Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Stakkars Jan..herlighet som hun styre og forandre meninger hele tiden. Anonymkode: 5f1e4...f75
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Måtte inn å lese.. herregud for ett merkelig menneske! Og stakkars barn:( Anonymkode: 8a557...152
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Men kjære vene. Dere er jo helt forferdelige mennesker. Greit hun skriver blogg og er offentlig. Men dere er jo tvers gjennom onde. Anonymkode: 5aaec...4ef
Rivjernet Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkars Jan..herlighet som hun styre og forandre meninger hele tiden. Anonymkode: 5f1e4...f75 Det virker som det er Jan som vil dette .
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Hva er det nå da? Anonymkode: 048da...c28
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 Forferdelige mennesker?? Du er tydligvis en blogger selv! Hun sutrer og klager...snur på viktige ting i livet på en to tre. Stakkars unger...pengene må ha godt til hodet på henne. Ikke normalt å ha så mye igang på samme tid...3 tv program,bok utgielse,brullypsplaner,tre barn og kjæreste. Dette måtte jo bare gå galt. Glemte jo alle leilighetene som hun tenke å kjøpe og innrede . Anonymkode: 5f1e4...f75
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forferdelige mennesker?? Du er tydligvis en blogger selv! Hun sutrer og klager...snur på viktige ting i livet på en to tre. Stakkars unger...pengene må ha godt til hodet på henne. Ikke normalt å ha så mye igang på samme tid...3 tv program,bok utgielse,brullypsplaner,tre barn og kjæreste. Dette måtte jo bare gå galt. Glemte jo alle leilighetene som hun tenke å kjøpe og innrede . Anonymkode: 5f1e4...f75 Om det er meg du sikter til så blogger jeg ikke, ei heller leser jeg blogger til ungjenter. Jeg er dog en voksen kvinne som synes man kan holde seg for god til å komme med nedsettende kommentarer om andre mennesker på nett, uansett hvor offentlige de er. Det er et ord for folk som dere, troll. Har uansett ikke noe håp om at dere tar til fornuft og ser dette selv. Troll gjør ikke det. Så fortsett med de latterlige forsvarstalene deres. Det er uansett dere som er de ynkeligste menneskene her. Anonymkode: 5aaec...4ef
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 Pause i forholdet fordi hun må ha kontroll, spesielt over ting som har med barna å gjøre? Samtidig som hun skal pendle til Oslo? Lurer på hvordan hun har tenkt å gjennomføre det... Anonymkode: eb6bd...c97
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #9 Skrevet 19. august 2017 Joda du er en BLOGGER...ingen tvil om det Anonymkode: 5f1e4...f75
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #10 Skrevet 19. august 2017 Wow...tenk å gå fra "by baby i 2018" til å gjøre det slutt på mindre enn en månede.. Da skjønner du de tar like lett på å anskaffe seg ny kaffekanne som baby Anonymkode: b7266...ba9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 Hun låg vel ikke på førsteplass på blogglisten lenger, så da selges alt som selges kan. Når Dum og Dummere leker familie blir det ofte styr. Anonymkode: 3cde5...006
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #12 Skrevet 19. august 2017 Det er ikke slutt selv om overskriften sier det. Det er bare panikktanker hun har hatt. Anonymkode: d2abc...d7c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 Stakkars barna hennes.. Nå leser ikke jeg bloggen hennes, men nettavisen oppdaterer jo med overskrifter.. tre barn med tre fedre og nå skal hun gå fra den tredje faren...? Og dama er 20 år?? Anonymkode: 99b54...8d7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 Går de fra hverandre? Anonymkode: 5f1e4...f75
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Går de fra hverandre? Anonymkode: 5f1e4...f75 Ja Anonymkode: 5c781...f26
