Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Så gøy, det virker jo virkelig som om kroppene deres er i god gang med forberedelsene.. Ikke antydning til ei bloddråpe i utfloden eller slimpropp-delene som kommer med jevne mellomrom.. Murring vet jeg egentlig ikke hva er for noe?! Har litt sånne småsmerter nederst i ryggen til tider, og litt foran. (Aldri hatt menssmerter, så har ikke noe å sammenligne med)

Ellers føles det bare som om hun vil være i magen til langt over termin😍🙈 Jeg tar gjerne imot ei lita påskekylling, men tror hun trives altfor godt der inne!! Og når ingenting tilsier at noe er på gang, så får man smøre seg med tålmodighet, og nyte tiden som kjærestepar! Og gi all oppmerksomhet til hunden, før han må dele❤️🐣🤰🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble  lagt inn på sykehuset idag pga høyt blodtrykk og protein i urinen. De sier de ikke slipper meg herfra før ungen er ute. Jeg får ikke lov til å gjøre noe som helst og skal bare ligge helt i ro. De tar masse tester. Væææææ!!!! Er kommet til uke 36 så er ikke helt krise om ungen kommer nå. Men synes dette er så skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Stoort ønske om en til... said:

Jeg ble  lagt inn på sykehuset idag pga høyt blodtrykk og protein i urinen. De sier de ikke slipper meg herfra før ungen er ute. Jeg får ikke lov til å gjøre noe som helst og skal bare ligge helt i ro. De tar masse tester. Væææææ!!!! Er kommet til uke 36 så er ikke helt krise om ungen kommer nå. Men synes dette er så skremmende...

Så kjedelig! Det gode er at du følges godt opp og de vil raskt fange opp om barnet må taes ut før termin 💖 forstår godt at det er skremmende! Sender deg varme tanker💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen tro på at kidden kommer raskt her heller. Men, siden første ko i uke 36+6 er jeg ekstra utålmodig 🙈🙈 kjenner nok ekstra etter også. Skulle ønske jeg var flinkere til å nyte disse ukene av permisjonen uten å vøre utålmodig 🙈💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Jeg ble  lagt inn på sykehuset idag pga høyt blodtrykk og protein i urinen. De sier de ikke slipper meg herfra før ungen er ute. Jeg får ikke lov til å gjøre noe som helst og skal bare ligge helt i ro. De tar masse tester. Væææææ!!!! Er kommet til uke 36 så er ikke helt krise om ungen kommer nå. Men synes dette er så skremmende...

Du er iallefall i trygge hender, og på det tryggeste stedet du kan være😍🙌🏻 Høyt blodtrykk selv (ikke protein i urinen) så var igjennom en lang runde med tester på onsdag...

Masse lykke til! Og snart får du se babyen din❤️ Åhh, litt misunnelig.. Og veldig utålmodig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeaften. Her ligger jeg rett ut på sofaen. Orker ikke gå ut. Orker ikke sitte i sola. Orker ikke rydde. Sendte mann og barn ut på påskerenn. Har innmari kynnere og nedpress i dag. Når jeg går så lyner det til i lysken. Jeg er så redd for at jeg i ytterste konsekvens skal gå med disse symptomene i 3-4 uker til. Det virker nesten uutholdelig! 

Håper dere nyter påsken! Kom gjerne med tips til hvordan og nyte disse ukene selv med en del plager. I need it 💖🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Atemor skrev:

Påskeaften. Her ligger jeg rett ut på sofaen. Orker ikke gå ut. Orker ikke sitte i sola. Orker ikke rydde. Sendte mann og barn ut på påskerenn. Har innmari kynnere og nedpress i dag. Når jeg går så lyner det til i lysken. Jeg er så redd for at jeg i ytterste konsekvens skal gå med disse symptomene i 3-4 uker til. Det virker nesten uutholdelig! 

Håper dere nyter påsken! Kom gjerne med tips til hvordan og nyte disse ukene selv med en del plager. I need it 💖🙈

Jeg blir jo bare misunnelig av å lese dette🙈 Men håper for din skyld at dette er gode tegn, som tilsier at det ikke er lenge igjen💛 

Jeg har jo ingen plager (annet enn at jeg fra NÅ ikke kan sove på ryggen mer!!!) så jeg kan jo stort sett finne på hva jeg vil. Men prøver å hvile ekstremt masse :) Ligger på senga og leser, ser på serier med samboer, lufter hund, spiller spill, nyter den siste tiden vi har alene! (Nyter og nyter... Er jo så utålmodige at vi skulle gjerne hatt henne her allerede🙊)

Men ja, mye som kan gjøres fra sofaen/senga!! Les, spill, sex, prate, strikke/hekle, serier.. Jeg spiller litt ymse på mobilen, leser forum, og en del kjerringråd for å trigge fødsel. Er vel bare surr, men tiden går jo🤪

Ønsker alle en fortsatt god påske!! Her blir det deilig middag, påskeegg, serier, spill og forsøk på modning i kveld🙊🌸💛

Endret av FrøkenKokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble marsbaby på  oss gitt💙 Gikk bare noen få timer fra jeg skjønte at noe virkelig var på gang til småen var ute 💙 masse lykke til alle sammen, det er virkelig fantastisk 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Hildeks said:

Ble marsbaby på  oss gitt💙 Gikk bare noen få timer fra jeg skjønte at noe virkelig var på gang til småen var ute 💙 masse lykke til alle sammen, det er virkelig fantastisk 💙

Gratulerer så mye :strix:

Nyt tiden og ta vare på deg selv og bebisen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hildeks skrev:

