? Vil se hva jeg kan forvente meg selv :P

Her skal du se sykt svake tester 🤣 den er nærmest IKKE eksisterende 

A0FAC816-7E4F-43FB-A765-D5827778BD55.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, nimmelim skrev:

Her skal du se sykt svake tester 🤣 den er nærmest IKKE eksisterende 

A0FAC816-7E4F-43FB-A765-D5827778BD55.jpeg

Hvor skal streken være liksom? :P Hahahaha, jeg tror jeg må kjøpe meg lyskaster og lupe.... evt. håpe at jeg får se en normal strek til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Villfisken skrev:

Hvor skal streken være liksom? :P Hahahaha, jeg tror jeg må kjøpe meg lyskaster og lupe.... evt. håpe at jeg får se en normal strek til slutt :D

Det som er enda mer sjokkerende er at denne ble tatt igår. Dagen etter jeg hadde fått en svak positiv ... så fikk jeg den! Som Er sykt! Jeg satt med lommelykt ...... Nå er testene sterke :) ikke gi opp! Hvilke tester bruker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Villfisken skrev:

Fargebilde også? Vil se hva jeg kan forvente meg selv :P

Den er ikke synlig på bilde uten å ha redigert kontrasten og satt den i svart hvitt. Men når det blir strek, så ser du den, selv om den er svak. Jeg kan sende deg testen i posten så du kan se 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...