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 Hva skal hun egentlig skrive om på bloggen hvis det ikke er drama? Tipper hun ler seg skakk av at folk tror på alt hun skriver.. Anonymkode: f38ef...00e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #17 Skrevet 19. august 2017 Nå blir vel jeg sett på som et troll jeg også... Jeg har fulgt bloggen hennes i flere år og har tenkt hun har vært et forbilde for mange - spesielt unge mødre. Etter at Jan kom inn i bildet har hun endret seg veldig. Hun har oftere nedturer, har kuttet kontakt med hele familien (som hun tidligere var veldig knyttet til), hun lar seg rive med uten å tenke konsekvenser. Mine tanker er at Jan har hatt dårlig påvirkning på henne, hun var sterkere når hun bodde i Stavanger med familien tett på.. Anonymkode: e2e1b...86d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #18 Skrevet 19. august 2017 Hjelper vel heller ikke stort at dere klikker inn og sponser dette kaoset? Kanskje dama burde prøve en jobb ute i arbeidslivet, få et annet nettverk og se hvordan det virkelig liv er? Hun mangler jo fullstendig bakkekontakt! Anonymkode: 0271e...07f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #19 Skrevet 19. august 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelper vel heller ikke stort at dere klikker inn og sponser dette kaoset? Kanskje dama burde prøve en jobb ute i arbeidslivet, få et annet nettverk og se hvordan det virkelig liv er? Hun mangler jo fullstendig bakkekontakt! Anonymkode: 0271e...07f Jobb? Hun har knapt nok fullført grunnskolen.... Anonymkode: f0d3d...bb3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #20 Skrevet 19. august 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobb? Hun har knapt nok fullført grunnskolen.... Anonymkode: f0d3d...bb3 Som du ser så leser jeg ikke blogger. Men ja, skole ville vært en fin ting. Send henne på universitetet eller vgs?! Anonymkode: 0271e...07f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #21 Skrevet 19. august 2017 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som du ser så leser jeg ikke blogger. Men ja, skole ville vært en fin ting. Send henne på universitetet eller vgs?! Anonymkode: 0271e...07f Hun har skrevet flere ganger at hun ikke gidder og ikke trenger gå på skole for hun er selvstendig næringsdrivende og tjener langt mer enn de fleste med utdannelse gjør.... Anonymkode: e1213...73b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #22 Skrevet 19. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Om det er meg du sikter til så blogger jeg ikke, ei heller leser jeg blogger til ungjenter. Jeg er dog en voksen kvinne som synes man kan holde seg for god til å komme med nedsettende kommentarer om andre mennesker på nett, uansett hvor offentlige de er. Det er et ord for folk som dere, troll. Har uansett ikke noe håp om at dere tar til fornuft og ser dette selv. Troll gjør ikke det. Så fortsett med de latterlige forsvarstalene deres. Det er uansett dere som er de ynkeligste menneskene her. Anonymkode: 5aaec...4ef Du biter deg selv i halen lille venn 😆 Anonymkode: ad964...3ec
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #23 Skrevet 19. august 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har skrevet flere ganger at hun ikke gidder og ikke trenger gå på skole for hun er selvstendig næringsdrivende og tjener langt mer enn de fleste med utdannelse gjør.... Anonymkode: e1213...73b Og den dagen hun slutter å gjøre sitt og sine barns liv til et mareritt av kaos av mine, dine i ørtende potens, den dagen hun slutter å selge barna sine - hva skal hun leve av da? Hva skal hun leve av den dagen hun ikke lenger kan selge barna sine? Anonymkode: ded8d...9cf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #24 Skrevet 19. august 2017 Bare jeg som synes det er sterkt av henne å vite hva hun vil og ta riktige valg, basert på hva hun trenger og vil ha, og dermed også være den beste mor hun kan være for sine barn? Jeg synes i alle fall hun er veldig voksen. Anonymkode: 59cfb...1b6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #25 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som synes det er sterkt av henne å vite hva hun vil og ta riktige valg, basert på hva hun trenger og vil ha, og dermed også være den beste mor hun kan være for sine barn? Jeg synes i alle fall hun er veldig voksen. Anonymkode: 59cfb...1b6 Det at du oppfatter det slik er direkte bekymringsverdig. Anonymkode: 75f89...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå