Gå til innhold

IKM uke 46


Tingen det er ein-to-tre

Anbefalte innlegg

20 hours ago, Villfisken said:

Herrefred, 5 dpo. Så hva gjorde jeg for å få tiden til å gå? Gikk ut med en venninne og spiste serrano og drakk vin som om det var min siste sjanse. Får leve mens en kan... :P Men tiden flyr ikke akkurat av gårde om jeg skal være ærlig. Skulle ønske jeg kunne sovet frem til neste helg. Litt som bjørnemor i hiet :D

Åh, det skulle jeg og ønske :D Dagene har aldri gått så sakte før. 1 uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Sukkerklump1 skrev:

Dere.. jeg fikk litt brunrød utflod i går og i dag blør jeg litt.. Jeg venter ikke mensen før torsdag neste uke.. kan dette fortsatt være festeblødning eller har mensen kommet tidligere? Jeg VET at jeg hadde EL forrige torsdag. Jeg begynte med VITEX denne måneden, og har lest at den skal gjøre lutealfasen lengere (min har vært lang nok) og evt korte ned syklusene.. kan det være at det er det den har gjort nå? For hvis jeg fikk mensen i dag så hadde jeg en lutealfase på bare 8 dager. Jeg skjønner meg virkelig ikke på denne kroppen. 

Håper at noen kan svare meg. Noen forslag? :) 

Det kan ha vært en veldig tidlig SA? Dvs så tidlig at det vel ikke kan kalles en SA engang. Jeg kan ikke svare deg på noe av det andre, bare foreslår en mulig grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal teste snart? :D Jeg skal ta en på mandag, 10 dpo. Er veldig spent! Selvfølgelig håper jeg jo at det går, men egentlig hadde neste måned passet mye bedre med alt som skjer i livene våre, så jeg blir ikke så skuffet om det ikke blir klaff denne måneden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Det kan ha vært en veldig tidlig SA? Dvs så tidlig at det vel ikke kan kalles en SA engang. Jeg kan ikke svare deg på noe av det andre, bare foreslår en mulig grunn :)

Jo, ja, men det begynte med brunt, litt blod, også nå er det veldig mørkt og lite i dag. Får håpe det ikke kommer mer i morgen. Nå har jeg ikke peiling på hvordan en SA skal være heller. Håper inderlig det ikke er det. 

Takk for svar!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Noen som skal teste snart? :D Jeg skal ta en på mandag, 10 dpo. Er veldig spent! Selvfølgelig håper jeg jo at det går, men egentlig hadde neste måned passet mye bedre med alt som skjer i livene våre, så jeg blir ikke så skuffet om det ikke blir klaff denne måneden ;)

Jeg tenkte jeg skulle teste i morgen (10 DPO) selvom jeg har hatt noen dager med spotting/festeblødning/mensen (???) i dag. 

Lykke til! Si ifra hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sukkerklump1 skrev:

Jo, ja, men det begynte med brunt, litt blod, også nå er det veldig mørkt og lite i dag. Får håpe det ikke kommer mer i morgen. Nå har jeg ikke peiling på hvordan en SA skal være heller. Håper inderlig det ikke er det. 

Takk for svar!! :) 

Jeg har også hatt mye ømmere pupper enn det jeg har hatt tidligere. Får litt ømme pupper når mensen kommer, men ikke mye. Nå er de vonde å ta på.. ikke vet jeg 😂 Skal teste i morgen i hvertfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, nimmelim skrev:

Har tatt test, negativ. Veldig rart for det er den følelsen i kroppen da... som sier at noe er d. Men men.... 😔 ikm på mandag 

Håper er ikke ute ennå. Ta ny på mandag hvis du ikke våkner opp med tanta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sukkerklump1 skrev:

Jeg har også hatt mye ømmere pupper enn det jeg har hatt tidligere. Får litt ømme pupper når mensen kommer, men ikke mye. Nå er de vonde å ta på.. ikke vet jeg 😂 Skal teste i morgen i hvertfall.. 

Lykke til  💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten umulig å ta bilde av. Men det er faktisk en bittebitte liten strek der. Kom innen tidsfristen !!! Aldri opplevd skyggestrek men er jo livredd det siden jet lese så mye om det, og siden denne er så svak. Ser jeg syner? 

