Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Jeg løser ikke kryssord selv, men tenkte på å gi et abonnement på et ukeblad i gave til min bestemor som er veldig glad i kryssord. Hun liker litt avanserte kryssord. Hvilket ukeblad har flest kryssord og de beste kryssordene? Tror ikke at hun er interessert i moderne oppgaver som sudoku o.l., det må være kryssord. Anonymkode: 415bc...bbc
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Så koselig gave Tror de alle har ulike vanskelighetsgrader. For en god del år siden mener jeg Hjemmet hadde litt flere vanskeligere enn de andre, men mulig jeg husker helt feil. Spør i butikk/kiosk med litt godt voksen betjening. Eller kanskje også stikke innom et sykehjem eller lignende, sikkert noen som vet der. Min mormor elsket også kryssord og abonnerte på de tre store ukebladene, for hun måtte ha alle kryssordene og løste også barnekryssordene. Etterhvert så greide hun mindre av de vanskeligste, men hadde likevel stor glede av alle ukebladene fordi det var ulike vanskelighetsgrader. Anonymkode: d476c...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå