Gå til innhold

Hvor overnatter man mellom Stavanger og Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøre fra Bergen til Kristiansand og trenger en plass å overnatte på veien. Hadde tenkt å finne et hotell i Stavanger/Sandnes, men der er det ikke rom å oppdrive. 

Noen som vet om et fint hotell/gjestegiveri som ikke koster skjorta mellom Stavanger og Kristiansand? Vi skal kun sove og reise videre etter frokost, så det trenger ikke være så flott. Rene senger holder i massevis. 

Anonymkode: 1b0f7...fc5

Skrevet

Gjesdal gjestgiveri kanskje? Det ligger på Ålgård, like ved E39. Eller kongeparken camping? De har hytter, men da trenger dere jo soveposer eller sengetøy med dere. 

Skrevet

Flekkefjord, Kvinesdal, Lyngdal eller Mandal. Mange muligheter. 

Anonymkode: 02c2e...6b0

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere skal overnatte? Er jo ikke noe problem å kjøre de 7-8 timene 

Anonymkode: c8efb...3c9

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjekket litt, ren kjøretid på rundt 8 timer. Det går veldig fint med voksne og med store barn. Kanskje litt verre med små barn.  Skjønner heller ikke helt hensikten med å overnatte. 

Reis fra Bergen tidlig på morgenen og kom fram til Kr.sand litt utpå kvelden. 

Anonymkode: dea17...3f3

Skrevet

Rosfjord Strandhotell i Lyngdal. Fantastisk for barn, rimelig, idyllisk og super service!

Anonymkode: f2b0d...311

Skrevet

Tusen takk til dere som svarte på spørsmålet mitt. Jeg skal sjekke de forskjellige alternativene. 

Hi

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere skal overnatte? Er jo ikke noe problem å kjøre de 7-8 timene 

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: dea17...3f3

Hvorfor tror dere at jeg bryr meg om deres mening om vår kjøreplan? Hva vet dere om hvorfor vi tenker å dele opp turen? 

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det vet du jo ingenting om. Slutt å vær så snipete

Anonymkode: e8734...36d

Skrevet

Noen som har prøvd Smarthotel Forus? 

Hi

Skrevet

Jeg sov på smart hotell Forus engang for noen år siden, helt greit å sove der. Men litt brakke følelse inne på rommene. Men det var rent og ryddig ☺

Skrevet
3 timer siden, Husbygger skrev:

Jeg sov på smart hotell Forus engang for noen år siden, helt greit å sove der. Men litt brakke følelse inne på rommene. Men det var rent og ryddig ☺

Vi kommer sent og reiser forholdsvis tidlig, så det betyr ikke så mye hvordan rommene ser ut. Var det mulig å søise frokost der? 

Hi

Skrevet

Tror det gikk an å betale for frokost, men det er ca 10 år siden jeg lå der. Men du har mange bakerier og butikker i området, så mat får du tak i uansett. Det ligger rett ved siden av kvadrat som er et stort kjøpesenter hvor du får tak i det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...