GĂ„ til innhold

Ned 10 kg! Til jul🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I'm going down!! 72,6 Yes! 

Super motivert ! Haha framstĂ„r vel som lettere psykisk ustabil 😂🙈 men pytt pytt men mĂ„ vere fornĂžyd nĂ„r det gĂ„r rette vei. Bare hĂ„pe jeg klarer meg igjennom helgen uten de stĂžrste utskeielsene ! 

Hvordan gÄr det med deg potegull ??

 

"julepĂžlsa"

Anonymkode: 2cf60...22f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

SÄ bra, julepÞlsa!

Jeg var veldig flink i starten av uka. Siste del av uka (onsdag-fredag)var preget av hotellmat. Mye mat og drikke. PrÞvde Ä ta greie valg, men klarte ikke begrense mengde... 

Har ikke veiet meg, men gÄr for en mager helg og skal veie meg mandag. Da har jeg holdt pÄ i 4 uker og skal ogsÄ mÄle meg. MÄlte meg nÄr jeg startet og har ikke mÄlt meg siden. God helg! fra "Potetgull"

Anonymkode: 24113...56f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, da var det veie dag og jeg kan rapportere om hele 0 kg i nedgang...

Ja, ja. Det ble en voldsom spiseuke med hotell og det hele, jeg klarte heller ikke Ä begrense meg nÄr helgen kom. Var liksom inne i en spisesteem.. Jeg velger allikevel Ä vÊre fornÞyd over at jeg ikke har gÄtt opp. Jeg har ogsÄ noe Ä juble for. MÄlte meg nÄr jeg startet opp og kunne i dag mÄle en nedgang pÄ 6 cm rundt magen etter 4 uker, sÄ selv om nedgangen bare viser 1.2 kg pÄ 4 uker, sÄ gÄr det sakte men sikkert den rette vegen. Det er magen jeg irriterer meg mest pÄ, sÄ fornÞyd med at den minker!

Da har jeg en "normal" uke foran meg, med vanlig jobbing og ikke store sosiale happenings (som jeg vet om nÄ), sÄ da fÄr jeg prÞve Ä ta noen grep. BÞr ogsÄ legge inn litt fysisk aktivitet, da jeg har stillesittende jobb og ingen trening. Litt usikker pÄ om jeg skal fortsette Ä veie meg pÄ mandager eller fredager, sÄ satser pÄ begge deler denne uken, for Ä se om hva som er mest motiverende :-)

Hvordan har helgen vÊrt "JulepÞlsa"? og hvordan gÄr det med dere "anonym 243" og "PRobert"?

Vennlig hilsen "Potetgull"

Anonymkode: 24113...56f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ bra potegull ! Magen som irritere meg mest og😡

Ikke den beste uka , men ikke den verste heller 😉Helge er og blir den store synderen.  Men jeg har begrenset meg, men det blir liksom opp i helgen og bruke uken pĂ„ Ă„ gĂ„ ned igjen den 1-1,5 kg , sĂ„ jeg er liksom like langt ...😳 Jeg har trent dađŸ‘đŸ»  

 

Anonymkode: 2cf60...22f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg hiver meg pÄ. Skal ned mellom 15 og 20 til sammen men fÞrste delmÄl er -8 til jul.

Hilsen cheeseburger.

Anonymkode: b2595...010

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Velkommen cheeseburger ! 

Her gĂ„r det dĂ„rlig Ă„ intet Ă„ rapportere 🙈 Uff ..  ny uke nye muligheter! 

Anonymkode: 2cf60...22f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

PĂ„ 6.11.2017 den 15.04, Anonym bruker skrev:

Velkommen cheeseburger ! 

Her gĂ„r det dĂ„rlig Ă„ intet Ă„ rapportere 🙈 Uff ..  ny uke nye muligheter! 

Anonymkode: 2cf60...22f

Takk for det :-D
Jeg skal veie meg pÄ mandag og hÄper pÄ noe nedgang. Det er kult om dere skriver hvor mye dere har gÄtt ned sÄ vi ikke trenger gÄ tilbake til de fÞrste innleggene for Ä se hva startvekt var da :-) men dere gjÞr sÄ klart slik dere selv Þnsker. Jeg kommer til Ä skrive nedgang i kilo med det fÞrste, for jeg tÞr ikke dele startvekten...........enda.

Cheeseburger!

Anonymkode: b2595...010

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...