Gå til innhold

IKM uke 46


Tingen det er ein-to-tre

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Ninni84 skrev:

Fikk denne nå og er 18dpo, men for 7 dager siden fikk jeg den som sa 1-2 uker. Burde det ikke ha vært 2-3 idag?? Eller er den ukesindikatoren helt troverdig?? Hva sier dere? 

97800F22-EFDE-4214-818A-DB8C003E283E.jpeg

Kommer helt Ann på HCG. Er vel høyt da:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ninni84 skrev:

Forvirret, men ja går rette veien. Veldig trøtt for tiden, vil helst bare sove frem til uke 12 zzzz😴

Jeg fikk 3+ da jeg var 6+1, er vel ca det du er også da?!

Bare vær glad, jeg leste et sted at mange som mistet rakk aldri å få 3+, for det indikerer over 2000 i hcg som også menes at hjertet begynner å slå.

Jeg er nå i uke 10, og har sett hjerteslag både 6+1 og 8+2.

Anonymkode: 3e96f...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk 3+ da jeg var 6+1, er vel ca det du er også da?!

Bare vær glad, jeg leste et sted at mange som mistet rakk aldri å få 3+, for det indikerer over 2000 i hcg som også menes at hjertet begynner å slå.

Jeg er nå i uke 10, og har sett hjerteslag både 6+1 og 8+2.

Anonymkode: 3e96f...fbd

Nei, hvis jeg følger første dag sist mens så er jeg 5+4, men jeg hadde el 7 dager senere enn forventet (altså dag 22) så jeg tror jeg egentlig bare er 4+4 (18dpo). Forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, nimmelim skrev:

Fisken!! Hvordan går det???

Fisken er på hytta...med svigerinner og svogere og svigermor. Så har ikke testet siden sist oppdatering. Ingen tante her da, men føler på meg at hu kommer i dag som "bestilt" :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Villfisken skrev:

Fisken er på hytta...med svigerinner og svogere og svigermor. Så har ikke testet siden sist oppdatering. Ingen tante her da, men føler på meg at hu kommer i dag som "bestilt" :sur:

Men(!) vi gravide føler også mensen kommer rundt hjørnet hele tiden. Iallfall jeg! Hold meg oppdatert da:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, nimmelim skrev:

Men(!) vi gravide føler også mensen kommer rundt hjørnet hele tiden. Iallfall jeg! Hold meg oppdatert da:nigo:

I will. Den "ekte" ikm er i morgen, el "ikm" var i går. Så blir spennende og se. Tror kanskje jeg svir av en test i morgen evt. drøyer til tirsdag for å gi tanta en dag til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villfisken skrev:

I will. Den "ekte" ikm er i morgen, el "ikm" var i går. Så blir spennende og se. Tror kanskje jeg svir av en test i morgen evt. drøyer til tirsdag for å gi tanta en dag til :)

Det er jo el-ikm som er den ekte IKM, så om det var igår lover det godt da 😊 tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Evaly skrev:

Det er jo el-ikm som er den ekte IKM, så om det var igår lover det godt da 😊 tvi tvi

 

På 18.11.2017 den 11.25, nimmelim skrev:

Men(!) vi gravide føler også mensen kommer rundt hjørnet hele tiden. Iallfall jeg! Hold meg oppdatert da:nigo:

Jeg tror ikke mine egne øyne... 😮😮

1511126502176124279189.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Evaly skrev:

HURRA!!!! 😀😀😀😀🎉🎉🎉

Jeg er nødt til å teste i morgen tidlig. Den er jo ikke sterk, men var tatt på kvelden etter en magefølelse... Trodde virkelig ikke dette skulle klaffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopper inn her jeg i håp om svar. 

Gratulerer forresten!!😁😁 

jeg sluttet pp pillene for 5 mnd siden, og har siden det ikke fått helt styr på syklusene endå. Men for noen dager siden så hadde jeg en liten mellom blødning, som varte i 1-2 dager, var bittelitt bare. Kan dette ha vert en Festeblødning? noen som har erfaring med det?😁

Anonymkode: 921e9...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Villfisken skrev:

Jeg er nødt til å teste i morgen tidlig. Den er jo ikke sterk, men var tatt på kvelden etter en magefølelse... Trodde virkelig ikke dette skulle klaffe. 

Herregud så glad på dine vegne!!! Det der var kjempe gøy! Jeg sa du ikke skulle gi opp håper!! Det der er fine streker fisken!!!!

 

gratulerer! Du er gravid og med oss ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, nimmelim skrev:

Herregud så glad på dine vegne!!! Det der var kjempe gøy! Jeg sa du ikke skulle gi opp håper!! Det der er fine streker fisken!!!!

 

gratulerer! Du er gravid og med oss ! 

Takk! Ble ikke noe test i dag tidlig, var så mye stress og mas at jeg tissa og glemte at jeg skulle teste. Men tenkte å holde meg sånn at jeg kan teste etter jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Villfisken skrev:

Takk! Ble ikke noe test i dag tidlig, var så mye stress og mas at jeg tissa og glemte at jeg skulle teste. Men tenkte å holde meg sånn at jeg kan teste etter jobb :D

Men du vet ji innerst inne, langt inni dypet at du er gravid :strix:

er sååå glad på dine vegne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nimmelim skrev:

Men du vet ji innerst inne, langt inni dypet at du er gravid :strix:

er sååå glad på dine vegne

Ja, veldig langt der inne. Men skal ta noen flere tester, og en digital neste uke. Først da skal jeg tro på det jeg ser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Villfisken skrev:

Ja, veldig langt der inne. Men skal ta noen flere tester, og en digital neste uke. Først da skal jeg tro på det jeg ser :P

Hehe skal ikke si noe jeg.... sliter med å tro det enda selv om testene er poooositive. Rart å lese bakover i tråden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle sammen! 😃 Jeg kan ikke tro at det er så mange på en og samme forumgruppe som har fått positive tester 😃 Det er så stas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sukkerklump1 skrev:

Gratulerer så mye alle sammen! 😃 Jeg kan ikke tro at det er så mange på en og samme forumgruppe som har fått positive tester 😃 Det er så stas! 

Kjempe gøy !! Dere må jo komme inn i fb gruppen for juli ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nimmelim skrev:

Kjempe gøy !! Dere må jo komme inn i fb gruppen for juli ❤️❤️❤️

Har nok termin i august :) Men koselig å teste med dere. Håper det holder inn for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Villfisken skrev:

Har nok termin i august :) Men koselig å teste med dere. Håper det holder inn for alle.

Men kjære deg , er ikke det helt i starten? 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nimmelim skrev:

Men kjære deg , er ikke det helt i starten? 🤣🤣

3. august sier noen, 2. august sier flere... Så kommer sikkert 3. juli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...