Gå til innhold

Juni 2018


Hope81

Anbefalte innlegg

Flere som akkurat har fått positiv test? 

Har hatt et fryseforsøk på riksen og fikk positiv test på søndag:-)  Mistet i MA 9 Juni i år, så nå håper jeg den blir, slik at jeg kan få det etterlengtede barnet i juni 2018:-)

Termin blir 6 Juni:-)

Endret av Hope81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Postitivt test her og, er 4+6 i dag tror jeg :) Det er så spennende og deilig, litt skummelt også, men jeg føler liksom på at det skal gå fint. Men er kvalm og sulten allerede, noe som ikke lover godt for de kommende ukene 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, - Håpefull - skrev:

Postitivt test her og, er 4+6 i dag tror jeg :) Det er så spennende og deilig, litt skummelt også, men jeg føler liksom på at det skal gå fint. Men er kvalm og sulten allerede, noe som ikke lover godt for de kommende ukene 🙈

Gratulerer så mye <3 Helt enig. Spennende og skummelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Linkii87 skrev:

Gratulerer så mye <3 Helt enig. Spennende og skummelt :P

Gratulerer så mye til deg også! Så fint det blir med junibaby! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir junibaby her også! 😍💞 Har testet positivt på strimler i ei ukes tid og idag tok jeg digital CB og fikk GRAVID 2-3 :strix: Foreløpig termindato er 9. juni. Håper bare spiren klamrer seg fast! Jeg var kjempeheldig (!) og ble gravid i første pp, men jeg har ventet i årevis på å begynne å prøve, så den lille er veldig etterlengtet! 💕💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Jeg testet sterkt positivt i dag morges to dager over IKM. Tror jeg er 4+5, med termin 6.juni. Jeg har veldig sterk hodepine og matlysten er ikke på topp, men er superglad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Schpa skrev:

Jippi! Jeg testet sterkt positivt i dag morges to dager over IKM. Tror jeg er 4+5, med termin 6.juni. Jeg har veldig sterk hodepine og matlysten er ikke på topp, men er superglad :D

Så gøy! Gratulerer så mye! ❤️Jeg hadde også vondt i hodet i dagene rundt ikm, vet ikke om det har noen sammenheng med bebis? Så deilig, vi må bare nyte lykkefølelsen så godt æ vi kan nå før vi blir altfor dårlige 😅

3 timer siden, Aléria skrev:

Blir junibaby her også! 😍💞 Har testet positivt på strimler i ei ukes tid og idag tok jeg digital CB og fikk GRAVID 2-3 :strix: Foreløpig termindato er 9. juni. Håper bare spiren klamrer seg fast! Jeg var kjempeheldig (!) og ble gravid i første pp, men jeg har ventet i årevis på å begynne å prøve, så den lille er veldig etterlengtet! 💕💕 

Gratulerer!❤️ Så heldig! Vi klarte det i pp2, så hadde bare en skikkelig mens jeg også :) Det er så altoppslukende og dagene går så sakte når man prøver, går å venter på el og så på ikm. Men dagene har aldri gått så sakte som denne uken her, etter jeg fant ut at det er et lite frø inni der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, - Håpefull - said:

Så gøy! Gratulerer så mye! ❤️Jeg hadde også vondt i hodet i dagene rundt ikm, vet ikke om det har noen sammenheng med bebis? Så deilig, vi må bare nyte lykkefølelsen så godt æ vi kan nå før vi blir altfor dårlige 😅

3 hours ago, Aléria said:

:helen: 

Jeg pleier aldri å ha vondt i hodet, men i det siste har jeg hatt veldig vondt. Det var faktisk pga. hodepinen at jeg tok en test i dag. Jeg har lest på nettet at det kan ha med stigning av hormoner å gjøre, så vel ta det som et positivt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test i dag, så da melder jeg meg inn her :) 

Med førstemann prøvde vi i 3,5 år før vi ble gravide med IVF. Denne gangen ble vi (veldig uventet) gravide på 2. naturlige forsøk, rett før vi skulle til med IVF igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått positive tester noen dager nå, og fikk positiv på digital i dag. I følge terminkalkulator på nett har vi termin 10.juni. 😊 Er det fler som synes det er skummelt å glede seg for mye? Jeg tror jo at jeg uansett kommer til å bli lei meg hvis det ikke går, men tenker positivt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det friskt blod i morges, IKM i dag. Ikke smerter og ikke så stor mengde enda, men med 2 tidl SA i uke 5 siden mai så er jeg ikke optimistisk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nymeria1 skrev:

Jeg har fått positive tester noen dager nå, og fikk positiv på digital i dag. I følge terminkalkulator på nett har vi termin 10.juni. 😊 Er det fler som synes det er skummelt å glede seg for mye? Jeg tror jo at jeg uansett kommer til å bli lei meg hvis det ikke går, men tenker positivt! :) 

Skjønner hva du mener med at det føles skummelt å glede seg for mye! Jeg var så skråsikker på at jeg skulle være i ekstase når testen ble positiv, men etter å ha lest her inne i noen år er jeg veldig klar over hvor fort det kan snu.. Jeg tenker også positivt, men kjenner på at gleden inntil videre er noe avmålt 🙈 Satser på at det går seg til etterhvert som ukene går og sjansen for SA avtar 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krussemynte skrev:

Her kom det friskt blod i morges, IKM i dag. Ikke smerter og ikke så stor mengde enda, men med 2 tidl SA i uke 5 siden mai så er jeg ikke optimistisk... 