Ble marsbaby på  oss gitt💙 Gikk bare noen få timer fra jeg skjønte at noe virkelig var på gang til småen var ute 💙 masse lykke til alle sammen, det er virkelig fantastisk 💙

Gratulerer så mye med den lille! 🤩 Du er heldig!! Nyt tiden og vårsolen🌸 og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedpress og mensenmurringer er kommet her i gården. Startet forrige helg, og er smertefulle når de er i gang. Må legge meg i en annen stilling når det pågår og vente til det går over. I tillegg må jeg på do, eller følelsen av å må på do, relativt ofte.. Rakk akkurat å være hjemme på påskeferie og fly tilbake før grensa var nådd :) Så nå kan hun egentlig bare godgjøre seg litt til og komme (forhåpentligvis FØR 17 mai!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kroppen snudd tror jeg. Pkutselig fått mer energi. Føler meg bedre enn på lenge. Kynnerne og nedpressen er der. Men jeg har ingen følelse av å gå i fødsel med det første 🙈 ja ja... ut kommern når han er klar. Har bestemt meg for å ikke tenke så mye på det og heller nyte metime og ro. Det smeller snart 😙💞 

Jeg er såååå spent  💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er veslemor født. Kom til verden 3.april ved keisersnitt. Jeg begynte å få høyt blodtrykk og protein i urinen, så legene ville ikke vente lenger. 

Hun er nydelig ♥ 

Lykke til alle sammen! 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutes ago, Stoort ønske om en til... said:

Da er veslemor født. Kom til verden 3.april ved keisersnitt. Jeg begynte å få høyt blodtrykk og protein i urinen, så legene ville ikke vente lenger. 

Hun er nydelig ♥ 

Lykke til alle sammen! 😃

 

Graaatulerer 💞

Håper alt er bra med deg og lillegull :strix:

Nyt tiden med å bli kjent med bebisen din :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Da er veslemor født. Kom til verden 3.april ved keisersnitt. Jeg begynte å få høyt blodtrykk og protein i urinen, så legene ville ikke vente lenger. 

Hun er nydelig ♥ 

Lykke til alle sammen! 😃

 

Gratulerer så mye!! ❤️ Lykke til videre, og håper alt står bra til med både mor og barn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Da er veslemor født. Kom til verden 3.april ved keisersnitt. Jeg begynte å få høyt blodtrykk og protein i urinen, så legene ville ikke vente lenger. 

Hun er nydelig ♥ 

Lykke til alle sammen! 😃

 

Gratulerer så mye❤ nyt tiden du også😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Da er veslemor født. Kom til verden 3.april ved keisersnitt. Jeg begynte å få høyt blodtrykk og protein i urinen, så legene ville ikke vente lenger. 

Hun er nydelig ♥ 

Lykke til alle sammen! 😃

 

Gratulerer så masse 💗💗💗

Nyt tiden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som allerede har fått hilse på de små vidunderene💙💟 

Var hos jm i går og da sjekket hun meg nedentil, er myk og moden og hadde 2-3 cm til skjedevegg sa hun. Typisk for flergangsfødende. Har termin om 3 dager. Noen som vet hva 2-3 cm til skjedevegg vil si? Er det en annen måte å si åpning på 2-3 cm?

Anonymkode: 20860...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stille her inne... hvordan går d med dere? Flere som har fått hilse på nye verdensborgere? Har dere noen tegn på at fødsel nærmer seg?

Kroppen min lurer meg daglig. Så jeg har begynt å innstille meg på overtidsbaby 🙈 uansett ikke lenge igjen nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atemor skrev:

Det er så stille her inne... hvordan går d med dere? Flere som har fått hilse på nye verdensborgere? Har dere noen tegn på at fødsel nærmer seg?

Kroppen min lurer meg daglig. Så jeg har begynt å innstille meg på overtidsbaby 🙈 uansett ikke lenge igjen nå :strix:

Her stresses det med å ferdigstille soverommet vårt :P Har sett meg nødt til å ringe fagfolk! Så ila uken er nok alt klart for å flytte inn der igjen! Digg. Termin på fredag, spennende. Merker ikke så mye tegn til fødsel akkurat.. Tror kroppen min lurer meg litt med vondter i ryggen, murringer i magen etc.. Blir nok overtid her også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensensmerter i rygg og mage daglig, et par ganger om dagen nå. Baby er herlig aktiv, men har begynt å sparke fra mot ribbein på høyre side, noe som gjør at jeg skvetter til. Har også fått melk, dog ikke mye. Har vært litt stresset for at jeg ikke kan amme, iom at jeg tok en brystreduksjon for 10 år siden, men tror det skal gå bra :strix: I allefall et godt tegn at det kommer ut litt melk ved håndmelking. Følger spent med her inne, venter på flere oppdateringer fra dere andre med termin snart :) Har selv bursdag den 11, og kom på termin selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, FrøkenKokos skrev:

Gratulerer så mye med dagen, Lissygloss🍰❤️ Håper du har en fin dag!

Takk takk :strix: Styrte litt i går med mat og kaker, så hadde faktisk en del kynnere i går. Helt utslått på kvelden, hehe :) Men dagen var veldig fin :hjerte: Siste bursdag som barnefri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lissygloss skrev:

Takk takk :strix: Styrte litt i går med mat og kaker, så hadde faktisk en del kynnere i går. Helt utslått på kvelden, hehe :) Men dagen var veldig fin :hjerte: Siste bursdag som barnefri

Gratulerer med dagen som var i går 💖🌸

Anonymkode: 2d18b...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...