Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Bøllefrø90 skrev:

Hei! Fant ut i går at jeg er gravid, og har da ramlet inn her😊 iflg. div kalkulatorer skal jeg ha termin 21. april og er 3+6 uker på vei. Altså veldig lite, men er optimistisk! Hvor er alle fra? 😊 

Gratulerer så mye! ☺️ Er fra Nordland. Enn du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎25‎.‎07‎.‎2017 den 23.46, 1-2-3 <3 skrev:

Fant ikke noe tråd for April :) Jeg har vært på mars hele tiden. Trodde termin var 29.03.18 Men nå viser flere terminkalkulatorer 01.04.18 😁 Så da er jeg visst her da 😁

Terminkalkulator sier 23/4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i stavanger :) 

Dere andre? 

Ved mitt første barn for 8 år siden ble jeg kjent med 2 fra BiM, og vi var mye sammen de første årene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/10/2017 at 1:09 PM, Caity<3 said:

Jeg bor i stavanger :) 

Dere andre? 

Ved mitt første barn for 8 år siden ble jeg kjent med 2 fra BiM, og vi var mye sammen de første årene 😊

Jeg bor i Bergen :) så koselig :) 

 

Merker ikke så mye til graviditeten enda, utenom at jeg blir kvalm hvis jeg blir sulten og griner enda lettere enn før. Jeg tenker å ta en tidlig ultralyd i uke 12-ish og for å se hvordan det står til der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 13.09, Caity<3 skrev:

Jeg bor i stavanger :) 

Dere andre? 

Ved mitt første barn for 8 år siden ble jeg kjent med 2 fra BiM, og vi var mye sammen de første årene 😊

Jeg bor i Bergen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her. 

To svake positive tester i helgen, og en digital i dag tidlig som viste "gravid 2-3".. ble plutselig litt mer virkelig etter den, selv om det fortsatt er veldig uvirkelig. Trodde ikke det satt denne mnd, så ble veldig overrasket. Er også vær første prøveperiode. 

 

Ifølge appen og ds siste mensdag har jeg termin 20.april. 

 

Er fra Akershus, og det er første graviditet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også inn her! 😊 Fikk et positivt svar på cb i dag! 1-2 uker! Foreløpig termin 29.04. 😊 Krysser fingrene for at alt går bra!! Er forsøk på barn nummer en! Jeg er også fra Akershus! Gratulerer til alle sammen! 🎂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 13.09, Caity<3 skrev:

Jeg bor i stavanger :) 

Dere andre? 

Ved mitt første barn for 8 år siden ble jeg kjent med 2 fra BiM, og vi var mye sammen de første årene 😊

Stavanger her også, og var også med i en BiM gruppe for sju år siden. Har kontakt med noen av de enda 😊

Terminkalkulatoren sier 23.04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Da melder jeg meg også inn her med foreløpig termin 26.04.18☺️ forsøk nummer to, da jeg hadde en SA i mai. Begynte så smått med testingen 9 dager etter EL (billigstrimler) og man kunne skimte noe. De siste dagene har det heldigvis blitt sterkere og sterkere, og på søndag tok jeg en digital som viste "gravid, 1-2", samtidig som jeg bare "må" dobbeltsjekke med strimler i ny og ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrøkenKokos skrev:

Jeg er 7+1, og var på ul i går. Bare for å sjekke :) 

Men - tør ikke kjøpe noe enda! Litt overtroisk :P 

Så gøy! Fikk du høre hjertelyd? Synes å ha lest at du kan høre hjertet slå fra uke 7, stemmer det?

Jeg har heller ikke kjøpt noe😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22. April på meg foreløpig. Bor i Bodø. 

Har lagt inn et innlegg på terminklubben også, så der går det også ann å legge inn innlegg om stort og smått. 

Dette er 4 gang jeg er gravid, har en jente på 4 og to aborter i 2016. Så håper dette er året for bra ting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sljee skrev:

Så gøy! Fikk du høre hjertelyd? Synes å ha lest at du kan høre hjertet slå fra uke 7, stemmer det?

Jeg har heller ikke kjøpt noe😄

Hun sa hun kunne både se og høre det lille hjertet der inne, ja :) 

Men jeg tenkte å ta en ny ultralyd rundt uke 12, da det er litt mer å se.  Hvor langt er du på vei? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Hun sa hun kunne både se og høre det lille hjertet der inne, ja :) 

Men jeg tenkte å ta en ny ultralyd rundt uke 12, da det er litt mer å se.  Hvor langt er du på vei? :) 

Åh, så utrolig spennende😃 jeg tenkte å bestille tidlig ultralyd rundt uke 10, da jeg hadde en abort i mai og vil gjerne sjekke at alt er i orden nå. Jeg er 4+2, så det er noen spennende uker framover😊

Endret av Sljee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sljee skrev:

Åh, så utrolig spennende😃 jeg tenkte å bestille tidlig ultralyd rundt uke 10, da jeg hadde en abort i mai og vil gjerne sjekke at alt er i orden nå. Jeg er 4+2, så det er noen spennende uker framover😊

Ja, veldig betryggende faktisk :) Godt å vite at alt er bra så langt!
Veldig spennende uker, tiden går jo så sakte.. Men håper det går fint for deg denne gangen :D Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 19.34, Ellabella123 skrev:

Stavanger her også, og var også med i en BiM gruppe for sju år siden. Har kontakt med noen av de enda 😊

Terminkalkulatoren sier 23.04

Så kjekt! 

Her er foreløpig termin 7.04 :) 

spennende!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, FrøkenKokos skrev:

Ja, veldig betryggende faktisk :) Godt å vite at alt er bra så langt!
Veldig spennende uker, tiden går jo så sakte.. Men håper det går fint for deg denne gangen :D Lykke til!!

Ja, det tror jeg på. Det blir kanskje litt mer virkelig også, vil jeg tro😊 huff ja, tiden går alt for sakte!! Tusen takk, og masse lykke til til deg også. 

Endret av Sljee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Termin 20. April pluss minus. Første forsøk med donor i Danmark. Går dette hele veien kommer jeg til å bli overlykkelig. Etterlengta barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

I går så jeg lille nurket for første gang ❤️ 8 uker gammel 😍 Alt var fint så langt😁

Så kjekt! ☺️ Hvor gikk du og hvor mye betalte du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle,
Jeg hører visst til her :) med termindato 25.04.2018 :) 
Er litt småbekymret da jeg har NULL symptomer, verken ømme bryster, null kvalme, null trøtthet. Begynner å lure på om alt er ok der nede.
Noen andre med null symptomer i uke 4+6??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Hei alle,
Jeg hører visst til her :) med termindato 25.04.2018 :) 
Er litt småbekymret da jeg har NULL symptomer, verken ømme bryster, null kvalme, null trøtthet. Begynner å lure på om alt er ok der nede.
Noen andre med null symptomer i uke 4+6??

Jepp 🙋🏼 Var akkurat samme med unge nr 1.

Gratulerer så mye ❤️

Endret av Pinkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...