Så kjedelig, Krussemynte 🙁 Håper det avtar igjen! Har du slitt med SA tidligere også, eller kun de siste månedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aléria skrev:

Så kjedelig, Krussemynte 🙁 Håper det avtar igjen! Har du slitt med SA tidligere også, eller kun de siste månedene?

Det var foreløpig kun det som kom i morges, satser på at det kun er en blødning som kan komme på IKM og ikke SA denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krussemynte skrev:

Det var foreløpig kun det som kom i morges, satser på at det kun er en blødning som kan komme på IKM og ikke SA denne gangen. 

Godt å høre, da satser vi på at det var det hele! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Jeg hører vist til her, en liten overraskelse her. Tredjemann på vei. 

Lurer på om det Er noen andre her som har hatt mye mensmurringer og magesmerter?har innimellom en ganske intens brennende smerte på siden av magen,ned låret og litt i korsrygg. Etter det jeg kan lese Er det ikke slik ligamentsmerter er? Gikk over når jeg la meg ned og hvilte etter noen minutter...

Anonymkode: 371f0...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my! :-) 

Har ikke turt teste enda...haha... er tre dager over IKM, småkvalm og nervøs. Har ønsket meg 3 barn så lenge jeg kan huske, men så fikk vi to tett, som nå er 5 og 7. Syns det var ekstremt slitsomt når de begge var helt små, men nå er ting annerledes.. (selvom det fortsatt er kaos i heimen til tider) Drømmen om nr 3 har vært der de siste md, og nå tror jeg altså ganske sikkert at jeg er gravid... Vil gjerne ha erfaringer fra andre med 3 barn, eller som venter nr 3. Er det helt crazy mye mer jobb med 3 enn 2? Merker jeg sitter med blanda følelser og håper vi takler det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Heisann:) Jeg hører vist til her, en liten overraskelse her. Tredjemann på vei. 

Lurer på om det Er noen andre her som har hatt mye mensmurringer og magesmerter?har innimellom en ganske intens brennende smerte på siden av magen,ned låret og litt i korsrygg. Etter det jeg kan lese Er det ikke slik ligamentsmerter er? Gikk over når jeg la meg ned og hvilte etter noen minutter...

Anonymkode: 371f0...392

Åh godt det er flere i klubben ;-) Litt småstressa ang nr 3...har ikk gått opp for meg her enda, og ikke turt å si noe til mannen... haha. Men murringer er helt normalt har jeg hørt. Jeg hadde en dag med brun spotting, men ikke noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åh godt det er flere i klubben ;-) Litt småstressa ang nr 3...har ikk gått opp for meg her enda, og ikke turt å si noe til mannen... haha. Men murringer er helt normalt har jeg hørt. Jeg hadde en dag med brun spotting, men ikke noe mer..

Hvis det går veien blir det veldig spennende med tre barn 😅 Har en på 4 og en på 6, så det blir jo ikke så altfor gæli sånn sett. 

Men ettersom det ikke var planlagt kan det jo bli spennende å se hvordan vi tar det, men man må jo bare :) Å det er jo heldigvis mer stas med baby enn ikke, selvom både 1&2 mann var relativt krevende babyer. Men holder en knapp på at jeg er eldre og litt mer «rolig» denne gangen :) 

Ja murringer Er jo vanlig, men så himla vonde da 🙈 Skal ringe lege imorra for å måle HCG. Det er ikke det at jeg bare må vite at dette går bra, heller det at jeg må forberede meg på en baby eller ikke 😬 

Lykke til med å fortelle det til mannen, det gikk bra her 😅

Anonymkode: 371f0...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også to barn fra før, eldste blir snart 5 og yngste 3 i februar, så de er litt tettere i alder enn det blir til nr 3 ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, håper så inderlig at jeg kommer med i denne gruppa her. Er bare 8DPO så må nok smøre meg med tålmodighet i et par dager til. Har en del symptomer som sier det er noe på gang, men kan hende jeg innbiller meg alt sammen.  Wish me Luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ninni84 skrev:

Heisann, håper så inderlig at jeg kommer med i denne gruppa her. Er bare 8DPO så må nok smøre meg med tålmodighet i et par dager til. Har en del symptomer som sier det er noe på gang, men kan hende jeg innbiller meg alt sammen.  Wish me Luck!

lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...