B320DE87-7714-4563-8F48-0D9C75D9B81A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evaly skrev:

Jeg skimter en bitteliten antydning til strek, men vanskelig å se på mobil. Da hadde kanskje magefølelsen din rett? 😉 sååå spennende. 

Det er nærmest umulig å få med på bilde 😔 den kom innen tidsfristen, men jeg trodde kanskje jeg så syner. Men er kun etter å ha lest på forum at jeg er redd skyggestreker, men magefølelsen har liksom gitt meg håp hele veien. Skal kjøpe en bedre test senere. Men... er ikke bare meg som ser? Jeg prøver å se om den har farge eller ikke, men kan se ut som det er en liten antydning til farge, men jeg aner ikke jeg 😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, nimmelim skrev:

Det er nærmest umulig å få med på bilde 😔 den kom innen tidsfristen, men jeg trodde kanskje jeg så syner. Men er kun etter å ha lest på forum at jeg er redd skyggestreker, men magefølelsen har liksom gitt meg håp hele veien. Skal kjøpe en bedre test senere. Men... er ikke bare meg som ser? Jeg prøver å se om den har farge eller ikke, men kan se ut som det er en liten antydning til farge, men jeg aner ikke jeg 😬😬

Jeg ser at det er noe der hvertfall. Jeg har egentlig aldri forstått hva en skyggestrek er, betyr det at det er noe galt med testen? Hva med å ta en ny strimmel med en gang hvis du har fler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Evaly skrev:

Jeg ser at det er noe der hvertfall. Jeg har egentlig aldri forstått hva en skyggestrek er, betyr det at det er noe galt med testen? Hva med å ta en ny strimmel med en gang hvis du har fler? 

Har kastet den morgenurinen men tar en ny om et par timer.  Jeg vet ikke helt om jeg stoler på det. Jeg er litt usikker på hva skyggestrek er. Vet den er fargeløs, men vet ikke hvorfor det oppstår. Jeg mener strek er strek men 🙄

bah gjett om jeg fikk lyst til å få tak i flere tester nå. Tenk å gi mannen den nyheten i farsdagsgave😍

igår kveld var jeg sååå uggen, og siden jeg har testet blendahvit hele veien prøver jeg å tenke negativt, men føler det er noe, men den testen var nesten for svak til å glede seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evaly skrev:

Gurimalla. Oppdater oss når du har tatt en til. Du får holde deg lenge før du tisser så du "sparer opp" endel 😂 

Skal holde meg alt jeg kan! Uvel er jeg og. Men nå må jeg innrømme jeg ble veldig giret. Men redd for å glede meg for mye.. holdt på å falle når jeg så testen... for NOE var det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Villfisken skrev:

Så spennende, Nimmelim :D PS. du må lade telefonen din ;) 

Haha ja tlf skrek! Hmm ja, jo jeg viste mannen nå og han ser den selv om den nå er enda svakere. Kjøper en digital imorgen eller noe. Huff dette var nervepirrende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nimmelim skrev:

Så er spm om jeg klarer å vente til imorgen eller om det blir en søndagsåpen butikk senere 

Ville ikke svidd av en digital på noe annet enn morgenurin så tidlig om streken ikke er sterkere enn den er. Veldig skuffende om man får "ikke gravid", blir superdeppa også burde man bare ventet til dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Villfisken skrev:

Ville ikke svidd av en digital på noe annet enn morgenurin så tidlig om streken ikke er sterkere enn den er. Veldig skuffende om man får "ikke gravid", blir superdeppa også burde man bare ventet til dagen etter. 

Det har du helt rett i! Men er vel ikke positivt at den er så svak når ikm er innen to dager? 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nimmelim skrev:

Det har du helt rett i! Men er vel ikke positivt at den er så svak når ikm er innen to dager? 🙄 

Det er hverken positivt eller negativt. For egget fester seg vel mellom dag 6 og 10. For første alternativet vil man teste positivt tidlig, siste alternativet vil man teste positivt sent. Min første graviditet testet jeg negativt 3 dager etter IKM og dermed trodde jeg ikke at jeg var gravid. Så gikk noen uker før jeg testet igjen. Hadde en blødning rundt IKM som jeg da antok var mensen, men som var festeblødning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...