Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusenfryd84 skrev (På 13.10.2017 den 7.43):

Jeg har time når jeg er 15+6. Da nærmer det seg jo oul, men jeg tar en likevel jeg 😉 Og ja, da kan det hende vi får se kjønn 😄

Ekspander  

Så stas :) Jeg har time til ul når jeg er 16+1, hehe. Venter fortsatt på time til oul jeg da.... 

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 15+0 og var på kontroll hos jordmor i dag! Magen har begynt å bli veldig tydelig, og hun kunne fortelle at nå var toppen av livmoren like over navlen. Hun kjente liv da hun tok på magen, og fosterlyden var veldig fin. ❤️ Hun tror ikke det er veldig lenge før jeg kan kjenne liv selv og, selv om jeg er førstegangsgravid🙈

Isbjørnungen skrev (På 16.10.2017 den 20.05):

Jeg er 15+0 og var på kontroll hos jordmor i dag! Magen har begynt å bli veldig tydelig, og hun kunne fortelle at nå var toppen av livmoren like over navlen. Hun kjente liv da hun tok på magen, og fosterlyden var veldig fin. ❤️ Hun tror ikke det er veldig lenge før jeg kan kjenne liv selv og, selv om jeg er førstegangsgravid🙈

Ekspander  

Jeg mener at jeg kjente noen stikkeboblegreier rundt 16 på min første ❤ 

Annonse

Hvilke symptomer har dere nå? Jeg føler liksom ikke jeg har noe særlig.. :o 
Blir fortsatt tidlig trøtt, litt ømme nipler og jeg får fort høy puls.. Men utenom det føler jeg meg ikke så gravid.

Håper det er vanlig nå som vi er i 2.trimester... :))

FrøkenKokos skrev (På 18.10.2017 den 5.50):

Hvilke symptomer har dere nå? Jeg føler liksom ikke jeg har noe særlig.. :o 
Blir fortsatt tidlig trøtt, litt ømme nipler og jeg får fort høy puls.. Men utenom det føler jeg meg ikke så gravid.

Håper det er vanlig nå som vi er i 2.trimester... :))

Ekspander  

Jeg er trøtt, fortsatt litt kvalm og ganske sulten. Magen vokser, puppene er større og mørkere. Og av og til bobler det, jeg gleder meg til jeg kjenner ordentlige bevegelser! (og etterhvert kommer jeg til å ønske at det bare var én person i kroppen min! 😜)

MilleMarmelade skrev (På 18.10.2017 den 9.29):

Jeg er trøtt, fortsatt litt kvalm og ganske sulten. Magen vokser, puppene er større og mørkere. Og av og til bobler det, jeg gleder meg til jeg kjenner ordentlige bevegelser! (og etterhvert kommer jeg til å ønske at det bare var én person i kroppen min! 😜)

Ekspander  

Åå, venter du tvillinger?? Så koselig :) Og ikke minst hyggelig med litt bobling, det har ikke jeg merket noe til enda.. 

Når skal du på oul? 😊

FrøkenKokos skrev (På 18.10.2017 den 9.58):

Åå, venter du tvillinger?? Så koselig :) Og ikke minst hyggelig med litt bobling, det har ikke jeg merket noe til enda.. 

Når skal du på oul? 😊

Ekspander  

Neineinei, herregud ikke tvillinger, det hadde vært krise! Mente bare at mot slutten vil jeg ønske å ha kroppen min i fred, uten noen andre inni som åler seg rundt! Og etter fødselen vil jeg savne den fine gravidmagen og de koselige bevegelsene. 😂

Oul 9.11, så det nærmer seg. 

MilleMarmelade skrev (På 18.10.2017 den 13.54):

Neineinei, herregud ikke tvillinger, det hadde vært krise! Mente bare at mot slutten vil jeg ønske å ha kroppen min i fred, uten noen andre inni som åler seg rundt! Og etter fødselen vil jeg savne den fine gravidmagen og de koselige bevegelsene. 😂

Oul 9.11, så det nærmer seg. 

Ekspander  

Haha, da misforstod jeg litt ja :P Jeg fikk time i posten i dag, 9.11 her også :))

FrøkenKokos skrev (På 18.10.2017 den 14.15):

Haha, da misforstod jeg litt ja :P Jeg fikk time i posten i dag, 9.11 her også :))

Ekspander  

Åh, det blir spennende! Vil dere vite kjønnet? Jeg tror vi vil. Visste med første, men ikke andremann. 

MilleMarmelade skrev (På 18.10.2017 den 14.49):

Åh, det blir spennende! Vil dere vite kjønnet? Jeg tror vi vil. Visste med første, men ikke andremann. 

Ekspander  

Ja, jeg vil veldig gjerne vite kjønn! Dette er første svangerskap, men jeg er så spent at jeg kan nesten ikke vente :) 
Samboer er også veldig gira, han skulle gjerne visst det i går. Hehe

FrøkenKokos skrev (På 18.10.2017 den 19.30):

Så gøy! Blir spennende å høre hvordan det går med alle sammen :) Vil dere vite kjønn også?

Ekspander  

Ja, vi har lyst til å vite kjønn 😊

Synes også det er moro å følge med på dere andre 😊

Tusenfryd84 skrev (På 18.10.2017 den 19.44):

Ja, vi har lyst til å vite kjønn 😊

Synes også det er moro å følge med på dere andre 😊

Ekspander  

Ja, veldig moro :D Var det i dag du skulle på ultralyd?? Mener det var du som skulle 15+6 :) isåfall må vi få høre når du har vært der!! Kanskje du får vite kjønn i dag?! Spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...